Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?

Anbefalte innlegg

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Det er godt jeg er single sier bare jeg, og at jeg for all tid skal forbli single. Blir rett og slett kvalm av og lese denne tråden her.   :kvalm:

Med den holdningen til andre mennesker vil du nok også forbli singel! :overrasket:

Endret av Scorpina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråd ryddet for unødvendige kommentarer og munnhuggeri. Hold dere til tema.

Scorpina (mod)

Skrevet

Har ikke noe med forakt og gjøre..jeg synes bare de er stygge..hehe.. Akkurat som mange synes det er stygt med blondiner, negere osv.. Differen't people, differen't tasts.

Skrevet

I mine kretser blir du sett på som en taper hvis du kommer med kjøpebrud. Synes så utrolig synd på de jentene som ikke har mulighet til å følge hjertet sitt, men er økonomisk avhengig av å skaffe seg en mann fra europa for å forsørge familien sin. Tragisk.

Skrevet
I mine kretser blir du sett på som en taper hvis du kommer med kjøpebrud. Synes så utrolig synd på de jentene som ikke har mulighet til å følge hjertet sitt, men er økonomisk avhengig av å skaffe seg en mann fra europa for å forsørge familien sin. Tragisk.

Så alle asiatiske jenter gifter seg for penger.

Hjeleps meg , trodde vi var kommet til 2006 jeg...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Så alle asiatiske jenter gifter seg for penger.

Hjeleps meg , trodde vi var kommet til 2006 jeg...

Når det kommer ei dritpen asiatisk dame på 19-20 med en gammal, usympatisk, feit norsk gris som andre damer ikke ville tatt i med tang en gang, da er det for meg lite tvil. Og det er bare trist.

Skrevet
Når det kommer ei dritpen asiatisk dame på 19-20 med en gammal, usympatisk, feit norsk gris som andre damer ikke ville tatt i med tang en gang, da er det for meg lite tvil. Og det er bare trist.

Sier ikke at det ikke skjer, men så var det dette med å feie alle over en kam da

Du blir vel like kvalm hvis det er en drit pen hvit 19 åring - regner jeg med

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Sier ikke at det ikke skjer, men så var det dette med å feie alle over en kam da

Du blir vel like kvalm hvis det er en drit pen hvit 19 åring - regner jeg med

Ja. Det lukter sugar-daddy på lang avstand.

Skrevet

Kjenner en del som har asiakoner, men da på sin egen alder. Og vi diskuterte nettopp dette her. I en god del asiatiske samfunn gifter man seg ikke av kjærlighet, men for å sikre familien. Han får seg ei snasen kone, hun sikrer familiens økonomi i all framtid. Så hvem utnytter egentlig hvem her..?

Skrevet
Synes det er litt rart at ikke damene her har gjennomskuet at det mest sannsynlig er 2-3 personer som skriver de usaklige tingene om trange vaginaer. Tror faktisk mange menn sliter litt med å finne "rollen" sin i det nye kjønnsmarkedet. Har sett det flere steder at det kommer litt sure oppstøt..

Jeg er en mann med afrikansk bagrunn som digger Norske damer. Synes de er super sexy. Det at de er så selvstendige er noen av tingene som gjør dem så attraktive. Har ikke noe imot at damer stiller krav. Men det er lov å stille litt krav tilbake gutter! Vise at du er Mann med de plikter og ansvar som følger med, så skal du se at kvinnene i ditt liv vil respektere deg og verdsette deg.

Mange av mine norske kompiser liker utenlandske damer, mest sikkert fordi det er litt eksotisk og mystisk. Vi ler ofte av at de jager de utenlandske, mens jeg løper etter de norske  ;)

Til slutt vil jeg si at det hadde vært hyggelig å bli sett på som noe annet enn en gigantisk pikk, kun fordi man har litt ekstra pigment på huden... :sjenert:

Og det er lov til å refere mørke folk som ' folk med afrikansk bakgrunn' og ikke neger/negerdamer.

- D

Veldig bra innlegg, Devin. Men selv om de fleste burde ha forstått at man ikke sier "neger/negerdamer" lenger, mener man det ikke nødvendigvis nedsettende, det er ofte bare en nedarvet, gammeldags måte å si "folk med afrikansk bakgrunn". Det var først på ungdomskolealder jeg selv forsto at det var noe galt med å si det.

Skrevet
Ja. Det lukter sugar-daddy på lang avstand.

men da har det jo ikke noe med en spesiel rase å gjøre

Skrevet
Vel, er en hvit kvinne på 170cm automatisk trangere enn en på 185cm? Er en hvit mann på 190cm automatisk bedre utstyrt enn en på 175cm?

Bare vås!! Høyde og tranghet har ingen sammenheng heller ikke høyde og strørrelse på utstyret.

Skrevet (endret)

Faen, nu for det snart være nok!! Dritt-usikre norske mænd!! Og i norske kvinder er ikke en dritt bedre. Kom dog ned på jorden!! Asiatiske jenter trangere???? Respekt mellem kønnene! Jeg sætter pris på min kone; der er omkring 1.000.000 ting hun er bedre til end mig! MEN, hun sætter pris på nogen ting jeg gør!!!! Gå ud og find en norske jente!!! Jeg er sikker på at thai-jenter er søde, men thai-jenter bor i Thailand!

Innlegg moderert. Prøv å hold en hyggelig tone selv om man ikke er enig med hverandre!!

Scorpina (mod)

Endret av Scorpina
Skrevet

Spiller det noen rolle hvem som er trangest? Er dette en konkurranse?

For de menn som liker asiastiske kvinner så er det vel ikke noe problem.Nok av de her i norge og thailand er jo bare en flytur unna. Og om de skulle vise seg å være trange så flott, supert, hurra :ler:

Men de som er litt mer opptatt av andre ting enn tranghet ved kvinner de velger forhåpentligvis sine kvinner ut i fra litt andre kvaliteter enn fitten.

Det er mange menn som _ikke_ vil ha norske kvinner pga det ene og det andre og kvinnefrigjøring og glemte verdier og kulde og ja......

Går aldri inn i noen diskusjon med slike, rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om hva de synes om norske kvinner. De må gjerne kose seg med asiatiske kvinner, det er da helt greit og ikke noe tap for "resten" av oss.

Gjest Sør-Afrika og India
Skrevet

To artikler om menn fra forskjell deler av verden. Hvis det er slik at det er forskjellpå menn og deres penis alt etter hvor de bor i verden og hvilken rase de tilhører, så vil det være merklig om det ikke samme gjelder for kvinner og deres kjønnsorganer.

----------------------------------------------------------------------------------------------

For store kondomer i India En undersøkelse har konkludert med at kondomer i internasjonalt standardformat er for store for et flertall av indiske menn.

Undersøkelsen er foretatt blant mer enn 1000 indiske menn, melder BBC.

Studien viser at mer enn halvparten av mennene som ble målt hadde peniser som var kortere enn hva internasjonale kondomstandarder forutsetter.

Dette har ført til krav om mer variert utvalg i kondomstørrelser.

Representativt

Den toårige granskningen ble gjennomført av det indiske rådet for medisinsk forskning.

Over 1200 frivillige fra alle deler av India deltok og fikk sine peniser målt ned til millimeteren.

Forskerne passet også på at utvalget var representativt for hele India med tanke på klasse, religion og bosted.

Kortere

Konklusjonen viser at omkring 60 prosent av indiske menn har peniser som er mellom tre og fem centimeter kortere enn de internasjonale standardene som brukes ved fremstilling av kondomer.

En av fem ganger et kondom brukes i India faller det enten av eller blir splittet. Det er et svært høyt tall. Landet har allerede det høyeste tallet på HIV-smittede noe sted I verden

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Importerte kondomer for små for sørafrikanere

Myndighetene i Sør-Afrika har importert kondomer som blir delt ut blant innbyggerne. Problemene er at de ikke er laget for Sør-Afrikanske mens standard. En undersøkelse som er foretatt blant prostituerte i Johannesburg, Durban og Cape Town viser at minst 50 % av de prostituerte har opplevd at kondomer har sprukket.

Slik averterer Durex for sine produkter i Sør Afrika

- De fleste kondomer sprekker fordi de er importert fra Sør-Øst Asia og beregnet på menn med mindre penisstørrelser, sier forskeren Ted Leggett fra universitetet i Natal til The Sunday Times.

Forskeren Ted Leggett har gjort en undersøkelse basert på intervjuer med prostituerte i byene Durban, Johannesburg og Cape Town. 50 % av de prostituerte hadde opplevd at kondomene sprakk under samleie. Derfor ble det klaget på kvaliteten av de importerte kondomene.

Situasjonen er alvorlig, idet 50 % av de prostituerte er blitt utsatt for HIV smitte i et land der 9 % av befolkningen er smittet.

Sør-afrikanske myndigheter viser imidlertid til at de importerte kondomene allerede er større en den internasjonale standarden.

–De er 52 millimeter brede, og dette er én millimeter mer enn det globale gjennomsnittet og fire millimeter bredere enn gjennomsnittsstørrelsen i Kina og India, opplyser talsmenn fra myndighetene og legger til at problemet har oppstått, fordi størsteparten av kondomene nå er importert nettopp fra India og Kina.

-----------------------------------------------------------------------------------------

• 3 uker senere...
Skrevet

Asiatiske kvinner har jo fitta på tvers, så jo mer de spriker med beina, jo trangere blir det.

Skrevet

Blir ikke så sjokkert av å lese denne tråden. Når man ser hvem som reiser til Thailand og finner seg en brud - så er det vel ikke akkurat de som kan velge fra øverste hylle i blant norske kvinner.

Å skylde det på at norske kvinner er for vide nedentil er regelrett patetisk. Menn som kommer med slike påstander er menn som ikke vet hvordan de skal tilfredstille en kvinne ...

Skrevet

hmmh, vel , nå har ikke jeg prøvd asiatiske jenter, men hun jeg driver med nå bruker muskelen at hun blir J.. trang på midten..

Greit digg egentlig , og hun kommer som faen :)

Skrevet

jeg leser mye rart her, men stort sett så er jeg enig i alt her. Men ingen nevner den største forskjellen mellom asiatiske og skandinaviske damer. jeg har veldig god erfaring med norske damer, og jeg har hatt ett langt og godt samboerforhold (trodde jeg da) jeg trodde alt var helt greit, helt til den dagen hun kom hjem fra jobb og sa, nå vil jeg ikke mer, jeg spurte om hva som var galt. Eneste hun sa, vil ikke mer, Hadde dette vært ei asiatisk dame, så hadde hun jobbet for og holde foholdet, hun hadde snakket, prøvd og orden opp. Men ei norsk snur ryggen til og går. Så jeg spør dere norske damer. Hva tror dere er årsaken til at mange norske menn som har hatt ett langt forhold til ei norsk, heller velger ei fra asia eller ett annet øst europesisk land? er det fordi dere tror disse damene er billige? Penger? Jeg har svaret, men vil vente med og se hva dere norske damer sier. For meg så er mange av dere norske damer utrolig simple. Jo mange av dere er gode i senga,men sammenlignet med asiatiske,

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...