Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #81 Del Skrevet 6. september 2005 Utrolig mange morsomme innlegg, he he. For å si det enkelt må da være bedre for disse mennene som liker trange damer og heller vurdere en kosmetisk operasjon av penis, istedet for å rakke ned på de som er litt "videre" nedentil. Det er fantastisk at en mann på 50 år får seg til å bruke tid inne på dette forumet, med proffesorat og arkeologi på menyen, trodde virkelig han ville bruke tiden på noe mer fornufting enn å lage bråk med damene:) Vi er vel alle forskjellig i mer eller mindre grad både fysisk og måten å gi oss hen i sexlivet. Noen menn kan få oss til å ligg "døde" og andre kan få oss "ville". Noen er bedre trent i bekkenmuskelaturen og andre er det ikke. En liten degresjon, det er litt patetisk å måtte betale for sex, samt og opprettholde at kvinner og kjønn skal bli sett på som en ting eller handelsvare, skam dere! Gi hverandre en stor gruppe klem nå, så dropper vi denne ufine diskusjonen her og lar det ligge med det. La oss heller konsentrere oss om å slippe alle hemninger og nyte det seksuallivet har å by på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maren (lesbisk) Skrevet 6. september 2005 #82 Del Skrevet 6. september 2005 Som lesbe må jeg nesten si meg enig med de norske mennene her. De asiatiske kvinnene er mye mer tiltrekkende for meg enn de norske. Nå liker jo jeg å være den sterke i forholdet, så det kan ha noe med det å gjøre, men allikevel. Å ha sex med en asiatisk kvinne er mye mye bedre enn med en norsk. De er mer sensuelle og vet å både gi og ta nytelse. Maren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #83 Del Skrevet 6. september 2005 Som lesbe må jeg nesten si meg enig med de norske mennene her. De asiatiske kvinnene er mye mer tiltrekkende for meg enn de norske. Nå liker jo jeg å være den sterke i forholdet, så det kan ha noe med det å gjøre, men allikevel. Å ha sex med en asiatisk kvinne er mye mye bedre enn med en norsk. De er mer sensuelle og vet å både gi og ta nytelse. Maren. ← vet ikke hvorfor men vi har j... mange traktor-kvinner i dette landet måten de går, står, sitter, snakker, spise, ler, banner- det hele oser diesel og gamp :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #84 Del Skrevet 7. september 2005 vet ikke hvorfor men vi har j... mange traktor-kvinner i dette landet måten de går, står, sitter, snakker, spise, ler, banner- det hele oser diesel og gamp :hår: ← Kunne ikke sagt det bedre. Det er jo alltids unntak, men det er utvilsomt mange slike "Traktor-damer" ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #85 Del Skrevet 7. september 2005 Å være selvstendige har ikke noe med trangheten på kjønnsorganet der nede.. Det er en myte å tro at de norske er så selvstendige De er like selvstendige som resten av verdens kvinner - verken mer eller mindre. ← Selvstendige er ikke det samme som selvsentrerte, men på det siste skårer norske jenter høyt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. september 2005 #86 Del Skrevet 7. september 2005 Hva i helvete er galt med traktorer lurer jeg på, og hva i huleste har kjøretøyet med lesber å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #87 Del Skrevet 7. september 2005 Hva i helvete er galt med traktorer lurer jeg på, og hva i huleste har kjøretøyet med lesber å gjøre? ← traktorer er bra. god til å pløye potetjorder med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #88 Del Skrevet 7. september 2005 Om norske kvinner er så vide så får dere hoppe på første fly østover dere som klager. Da vil det jo si at alle som er igjen er strålende fornøyd og så slipper vi flere slike sure oppgulp fra dere Menn som "dyrker" kvinnen for det hun er er fantastisk. Så har vi de som ser på kvinner som et hull,-eller to. Hva med å knulle oss i øret eller nesen,-er det trangt nok? Alt for den staute norske mann......zzzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #89 Del Skrevet 8. september 2005 Det er flere og flere av mine kammerater som drar til Thailand, de skryter og drar tilbake så fort de kan, nå har flere kjøpt hus og leiligheter der. Alle sier det samme; thaidamer er så mye bedre en de norske, så jeg tror jeg får ta en tur å teste ut, lurer på om de ikke er litt trange og søte jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. september 2005 #90 Del Skrevet 8. september 2005 Bare dra du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
greikar Skrevet 8. september 2005 #91 Del Skrevet 8. september 2005 Utrolig mange morsomme innlegg, he he. For å si det enkelt må da være bedre for disse mennene som liker trange damer og heller vurdere en kosmetisk operasjon av penis, istedet for å rakke ned på de som er litt "videre" nedentil. Det er fantastisk at en mann på 50 år får seg til å bruke tid inne på dette forumet, med proffesorat og arkeologi på menyen, trodde virkelig han ville bruke tiden på noe mer fornufting enn å lage bråk med damene:) Vi er vel alle forskjellig i mer eller mindre grad både fysisk og måten å gi oss hen i sexlivet. Noen menn kan få oss til å ligg "døde" og andre kan få oss "ville". Noen er bedre trent i bekkenmuskelaturen og andre er det ikke. En liten degresjon, det er litt patetisk å måtte betale for sex, samt og opprettholde at kvinner og kjønn skal bli sett på som en ting eller handelsvare, skam dere! Gi hverandre en stor gruppe klem nå, så dropper vi denne ufine diskusjonen her og lar det ligge med det. La oss heller konsentrere oss om å slippe alle hemninger og nyte det seksuallivet har å by på ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #92 Del Skrevet 9. september 2005 Det er kanskje bare naturlig at menn som setter mest pris på de "myke verdier" som familie og hjem ser fordeler med å ha en partner med samme synet. Man velger jo gjerne noe som passer til seg selv og egen livssituasjon, og det er ikke noe galt i det. Jeg tror ikke vi skal henge oss slik opp i at mange menn påstår at de velger asiatiske damer fordi de er så "trange". Det har nok mer med de samlede verdier å gjøre, men mange menn er så engstelige for sim "image" at de sier hva som helst for ikke å bli oppfattet som myke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #93 Del Skrevet 9. september 2005 Med tanke på at de fleste norske menn er født av norske kvinner, kanskje har norske søstre og til og med norske døttre så er det helt utrolig hvor kynisk de allikevel ser på kvinner generellt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #94 Del Skrevet 9. september 2005 Grøsser av og er fascinert over meningene som kommer fram i denne tråden. Jeg tror vi kan trekke to konklusjoner: * Det virker som asiatiske damer gjennomsnittlig er noe trangere enn norske kvinner. Hei- er det noe sjokk, egentlig? Undersøkelser har vel vist at Afrikanske menn har det største utstyret mens asiatiske menn har det minste, da er det ikke så rart om kvinnens skjede er tilpasset dette. Ergo er sikkert norske kvinner trangere enn afrikanske, hvis det er en trøst for noen... * De eneste norske mennene som synes å bry seg nevneverdig om dette, er generelt bitre og benytter anledningen til å spy ut edder og galle om hvor håpløse vi norske kvinner er, på alle måter. Tranghet blir bare et skalkesjul for en masse annet. Har ikke sett ett eneste innlegg der en reflektert mann forteller om hvordan han ikke har fått det til å fungere med noen norsk kvinne, fordi de rett og slett var for vide. (Og nå er det for sent! Hvis et slikt innlegg kommer nå, vil jeg ikke se på det som troverdig! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 11. september 2005 #95 Del Skrevet 11. september 2005 * Det virker som asiatiske damer gjennomsnittlig er noe trangere enn norske kvinner. Hei- er det noe sjokk, egentlig? Undersøkelser har vel vist at Afrikanske menn har det største utstyret mens asiatiske menn har det minste, da er det ikke så rart om kvinnens skjede er tilpasset dette. Ergo er sikkert norske kvinner trangere enn afrikanske, hvis det er en trøst for noen... ← Og dette tatt i betraktning, så registrerer jeg at landets kvinnfolk ikke flyr til Afrika i ett sett. Kanskje vi ikke er så storforlangende som menn skal ha det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #96 Del Skrevet 11. september 2005 Merkelig debatt....Vi gutta har ikke mye å klage på når det gjelder damer her i Norge. Vi skal prise oss lykkelige for at vi ikke bor i England.... P.S. Turboneger: "I`d rather have some good head" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #97 Del Skrevet 11. september 2005 Hva er gale med de engelske damene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #98 Del Skrevet 11. september 2005 Å si at norske kvinner er for vide, blir det samme som å fise og skylde på katta når katta er død. Da sier det seg jo selv hvor fisen kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #99 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg dør av latter.En vagina er samme uansett hvor du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaare Skrevet 14. september 2005 #100 Del Skrevet 14. september 2005 Det er ikke nødvendigvis at de er så trange som gjør asiatiske jenter så attraktive for meg, men det at de ved å engasjere seg i sex og går inn for at det skal være godt for begge parter. De ligger ikke bare der og venter på at mannen skal tilfredsstille dem. Når de i tillegg er utrolig søte, nette, hyggelige og feminine sammenlignet med den gjennomsnittlige norske kvinne, er det ikke rart menn flest foretrekker disse damene framfor kari i bunaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg