Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
vel må få lov til å ha forskjellige verdier i livet. kan jo være att menn drar til asia fordi de der treffer damer som har like stor tro på familien som dem selv.

Jeg og min mann jobber 100 prosent begge to. Vi har barn og jeg gjør det aller meste av husarbeidet også. Hva mer bør jeg gjøre? Har jeg ikke tro på familien før jeg oppfyller alle min mann sine ønsker? Har vært hjemmeværende i tre år mens barna var små, kanskje jeg burde vært hjemmeværende hele livet? Drit i å opptjene seg pensjonspoeng og bli et selvstendig menneske som opplever noe annet enn det å gå i løpestreng mellom soverom-kjøkken-vaskerom.

Min tro på familien er enorm. Jeg jobber knallhardt for å bidra både økonomisk og med det praktiske. Men jeg setter ikke mannens behov over mine, som hovedregel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Mie_*
Ja dette er litt Off topic, men det må være med for det.

Jeg vil ha en mann, over 185 cm, pikk over 22 cm. Han må være breiere over brystet enn over magen. Han må ikke være lat og sitte foran tvskjermen og se på fotball, og stønne mer på hvert mål enn han noensinne gjør i senga.

Jeg må ha en mann som er mer opptatt av min orgasme enn sin egen. DVS Han skal kun fokusere på sin egen orgasme hvis det hjelper han selv til å komme.

En annen viktig ting. Han må til en hver tid vippe med pikken mens den er inne i meg. Gjør han noe annet er han lat.

En annen viktig ting er at han må kunne gå ut hver dag og jakte og fiske slik at vi har mat. Gjerne dyrke litt grønnsaker. Han må å kunne snekre og mure, kunne elektrisk arbeid og rørarbeid.

men at han er stor, sterk, har stor pikk, han kontinuerlig vipper med, og ikke ser sport på TV, det er det aller viktigste

Så jeg kjøpte meg like godt en mann fra Afrika jeg.

Norske menn er så jævlig feite, ekle, late, sløve, storforlangende, dårlig utrustet, egosentriske, og sportsidioter, med lukta for øl.

HAHA! Du har ikke særlig mye erfaring med menn fra Afrika skjønner jeg. Lite stalltips: De sitter ofte inne og ser på TV hele dagen. De forventer at kvinnen skal være ute å jobbe for dem, tjene penger og lage mat når hun kommer hjem slik at de selv kan være høvdinger. De er ikke spesiellt interessert i sex, og det er veldig skjelden de er handy-menn. Dette er helt og holdent basert på mine egne, og mine venninners erfaringer med menn fra Afrika.

Til slutt vil jeg si at vel nok er asiatiske kvinner trangere enn oss, men vi har en kjempefordel: vi har samme kulturen, snakker samme språket, og har nogenlunde samme utseende, og så har vi som regel større pupper :) Dersom vi jenter bare er flinke nok til å spille på våre feminine sider skal det ikke så mye til å utkonkurere asiatene. En trang fitte er ikke ALT her i livet.

Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel må få lov til å ha forskjellige verdier i livet. kan jo være att menn drar til asia fordi de der treffer damer som har like stor tro på familien som dem selv.

Jeg og min mann jobber 100 prosent begge to. Vi har barn og jeg gjør det aller meste av husarbeidet også. Hva mer bør jeg gjøre? Har jeg ikke tro på familien før jeg oppfyller alle min mann sine ønsker? Har vært hjemmeværende i tre år mens barna var små, kanskje jeg burde vært hjemmeværende hele livet? Drit i å opptjene seg pensjonspoeng og bli et selvstendig menneske som opplever noe annet enn det å gå i løpestreng mellom soverom-kjøkken-vaskerom.

Min tro på familien er enorm. Jeg jobber knallhardt for å bidra både økonomisk og med det praktiske. Men jeg setter ikke mannens behov over mine, som hovedregel!

De som forherliger tilstanden i land der kvinnenes medvirkning har kommet kortere enn hos oss, forutsetter blant annet at alle, menn og kvinner, i disse landene virkelig synes det er bra, eller iallfall beste løsning, å ha det som de har det. Det stemmer som regel ikke. Selvrealisering, men ikke for enhver pris, er nok et djuptliggende behov, og vi i Norge har rett og slett et grunnleggende mer stabilt samfunn, når vi langt på vei har greid å forene samfunnsdeltakelse og reproduksjon/familieliv for begge kjønn. Det betyr ikke at vi har fullgode løsninger på alle problemene det medfører, men vi møter dem iallfall seriøst. Overalt hvor det er grupper som ikke får like sjanser til å utvikle seg, må vi regne med omveltninger etter hvert - og det gjelder altså svært mange land som kjører videre på fortidas kvinneroller. Likestilling er grunnleggende, og det betyr absolutt ikke at en opphever kjønnsforskjeller, det kan bety det stikk motsatte, faktisk.

Å skru tida flere tiår tilbake er som regel ikke allverdens lurt, og særlig ikke om en ønsker å bygge en familie som er solid og velfungerende i Norge 2008. Men det er mye rart som går, på ett eller annet vis..

Det er godt mulig de asiatiske jentene statistisk er "trangere" enn de norske... men vi skal iallfall ikke regne med at de er det i nøtta! Derfor er jeg litt beklemt over endel av både holdninger og tankeganger som mine medgubber har presentert i denne tråden. Hvis en stiller som boytoy, er det kanskje ok å være dum og deilig, men en gubbe som er bare dum...

Jeg må også si at jeg synes endel av karakteriseringene av norske kvinner befinner seg på feil jorde. Stemmer overhode ikke med mine erfaringer, men det fins jo endel i bånn i bøtta også.. hva slags gubber det nå er som roter hovedsaklig nedi der.. Hvis vi derimot snakker om erotisk latskap, både hos kvinner og menn, så nærmer vi oss saken. Og der kan det handle om både å trene opp, vedlikeholde, bry seg om, si klart fra - og mye mye mer. Ikke minst bruke det vi har på best mulig (for partneren først, oss sjøl deretter) måte. Og når vi legger mest vekt på bruken, er digert redskap eller pinetrange tider kanskje ikke bare en fordel? Sånn opplever iallfall jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann M
Som mann, må jeg si meg temmelig sjokkert over mine umodne og overfladiske medbrødre her inne!

Asiatere har trangere fitter! Javel! Flytt til Thailand da vel, og la oss ekte nordmenn nyte våre nordiske jenter i fred.

Kropp har ikke alt å si i et forhold.

Slik jeg ser det, så er norske damer klart best. Elsker de over alt på jord! De jeg har vært sammen har vært feminine og sexy til tusen de. Ingenting slår en flott norsk jente :) Er sexy med jenter som vet hva de vil, og som ikke legger skjul på det.

Jeg er ikke rasist - asiatiske damer er veldig søte og sensuelle de. Har ikke ligget med noen, men jeg vet at de ikke passer som kjæreste eller kone for meg i det lange løp. Til det er de for "eksotiske". Jeg foretrekker en norsk jente.

Blir liksom ikke det samme å ha en thai dame som knapt kan engelsk. Dessuten er det skikkelig turn-off med at de alltid skal sette mannen i høysetet. Vanskelig å forklare, men den litt underdanige holdningen mange av de asiatiske dame har - er ikke noe jeg ser på som et pluss iallefall.

Bra sex er MYE MYE mer enn en trang vagina. God sex (for meg) innebærer bl.a. gjensidig kommunikasjon - og at man deler samme framtid og ser likt på mange ting. Ikke akkurat så fordelaktig med jenter som knapt kan norsk da - og som kommer fra en helt annen kultur. Klaffer bare ikke - i det lange løp.

Slik ser nå jeg det iallefall! STÅ PÅ norske damer! Jeg står 110% bak dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk deilig med våte norske jenter som er såpass vide i kjønnet at de stryker og koser med pikken fremfor å klemme den. Hender, rumpe og munn er mer egnet til ordentlige klemmejobber. Forskjellige stillinger gir forskjellig stimulans av kvinnens og mannens kjønn.

Har man liten pi.., kun liker misjonærstillingen og alltid må ha det trangt for å ha glede av samleiet så skjønner jeg at man velger asiatiske kvinner på grunn av "tranghet". Jeg velger kvinner som tenner meg i forhold til sex og har uten unntak elsket hennes kjønn uansett hvor god plass det har vært.

Ikke misforstå. Jeg har like stor respekt for kvinner fra alle verdenshjørner.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest

Drar til Asia om 14 dager. Skal bli godt å finne seg ei real asiatisk dame, med god gammeldags asiatisk kultur. Baserer meg på å være der i 1 år. Eller kanskje jeg flytter dit permanent..

En ting er at asiatiske kvinner er trangere i musa, men de vet også å ta bedre vare på sine menn. Jeg tenker ikke på vaskemaskinkvinna, eller løpestreng mellom soverom-kjøkken-vaskerom osv. Det er en absolutt en mellomting med alt!

Asiatiske kvinner, er stolt av å være en kvinne. Norske kvinner klager og klager, og drømmer om nokk penger til å flytte ut av ekteskapet til å stå på egne bein til fordel for et luksusproblem... Ja, luksusproblem.

Asiatiske kvinner, kjemper for å beholde de sterke familiebånd og respekterer sin mann på lik linje med seg selv.. Asiatiske kvinner, vet at Norske menn stort sett er snille, men at de lever under harde kår, da den Norske kultur er i faresone..(kaos)

Mor og far er på jobb..små små barn er på jobb(barnehage) Mor tjener store penger, blir sinna om hun må lage middag til sin mann.. flytter ut av huset, tar sine barn, får økonomisk støtte og far ponger ut.. er som et evig pengespill der alt dreier seg om penger.. Barna blir som kasteballer, lillegutt får ikke sin vilje hos sin mor, men får det til far..og det blir en dragkamp mellom mor og far, om hvem som er best..

Barnet blir miljøskadet og skilsmissebarnet får viljen sin på alle områder, da både mor og far vil være best. Barnet kan banne, ha føtter på spisebor, røyke hasj i stua, drikke sprit på gutterommet, rope stygge ord til sin mor, fitte og far for hestekuk.. alt er tilatt..alt er tilatt i en dragkamp om hvor barnet vil være..

Lillegutt blir voksen,, kan ingen ting, da lillegutt egentlig mangler oppdragelse av all den dragkamp mor og far skapte i bristepungtet.

Lillegutt som nå er stor, er blitt en egoistisk mann med null respekt og folkeskikk.. kommer i trøbbel på jobb, får motgang for første gang i sitt liv..begynner på fylla, sloss..stoff, narkoman, fengsel... lillesøster gråter, mor er på fylla, far er bortreist..

Hva er en trofast familie?

53% av Norske ekteskap skiller lag..

Hvor er den oppskrytte bærebjelken i et barns 4 første leveår?

Hvor er mor?

Mor har planer om å dra fra far. Det funker ikke, livet funker ikke. Alt er så lett i dag. Ikke la oss kjempe, men la oss rive oss i stykker, til dommedag..

Nei, nokk er nokk. Norges land, utvikkler seg i feil rettning.. et mål uten mening, men til et kaos..

Trang fitte eller ei.. Spiller ingen rolle i livets lange løp..

Familie, er nr. 1

Slumfolket smiler i det gode samhold..de har alt hva de trenger, gjestfriet og et smil...mens de rike, bare klager og går sin vei.. kaldt og brutalt, som alt og intet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kjell Roger

Jeg foretrekker asiatiske jenter fordi de er bedre i senga, samt at de faktisk er trangere. Må nok inrømme at jeg har vært en rundbrenner i min ungdom, så jeg har hatt flere damer enn gjennomsnittet, men etter å ha prøvd et par asiatiske jenter er jeg ikke i tvil lengre. Jeg kommer ALDRI til å røre en norsk budeie igjen! Når de asiatiske damene i tillegg er snillere og mer omsorgsfulle må nok de norske jentene vente lenge før noen er desperate nok til å en gang ofre dem et blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest Baardsen

Du er inne på noe vesentlig her. Men det presenters galt. For aggressivt. Den norske kvinnen har tapt seg i forhold til sine konkurrenter, om man kan bruke et slikt uttrykk.

Min erfaring.

Jeg var overhodet ikke orientert mot såkalt asiatiske damer før jeg ganske tilfeldig møtte en 30 år gammel jente fra et land i Asia - jeg vil skjule det litt.

Til og begynne med var jeg litt overrasket over, jeg holdt på å si hvor norsk hun var. Jeg opplevde ingen kulturforskjell overhodet. Hun var intelligent, morsom, varm, litt forførende naturligvis. Og innimellom uhyre irrasjonell og temperamentsfull, noe som fanget min interesse ganske merkbart. Dama kunne virke helt sprø til tider. Men jeg merket meg at det var mye lidenskap innblandet, hun var den typen som kunne forelske seg på nett.

Etter 1 mnd begynte vi å chatte. Det var ikke helt min kommunikasjonsform, trodde jeg, men den spontanitet hun viste tiltrakk min interesse ytterligere. Under en av disse rundene avslørte hun sitt kvinnesyn, så og si: It is a wife's responsibility to satisfy her husband!

Jeg kunne ikke tro det jeg leste. Finnes slike? Vel vel. Jeg dro avgårde for å finne ut av hvem dette menesket var. Jeg oppsøkte henne i hennes hjemby, en metropol i Asia.

Allerede på 1. møte ga hun seg hen på en måte som jeg aldri noensinne har sett hos en norsk kvinne. Helt uten trygghet og sikkerhet, hun satset alt. Og dette er ikke på en slik måte at hun tilbyr sex for å sikre seg et bedre liv. Tvert om. Jeg sto på det jeg var kar om, men måtte gi tapt. Etter 5 timer fra tidlig morgen måtte jeg kaste inn håndkle. Naturen har sine begrensninger, jeg måtte gi tapt! Det utrolige skjedde da at hun begynte å furte! Hun klaget på min seksuelle kapasitet. Dette gjentok seg i de uker som fulgte. Jeg kunne bare touche bort i henne, og hun spurte gledesstrålende: Do you wanna have sex? I løpet av 4 uker hadde vi sex flere ganger for dagen. Jeg var sliten og måtte tigge meg til pause. Jeg fikk sexfri 2 dager, mer enn enn det var det ikke mulig å oppnå.

Jeg er vant med at sex er komplisert. Man må være litt av en luring for å få noe. Dette var snudd helt på hodet. Jeg måtte unnskylde meg og be om litt fri.

Jeg er nå gift med henne. Og ser frem til et godt liv. Et rikt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
det finnes hjelp for sånne som deg... ;)

Hun føler seg bare truet av at asiatiske jenter er SÅ mye bedre valg enn norske jenter. De tenker bare penger og kukk, mens de asiatiske faktisk har familieverdier. Jeg kan fort forstå at norske jenter blir desperate når de ser at norske menn finner seg dame fra utlandet, mens de norske jentene her sitter igjen på voldtektsmottaket fordi de lekte luremus med en afrikaner.

Jeg kunne aldri tenke meg en norsk jente. Har selvrespekt tross alt!

Jeg syntes det er bra du opplever damer fra utlandet, så ser du forskjellen til norske jenter. Dyre og kvoterte..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også sett en økende trend når jeg er i matvarebutikker, norske menn med asiatiske jenter og engelskspråkende jenter, med barn.

Jeg er stolt av de!

Jeg har også lest at norske jenter er svært diskrimminerende overnfor utenlandske jenter/asiatiske og kan rope thaihore. Jeg håper ingen gjør det når jeg får meg en asiatisk jente, for da kan hun ikke snakke etterpå... vis respekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Men, er det ikke litt trist for et par av dere over her, at dere faktisk må dra til den andre siden av jordkloden for å finne noen som vil til sengs med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest javel

jeg er en jente fra korea på 18 år, men har alltid hengt litt med hodet siden jeg er fra Asia. har på en måte alltid sett "opp" til norske jenter, fordi jeg personlig synes de er mye penere enn asiatiske jenter.

At asiatiske jenter er trangere enn norske jenter er vel kanskje sant, men jeg håper at ingen gutt kommer bort og vil ha sex med meg, fordi rykter har det til at jeg er trang og at jeg er mer feminin enn norske.

uansett har jeg vanskeligheter med å skjønne hva menn synes er tiltrekkende ved asiatiske jenter, og det er helt absurd for meg å lese innlegg der de foretrekker thai"fitter" enn norske damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere jenter som lar dere overraske av det noen supersjarmerende menn her klarer å lire av seg; tror dere virkelig de er faste gjesteskribenter på KG? De har vel googla thaidamer, tenker jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Det er nok heller vi som velger å ikke ha sex med dere.

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asiatisk mann

Jeg er en asiatisk mann, født og oppvokst i norge, men med asiatisk kultur. ser det er vanskelig å finne seg ei go norsk dame,, så da reiser vi naturligvis til andre siden av jordkloden, kommer i kontakt med ei snill asiatiske feminin kvinne, med asiatisk kultur.. De verdsetter oss menn, og vi føler oss elsket. (Jeg snakker ikke om "slavekvinnen"!!)

Norske menn som ikke har vært i kontakt med asiatiske kvinner, stiller seg naturligvis blank,,, og det blir bare "synsing" fra alle kanter..synes ditt og datt..

Men den dagen de har ei asiatisk dame -for real-, da vil de aldri gå tilbake til de norske.

De norske menn som foretrekker norske damer, må bare kose seg for min del,,,,, for de vet ikke bedre..

Over til tema.

Ja, asiatiske kvinner er trangere. De er også søtere og mer feminine av oppførsel, de er stolt av å være ei kvinne. Asiatiske kvinner, vet å elske og verdsette sine menn og det er det mange norske menn lengter etter.

Er trist at norske jenter er sjalu og svært diskriminerende overnfor asiatiske jenter og kan rope thaihore osv.

Norske damer, burde heller se opp til dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg er en asiatisk mann, født og oppvokst i norge, men med asiatisk kultur. ser det er vanskelig å finne seg ei go norsk dame,, så da reiser vi naturligvis til andre siden av jordkloden, kommer i kontakt med ei snill asiatiske feminin kvinne, med asiatisk kultur.. De verdsetter oss menn, og vi føler oss elsket. (Jeg snakker ikke om "slavekvinnen"!!)

Norske menn som ikke har vært i kontakt med asiatiske kvinner, stiller seg naturligvis blank,,, og det blir bare "synsing" fra alle kanter..synes ditt og datt..

Men den dagen de har ei asiatisk dame -for real-, da vil de aldri gå tilbake til de norske.

De norske menn som foretrekker norske damer, må bare kose seg for min del,,,,, for de vet ikke bedre..

Over til tema.

Ja, asiatiske kvinner er trangere. De er også søtere og mer feminine av oppførsel, de er stolt av å være ei kvinne. Asiatiske kvinner, vet å elske og verdsette sine menn og det er det mange norske menn lengter etter.

Er trist at norske jenter er sjalu og svært diskriminerende overnfor asiatiske jenter og kan rope thaihore osv.

Norske damer, burde heller se opp til dem!

JADA....er ikke sikkert at alle norske jenter vil at enkelte norske gutter blir forelsket i oss. Saa hvorfor blir dere det da?? Er mange stygge gutter som jeg driter i om drar til utlandet og finner seg en asiatisk dame.... Det er greit at de gjoer det, for det er jo enkelte menn i dette landet som rett og slett aldri vil faa en norsk kvinne. Saa...bare dra dere, i dont care :ler:

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Min erfaring.

. Jeg kunne bare touche bort i henne, og hun spurte gledesstrålende: Do you wanna have sex? I løpet av 4 uker hadde vi sex flere ganger for dagen. Jeg var sliten og måtte tigge meg til pause. Jeg fikk sexfri 2 dager, mer enn enn det var det ikke mulig å oppnå.

Ja....jeg tror nok at asiatiske kvinner er skrudd sammen paa en helt annen maate enn resten av verdens kvinner. De er nok saa kaate fordi de er foedt med mye mer testosteron enn resten av verdens kvinner, og de kan nok likne litt paa menn. De tenker paa sex hvert 5 sekund... Saa, ja jeg kan forstaa at det frister aa finne en kvinne som biologisk skiller seg fra resten av verdens kvinner. Har hun tre ganger saa stor klitoris som resten av verdens kvinner? Kanskje hun er skapt slik biologisk at hun faar orgasme bare du stapper pikken i henne en gang, og hun trenger ikke forspill. Du kan bare knulle rett paa, og knullet varer i faa sekunder, og hun har da rukket aa komme 40 ganger? Nei...rart det, at noen kvinner er foedt biologisk annerledes enn resten av verdens kvinner. :fnise:

Men saa er jo negre foedt annerledes enn resten av verdens menn ogsaa da. De har stor pikk, og de kan faa mange orgasmer. Det kan ikke vestlige menn, de bare slukner....Kjedelige, late og daarlige i senga som de er... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...