Gå til innhold

3 år og fortsatt ingen baby


Chipndip

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ikke meg heller, så jeg bruker en kalkulator 😅

Kjempeleit, jeg vet du har vært gjennom mye må, men en doblingstid på 75 timer i uke 6 lover ikke godt :smilyblomst:klem

Screenshot_20200902_155519_com.android.chrome.jpg

Tusen takk for hjelpen! Jeg ringte gynekologen og han var optimistisk - men jeg er av samme oppfattning som du og ser dette "svangerskapet" som tapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Chipndip skrev:

Tusen takk for hjelpen! Jeg ringte gynekologen og han var optimistisk - men jeg er av samme oppfattning som du og ser dette "svangerskapet" som tapt. 

Krysser selvsagt fingrene for deg, men greit å være realistisk også :) skal du inn på ul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neutral90 skrev:

Krysser selvsagt fingrene for deg, men greit å være realistisk også :) skal du inn på ul? 

Yes, skal på tul neste uke - vil helst få det bekreftet så fort som mulig sånn att jeg kan få cytotec og kjøre igang med det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er HCG tallene fra datteren min. Er de så veldig forskjellig?😅 Hvis du ser fra 5+0 til 5+4.

Jeg er også veldig dårlig i matte forresten

3350AC48-3E38-4C45-807E-8A6829CE846F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Chipndip skrev:

1/9 18850

7/9 42621
 

skal idag 8/9 ifølge apper være ca 7+2 ...

Jeg syns du har grunn til å være optimistisk!☺️ 

I mitt forrige svangerskap hadde jeg blødninger og tok derfor hcg-stigning. På de 2 første prøvene, med 48 timer i mellom, var det fin dobling. Fra 240-509. Siden jeg fortsatte å blø fikk jeg ny prøve etter 5 døgn, da var verdien på kun 1503. Var sikker på begynnende SA, men ble sendt på sykehuset for tidlig ul (også pga tidligere MA) og fikk se et bankende hjerte 6+1. Han er nå snart 4 mnd gammel💙 

Så jeg hadde veldig lave verdier med tanke på hvor langt jeg var på vei og dårlig stigning, men det gikk allikevel bra. Krysser fingrene for deg🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chipndip skrev:

1/9 18850

7/9 42621
 

skal idag 8/9 ifølge apper være ca 7+2 ...

Hva sier gynekologen om stigningen? Når skal du på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kommerikkepånoebra skrev:

Jeg syns du har grunn til å være optimistisk!☺️ 

I mitt forrige svangerskap hadde jeg blødninger og tok derfor hcg-stigning. På de 2 første prøvene, med 48 timer i mellom, var det fin dobling. Fra 240-509. Siden jeg fortsatte å blø fikk jeg ny prøve etter 5 døgn, da var verdien på kun 1503. Var sikker på begynnende SA, men ble sendt på sykehuset for tidlig ul (også pga tidligere MA) og fikk se et bankende hjerte 6+1. Han er nå snart 4 mnd gammel💙 

Så jeg hadde veldig lave verdier med tanke på hvor langt jeg var på vei og dårlig stigning, men det gikk allikevel bra. Krysser fingrene for deg🤞🏻

Takk🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Amatariel skrev:

Hva sier gynekologen om stigningen? Når skal du på UL?

Gynekologen tørr ikke å uttale seg og ikke heller legen - ul imorgen 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Masse lykke til i morgen, krysser alt jeg har for at alt ser fint ut🥰🤞🏼

Takk 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er når HCG tipper over 6000 så flater stigningen ut. Stigningen virker veldig fin, men skjønner du er skeptisk. Håper dagene frem til TUL flyr i reserfart!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, snehvit88 skrev:

UL  er i morgen- må lese litt bedre😅 Lykke til i morgen🤞 krysser alt som krysses kan😘

Tusen takk Snehvit88 🌸 Jeg har allerede grint meg tom på tårer i helgen så jeg føler meg neutral og forberedt på imorgen. Har ordnet sånn at jeg jobber hjemifra - så trenger hvertfall ikke å tenke på 70 minuters kjøring , blir bare 30 istedenfor 🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Chipndip skrev:

 🌸Har ordnet sånn at jeg jobber hjemifra - så trenger hvertfall ikke å tenke på 70 minuters kjøring , blir bare 30 istedenfor 🙌

Så lurt av deg 🌞 Før slike avtaler er det greit å gjøre alt annet så lett og praktisk som mulig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Godis skrev:

Så lurt av deg 🌞 Før slike avtaler er det greit å gjøre alt annet så lett og praktisk som mulig 😊

Ja noen ganger er det veldig greit å gjøre ting litt enklere, pluss att jeg da ikke heller trenger å dra tilbake till kollegorna etter ett dårlig beskjed 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett foster med hjerte som banker ❤️ han mente jeg er litt lenger på vei 7+6 og alltså uke 8 imorgen 🙌 Er dock fortsatt pessimistisk- han sa att nå når hjertet slår så er prognosen god, men det sa han jo forrige gang også. Nytt ul om 2 uker (10+0).

 

takk allesammans!🌸

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chipndip skrev:

Ett foster med hjerte som banker ❤️ han mente jeg er litt lenger på vei 7+6 og alltså uke 8 imorgen 🙌 Er dock fortsatt pessimistisk- han sa att nå når hjertet slår så er prognosen god, men det sa han jo forrige gang også. Nytt ul om 2 uker (10+0).

 

takk allesammans!🌸

Så deilig 🥰 Det var fint å lese! Nå får vi alle krysse fingrene for at det går rette veien denne gang 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...