Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dama ville kjøpe vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på.

Eneste er at en del kvinner blir avhengige. Vibratoren gjør ting som er umulig å få til med hånd eller tunge, og det kan bli ekstremt vanskelig å komme uten den.

Anonymkode: 17e11...cea

Tull og tøys og pølsevev. 

Å bruke leketøy kan være en god hjelp for kvinner til å lære hvordan man skal oppnå orgasme, som også kan videreføres til sex med partneren, selv om leketøyet ikke brukes da. 

Jeg har en enorm kiste ulikt, men det gjør det absolutt ikke mer vanskelig å komme med partneren min. 

Noen ganger kan også et leketøy være det som kan hjelpe en kvinne til å få orgasme MED partner også. 

Og ja, vi vil gjerne ha orgasmer vi også. Siden ikke alle menn har tålmodighet til å gi oss det kan et leketøy redde et sexforhold fra å gå nedenom på grunn av manglende orgasme hos kvinnen. 

Kvinner som ikke kommer mister ofte lysten etterhvert. 

Anonymkode: ac37d...764

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er endel mannfolk her inn jeg som kvinne ikke ville vært med ser jeg...

min mann kjøpte min første vibrator.

fint når jeg er alene og når vi er sammen. Bruker den ikke alltid sammen men når vi føler på det. Sundt å variere litt å ikke kun pule samme misjoner hvergang

Anonymkode: 86e28...2e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker min hver gang, men føler heller det er han som blir litt lat. Han er vant til at jeg ikke trenger noe forspill osv, fordi jeg klarer jo alltid å komme med vibratoren uansett.

Har prøvd å si jeg kunne tenkt meg mer forplay, men han skjønner det ikke. For hans del fører forspill til at han blir så sprengkåt at han får "for tidlig" utløsning når vi endelig begynner. Og hvis vi konsentrerer oss for mye om meg mister han ereksjonen til slutt. 

OG vibratoren har gjort at han aldri prøver å fingre meg eller noe annet fordi han føler vel at han ikke greier å konkurrere. Og tålmodigheten er dårlig på det, hvis jeg pirker litt for mye på hvordan ting skal gjøres, så gir han opp, eller jeg får dårlig samvittighet og spiller med... men han greier liksom ikke å "gni" på riktig sted, eller riktig måte. Og vil heller ikke lære, så da gidder jeg ikke mase. 😱🤷🏼‍♀️ 

Altså, jeg får jo orgasme så hva er det å klage på. Men noen ganger kunne jeg ønske... mer? Er det lov å si? 

Kan komme flere ganger, men vi gir oss nesten alltid etter én gang. Litt skuffende for min del.

Anonymkode: 8165b...ab0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

At vibratorer produserer orgasmer uten at man behøver å bli kåt først. Man blir også mye mindre sensitiv når man bruker vibratorer. Orker ikke mennesker som ikke tar seg tiden til å bli ordentlig kåt. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Øh, nei. Jeg pleide aldri å få orgasme når kjæresten stimulerte meg før. Men etter at jeg begynte å bruke vibrator og kjente hvordan oppbygging til og orgasme føltes, har jeg begynt å klare å få orgasme av at kjæresten slikker meg og masserer klitoris mens vi har sex. Fantastisk. Hadde ikke gått uten at jeg hadde «øvd» med vibrator først. Vi bruker også vibratoren iblant når vi har sex. Fint med variasjon. Kjæresten min og jeg er bdsm-ere da, og han er veldig trygg på seg selv seksuelt og veldig god i senga 😍

Anonymkode: d6d39...41e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker min hver gang, men føler heller det er han som blir litt lat. Han er vant til at jeg ikke trenger noe forspill osv, fordi jeg klarer jo alltid å komme med vibratoren uansett.

Har prøvd å si jeg kunne tenkt meg mer forplay, men han skjønner det ikke. For hans del fører forspill til at han blir så sprengkåt at han får "for tidlig" utløsning når vi endelig begynner. Og hvis vi konsentrerer oss for mye om meg mister han ereksjonen til slutt. 

OG vibratoren har gjort at han aldri prøver å fingre meg eller noe annet fordi han føler vel at han ikke greier å konkurrere. Og tålmodigheten er dårlig på det, hvis jeg pirker litt for mye på hvordan ting skal gjøres, så gir han opp, eller jeg får dårlig samvittighet og spiller med... men han greier liksom ikke å "gni" på riktig sted, eller riktig måte. Og vil heller ikke lære, så da gidder jeg ikke mase. 😱🤷🏼‍♀️ 

Altså, jeg får jo orgasme så hva er det å klage på. Men noen ganger kunne jeg ønske... mer? Er det lov å si? 

Kan komme flere ganger, men vi gir oss nesten alltid etter én gang. Litt skuffende for min del.

Anonymkode: 8165b...ab0

Akkurat!

Ja, det er lov å si.

Stå opp for deg selv og si du vil ha bedre sex. Nå!

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øh, nei. Jeg pleide aldri å få orgasme når kjæresten stimulerte meg før. Men etter at jeg begynte å bruke vibrator og kjente hvordan oppbygging til og orgasme føltes, har jeg begynt å klare å få orgasme av at kjæresten slikker meg og masserer klitoris mens vi har sex. Fantastisk. Hadde ikke gått uten at jeg hadde «øvd» med vibrator først. Vi bruker også vibratoren iblant når vi har sex. Fint med variasjon. Kjæresten min og jeg er bdsm-ere da, og han er veldig trygg på seg selv seksuelt og veldig god i senga 😍

Anonymkode: d6d39...41e

Stimuli er stimuli.

Jeg snakker om kåthet. Det er noe helt annet. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er riktignok jeg lesbisk, men har ingenting i mot sexleketøy. Her varierer vi fint mellom fingre, tunge og leketøy. Jeg elsker å se henne bruke womanizeren mens jeg tar meg av resten (fingrer, tar på henne, kysser brystene osv).

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan selvfølgelig ikke påstå det gjelder for alle, men vil anta at jeg har et betraktelig mye større erfaringsgrunnlag enn deg, dersom du ikke har hatt sex med andre kvinner enn deg selv!

Anonymkode: 7cce2...6de

Basert på mine personlige meninger om sexleketøy så kan du anta at du har mer erfaring enn meg? Beklager, men det virker ikke som du har vært med mange kvinner når du kommer med slike påstander i mine øyne😅

Anonymkode: 7662f...462

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær ærlige menn! Føler dere at dere er «mindre» verdt av å se dama bruke vibrator? Føler dere at dere ikke kan gi dama alt?

Eller føler dere at det er deilig å se på? 

Anonymkode: 580e5...8bb

Det er bare deilig å se damene leke med seg selv. Og deilig om du bruker det mens jeg knuller dem. 
Alle kvinner bør ha minst en vibrator og en litt stor og god dildo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Basert på mine personlige meninger om sexleketøy så kan du anta at du har mer erfaring enn meg? Beklager, men det virker ikke som du har vært med mange kvinner når du kommer med slike påstander i mine øyne😅

Anonymkode: 7662f...462

Neivel.

Så vidt jeg husker så trodde du bestemt at jeg var mann. Så din evne til meningsdannelse tar jeg ikke så veldig alvorlig.

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være tull dette her vel? Jeg bruker min mest alene, men tar den med på sexen med mannen rett som det er. Senest i dag, han tok meg bakfra mens jeg brukte vibratoren på meg selv. Var digg. Er digg uten og, men litt variasjon liker vel de fleste?

Anonymkode: 869ec...3c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel.

Så vidt jeg husker så trodde du bestemt at jeg var mann. Så din evne til meningsdannelse tar jeg ikke så veldig alvorlig.

Anonymkode: 7cce2...6de

Ja fordi det ikke virket som at du hadde forståelse for at flere kvinner kan ha vanskeligheter med å få orgasme under sex og at du derfor mente at de var «late som ikke prøvde», tenkte at dette er informasjon de fleste damer er ganske klar over - menn derimot har ikke en vagina og er kanskje ikke like klar over det😉 

 

men jeg legger diskusjonen død her, alle kvinner er forskjellig. Om det så skulle være at en trenger litt ekstra assistanse for å oppnå en orgasme tenker jeg det er helt greit! Burde absolutt ikke være noe som blir sett ned på😊

Anonymkode: 7662f...462

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2020 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Vær ærlige menn! Føler dere at dere er «mindre» verdt av å se dama bruke vibrator? Føler dere at dere ikke kan gi dama alt?

Eller føler dere at det er deilig å se på? 

Anonymkode: 580e5...8bb

Bring it on baby. Ja selvfølgelig måtte hun ha testkjørt den mens jeg så på. Må jo studere at den virker som den skal. Se henne nyte det å komme stadig nærmere og nærmere som til slutt har endt opp i en orgasme. Akkurat dette øyeblikket er så nydelig at jeg har ikke ord......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er kvinne, og nettopp derfor vet jeg hvor uendelig mye lettere det er å komme hvis man er ordentlig kåt først. Mange kvinner tar seg dessverre ikke den tiden, fordi de er mer fokusert på mannens nytelse. Vibrator er kun noe hun bruker for å rekke å komme i mål slik at hun ikke ødelegger for hans tidsskjema. 

Vil faktisk si at vibratorer undergraver kvinners seksualitet. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Uenig. Du skriver at kvinner ikke tar seg tiden (?), isåfall er det ikke bra at de har en vibrator til å kommei mål? 
 

Og hva mener du med å undergrave kvinners seksualitet?  Er et 30 minutters samleie kvinners sekualitet? Man trenger ikke å komme samtidig. En skikkelig mann tar seg tid til å tilfredsstille deg skikkelig, selv etter selve samleiet er overstått.

Anonymkode: 5dd4a...7d4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er et 30 minutters samleie kvinners sekualitet?

Nei.

Det å bli skikkelig kåt, er kvinners seksualitet. 

Stimuli, enten det er mannen eller vibratoren, er ikke kvinners seksualitet. Det er sex. Kvinners seksualitet er det de blir kåt av. KÅT KÅT KÅT. Har nå sagt dette om og om igjen, men forstår jo at det er et fremmedord for de som har en mann som er kåt, og som de heller vil passe på, enn å passe på seg selv og SIN EGEN seksualitet.

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys og pølsevev. 

Å bruke leketøy kan være en god hjelp for kvinner til å lære hvordan man skal oppnå orgasme, som også kan videreføres til sex med partneren, selv om leketøyet ikke brukes da. 

Jeg har en enorm kiste ulikt, men det gjør det absolutt ikke mer vanskelig å komme med partneren min. 

Noen ganger kan også et leketøy være det som kan hjelpe en kvinne til å få orgasme MED partner også. 

Og ja, vi vil gjerne ha orgasmer vi også. Siden ikke alle menn har tålmodighet til å gi oss det kan et leketøy redde et sexforhold fra å gå nedenom på grunn av manglende orgasme hos kvinnen. 

Kvinner som ikke kommer mister ofte lysten etterhvert. 

Anonymkode: ac37d...764

Jeg har aldri kommet uten vibrator, og jeg er 44. Jeg elsker sex! Og penetrering spesielt! For min del blir jeg tilfredsstilt uten orgasme. 

Vibratoren er kun for orgasmens skyld når jeg er alene og gir meg ikke i nærheten av den gleden sex med en mann gjør! 

Jatakk, begge deler! Ikke kom og rakk ned på vibratoren min! 😉

Anonymkode: 66fbe...c4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei.

Det å bli skikkelig kåt, er kvinners seksualitet. 

Stimuli, enten det er mannen eller vibratoren, er ikke kvinners seksualitet. Det er sex. Kvinners seksualitet er det de blir kåt av. KÅT KÅT KÅT. Har nå sagt dette om og om igjen, men forstår jo at det er et fremmedord for de som har en mann som er kåt, og som de heller vil passe på, enn å passe på seg selv og SIN EGEN seksualitet.

Anonymkode: 7cce2...6de

Og noen blir kåt av leketøy. Get over it. Jeg slikker dama til hun spruter, men noen ganger har hun lyst på Womanizeren - og det er selvfølgelig helt greit.

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og noen blir kåt av leketøy. Get over it. Jeg slikker dama til hun spruter, men noen ganger har hun lyst på Womanizeren - og det er selvfølgelig helt greit.

Anonymkode: 85b6c...1c2

Nei, det er det faktisk ingen som blir. Ingen blir kåt av å se på en vibrator eller å fantasere om en vibrator. De blir stimulert av en vibrator, ikke kåt. Men jeg forstår at jeg snakker til døve ører. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de fleste kvinner har en eller flere leketøy, enten det skjules for mannen eller ikke...

Warning! Warning!  Oppdager du som mann at du finner en vibrator i kleskapet, anbefaler jeg deg å holde kjeft og ikke nevn et ord om den. Det er hennes hemmelighet og nytelse, og hun bruker den for at du skal få bedre utnyttelse av dama di. Avslører og nekter du dama di, vil du nok drepe en god del av sexlysten hennes på deg...

I min verden elsker jeg at kvinner bruker leketøy, jeg vet hvor godt det gjør for henne og hvorfor de gjør det🤫🧡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det er det faktisk ingen som blir. Ingen blir kåt av å se på en vibrator eller å fantasere om en vibrator. De blir stimulert av en vibrator, ikke kåt. Men jeg forstår at jeg snakker til døve ører. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Jo, dama blir kåt av følelsen Womanizer gir. Det klarer ikke jeg å replisere. Noen ganger vil hun bare ha oralsex og fingre. Andre ganger blir man kåt av stimuli både her og der, men dessverre har jeg begrenset antall armer og tunge, så for å slikke rumpa hennes OG få til klitorisstimuli i samme slengen må det muligens leketøy til. Ingenting feil med det, og det degraderer ikke hennes seksualitet - heller tvert i mot. Vi er forøvrig begge kvinner, om du ikke har fått med deg det.

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...