Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Når sa hun at hun hadde blitt utnyttet seksuelt?

 

Hun sa det til partneren sin(Markus? Husker ikke hva han heter). Hun lå i fanget hans å sutret over at hun ble utnyttet av Alex og Eileen fordi Eileen hadde lyst på Alex men siden hun ikke har sex på tv så var det godt nok å se på han og Maria i stedet. Eller noe i den dur. Dette er ikke ordrett, men mener det var essensen i det. 

Det stemmer jo ikke. Hun var helt med, lo, hadde det morsomt og hadde ingen problemer med å være med på leken når den sto på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ryuk skrev:

Hun sa det til partneren sin(Markus? Husker ikke hva han heter). Hun lå i fanget hans å sutret over at hun ble utnyttet av Alex og Eileen fordi Eileen hadde lyst på Alex men siden hun ikke har sex på tv så var det godt nok å se på han og Maria i stedet. Eller noe i den dur. Dette er ikke ordrett, men mener det var essensen i det. 

Det stemmer jo ikke. Hun var helt med, lo, hadde det morsomt og hadde ingen problemer med å være med på leken når den sto på. 

Føler Maria er den type jente som kan ha sex med en gutt, le, ha det morsomt, og ta intiativ

og deretter dagen etterpå, angre på at hun hadde sex, og deretter si "jeg ble voldtatt, jeg ble utnytta, hadde egentlig ikke lyst"

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler Maria er den type jente som kan ha sex med en gutt, le, ha det morsomt, og ta intiativ

og deretter dagen etterpå, angre på at hun hadde sex, og deretter si "jeg ble voldtatt, jeg ble utnytta, hadde egentlig ikke lyst"

Anonymkode: 99514...09d

Så alvorlige anklager velger jeg å tro at hun ikke hadde gjort. I dette tilfellet var det nok noe hun slang ut for å prøve å vinne partnerens gunst tilbake. Jeg synes det er utrolig dårlig gjort av henne å legge skylden over på noen andre, men man skal passe seg fra å si slikt som du sier uansett. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, visste ikke at jenter kunne leke offer sånn som Maria gjør når det kommer til sex.

Anonymkode: f8134...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler Maria er den type jente som kan ha sex med en gutt, le, ha det morsomt, og ta intiativ

og deretter dagen etterpå, angre på at hun hadde sex, og deretter si "jeg ble voldtatt, jeg ble utnytta, hadde egentlig ikke lyst"

Anonymkode: 99514...09d

Det er skremmende at kvinner kan holde på slikt. Jeg trodde ikke det var så ille, men det er noe skummelt med å se det utfolde seg på et tv-program.

Anonymkode: f8134...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viser dette at vi må ta ting med en klype salt når en kvinne sier hun er blitt utnyttet?

Anonymkode: f8134...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor latet Eileen som at hun hadde sagt hun ville ha Alex ut?

Anonymkode: b7c59...6f0

Hun ville at han nye skulle velge Alex som partner, så ett eller annet er det hun planlegger iallefall.

Anonymkode: 6cbef...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria, Amalie og broren til tix vil vel (regner jeg med) forstå at krangelen mellom Alex og Eileen er kødd. Maria har jo sagt til Amalie og han at hun fant det på for å lage drama. Også krangler da Eileen og Alex, om noe de vet bare var tull😂

Anonymkode: 4d16f...923

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Viser dette at vi må ta ting med en klype salt når en kvinne sier hun er blitt utnyttet?

Anonymkode: f8134...931

Nei, det viser at vi må ta ting med en klype salt når Maria sier hun er blitt utnyttet.

Anonymkode: 55994...4a6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva sangen heter som blir spilt rundt 22-23 min inn i episode 11, dagens episode?

Anonymkode: 03c37...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser dette at vi må ta ting med en klype salt når en kvinne sier hun er blitt utnyttet?

Anonymkode: f8134...931

Nei. Du må ikke skjære alle over én kam. Det er mye skam rundt dette for den jentene som har opplevd lignende, man kan ikke la en oppmerksomhetssyk jente delegge for de fleste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er skremmende at kvinner kan holde på slikt. Jeg trodde ikke det var så ille, men det er noe skummelt med å se det utfolde seg på et tv-program.

Anonymkode: f8134...931

Nå må du gi deg. Hun sier det til Marcus for å prøve å få han tilbake fordi hun vet hun ligger tynt an. Hun innrømmer jo sannheten til kamera og alt. De aller fleste voldtekter blir ikke dømt - DET er skummelt det.

Anonymkode: ec70a...b61

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, visste ikke at jenter kunne leke offer sånn som Maria gjør når det kommer til sex.

Anonymkode: f8134...931

Hun gjør jo ikke det når hun blir intervjua og snakker med alle andre enn Marcus. Hun lyver til han fordi hun vet han ikke takler å høre det. Det er ikke noe jenter gjør generelt, nei.

Anonymkode: ec70a...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke Eileen i denne sesongen....

Anonymkode: ec70a...b61

Enig!

Likte henne godt forrige gang, men ikke nå.

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke Eileen i denne sesongen....

Anonymkode: ec70a...b61

Ikke jeg heller. Jeg liker han nye (Henrik?), Alex og Mathias. Eileen er veldig sleip da, så hun kan potensielt gjøre ting spennende. Maria er bare for mye. Jeg føler jeg ser på den samme episoden igjen og igjen. Samme utsvevende atferd med andre som ender opp med at hun sutrer til Marcus over at hun blir utnyttet fordi hun er kåt og får han til å trøste henne. Kan hun ikke bare la Marcus være nå? Hun kan nå gjøre hva hun vil med Alex, men det blir for dumt når hun mener i etterkant at hun har blitt utnyttet og så løper til Marcus for 15345. gang fordi han er for snill og godtar for mye. 

Anonymkode: 7cb22...021

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst

Jeg skjønner ikke at alle synes så synd i Marcus, jeg synes han virker umoden og ikke spesielt hyggelig av seg. Han og Maria fortjener hverandres drama slik som de holder på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 9.52, AnonymBruker skrev:

Man kan aldri bruke "kvinnekamp" som argument for å drive horeri. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Hva er "horeri"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke Eileen i denne sesongen....

Anonymkode: ec70a...b61

Morsomt at i 2016 sesongen så oppførte Eileen seg som en 40 år gammel tante😂

og nå i denne sesongen er hun tidenes bitch.... (liker at hun er bitch da, gjør det underholdende å se på, liker å se eileen vs  maria)

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...