Gå til innhold

3 år og fortsatt ingen baby


Chipndip

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Chipndip skrev:

Ett foster med hjerte som banker ❤️ han mente jeg er litt lenger på vei 7+6 og alltså uke 8 imorgen 🙌 Er dock fortsatt pessimistisk- han sa att nå når hjertet slår så er prognosen god, men det sa han jo forrige gang også. Nytt ul om 2 uker (10+0).

 

takk allesammans!🌸

Krysser fingrene for deg! 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk🌟😃 

Håper denne lille spira holder seg på plass!

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilige nyheter!! Jeg forstår dog at du lar vente med jubelen... Men vi må tenke og krysse av for at enda et hinder er besteget, og du er nærmere målet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Amatariel skrev:

Så deilige nyheter!! Jeg forstår dog at du lar vente med jubelen... Men vi må tenke og krysse av for at enda et hinder er besteget, og du er nærmere målet :)

Yes, ett skritt nærmere men ikke riktig der enda 😣🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, snehvit88 skrev:

Fantastisk🌟😃 

Håper denne lille spira holder seg på plass!

Tusen takk 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Hopptimisten skrev:

Ååå så fint! Det var gode nyheter!❤️ Håper med deg! ☺️🤞🏼

Takk 🌸 Jeg trenger noen som er optimistisk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Godis skrev:

Så deilig 🥰 Det var fint å lese! Nå får vi alle krysse fingrene for at det går rette veien denne gang 😍

Tusen takk, ja det får vi håpe 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.9.2020 den 18.18, Hopptimisten skrev:

Hvordan går det med deg? ☺️❤️

Hei ❤️ Jeg var på UL idag og ble målt til 9+6 istedenfor 10+0, men ettersom han satte med frem med flere dager forrige gang så tror vi dette er mer korrekt.

Men når jeg kom hjem hadde hunden hatt blodig diarré over hele gulvet og jeg fikk ta med henne til dyrlegen i ren panikk, så nå er jeg livredd for att denne paniken og stressen har skadet fostret 😭

Hvis fostret overlever i 8 dager til så setter vi nytt rekord da det dog 10+6 forrige gang 🤞 Men jeg fortsetter å være neutral/pessimistisk.

Symptomer: konstant tretthet 24/7 og tisser ofte - 1-2 ggr per natt og ofte på dagen i tilegg, ikke veldig kvalm men litt når jeg ikke har spist på lenge. Kjenner litt smerter i hofter og ryggen hvis jeg ligger i sofaen/sengen i feil vinkel. 
 

Tusen takk for att du spurte, har prøvd å være litt vekk fra dagboken for å ikke få opp håpet ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive att det var hjerteslag ja, og den sprellte omkring 🙌 Gynekologen fikk OK bilder via utvendig tross att jeg er overvektig men for å få ordentlige mål ble det innvendig også 🙌 Så to ganger fikk jeg se pluppen idag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så fint å høre at alt ser bra ut! 😁❤️ Jeg har vært så spent! Jeg forstår så godt og kjenner meg veldig igjen i frykten din, og med dine tidligere erfaringer skulle det bare mangle at man blir pessimistisk og ekstra bekymret! Det er jo en veldig vanlig forsvarsmekanisme for å beskytte seg selv, håper bare du klarer å slappe litt mer av og nyte graviditeten når du har kommet over de 12 mest kritiske ukene☺️ Godt å få sjekket med jevne mellomrom nå da i det minste! Har du fått time til ny UL igjen nå eller?☺️ Håper de neste ukene går fort for deg, og at denne spiren holder løpet ut❤️
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hopptimisten skrev:

Ååå, så fint å høre at alt ser bra ut! 😁❤️ Jeg har vært så spent! Jeg forstår så godt og kjenner meg veldig igjen i frykten din, og med dine tidligere erfaringer skulle det bare mangle at man blir pessimistisk og ekstra bekymret! Det er jo en veldig vanlig forsvarsmekanisme for å beskytte seg selv, håper bare du klarer å slappe litt mer av og nyte graviditeten når du har kommet over de 12 mest kritiske ukene☺️ Godt å få sjekket med jevne mellomrom nå da i det minste! Har du fått time til ny UL igjen nå eller?☺️ Håper de neste ukene går fort for deg, og at denne spiren holder løpet ut❤️
 

Hvis vi kommer oss over 12 uker så kanskje   jeg kan slappe av litt 🤞 Jeg fikk en ny time men ikke neste uke som jeg ønsket så jeg må be om henvisning til en annen gynekolog i tilegg 🤮 Takk det håper jeg å 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Chipndip skrev:

Hvis vi kommer oss over 12 uker så kanskje   jeg kan slappe av litt 🤞 Jeg fikk en ny time men ikke neste uke som jeg ønsket så jeg må be om henvisning til en annen gynekolog i tilegg 🤮 Takk det håper jeg å 🙏

Jeg har troa på at dette er gangen det går hele veien for oss begge to☺️🤞🏼 Masse lykke til❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Chipndip said:

Hei ❤️ Jeg var på UL idag og ble målt til 9+6 istedenfor 10+0, men ettersom han satte med frem med flere dager forrige gang så tror vi dette er mer korrekt.

Men når jeg kom hjem hadde hunden hatt blodig diarré over hele gulvet og jeg fikk ta med henne til dyrlegen i ren panikk, så nå er jeg livredd for att denne paniken og stressen har skadet fostret 😭

Hvis fostret overlever i 8 dager til så setter vi nytt rekord da det dog 10+6 forrige gang 🤞 Men jeg fortsetter å være neutral/pessimistisk.

Symptomer: konstant tretthet 24/7 og tisser ofte - 1-2 ggr per natt og ofte på dagen i tilegg, ikke veldig kvalm men litt når jeg ikke har spist på lenge. Kjenner litt smerter i hofter og ryggen hvis jeg ligger i sofaen/sengen i feil vinkel. 
 

Tusen takk for att du spurte, har prøvd å være litt vekk fra dagboken for å ikke få opp håpet ❤️

Så koselig! Krysser fingrene for deg 💞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg være 11+0 og lever fosteret nå så er det ny rekord ettersom det dog 10+6 forrige gang. Jeg synes dock att de fleste symptomer er blitt svakere og har skikkelig vanskelig for å tenke positiv da det samme skjedde forrige gang .. jeg tror dette går dårlig igjen. Det eneste symptomet som kvarstår er tretthet og litt "vondt" eller snarere rare følelser der nere. Null kvalme osv. Vi får se hva UL:et neste uke viser helt enkelt 😞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Chipndip skrev:

Idag skal jeg være 11+0 og lever fosteret nå så er det ny rekord ettersom det dog 10+6 forrige gang. Jeg synes dock att de fleste symptomer er blitt svakere og har skikkelig vanskelig for å tenke positiv da det samme skjedde forrige gang .. jeg tror dette går dårlig igjen. Det eneste symptomet som kvarstår er tretthet og litt "vondt" eller snarere rare følelser der nere. Null kvalme osv. Vi får se hva UL:et neste uke viser helt enkelt 😞🤞

Jeg synes også symptomene mine ble mye svakere rundt uke 10-11, og jeg fikk høre fin hjertelyd hos jordmor 12+1!😍 Jeg synes dette virker veldig lovende, men jeg har vært der du er og ikke klart å tenke positivt så forstår deg godt! Håper du får bekreftelse på UL neste uke og klarer å slappe litt mer av❤️ Sier til deg som jordmor sa til meg: prøv å tenk på at akkurat nå er du faktisk gravid, og du er lenger enn du noen gang har kommet! Du har heller ingen blødninger eller tegn til at det ikke skal gå bra! Det er kjempe positivt!❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vi ute å gikk tur, halvveis fikk jeg ubehagelige kramper i livmora så att vi måtte stoppe noen minutter. Så fortsatte vi resten av turen uten kramper, er det normalt? 😭 Har ikke hatt sånne ekkle kramper tidligere. Har kunn hatt hugg/litt molende smerter men dette føltes som kramper :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Chipndip skrev:

Nå var vi ute å gikk tur, halvveis fikk jeg ubehagelige kramper i livmora så att vi måtte stoppe noen minutter. Så fortsatte vi resten av turen uten kramper, er det normalt? 😭 Har ikke hatt sånne ekkle kramper tidligere. Har kunn hatt hugg/litt molende smerter men dette føltes som kramper :( 

Det har jeg hatt ganske ofte hvertfall, noen ganger på siden og andre ganger midt i/nedre del av magen! Jeg får det særlig ved litt brå bevegelser, nysing/hosting eller når jeg sitter på do! Eller også når jeg har gått tur! Det kan være ganske kraftig og kjennes litt krampeaktig ut hos meg også! Tror det er ganske vanlig! Så lenge det gir seg raskt hvertfall! Men har hatt et par dager hvor jeg har hatt murringer/stikk/kramper med jevne mellomrom gjennom hele dagen også!😅 Det er veldig skummelt, særlig for oss som kun har mistet før men jeg har fått inntrykk av at det er veldig vanlig! Jeg hadde det ikke under mine forrige graviditeter som endte i SA, så derfor velger jeg å tro det er et godt tegn også på en måte! ☺️

Endret av Hopptimisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Det har jeg hatt ganske ofte hvertfall, noen ganger på siden og andre ganger midt i/nedre del av magen! Jeg får det særlig ved litt brå bevegelser, nysing/hosting eller når jeg sitter på do! Eller også når jeg har gått tur! Det kan være ganske kraftig og kjennes litt krampeaktig ut hos meg også! Tror det er ganske vanlig! Så lenge det gir seg raskt hvertfall! Men har hatt et par dager hvor jeg har hatt murringer/stikk/kramper med jevne mellomrom gjennom hele dagen også!😅 Det er veldig skummelt, særlig for oss som kun har mistet før men jeg har fått inntrykk av at det er veldig vanlig! Jeg hadde det ikke under mine forrige graviditeter som endte i SA, så derfor velger jeg å tro det er et godt tegn også på en måte! ☺️

Tusen takk 🌸 Føler jeg begynner å bli helt gal 😞 Har ikke lyst til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen - da kan jeg hvertfall ikke gjøre noe galt 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...