Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

jeg leser mye rart her, men stort sett så er jeg enig i alt her. Men ingen nevner den største forskjellen mellom asiatiske og skandinaviske damer. jeg har veldig god erfaring med norske damer, og jeg har hatt ett langt og godt samboerforhold (trodde jeg da) jeg trodde alt var helt greit, helt til den dagen hun kom hjem fra jobb og sa, nå vil jeg ikke mer, jeg spurte om hva som var galt. Eneste hun sa, vil ikke mer, Hadde dette vært ei asiatisk dame, så hadde hun jobbet for og holde foholdet, hun hadde snakket, prøvd og orden opp. Men ei norsk snur ryggen til og går. Så jeg spør dere norske damer. Hva tror dere er årsaken til at mange norske menn som har hatt ett langt forhold til ei norsk, heller velger ei fra asia eller ett annet øst europesisk land? er det fordi dere tror disse damene er billige? Penger? Jeg har svaret, men vil vente med og se hva dere norske damer sier. For meg så er mange av dere norske damer utrolig simple. Jo mange av dere er gode i senga,men sammenlignet med asiatiske,

Fordi dere tro at alle asiatiske og østeuropeiske damer vil gjøre alt for å beholde forholdet, slik at dere slipper å jobbe med og ofre for forholdet....

Tror dere kan få i pose og sekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi dere tro at alle asiatiske og østeuropeiske damer vil gjøre alt for å beholde forholdet, slik at dere slipper å jobbe med og ofre for forholdet....

Tror dere kan få i pose og sekk!

feil. for min del. Fordi mange norske kvinner gir faen, tenker kun på seg selv. Jeg ville veldig gjærne prøve og ordne opp mellom oss, men hun snudde bare ryggen til og dro. Jeg har hørt dette i andre forum også, menn som har denne erfaringen. Mulig mange norske kvinner ikke gidder og ordne opp. Mye enklere og bare snu ryggen til. :grine: Uansett så kan man lese dette over alt i alle mulige forum. Norske kvinner som bare går uten og gi forklaring på hvorfor. Sikkert mange menn som gjør det samme også. Noe jeg synes er utrolig simpelt. Der er øst europeiske og asiatiske kvinner mye flinkere til og prøve og ordne opp. Men dette er vell typisk norsk,,bare gå og gi faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil. for min del. Fordi mange norske kvinner gir faen, tenker kun på seg selv.

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Fordi du har møtt en norsk kvinne som gikk fra uten begrunnelse, så er altså alle norske kvinner "late" og ikke gidder å ordne opp?? Joda, det nok like sikkert det som at alle østeuropeiske og asiatiske kvinner vil gjøre alt for å redde forholdet!? :legrine:

Og dokumentasjon fra flere forum på toppen av det hele, har det ikke slått deg at de som "lever" på slike forum og diskutere alle sine problemer der kanskje er en smule spesielle og vanskelige selv, siden de ikke har noen i den virkelige verden å snakke om dette med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke det jeg sier, at alle norske damer er late, jeg sier at norske damer har mye lettere for og gå uten grunn. Jeg mener, norske damer går mye lettere uten og ha prøvd og ordne opp. Noe asiatiske og øst europeiske damer ikke gjør. Klart det finnes mange norske som jobber for forholdet, men ikke i den grad som asiatiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke det jeg sier, at alle norske damer er late, jeg sier at norske damer har mye lettere for og gå uten grunn. Jeg mener, norske damer går mye lettere uten og ha prøvd og ordne opp. Noe asiatiske og øst europeiske damer ikke gjør. Klart det finnes mange norske som jobber for forholdet, men ikke i den grad som asiatiske.

Dette er jo bare tåpelig. Hva vet du om norske kvinner egentlig? Hvordan kan du vite i hvilken grad hver norske kvinne har prøvd å redde forholdet før de går, som du sier?

Tror det er et fåtall, uansett kjønn, som bare gir opp et seriøst forhold uten å prøve helt til det siste.

Om det stemmer at norske kvinner har lettere for å gå så må det jo ha noe med de norske mennene å gjøre. Er de så håpløse at vi kvinner ikke orker å jobbe for forholdet......? Nei, dette er bare tull. Det finnes alltid to virkeligheter i et forhold. Om du har vært uheldig med dine norske kvinner, så ta en selvransakelse istedet for å dømme de som ga opp "for lett".

Om jeg ikke hadde hatt et nettverk av familie og venner her i norge så hadde jeg sikkert blitt mye lengre i et dårlig forhold enn det jeg ønsket. De østeurpeiske og thailandske damene er i et fremmed land.Da prøver du fordi du_må_. Det, er faktisk ikke positivt, bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leser mye rart her, men stort sett så er jeg enig i alt her. Men ingen nevner den største forskjellen mellom asiatiske og skandinaviske damer. jeg har veldig god erfaring med norske damer, og jeg har hatt ett langt og godt samboerforhold (trodde jeg da) jeg trodde alt var helt greit, helt til den dagen hun kom hjem fra jobb og sa, nå vil jeg ikke mer, jeg spurte om hva som var galt. Eneste hun sa, vil ikke mer, Hadde dette vært ei asiatisk dame, så hadde hun jobbet for og holde foholdet, hun hadde snakket, prøvd og orden opp. Men ei norsk snur ryggen til og går. Så jeg spør dere norske damer. Hva tror dere er årsaken til at mange norske menn som har hatt ett langt forhold til ei norsk, heller velger ei fra asia eller ett annet øst europesisk land? er det fordi dere tror disse damene er billige? Penger? Jeg har svaret, men vil vente med og se hva dere norske damer sier. For meg så er mange av dere norske damer utrolig simple. Jo mange av dere er gode i senga,men sammenlignet med asiatiske,

Hva?? Dessuten er det vel ikke så fryktelig mange norske menn som er sammen med asiatiske damer. Jeg tipper at over 90% er sammen med norske og er fornøyde med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo ikke det jeg sier, at alle norske damer er late, jeg sier at norske damer har mye lettere for og gå uten grunn. Jeg mener, norske damer går mye lettere uten og ha prøvd og ordne opp.

Og dette er basert på din erfaring med en norsk kvinne og det du leser på forum?

Det hele blir for dumt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mie_*

Slutt å hakke på Kaare. Han har helt klart et poeng her. Det er alt for lett i dag å bare gi opp og finne seg noe nytt. Dette gjelder selvsagt både menn og kvinner. Derfor ser vi i dag en masse merkelige familiekonstruksjoner med mine, dine våre og noen til barn. Når det gjelder aseatiske kvinner, kommer mange av dem fra en kultur der familien settes fremfor egne behov og ønsker. Det er derfor riktig som kaare sier at kvinner fra asia ikke like lett gir opp et forhold sammenlignet med kvinner fra norge, da vi nordmenn ofte er oss selv nærmest, og er vel fornøyd med at våre gamle lever sine siste dager på institusjon så lenge vi får ha det som vi vil.

Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å hakke på Kaare. Han har helt klart et poeng her. Det er alt for lett i dag å bare gi opp og finne seg noe nytt. Dette gjelder selvsagt både menn og kvinner. Derfor ser vi i dag en masse merkelige familiekonstruksjoner med mine, dine våre og noen til barn. Når det gjelder aseatiske kvinner, kommer mange av dem fra en kultur der familien settes fremfor egne behov og ønsker. Det er derfor riktig som kaare sier at kvinner fra asia ikke like lett gir opp et forhold sammenlignet med kvinner fra norge, da vi nordmenn ofte er oss selv nærmest, og er vel fornøyd med at våre gamle lever sine siste dager på institusjon så lenge vi får ha det som vi vil.

Mie

du har rett, beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig i at man burde slutte med å hakke på Kaare. :ler:

Jeg tror innlegget hans var skrevet i et øyeblikk av bitterhet...

Og så er det litt morsomt at han kategoriserer norske kvinner VELDIG, akkurat på samme måte som asiater og andre ikke-norske dessverre må finne seg i å bli kategorisert her i Norge. Og det tror jeg nok vi har veldig godt av!

Det stemmer sikkert dog at asiatiske kvinner er mer opptatt av å "holde familien sammen". Det er veldig på godt og vondt synes jeg, da mange asiatiske kvinner kanskje blir når de BURDE gå, (jeg tenker på mishandling, bunnløs ulykkelighet o.l.), og der er norske kvinner flinkere enn asiatiske kvinner (tror jeg da), dvs de er flinkere til å gå ut av slike forhold. Men så finnes det forhold hvor asiatiske kvinner velger å bli, men hvor norske kvinner går, og hvor det kanskje ville vært bedre å forsøke å lappe sammen forholdet.

Men uansett tror jeg ikke at norske menn generelt foretrekker asiatiske damer fremfor norske! Og med det mener jeg selvfølgelig ikke at de er "bedre" på noen som helst måte, men bare det at det er enklere å forholde seg til mennesker fra samme kultur som en selv.

Edit skrivefeil

Endret av bada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff.. orker ikke lese hele denne tråden... :overrasket:

Må le av folk som skryter av horer fra Thailand, hva annet kan man vente fra den kanten..

Takke meg til en lidenskapelig sør-europeer, enn en tafatt nordmann som ikke en gang greier å holde seg noenlunde edru på byen en kveld..

Jeg har "snudd" i døra en rekke ganger, ved "nesten" sex med en nordmann... De har ikke peiling rett og slett! Og for min del må alle nordmenn holde seg til asiatiske damer, for MEG får de ikke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende John

Dette er et godt eksempel på den type kvinne som jeg bevisst unngår nå som jeg har noen års erfaring med hva jeg trives med. Synd jeg ikke hadde den samme innsikten som 20-åring.

Tror ikke du er noe stort tap for Norske menn ;)

Huff og huff.. orker ikke lese hele denne tråden...  :overrasket:

Må le av folk som skryter av horer fra Thailand, hva annet kan man vente fra den kanten..

Takke meg til en lidenskapelig sør-europeer, enn en tafatt nordmann som ikke en gang greier å holde seg noenlunde edru på byen en kveld..

Jeg har "snudd" i døra en rekke ganger, ved "nesten" sex med en nordmann... De har ikke peiling rett og slett! Og for min del må alle nordmenn holde seg til asiatiske damer, for MEG får de ikke..  ;)

Endret av Reisende John
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for min del må alle nordmenn holde seg til asiatiske damer, for MEG får de ikke..  ;)

Helt greit å gå glipp av deg, og fint du sier ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hold dere unna meg da!

Må jeg gå med en lapp i panna??

Nei da, de skygger unna når de ser du har bein i nesen og ikke kun vil tilfredstille dem ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei da, de skygger unna når de ser du har bein i nesen og ikke kun vil tilfredstille dem  ;)  :ler:

Jeg gir aldri uttrykk for å ville tilfredstille noen, det kommer som en overraskelse.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg dør av latter.En vagina er samme uansett hvor du er.

Hvorfor er det da forskjell på diameteren på tamponger solgt i forskjellige land, og de minste er de som selges i asia.

Det er et målbart faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det da forskjell på diameteren på tamponger solgt i forskjellige land, og de minste er de som selges i asia.

Det er et målbart faktum.

i Norge selges det jo også tamponger i minst 4 størrelser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Norge selges det jo også tamponger i minst 4 størrelser. ;)

Jepp, et lite sidespor her. Men tampongstørrelsene varierer i allefall her i huset. Blør jeg mye bruker jeg en stor. Blør jeg lite så bruker jeg en liten. De store er for ubehagelige til at jeg orker å bruke de mer enn den ene dagen.

Kanskje asiatiske kvinner blør mindre? :ler:

Men _om_ asiatiske kvinner er trangere så kan ikke jeg helt se hvorfor det skal være provoserende. Det jeg synes er et paradoks midt opp i dennne tråden er de stakkars små asiatiske kvinnene med smalt bekken som blir gravid med en hvalross fra Norge og som skal presse ut et større barn enn det hennes kropp er beregnet for. Norske barn blir jo større og større. Selv har jeg opplevd å få mitt første barn med en asiatisk mann. Her var barnet knapt tre kg og har alltid lagt litt under kurven til "norske" barn. Naturlig nok siden hun har farens gener og.

Har født barn på over fire kg og og er veldig glad for at mitt bekken ikke er veldig lite. Stakkars de tiny kvinnene med jentefasong som må presse ut et barn på 4 kg. Mange asiatiske kvinner er virkelig smale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...