Gå til innhold

Sommerhytta 2020.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt lei meg på deres vegne når Ezra sier de hadde tenkt sånn og sånn på gjesterommet. Men måtte ta hensyn til hva dommerne likte, og lage det deretter. 

• Liker 15
Skrevet
28 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Ble litt lei meg på deres vegne når Ezra sier de hadde tenkt sånn og sånn på gjesterommet. Men måtte ta hensyn til hva dommerne likte, og lage det deretter. 

Enig.... 😔 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, kaleidoskop skrev:

Helt utrolig hvor lite personlige hyttene kan være i år for å bli godkjent av Aina.

Jeg er stort sett enig i det hun sier, for det hun sier er jo interiørteknisk riktig f.eks. å ha noe mykt mot det maskuline, pynte litt og skape stemning med interiøret (jeg er likevel sjeldent enig i hva hun liker når hun peker ut konkrete ting da). Men likevel mener jeg at når deltakerne lager hytte til seg sjæl så burde det faktisk være ok å ikke ha f.eks. masse pynt og en sofa. Jeg forstår overhodet ikke det valget, men det er ikke min hytte heller. 

Det sagt, det er en konkurranse og noe må man jo kåre en vinner ut i fra. Men hva med å kåre en vinner ut i fra en helhet? En rød tråd? M & C som etter min mening har rasert hele hytta kunne likevel vunnet. Eller kanskje et lag nettopp ikke vil ha en rød tråd og de kunne vunnet for morsomme idéer.

Aina er litt for A4 og programmet lider litt av det.

Skrevet

J&J på God Morgen Norge nå forteller om at dem har fått drapstrusler som har blitt anmeldt til politiet. Det hørtes ut som om at det var kommet fra en eldre (70+) som tydeligvis har sterke meninger om Sommerhytta. Dem har også fått mange gode tilbakemeldinger på Instagram, men også hørt en del dritt via Jodel o.l. J&J nevner at Ø&L har også har fått stygge meldinger direkte.

Jeanette forteller om balansen at Jeanette er høyt oppe, Jerry mer tilbakelent, og tilsammen blir dem et par som utfyller hverandre og blir stabilt "midt på". Jerry viser igjen at han er rett og slett en fantastisk fyr. Roser Jeanette på direkten og forteller om økt forelskelse etter å ha sett hverandre sammen på tv. "Da får man se hvor fantastisk Jeanette er", sier han. 

Anonymkode: 601c3...6fb

• Liker 6
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

J&J på God Morgen Norge nå forteller om at dem har fått drapstrusler som har blitt anmeldt til politiet.

I alle dager. Sa de noe om hvorfor folk er så sinte på dem? Er de de samme gærningene som gikk så hardt ut mot KK?

Anonymkode: ff04b...89d

• Liker 2
Skrevet
På 8.10.2020 den 19.56, AnonymBruker skrev:

Nå er det sendt på TV, så nå siterer jeg deg.

Etter at flere klarte å merke kommentarer om dagens program med spoiler klarte du å skrive dette uten å advare.

DET ER IKKE LOV Å SPOILE!!!

Anonymkode: 16d55...ac7

DET ER DUMT Å FØLGE DENNE TRÅDEN HVIS MAN IKKE HAR SETT EPISODEN, OG VIL BEVARE SPENNINGEN!  For nei, det er ikke ulovlig å spoile selv om det er ønskelig at man lar være... Likevel dumt å satse på det, hvis det er så veldig viktig 😄

Anonymkode: 0d14b...bd4

• Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DET ER DUMT Å FØLGE DENNE TRÅDEN HVIS MAN IKKE HAR SETT EPISODEN, OG VIL BEVARE SPENNINGEN!  For nei, det er ikke ulovlig å spoile selv om det er ønskelig at man lar være... Likevel dumt å satse på det, hvis det er så veldig viktig 😄

Anonymkode: 0d14b...bd4

Du tar feil!

Les retningslinjene her, der står det bl.a. om spoiling:  

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1220675-retningslinjer-for-tv-og-film-rommet/

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

J&J på God Morgen Norge nå forteller om at dem har fått drapstrusler som har blitt anmeldt til politiet. Det hørtes ut som om at det var kommet fra en eldre (70+) som tydeligvis har sterke meninger om Sommerhytta. Dem har også fått mange gode tilbakemeldinger på Instagram, men også hørt en del dritt via Jodel o.l. J&J nevner at Ø&L har også har fått stygge meldinger direkte.

Jeanette forteller om balansen at Jeanette er høyt oppe, Jerry mer tilbakelent, og tilsammen blir dem et par som utfyller hverandre og blir stabilt "midt på". Jerry viser igjen at han er rett og slett en fantastisk fyr. Roser Jeanette på direkten og forteller om økt forelskelse etter å ha sett hverandre sammen på tv. "Da får man se hvor fantastisk Jeanette er", sier han. 

Jerry er en så hederlig og bra fyr! For en kjernekar!

Anonymkode: 16d85...cc3

• Liker 10
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan umulig stemme, for JJ har, som jeg har nevnt tidligere, flere møbler i og utenfor hytta, som de umulig kan ha kjøpt på budsjettet de har hatt fra uke til uke på Sommerhytta. Merkelig at ingen av dommerne har påpekt det, og jeg blir provosert av at de har fått lov til å holde på sånn hele sesongen. 

Anonymkode: 469e2...dbd

Dette kontrolleres nøye. Vil tro det skal mye til. Da har de vært heldige på Finn feks. Kvitteringer osv. skal legges frem. 

Anonymkode: ff0f7...8ea

Skrevet

Det hadde vært veldig spennende om J og J vant denne uken. Så ligger de likt inn i finaleuken - alle parene. Håper de maler stua og bytter gardinene. Og blir ferdige😅

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du tar feil!

Les retningslinjene her, der står det bl.a. om spoiling:  

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1220675-retningslinjer-for-tv-og-film-rommet/

"Spoiling. Dette skal markeres i tittelen på tråden, og helst også i selve tråden, så man minsker sjansen for at andre får ødelagt fremtidige underholdningsopplevelser. Selv om mange ser film og serier i det de kommer ut, ber vi om at dette allikevel respekteres. "

Hvis man skal følge dette kan man jo ikke snakke om programmet etter det har gått på tv heller.

Anonymkode: ff04b...89d

• Liker 6
Skrevet

Så ekkelt at Arber og Esra pusser tennene over oppvasken. Burde fjernet det først iallfall. 

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Så ekkelt at Arber og Esra pusser tennene over oppvasken. Burde fjernet det først iallfall. 

Men oppvasken var vel ikke ren og skulle uansett vaskes opp senere?

Anonymkode: 7d21e...9e5

• Liker 19
Skrevet
1 hour ago, Lady Lovelylocks said:

Jeg tenkte mest på at hm er ikke badet i stand? Kanskje de ikke har fått koblet til vann i vasken der inne enda?

Og som det nevnes ovenfor her så var vel det som står i vasken skittent allerede men litt ekkelt å vaske av tannpuss i tillegg ja😅

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kontrolleres nøye. Vil tro det skal mye til. Da har de vært heldige på Finn feks. Kvitteringer osv. skal legges frem. 

Ikke nøye nok. Det er helt usannsynlig at de har fått tak i en haug brukte Hay-møbler innenfor Sommerhytta-budsjettet. Det kan alle som vet noe om interiør skrive under på. 

• Liker 7
Skrevet

Finn irriterer meg så innmari. Hva er egentlig rollen hans? Siden det er så lite uterom i år, blir han interiørdommer nummer 2, og han har virkelig ikke peiling på interiør. Håper Tv2 kaster ut Finn og Aina og får inn noen bedre dommere istedenfor dem neste sesong. 

• Liker 22
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn irriterer meg så innmari. Hva er egentlig rollen hans? Siden det er så lite uterom i år, blir han interiørdommer nummer 2, og han har virkelig ikke peiling på interiør. Håper Tv2 kaster ut Finn og Aina og får inn noen bedre dommere istedenfor dem neste sesong. 

Enig. Finn går meg på nervene. Holdt på å klikke under dagens konkurranse når han skulle være med-dommer. Passiv aggressiv og tidvis nedlatende er han også. Ubegrunnet! Enten så er han høyt eller så er han lavt. Ingen mellomting. 

Det er rart at en selverklært blomsterekspert har en slik sentral rolle i et oppussingsprogram. 

• Liker 9
Skrevet

Tv2 får døpe om programmet til "Ainas hytte" Det virker som at det er hennes meninger som teller når de dømmer ukesprosjektene.

Lurer på hvordan parene skal få satt sine personlige preg på hyttene når kun de som har hennes smak får ros. 

Anonymkode: 27770...1cb

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...