Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dama ville kjøpe vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ALLE kvinner kan få orgasme. Jeg er av de som trygt kan sies å ha hatt mange kvinner, og har til gode at de ikke får genuin orgasme. De som ikke får det sammen med en mann, må finne seg en annen mann. Tenningen for en kvinne starter ikke idet hun legger seg u sengen, men når hun våkner om morgenen. Gjør henne avslappet og rolig med oppmerksomhet gjennom dagen eller helst dagene - og les deg opp på hvordan en kvinnekropp fungerer - triggerpunktene - pust - finn ut hvordan hun reagerer på berøring og pust over hele kroppen. Bruk tid på å roe henne helt ned og bort fra forventningspresset. Les om F-punkt massasje og gi henne dette i rolige omgivelser - gi i tillegg etterhvert klitoris stimulering med tunga eller ofte best: en eggvibrator. Vær en støtte og gi henne tid - så vil det løsne... og da løsner det gjerne noe voldsomt. Kvinner må pleies og tas vare på - og da er det mye mer enn hennes orgasme som faller på plass ❤️❤️❤️

Anonymkode: e1b00...5cd

Ikke F-punkt, men G-punkt 😁

Anonymkode: e1b00...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ALLE kvinner kan få orgasme. Jeg er av de som trygt kan sies å ha hatt mange kvinner, og har til gode at de ikke får genuin orgasme. De som ikke får det sammen med en mann, må finne seg en annen mann. Tenningen for en kvinne starter ikke idet hun legger seg u sengen, men når hun våkner om morgenen. Gjør henne avslappet og rolig med oppmerksomhet gjennom dagen eller helst dagene - og les deg opp på hvordan en kvinnekropp fungerer - triggerpunktene - pust - finn ut hvordan hun reagerer på berøring og pust over hele kroppen. Bruk tid på å roe henne helt ned og bort fra forventningspresset. Les om F-punkt massasje og gi henne dette i rolige omgivelser - gi i tillegg etterhvert klitoris stimulering med tunga eller ofte best: en eggvibrator. Vær en støtte og gi henne tid - så vil det løsne... og da løsner det gjerne noe voldsomt. Kvinner må pleies og tas vare på - og da er det mye mer enn hennes orgasme som faller på plass ❤️❤️❤️

Anonymkode: e1b00...5cd

Å herregud 🤦 jeg er kvinne selv! Siterte du egentlig feil person? Jeg skrev ikke at kvinner ikke kan få orgasme, jeg skrev at noen må jobbe litt for å få det. Jeg spurte heller ikke om tips for å gi en kvinne orgasme. 

Anonymkode: 91e31...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud 🤦 jeg er kvinne selv! Siterte du egentlig feil person? Jeg skrev ikke at kvinner ikke kan få orgasme, jeg skrev at noen må jobbe litt for å få det. Jeg spurte heller ikke om tips for å gi en kvinne orgasme. 

Anonymkode: 91e31...76e

Så du er kvinne... Sorry, bare virket ikke slik😘

Anonymkode: e1b00...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er kvinne... Sorry, bare virket ikke slik😘

Anonymkode: e1b00...5cd

Skjønner ikke hvordan det jeg skrev fikk meg til å virke som en mann, men ok.. 

Anonymkode: 91e31...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2020 at 11:08 PM, AnonymBruker said:

Vær ærlige menn! Føler dere at dere er «mindre» verdt av å se dama bruke vibrator? Føler dere at dere ikke kan gi dama alt?

Eller føler dere at det er deilig å se på? 

Anonymkode: 580e5...8bb

Om jeg ikke klarer å gi dama orgasme med min kropp er det alltid et nederlag. Helt uavhengig av om hun overhodet klarer å komme eller ikke. Og hva som evt. må til for at hun oppnår orgasme. Dette er alltid et nederlag som man daglig tenker på.

Når det er sagt, så er det greit nok at hun bruker vibrator, om det er det som må til. Og jeg unner henne jo å komme. Jeg har jo på det stadiet for lebgst gitt opp å få til det jeg ønsker, og avfunnet meg med nederlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Hadde hun brukt den i smug ville jeg blitt bekymret, men dersom hun litt hemmelighetfull tok den fram som en overraskelse for å gi meg en forestilling ville jeg blitt en helt betatt slave for henne, for å si det mildt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.8.2020 den 7.23, AnonymBruker skrev:

ALLE kvinner kan få orgasme. Jeg er av de som trygt kan sies å ha hatt mange kvinner, og har til gode at de ikke får genuin orgasme. De som ikke får det sammen med en mann, må finne seg en annen mann. Tenningen for en kvinne starter ikke idet hun legger seg u sengen, men når hun våkner om morgenen. Gjør henne avslappet og rolig med oppmerksomhet gjennom dagen eller helst dagene - og les deg opp på hvordan en kvinnekropp fungerer - triggerpunktene - pust - finn ut hvordan hun reagerer på berøring og pust over hele kroppen. Bruk tid på å roe henne helt ned og bort fra forventningspresset. Les om F-punkt massasje og gi henne dette i rolige omgivelser - gi i tillegg etterhvert klitoris stimulering med tunga eller ofte best: en eggvibrator. Vær en støtte og gi henne tid - så vil det løsne... og da løsner det gjerne noe voldsomt. Kvinner må pleies og tas vare på - og da er det mye mer enn hennes orgasme som faller på plass ❤️❤️❤️

Anonymkode: e1b00...5cd

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...