Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dama ville kjøpe vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Alterego666 skrev:

De fleste er ikke like interesserte i å få seg selv bastant kategorisert.

Det gir jeg blaffen i, jeg bare forklarer hvorfor jeg ville tatt min hatt og gått hvis dama kjøpte vibrator. 

For meg er det som å ta et valg om å spise grandis resten av livet. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dumpet henne selvsagt.

Anonymkode: 48708...2c5

Lurt!

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk womaniser duo av mannen, bruker den hver dag

Det er mannen sin det! Brukes den hver dag betyr det lykke i hjemmet, og hvem vil ikke ha ei glad og fornøyd dame?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, DeLorean skrev:

Hadde ikke brydd meg. Jeg vet at det ikke hadde vært pga meg uansett. 

Jaha.

La oss tenke oss en kvinne som har møtt en person som gir henne hjertebank, får  henne så kåt at hun knapt klarer å stavre seg gjennom dagen, gir henne ti orgasmer på rappen og knuller henne så mørbanket at hun ikke klarer å drikke kaffe fordi smilet er så bredt.

Tror du hun også kunne funnet på å kjøpe en vibrator?

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det går det faktisk ikke an å vite noe om, siden en stor andel rapporterer om kåthet, og det tydelig går frem at de ikke vet hva kåthet er. Det de snakker om her inne er f.eks. hva som skjer gjennom sex-akten.

Også forskning viser at kvinner i mye større grad enn menn, rapporterer om kåthet basert på hva de ønsker å være kåt på, enn hva de faktisk er reellt kåt på. 

Så nei, man kan ikke si noe om alle. Men av alle de historiene jeg har hørt om de som ser lyset, så jo. De hadde aldri trodd det skulle skje eller at det gikk an, flere trodde de var aseksuelle osv. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Hvilken rapport refererer du til her? Kilder er du snill.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jaha.

La oss tenke oss en kvinne som har møtt en person som gir henne hjertebank, får  henne så kåt at hun knapt klarer å stavre seg gjennom dagen, gir henne ti orgasmer på rappen og knuller henne så mørbanket at hun ikke klarer å drikke kaffe fordi smilet er så bredt.

Tror du hun også kunne funnet på å kjøpe en vibrator?

Anonymkode: 7cce2...6de

Ja :) Jeg og dama mi har flere 😉

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken rapport refererer du til her? Kilder er du snill.

Anonymkode: 85b6c...1c2

Jeg har lest om flere undersøkelser, men finner ikke tilbake til disse akkurat nå. Men vet at den ene, som jeg Tenler på (Chivers) er referert til i denne her; https://www.psychologytoday.com/us/blog/handy-psychology-answers/201102/does-sexuality-differ-men-and-women

Fant en artikkel som var mye bedre en gang, den forklarte bedre hvorfor, men finner den ikke igjen. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja :) Jeg og dama mi har flere 😉

Anonymkode: 85b6c...1c2

Ja, du er bare en av de som snakker for både deg og partneren din, med stor selvsikkerhet om at du er den beste hun kan få, og at ellers ville hun fortalt dette til deg. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lest om flere undersøkelser, men finner ikke tilbake til disse akkurat nå. Men vet at den ene, som jeg Tenler på (Chivers) er referert til i denne her; https://www.psychologytoday.com/us/blog/handy-psychology-answers/201102/does-sexuality-differ-men-and-women

Fant en artikkel som var mye bedre en gang, den forklarte bedre hvorfor, men finner den ikke igjen. 

Ja, du er bare en av de som snakker for både deg og partneren din, med stor selvsikkerhet om at du er den beste hun kan få, og at ellers ville hun fortalt dette til deg. 

Anonymkode: 7cce2...6de

På samme måte som at du kun snakker for deg og ditt sexliv. Du snakker heller ikke for alle skjønner du. Tror for så vidt både jeg og partneren min kunne fått like gode sexpartnere andre steder, men vi er stående fornøyde begge to, for dette er noe vi snakker åpent om :)

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som at du kun snakker for deg og ditt sexliv. Du snakker heller ikke for alle skjønner du. Tror for så vidt både jeg og partneren min kunne fått like gode sexpartnere andre steder, men vi er stående fornøyde begge to, for dette er noe vi snakker åpent om :)

Anonymkode: 85b6c...1c2

Nei, som flere ganger nevnt, så snakker jeg om flere historier jeg har hørt og kjenner til. Har i mange tilfeller vært den dama som folk heller vil være med, enn med kjæresten sin - nettopp fordi de kjeder seg og ønsker noe mer dyrisk.

Hvis du er så hellig overbevist om at både du og dama di har det så bra, så ser jeg heller ikke hvorfor du er så ivrig på å motbevise meg.

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29

Jeg tenker at man burde få lov og kjøpe det man vil uavhenging om man er i et forhold/ekteskap.

Om man har lyst og bruke noen ekstra leketøy på leken så hadde jeg ikke hatt noe imot det.  
 

Så lenge hun ikke stopper og ha sex med deg, så ser jeg ingen grunn til og tenke noe over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MrTeddy29 skrev:

Så lenge hun ikke stopper og ha sex med deg, så ser jeg ingen grunn til og tenke noe over det.

Hvorfor ikke?

Er det først når hun stopper, at du begynner å tenke?

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, som flere ganger nevnt, så snakker jeg om flere historier jeg har hørt og kjenner til. Har i mange tilfeller vært den dama som folk heller vil være med, enn med kjæresten sin - nettopp fordi de kjeder seg og ønsker noe mer dyrisk.

Hvis du er så hellig overbevist om at både du og dama di har det så bra, så ser jeg heller ikke hvorfor du er så ivrig på å motbevise meg.

Anonymkode: 7cce2...6de

Jeg bare elsker å rette på kverulanter som åpenbart tar feil ;) Nei til spredning av feilinformasjon kamuflert som «det eneste rette»! Så min diskusjon med deg har ingenting med forholdet mitt å gjøre :)

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare elsker å rette på kverulanter som åpenbart tar feil ;) Nei til spredning av feilinformasjon kamuflert som «det eneste rette»! Så min diskusjon med deg har ingenting med forholdet mitt å gjøre :)

Anonymkode: 85b6c...1c2

Jeg tar jo ikke åpenbart feil. Folk er utro hele tiden og går fra partneren hele tiden. Beklager å bryte boblen.

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tranma

Som dame hadde jeg blitt forbanna om det var et tema 🙈 det er min kropp! Noen har massasjestol, andre har masasjestav og noen har begge deler... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leketøy burde vært obligatorisk i alle hjem. Finnes ikke mer sexy enn damer som koser seg på egenhånd innimellom eller under akten, og blir eksperter på egen kropp.

M55

Anonymkode: 91047...320

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2020 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Hadde tatt min hatt og gått. 

Anonymkode: 7cce2...6de

1800-tallet ringte og ville ha holdningene sine tilbake. 

Anonymkode: d2a01...04d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leketøy burde vært obligatorisk i alle hjem. Finnes ikke mer sexy enn damer som koser seg på egenhånd innimellom eller under akten, og blir eksperter på egen kropp.

M55

Anonymkode: 91047...320

Nemlig.

Male gaze.

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1800-tallet ringte og ville ha holdningene sine tilbake. 

Anonymkode: d2a01...04d

Oh ho ho, jeg tror jeg faller av stolen!

Se der har vi en frase vi aldri har hørt før!

Må ha vært på slutten av 1800-tallet, kanskje?

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne sett kvinners reaksjon på en partner som ville ha trekant med en oppblåsbar Barbara samtidig som hun hadde sex med ham.

Anonymkode: ce70b...ed6

Hadde vært helt greit for meg. 

Å utforske hverandres nytelse er greit for meg, uansett, innen de grenser vi har satt sammen. Jeg har selv kjøpt diverse leketøy beregnet på ham, for å finne ut hvordan han reagerer på ulik stimulering. Fleshlite og lignende bruker jeg gjerne for å stimulere ham. Jeg synes det er er spennende og deilig å se ham nyte, på ulike måter. 

Jeg har hatt lyst på... ikke en hel dukke nødvendigvis, men et helt underliv, så han kunne ligge og nyte det samtidig som han slukker meg. En hel dukke ikke nødvendig, men hadde han ønsket det, så hvorfor ikke? 

Det er han som sier nei til mitt ønske om en delvis dukke, for han synes det er for dyrt i forhold til hva han tenker det er verdt. 

Greit, jeg må respektere det, så nå har jeg Googlet muligheter til å bruke fleshlite slik. 😊

Anonymkode: ac37d...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha.

La oss tenke oss en kvinne som har møtt en person som gir henne hjertebank, får  henne så kåt at hun knapt klarer å stavre seg gjennom dagen, gir henne ti orgasmer på rappen og knuller henne så mørbanket at hun ikke klarer å drikke kaffe fordi smilet er så bredt.

Tror du hun også kunne funnet på å kjøpe en vibrator?

Anonymkode: 7cce2...6de

Æh ja? 

Jeg har slik mann, og som nevnt også en kasse leketøy. Det er med på å opprettholde spenningen mellom oss, år etter år. 

Nei jeg tenkte ikke på leketøy det første året vi var sammen, men at jeg og vi har funnet stadig nye måter å utforske hverandre på har medført at forholdet er like spennende seksuelt nå etter snart 18 år. 

Fremdeles kan han også knulle meg til minst 10 orgasmer uten leketøy, men vi har unngått å gå inn i kjedelige rutiner, ved å utforske MYE. Stadig noe nytt i tillegg. 

Anonymkode: ac37d...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...