Gå til innhold

Sommerhytta 2020.

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 9.9.2020 den 20.46, AnonymBruker skrev:

:)

Synes kanskje det var litt urettferdig at Mikkel fikk være med i dag. Han er kokk og konen hadde en periode hatt konditori, hvor han hadde vært med å hjelpe.

Anonymkode: 14846...6a3

Altså her var det snakk om å pynte en ferdigbakt kake. Man trenger ikke være kokk for å klare det, og enhver over 18 år burde ha lært seg det.

Et marsipanlokk er superenkelt å kjevle og det å dynke ei kake sier seg selv at gjør den mindre tørr. 

Anonymkode: e333e...f84

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kjerringa med en svensk samboer har virkelig en skikkelig grei med omtalene av hennes stakkars samboer. Stakkars fyr!. Liker nok å bli tuktet han der. Jeg ville i alle fall aldri orket å leve særlig lenge sammen med noen sånne hespetre.  

Mye prat, men som regel veldig lite handling fra den dama. Teoretisk "ekspert" på alt mellom himmel og jord, men klarer / gidder ikke å gjøre noe særlig i praksis.          

Anonymkode: d82e2...ec8

Enig, jeg har tilgode å høre at hun sier èn sammenhengende setning i positiv favør for Jerry.

Anonymkode: 1751e...78c

Skrevet

Er Jeanett og Jerry sponset av Helly Hansen? Er jo to vandrende reklameplakater. Trodde nesten ikke sånt var lov uten at det var merket som reklame?

Anonymkode: 0d676...1b2

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Jeanett og Jerry sponset av Helly Hansen? Er jo to vandrende reklameplakater. Trodde nesten ikke sånt var lov uten at det var merket som reklame?

Slik jeg har forstått det, så jobber Jeanett for Helly Hansen.

Skrevet
2 minutter siden, bopera skrev:

Slik jeg har forstått det, så jobber Jeanett for Helly Hansen.

Som designer da? Det burde uansett vært merket som reklame siden det er en tydelig forbindelse.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som designer da? Det burde uansett vært merket som reklame siden det er en tydelig forbindelse.

Ja, som designer og produktutvikler.

Hele programmet er merket P for Produktplassering, og denne P-en vises øverst i venstre hjørne når programmet starter, samt dukker opp nå og da utover programmet.

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er Cornelius? 🙈

Anonymkode: d74fb...6a9

Skrevet

tror han er 24, mener jeg så det en plass

Anonymkode: 00ffb...491

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er Cornelius? 🙈

Knyt igjen buksa. Han er forlovet! 

Anonymkode: 601c3...6fb

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knyt igjen buksa. Han er forlovet! 

Ellers takk, du.. Var vel heller det at hun var så ung, mtp forlovelse😅

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ellers takk, du.. Var vel heller det at hun var så ung, mtp forlovelse😅

I helsike. For 30 år siden var det jo vanlig å være forlovet og tilogmed gift når man var rundt 19-21 år ;) 

Cornelius er jo en kjekk kar, så ikke utenkelig at det var det du mente :) 

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle program er merket med produktplassering... vært det i flere år nå....

Anonymkode: ff0f7...8ea

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

I helsike. For 30 år siden var det jo vanlig å være forlovet og tilogmed gift når man var rundt 19-21 år ;) 

Cornelius er jo en kjekk kar, så ikke utenkelig at det var det du mente :) 

Så vanlig var det ikke.

Anonymkode: 14846...6a3

• Liker 6
Skrevet

Jeg lurte også litt på hvor gammel Cornelius var når faren sa «han er gammel» 😂

Får se hvordan denne uke blir. Blir kjekt å se hvordan ting blir til slutt 😄

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det ser ut til at hun har fastnet på 80/90 tallet ang klær og hår. 

Anonymkode: 27770...1cb

• Liker 12
Skrevet

Andre episode sett. Får litt fnatt av hu der Janette 😤

Spoiler

«Jeg liker ikke kritikk, jeg liker ikke å være dårlig. Jeg liker å være god». Så bra at Janette deler rundt seg med mange rosende ord selv 😐😐

Gleder meg til å se pergolaen ferdig hos Gult lag, tror den kan bli stilig 😄

Skrevet

Får nesten litt vondt av Jerry. Han vet liksom ikke hva godt han skal gjøre, virker som om han gjør sitt beste og holder positiviteten og humøret oppe. Ser for meg han gjerne har litt selektiv hørsel på hva hans bedre halvdel formaner og maser om i tide og utide😂 

• Liker 12
Skrevet

Hvem tror vi får ukens gullhammer? Personlig har jeg litt på følelsen at det går til JJ slik at det ikke blir for ujevnt mellom lagene totaltsett og man mistet spenningen på hvem som stikker av med seieren.. Selv om andre lag skulle gjøre det bedre i konkurransen. Dommerne slipper greit unna med å forklare avgjørelsene sine syns jeg.. 

Skrevet
På 14.9.2020 den 13.18, bopera skrev:

Ja, som designer og produktutvikler.

Hele programmet er merket P for Produktplassering, og denne P-en vises øverst i venstre hjørne når programmet starter, samt dukker opp nå og da utover programmet.

Ser at logoen på genseren til Arber er sladdet (en lys collagegenser). Vet ikke om logoen hans er knyttet til f.eks arbeidsgiver, men uansett er det rart at Helly Hansen-reklamefigurene får fritt leide. 

Anonymkode: 1d877...f93

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, Mperle skrev:

Hvem tror vi får ukens gullhammer? Personlig har jeg litt på følelsen at det går til JJ slik at det ikke blir for ujevnt mellom lagene totaltsett og man mistet spenningen på hvem som stikker av med seieren.. Selv om andre lag skulle gjøre det bedre i konkurransen. Dommerne slipper greit unna med å forklare avgjørelsene sine syns jeg.. 

Jeg kan godt tenke at Gult lag kan ta enda en hammer, men fort at de med vilje gir den til det laget uten noen hammer for å jevne ut, men ikke akkurat rettferdig om de ikke er de beste som får den. Vi får se hva resultatet i slutten av uka er. Er spent på hvordan alt kommer til å se ut for alle lagene. 

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle hva TV-seerne egentlig mener. Det som teller mest er selvfølgelig hvem TV 2 har bestemt skal vinne.

Ønsker TV 2 virkelig at ett par mannfolk skal vinne denne sesongen også? Høres ikke særlig "politisk korrekt" ut, spør dere meg. Det kommer sannsynligvis til å bli LAAANGT mer design / estetikk og dommernes subjektive oppfatninger som skal trumfe over alle ordentlige håndverk.                        

Anonymkode: d82e2...ec8

Jeg har egentlig litt troen på at det gule paret stikker av med hytta, som paret i ... hva første sesong 😄 Store likheter mellom de to lagene, begge hadde «hytta i skogen», begge et ungt par, søte sammen, som hadde en god utvikling av ferdigheter i løpet av programmet 😄 

Helt ærlig tror jeg at far og sønn kjøper hytta om de ikke vinner den. De kan vinne den på ferdigheter, men tror ikke at de har to av dommerene på sin side, med stilen sin.

Det blir spennende å se 😄

Endret av Ariana807
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...