Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dama ville kjøpe vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, dama blir kåt av følelsen Womanizer gir. Det klarer ikke jeg å replisere. Noen ganger vil hun bare ha oralsex og fingre. Andre ganger blir man kåt av stimuli både her og der, men dessverre har jeg begrenset antall armer og tunge, så for å slikke rumpa hennes OG få til klitorisstimuli i samme slengen må det muligens leketøy til. Ingenting feil med det, og det degraderer ikke hennes seksualitet - heller tvert i mot. Vi er forøvrig begge kvinner, om du ikke har fått med deg det.

Anonymkode: 85b6c...1c2

Nei, det du beskriver er selve sexakten, hvor man bygger seg opp mot orgasme. Det er ikke det samme som kåthet!

Kåthet er å være søkkvåt med bankende kjønnsorgan, av bare lyst på noe, eller noen, gjennom timer, dager og uker.  

Mange vet dessverre ikke hvordan dette føles, før de plutselig treffer noen som det sier PANG med, og de opplever å bli kåt. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne sett kvinners reaksjon på en partner som ville ha trekant med en oppblåsbar Barbara samtidig som hun hadde sex med ham.

Anonymkode: ce70b...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er det faktisk ingen som blir. Ingen blir kåt av å se på en vibrator eller å fantasere om en vibrator.

Mener DU ja. Du har ikke fasiten for hele verdens befolkning. Eller tror du virkelig at du snakker for alle? Jeg kan bli kåt av å tenke på magic wand vibratoren jeg. Du har sikkert bare ikke funnet riktig leketøy siden du ikke har opplevd det :)

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det du beskriver er selve sexakten, hvor man bygger seg opp mot orgasme. Det er ikke det samme som kåthet!

Kåthet er å være søkkvåt med bankende kjønnsorgan, av bare lyst på noe, eller noen, gjennom timer, dager og uker.  

Mange vet dessverre ikke hvordan dette føles, før de plutselig treffer noen som det sier PANG med, og de opplever å bli kåt. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Der sier du det jo selv - ha lyst på noe. Så ja, det går an å ha lyst på noe (feks et sexleketøy) eller noen. Eller begge deler samtidig.

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke fasiten for hele verdens befolkning. Eller tror du virkelig at du snakker for alle? 

Har dessverre sett mange nok som går gjennom livet og tror det du beskriver der, er alt, og som plutselig treffer noen de blir VIRKELIG kåt av. Men for all del, ditt liv, dine valg. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

blir VIRKELIG kåt av

Og da behøver man ikke vibrator, kan jeg love deg! 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange vet dessverre ikke hvordan dette føles, før de plutselig treffer noen som det sier PANG med, og de opplever å bli kåt. 

Oij, må det si PANG for å bli kåt? du verden... jeg som blir steinkåt bare av å bli kysset nedenfor øret🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da behøver man ikke vibrator, kan jeg love deg! 

Anonymkode: 7cce2...6de

Pølsevev. Dette er helt individuelt. Man kan være så kåt man bare vil, men trenger likevel vibrator. Den tunga som kan erstatte vibratoren min finnes ikke.

Anonymkode: b0e53...95c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pølsevev. Dette er helt individuelt. Man kan være så kåt man bare vil, men trenger likevel vibrator. Den tunga som kan erstatte vibratoren min finnes ikke.

Anonymkode: b0e53...95c

Dere får bare fortsette å si dette, her inne er det liten forståelse av hva kåthet er. Mange tror det er snakk om selve sex-akten, det er det ikke.

Som Bamseklemmer sier, så kan han bli kåt av å bli kysset på øret, de aller fleste kvinner behøver helt andre ting. Mange vet bare ikke hvordan det er å være kåt, tydeligvis, basert på beskrivelsene og tullesvarene her inne. 

Er man kåt nok skal det gjerne godt gjøres å IKKE komme. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne sett kvinners reaksjon på en partner som ville ha trekant med en oppblåsbar Barbara samtidig som hun hadde sex med ham.

Anonymkode: ce70b...ed6

Nettopp! 

Eller hva om jeg måtte stå på hodet eller ha munnen full av sjokoladepålegg hver gang jeg skulle ha sex! 

Det finnes et navn på det med å absolutt måtte gjøre slik og sånn for å kunne komme. Enten man har runket med for hard hånd, eller brukt vibrator eller bare kan komme med bena klemt sammen og slike ting. Det går an å trene bort slike nevroser. Det er jo dødsens kjedelig å skulle ha sex med noen som ikke kan komme uten helt bestemte teknikker. Da får de heller leve uten meg og klare seg med den harde hånda, eller den oppblåsbare dukken, eller hva det måtte være. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(....)

Er man kåt nok skal det gjerne godt gjøres å IKKE komme. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Snakk for deg selv!

Dette er sikkert sant for de fleste menn, og kanskje for en del kvinner, men stemmer slett ikke for alle.

Anonymkode: 7344f...6c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man kåt nok skal det gjerne godt gjøres å IKKE komme. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Flott for deg at kroppen din fungerer slik, men mange av oss har store problemer med å klare å komme uansett hvor kåt man er. Jeg kunne være søkkvåt som bare juling lenge, men kom aldri. Helt til jeg kjøpte en vibrator og lærte mer hvordan kroppen min fungerte.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere får bare fortsette å si dette, her inne er det liten forståelse av hva kåthet er. Mange tror det er snakk om selve sex-akten, det er det ikke.

Som Bamseklemmer sier, så kan han bli kåt av å bli kysset på øret, de aller fleste kvinner behøver helt andre ting. Mange vet bare ikke hvordan det er å være kåt, tydeligvis, basert på beskrivelsene og tullesvarene her inne. 

Er man kåt nok skal det gjerne godt gjøres å IKKE komme. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Jeg bruker vibrator fordi jeg er kåt og mannen ikke er tilgjengelig...

I tillegg får jeg orgasmer med mannen når jeg ikke var så kåt i utgangspunktet.

Så det at man ikke vet hva det er å være kåt fordi man bruker vibrator er jo bare tull.. 

Anonymkode: 7adee...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.8.2020 den 2.01, AnonymBruker skrev:

At vibratorer produserer orgasmer uten at man behøver å bli kåt først. Man blir også mye mindre sensitiv når man bruker vibratorer. Orker ikke mennesker som ikke tar seg tiden til å bli ordentlig kåt. 

Anonymkode: 7cce2...6de

feil! 

Anonymkode: ca735...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi har en del leketøy. Både til meg og han. Jeg bruker lang tid på å komme så om jeg/han skulle brukt fingre og evt slikket hele tiden, så ville vi fått senebetennelse...

Da er vibrator gull verdt!

Anonymkode: dfaef...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var litt rart at hun ikke var fornøyd med de 7 vibratorene, wanden og womanizeren som vi alt har, men det er jo alltids moro med nye leker. 

Anonymkode: 30985...a3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det faktisk ingen som blir. Ingen blir kåt av å se på en vibrator eller å fantasere om en vibrator. De blir stimulert av en vibrator, ikke kåt. Men jeg forstår at jeg snakker til døve ører. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Klassisk KG-generalisering. Hadde du begynt setningene med «I min erfaring er det ingen.....», så hadde du invitert til diskusjon og hatt mye større sjanse for å utdypt meningene og erfaringene dine. 
De fleste er ikke like interesserte i å få seg selv bastant kategorisert. Min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk womaniser duo av mannen, bruker den hver dag

Anonymkode: 3b556...4e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv!

Dette er sikkert sant for de fleste menn, og kanskje for en del kvinner, men stemmer slett ikke for alle.

Anonymkode: 7344f...6c1

Det går det faktisk ikke an å vite noe om, siden en stor andel rapporterer om kåthet, og det tydelig går frem at de ikke vet hva kåthet er. Det de snakker om her inne er f.eks. hva som skjer gjennom sex-akten.

Også forskning viser at kvinner i mye større grad enn menn, rapporterer om kåthet basert på hva de ønsker å være kåt på, enn hva de faktisk er reellt kåt på. 

Så nei, man kan ikke si noe om alle. Men av alle de historiene jeg har hørt om de som ser lyset, så jo. De hadde aldri trodd det skulle skje eller at det gikk an, flere trodde de var aseksuelle osv. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...