Gå til innhold

Litt oppgitt nå.. det hjelper jo ikke at myndighetene imorgen bare kommer med ANBEFALING om munnbind...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Iceman skrev:

Selv om noe ikke er forbudt betyr ikke det at det er fornuftig, å dra i butikken nå utgår. Ja, kan bruke det men det er ikke akseptabelt nivå av risiko for smitte å bevege meg i butikken, selv med åndedrettsvern og briller på. Resten av kundene, og spesielt de ansatte, må bruke det og for at risiko skal havne på et akseptabelt nivå. Kunne selvfølgelig tatt på meg vernedrakt og helmaske men orker ikke den negative oppmerksomheten det ville medført.

Men det er jo ditt eget valg. Du kan ikke kreve at hele nasjonen tilpasser seg ditt eget valg. 

Anonymkode: e0f2a...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ditt eget valg. Du kan ikke kreve at hele nasjonen tilpasser seg ditt eget valg. 

Anonymkode: e0f2a...00b

Det nasjonen bør tilpasse seg er det faktum at vi står midt i en pandemi. Har skjønt at du er ute av stand til å ta forstå det som kreves av smittevern for å bekjempe en pandemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Iceman skrev:

Det nasjonen bør tilpasse seg er det faktum at vi står midt i en pandemi. Har skjønt at du er ute av stand til å ta forstå det som kreves av smittevern for å bekjempe en pandemi.

Du er verken myndigheter eller smittevernekspert. Så nei, folk skal ikke tilpasse seg dine regler. 

Anonymkode: e0f2a...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er verken myndigheter eller smittevernekspert. Så nei, folk skal ikke tilpasse seg dine regler. 

Anonymkode: e0f2a...00b

Igjen, "AnonymBruker" du skjønner ikke hva som kreves. Flere andre land har skjønt det og med bedre resultater hittil enn Norge. Bare fortsett lev i din lille hjernevaskede boble om at norske myndigheter har rett i alt de gjør. Svarer deg bare igjen i denne tråden hvis du slutter å gjemme brukernavnet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Iceman skrev:

Igjen, "AnonymBruker" du skjønner ikke hva som kreves. Flere andre land har skjønt det og med bedre resultater hittil enn Norge. Bare fortsett lev i din lille hjernevaskede boble om at norske myndigheter har rett i alt de gjør. Svarer deg bare igjen i denne tråden hvis du slutter å gjemme brukernavnet ditt.

Hvilke andre land har hatt lavere smitte enn Norge? Jo, Finland. Som har akkurat like tiltak. Og slutt å hele tiden stille krav til andre, seriøst. Ikke sunt å ha så stort kontrollbehov. Du er like anonym som meg, brukernavn eller ei. 

Anonymkode: e0f2a...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke andre land har hatt lavere smitte enn Norge? Jo, Finland. Som har akkurat like tiltak. Og slutt å hele tiden stille krav til andre, seriøst. Ikke sunt å ha så stort kontrollbehov. Du er like anonym som meg, brukernavn eller ei. 

Anonymkode: e0f2a...00b

Persondebatten gidder jeg ikke å svare på fra AnonymBruker men "jo, Finland". Dette blir tåpelig, mange nok land har håndtert dette bedre enn Finland og har lavere smitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Iceman skrev:

Persondebatten gidder jeg ikke å svare på fra AnonymBruker men "jo, Finland". Dette blir tåpelig, mange nok land har håndtert dette bedre enn Finland og har lavere smitte.

Nei vel, da får du la være å svare da. Ha en fin dag. Du er for øvrig like anonym som meg. Du heter vel ikke Iceman i virkeligheten? 😁

Anonymkode: e0f2a...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...