Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dama ville kjøpe vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær ærlige menn! Føler dere at dere er «mindre» verdt av å se dama bruke vibrator? Føler dere at dere ikke kan gi dama alt?

Eller føler dere at det er deilig å se på? 

Anonymkode: 580e5...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri følt meg truet av et sexleketøy. Sex med en person og med et sexleketøy/seg selv er to helt ulike ting. De utfyller hverandre, og er ikke noe som konkurrerer om plassen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på.

Eneste er at en del kvinner blir avhengige. Vibratoren gjør ting som er umulig å få til med hånd eller tunge, og det kan bli ekstremt vanskelig å komme uten den.

Anonymkode: 17e11...cea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt min hatt og gått. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Doolittle skrev:

De utfyller hverandre, og er ikke noe som konkurrerer om plassen.

For noe stort tull.

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på.

Eneste er at en del kvinner blir avhengige. Vibratoren gjør ting som er umulig å få til med hånd eller tunge, og det kan bli ekstremt vanskelig å komme uten den.

Anonymkode: 17e11...cea

Aldri prøvd vibrator. 

Anonymkode: 580e5...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tatt min hatt og gått. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Hvorfor

Anonymkode: 580e5...8bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe stort tull.

Anonymkode: 7cce2...6de

Hva mener du

Anonymkode: 580e5...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet om hun bruke en vibrator når der er i samme seng. Hun hadde neppe hatt noen innvendinger om du onanerte mens hun var opptatt med vibratoren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor

Anonymkode: 580e5...8bb

Hvorfor?

Fordi da hadde jeg tenkt at hun var ferdig med sexlivet. Vibratorer er for slappfisker.

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du

Anonymkode: 580e5...8bb

At vibratorer produserer orgasmer uten at man behøver å bli kåt først. Man blir også mye mindre sensitiv når man bruker vibratorer. Orker ikke mennesker som ikke tar seg tiden til å bli ordentlig kåt. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på.

Eneste er at en del kvinner blir avhengige. Vibratoren gjør ting som er umulig å få til med hånd eller tunge, og det kan bli ekstremt vanskelig å komme uten den.

Anonymkode: 17e11...cea

Det er ikke sånn at man kommer vanskeligere naturlig hvis man har brukt sexleketøy. Tvert i mot. Man kan faktisk komme mer! 

Anonymkode: 36901...634

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At vibratorer produserer orgasmer uten at man behøver å bli kåt først. Man blir også mye mindre sensitiv når man bruker vibratorer. Orker ikke mennesker som ikke tar seg tiden til å bli ordentlig kåt. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Regner med at du er en mann når du kommer med et slikt utsagn😅 Du kan virkelig ikke ha peiling på hvor vanskelig det er for en dame å oppnå orgasme under sex, selv når man er spreng kåt! Det er bare et få prosent av kvinner som får orgasme vaginalt, og få som klarer å få orgasme under sex med bare penetrering. Det har ingenting med mannen eller viljen å gjøre! Vil dama ha en vibrator så er det fordi hun vil nyte sexen på likt nivå som mannen, med orgasme!🙏🏽 Så ikke ta det som et nederlag gutta, prøv heller å møt henne med forståelse😉

Anonymkode: 7662f...462

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn at man kommer vanskeligere naturlig hvis man har brukt sexleketøy. Tvert i mot. Man kan faktisk komme mer! 

Anonymkode: 36901...634

Helt feil.

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du er en mann når du kommer med et slikt utsagn😅 Du kan virkelig ikke ha peiling på hvor vanskelig det er for en dame å oppnå orgasme under sex, selv når man er spreng kåt! Det er bare et få prosent av kvinner som får orgasme vaginalt, og få som klarer å få orgasme under sex med bare penetrering. Det har ingenting med mannen eller viljen å gjøre! Vil dama ha en vibrator så er det fordi hun vil nyte sexen på likt nivå som mannen, med orgasme!🙏🏽 Så ikke ta det som et nederlag gutta, prøv heller å møt henne med forståelse😉

Anonymkode: 7662f...462

Nei, jeg er kvinne, og nettopp derfor vet jeg hvor uendelig mye lettere det er å komme hvis man er ordentlig kåt først. Mange kvinner tar seg dessverre ikke den tiden, fordi de er mer fokusert på mannens nytelse. Vibrator er kun noe hun bruker for å rekke å komme i mål slik at hun ikke ødelegger for hans tidsskjema. 

Vil faktisk si at vibratorer undergraver kvinners seksualitet. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er kvinne, og nettopp derfor vet jeg hvor uendelig mye lettere det er å komme hvis man er ordentlig kåt først. Mange kvinner tar seg dessverre ikke den tiden, fordi de er mer fokusert på mannens nytelse. Vibrator er kun noe hun bruker for å rekke å komme i mål slik at hun ikke ødelegger for hans tidsskjema. 

Vil faktisk si at vibratorer undergraver kvinners seksualitet. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Men selv om det er lettere for deg når du er veldig kåt, hvordan kan du påstå at det er slik for alle? Bare fordi en annen dame ikke klarer å komme kun ved penetrering betyr jo ikke det at man ikke tar seg tiden! Vi har nok forskjellig syn på sexleketøy, jeg synes det er helt topp og at det ikke burde bli sett ned på kvinner som ønsker en vibrator. Er det slik at kvinnen begynner å foretrekke vibratoren fremfor mannen, så kan man kanskje sette det i et annet lys😅

Anonymkode: 7662f...462

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om det er lettere for deg når du er veldig kåt, hvordan kan du påstå at det er slik for alle? Bare fordi en annen dame ikke klarer å komme kun ved penetrering betyr jo ikke det at man ikke tar seg tiden! Vi har nok forskjellig syn på sexleketøy, jeg synes det er helt topp og at det ikke burde bli sett ned på kvinner som ønsker en vibrator. Er det slik at kvinnen begynner å foretrekke vibratoren fremfor mannen, så kan man kanskje sette det i et annet lys😅

Anonymkode: 7662f...462

Kan selvfølgelig ikke påstå det gjelder for alle, men vil anta at jeg har et betraktelig mye større erfaringsgrunnlag enn deg, dersom du ikke har hatt sex med andre kvinner enn deg selv!

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær ærlige menn! Føler dere at dere er «mindre» verdt av å se dama bruke vibrator? Føler dere at dere ikke kan gi dama alt?

Eller føler dere at det er deilig å se på? 

Anonymkode: 580e5...8bb

Blir glad og syns det er flott. Hun har selvfølgelig rett til å ha sin egen seksualitet. Også kjekt om hun vil bruke den sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vibrator og den holder liv i kåtheten min, så ser det som en vinn vinn for begge parter. 

Anonymkode: dd9a1...443

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...