AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #801 Skrevet 22. oktober 2020 Synes det er helt latterlig hvordan Tv2 kjører denne serien. Er visstnok ikke viktig hvordan hytta henger sammen, så lenge den ser pen ut. Hva F... er vitsen med å la noen som kanskje må totalrenovere vinne? Det henger jo ikke sammen, det er dårlig håndverk fra tidlig start, men jøss, heng et bilde over, så er det ute av syn, ute av sinn. Det burde kun vært en av to mulige vinnere: AE eller MC. De hyttene henger hvertfall sammen. Anonymkode: d8e00...928 16
Potetjinta Skrevet 22. oktober 2020 #802 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, Mperle skrev: Man skal vel ikke spoile før det er ferdig på lineær TV.. Neste gang kan du bruke spoilerboks just in case. Åja, var sikker på at det ble vist samtidig som på Sumo, men det gjør det kanskje ikke??😳 Det skal jeg huske til neste gang🤗
AntiBullshit Skrevet 22. oktober 2020 #803 Skrevet 22. oktober 2020 Veldig overraskende at Lars valgte å gi hammeren sin til det laget som han har gitt klager på finish. Han roste snekkerarbeidet til EA opp i skyene, hadde ingen ting å sette fingeren på, også velger han å gi hammeren til noen andre? Jeg forstår det ikke. 34
Ariana807 Skrevet 22. oktober 2020 #804 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, Potetjinta skrev: Åja, var sikker på at det ble vist samtidig som på Sumo, men det gjør det kanskje ikke??😳 Det skal jeg huske til neste gang🤗 Det er ingen reklamepauser på sumo
Mperle Skrevet 22. oktober 2020 #806 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, Potetjinta said: Åja, var sikker på at det ble vist samtidig som på Sumo, men det gjør det kanskje ikke??😳 Det skal jeg huske til neste gang🤗 Jeg ser det også på sumo og så akkurat vinnerne. Ble faktisk spennende og rørende selv om jeg tilfeldigvis oppdaget hvem som vant 😄 Ikke de jeg heiet på men gøy å se reaksjonene. Mon tro om de andre parene har kjøpt sine hytter. De så så skuffet ut stakkars. 1
Blueberrymuffin Skrevet 22. oktober 2020 #807 Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Etter alt skryte til Lars, gir han hammeren til MC, hva FAEN i helvete er galt med den dommeren. I fjord robbet han far og datter for seieren, i år robbet han Esra og Arber. Faen jævla drittdommer, partiske så det holder. Blir nok siste sesong sommerhytta, her drepte de partiske dommerne hele konseptet. Jeg heiet på Øyunn og Levi, men det betyr ikke at jeg har medfølelse for Esra og Arber, for det føles urettferdig ovenfor dem, når Lars ikke hadde noe å utsette på snekkerarbeidet, men heller ga den til Mikkel og Cornelius som hadde slurvet og gjort små feil (til tross for at de var kyndige). Sitter med en rar følelse, fordi jeg er glad for at min favoritt vant, men føles samtidig urettferdig ovenfor Esra og Arber som hadde vunnet om Lars hadde gitt hammer utifra snekkerferdigheter og finish, noe han tydeligvis ikke gjorde. Endret 22. oktober 2020 av Blueberrymuffin 27
Mperle Skrevet 22. oktober 2020 #809 Skrevet 22. oktober 2020 3 minutter siden, AntiBullshit said: Veldig overraskende at Lars valgte å gi hammeren sin til det laget som han har gitt klager på finish. Han roste snekkerarbeidet til EA opp i skyene, hadde ingen ting å sette fingeren på, også velger han å gi hammeren til noen andre? Jeg forstår det ikke. Enig, når han er i EA sin hytte og sier at han er målløs trodde jeg hans hammer ville gå til dem. 15
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #810 Skrevet 22. oktober 2020 Heier på Esra og Arber og synes dette var trist. Men det kuleste paret vant, selv om jeg tviler på at badet er tett😄 Anonymkode: a0d5d...294 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #811 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, Blueberrymuffin skrev: Etter alt skryte til Lars, gir han hammeren til MC, hva FAEN i helvete, elendig dommer. I fjord robbet han Far og datter for sieren, i år robbet han Esra og Arber. Faen jævla drittdommer, partiske så det holder. Jeg heiet på Øyunn og Levi, men det betyr ikke at jeg har medfølelse for Esra og Arber, for det føles urettferdig ovenfor dem, når han Lars ikke hadde noe å utsette på snekkerarbeidet, men heller ga den til Mikkel og Cornelius som hadde slurvet og gjort små feil (til tross for at de var kyndige). Sitter med en rar føkelse, fordi min favoritt vant, men føles urettferdig måten Esra og Arber ble robbet for seieren når de hadde føest stemmer fra hyttenaboene. Jeg er enig. Anonymkode: a0d5d...294 9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #812 Skrevet 22. oktober 2020 Kan ikke fatte og begripe att Gul lagt ikke skulle få ene hammeren fra dommerene. Dei har jo blitt skrytt opp i skyene hver gang stort sett. Anonymkode: 00ffb...491 15
Mperle Skrevet 22. oktober 2020 #813 Skrevet 22. oktober 2020 Aina sin hammer. Hun har gitt så mange formaninger til ØL og til EA som de har forsøkt å følge slik at hun blir fornøyd. Og så gir hun hammer til JJ. Syns det er flott hos JJ, det er ikke det, men skulle likt å høre hvorfor hun valgte bort de to andre. MC hadde vel aldri sjanse på den hammeren fra hun, hehe. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #814 Skrevet 22. oktober 2020 Dette stinker. Rett og slett. E&A fikk vanvittig med skryt fra alle dommerne, men fikk ikke en eneste hammer fra dem. Som eneste paret som ikke fikk hammere fra dommerne. Altså.... hva i all verden?? Jeg skjønner ingenting! E&A hadde den beste snekringen av alle, enda dem var helt på null før dem begynte. At Lars kunne gi hammeren til M&C når dem åpenbart ikke har vært gode nok i forhold til E&A, og samtidig hadde erfaring fra før av, er jo helt hårreisende! Lars var jo helt tatt av banen der han gikk å myset uten å finne feil. Hva i all verden må til? Uferdig panel hos M&C var tydeligvis godt nok! E&A hadde også det beste interiøret. Det eneste interiøret i alle hyttene jeg faktisk kunne tenkt meg å bo med. Ingenting fra Aina der altså. E&A hadde også det aller fineste uteområdet. Enkelt og praktisk, med gjennomførte detaljer. En hengekøye vippet det over til Ø&L, mente Finn altså. Jeg er målløs! Var det ufortjent i fjor, så er det 10x mer ufortjent i år. E&A har blitt bortdømt hele sesongen! Hvorfor? Er det fordi dem fikk den hytten med best lokasjon, med tanke på salg av hyttene? Naboene, en folkeavstemning, stemte fram sin vinner: E&A. Men dommerne viet dem null og niks. Jeg forstår rett og slett ingenting. Det henger ikke på greip. Anonymkode: 601c3...6fb 43
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #815 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette stinker. Rett og slett. E&A fikk vanvittig med skryt fra alle dommerne, men fikk ikke en eneste hammer fra dem. Som eneste paret som ikke fikk hammere fra dommerne. Altså.... hva i all verden?? Jeg skjønner ingenting! E&A hadde den beste snekringen av alle, enda dem var helt på null før dem begynte. At Lars kunne gi hammeren til M&C når dem åpenbart ikke har vært gode nok i forhold til E&A, og samtidig hadde erfaring fra før av, er jo helt hårreisende! Lars var jo helt tatt av banen der han gikk å myset uten å finne feil. Hva i all verden må til? Uferdig panel hos M&C var tydeligvis godt nok! E&A hadde også det beste interiøret. Det eneste interiøret i alle hyttene jeg faktisk kunne tenkt meg å bo med. Ingenting fra Aina der altså. E&A hadde også det aller fineste uteområdet. Enkelt og praktisk, med gjennomførte detaljer. En hengekøye vippet det over til Ø&L, mente Finn altså. Jeg er målløs! Var det ufortjent i fjor, så er det 10x mer ufortjent i år. E&A har blitt bortdømt hele sesongen! Hvorfor? Er det fordi dem fikk den hytten med best lokasjon, med tanke på salg av hyttene? Naboene, en folkeavstemning, stemte fram sin vinner: E&A. Men dommerne viet dem null og niks. Jeg forstår rett og slett ingenting. Det henger ikke på greip. Anonymkode: 601c3...6fb Jeg er så enig!!! Anonymkode: 0a5d9...2e2 11
Janne Kari Viken Skrevet 22. oktober 2020 #816 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stinker. Rett og slett. E&A fikk vanvittig med skryt fra alle dommerne, men fikk ikke en eneste hammer fra dem. Som eneste paret som ikke fikk hammere fra dommerne. Altså.... hva i all verden?? Jeg skjønner ingenting! E&A hadde den beste snekringen av alle, enda dem var helt på null før dem begynte. At Lars kunne gi hammeren til M&C når dem åpenbart ikke har vært gode nok i forhold til E&A, og samtidig hadde erfaring fra før av, er jo helt hårreisende! Lars var jo helt tatt av banen der han gikk å myset uten å finne feil. Hva i all verden må til? Uferdig panel hos M&C var tydeligvis godt nok! E&A hadde også det beste interiøret. Det eneste interiøret i alle hyttene jeg faktisk kunne tenkt meg å bo med. Ingenting fra Aina der altså. E&A hadde også det aller fineste uteområdet. Enkelt og praktisk, med gjennomførte detaljer. En hengekøye vippet det over til Ø&L, mente Finn altså. Jeg er målløs! Var det ufortjent i fjor, så er det 10x mer ufortjent i år. E&A har blitt bortdømt hele sesongen! Hvorfor? Er det fordi dem fikk den hytten med best lokasjon, med tanke på salg av hyttene? Naboene, en folkeavstemning, stemte fram sin vinner: E&A. Men dommerne viet dem null og niks. Jeg forstår rett og slett ingenting. Det henger ikke på greip. Anonymkode: 601c3...6fb Veldig enig... 7
Potetjinta Skrevet 22. oktober 2020 #817 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette stinker. Rett og slett. E&A fikk vanvittig med skryt fra alle dommerne, men fikk ikke en eneste hammer fra dem. Som eneste paret som ikke fikk hammere fra dommerne. Altså.... hva i all verden?? Jeg skjønner ingenting! E&A hadde den beste snekringen av alle, enda dem var helt på null før dem begynte. At Lars kunne gi hammeren til M&C når dem åpenbart ikke har vært gode nok i forhold til E&A, og samtidig hadde erfaring fra før av, er jo helt hårreisende! Lars var jo helt tatt av banen der han gikk å myset uten å finne feil. Hva i all verden må til? Uferdig panel hos M&C var tydeligvis godt nok! E&A hadde også det beste interiøret. Det eneste interiøret i alle hyttene jeg faktisk kunne tenkt meg å bo med. Ingenting fra Aina der altså. E&A hadde også det aller fineste uteområdet. Enkelt og praktisk, med gjennomførte detaljer. En hengekøye vippet det over til Ø&L, mente Finn altså. Jeg er målløs! Var det ufortjent i fjor, så er det 10x mer ufortjent i år. E&A har blitt bortdømt hele sesongen! Hvorfor? Er det fordi dem fikk den hytten med best lokasjon, med tanke på salg av hyttene? Naboene, en folkeavstemning, stemte fram sin vinner: E&A. Men dommerne viet dem null og niks. Jeg forstår rett og slett ingenting. Det henger ikke på greip. Anonymkode: 601c3...6fb Ja, det MÅ være juks. Tror det er mer økonomisk bra for de å beholde hytta til AE fordi den var så strøken. Skulle de ha solgt ØL sin hytte videre hadde det kostet de mye bare det å renovere badet og alt av småfeil. Skikkelig urettferdig!!! 13
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #818 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, Potetjinta skrev: Ja, det MÅ være juks. Tror det er mer økonomisk bra for de å beholde hytta til AE fordi den var så strøken. Skulle de ha solgt ØL sin hytte videre hadde det kostet de mye bare det å renovere badet og alt av småfeil. Skikkelig urettferdig!!! Definitivt. Tror rett og slett at hytta til E&A ble så gjennomført bra at verdien på hytta ble for høy å gi bort, i forhold til de andre parene. Tenk. Ikke en eneste hammer fra dommerne....... enda folkeavstemningen stemte dem fram som vinnere. Jeg må gå meg 10 runder rundt huset nå for å kjøle meg ned. Anonymkode: 601c3...6fb 24
Gjest loveli Skrevet 22. oktober 2020 #819 Skrevet 22. oktober 2020 15 minutter siden, Ariana807 skrev: Skjul innhold Hva i all verden! Hvordan i all verden! Hva søren! Lars sin hammer var jeg helt sikker på. Den ... hvordan... jeg .., jeg trodde når de startet med nabo hammeren så var det som jeg tenkte. Men rettere det ble som tanke eksperimentet mitt... jeg ... jeg er målløs. Gult lag burde virkelig fått hammeren til Lars. De har vist en så sinnsyk progresjon i snekkerferdigheter. Allerede første uken fra å ikke vire hvordan isolasjon skulle settes inn, til å fortsatt då masse skryt av finishen. Hvordan kunne Lars sin hammer gå til blått lag? Nei jeg er faktisk målløs! 😧 Ser at den kanskje ser ut som om blått lag vant, slik jeg skriver det. De gjorde ikke det. Jeg er ikke direkte like oppgitt over hvem som vant, men over Lars sin hammer! Jeg ser på sumo, så legger det i spoiler. Det var bare viktig med progresjon i fjor, da fikk de med best progresjon hammer av Lars. I år var det viktigst å være best fra start, så da fikk de med best utgangspunkt hammer av Lars. Jaja.., om noen fortsatt ikke tror at dette er et rigget program så...
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #820 Skrevet 22. oktober 2020 Ble ikke overrasket over vinnerne. Hadde vært inne på tiktoken til Øyunn hvor noen hadde skrevet at de nylig hadde vært på hytteområdet, og det var kun Ø&L sin hytte som var møblert. Vet ikke om det er sant, men da gikk i hvert fall jeg ut fra at det var de som vant. Er dritskuffa over Lars sitt valg. Håpet virkelig han skulle gi hammeren til E&A. De har levert gjennom hver uke. Anonymkode: 91097...423 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå