Gå til innhold

3 år og fortsatt ingen baby


Chipndip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag har jeg vanskelig for å være positiv, det har varit en tuff dag mentalt - men glad for att det snart er helg og inget blod enda 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som verdens største pessimist. Ny HCG-måling nå uken som kommer dersom det ikke er blod. Og hvis den er fin blir det UL uken derpå - men hjernen og hjertet sier att dette går gale 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Chipndip skrev:

Føler meg som verdens største pessimist. Ny HCG-måling nå uken som kommer dersom det ikke er blod. Og hvis den er fin blir det UL uken derpå - men hjernen og hjertet sier att dette går gale 😣

Det er helt naturlig. Vi mennesker prøver å beskytte oss så godt vi kan... vi føler ofte at det er bedre å forvente det verste, i stedet for å få en grusom beskjed over oss vi ikke så komme. Jeg skjønner deg så veldig godt. For noen år siden mistet jeg tre graviditeter på 14 måneder. Da jeg testet positivt for fjerde gang på det drøye året kan jeg love deg at jeg ikke var særlig optimistisk eller positiv. Men svangerskapet gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at magefølelsen din tar feil, og at dette går rette veien❤️ Jeg følte meg også pessimistisk før ultralyden, men tankene er såklart veldig preget av erfaringer og derfor er det vanskelig å tenke positivt før man får bekreftelse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Jeg håper så inderlig at magefølelsen din tar feil, og at dette går rette veien❤️ Jeg følte meg også pessimistisk før ultralyden, men tankene er såklart veldig preget av erfaringer og derfor er det vanskelig å tenke positivt før man får bekreftelse! 

Jeg har hatt tidlige UL med hjerteslag, sist hadde vi 3 men fostret dog uansett, så jeg føler ikke att jeg vil bli hverken gladere eller roligere hvis det er ett hjerte som slår om 2 uker 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Amatariel skrev:

Det er helt naturlig. Vi mennesker prøver å beskytte oss så godt vi kan... vi føler ofte at det er bedre å forvente det verste, i stedet for å få en grusom beskjed over oss vi ikke så komme. Jeg skjønner deg så veldig godt. For noen år siden mistet jeg tre graviditeter på 14 måneder. Da jeg testet positivt for fjerde gang på det drøye året kan jeg love deg at jeg ikke var særlig optimistisk eller positiv. Men svangerskapet gikk bra!

Sjansen finnes jo att det går bra men tror dessverre ikke det, jeg får bare vente å se 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chipndip skrev:

Jeg har hatt tidlige UL med hjerteslag, sist hadde vi 3 men fostret dog uansett, så jeg føler ikke att jeg vil bli hverken gladere eller roligere hvis det er ett hjerte som slår om 2 uker 😣

Vet også hvordan det er. Jeg har vært på en kjempefin UL med sterk hjertelyd i uke 9 før, men hjalp lite da det ble abort i uke 14... Så er vanskelig å glede seg over de positive tingene frem til man kan være sikker på at det går bra. Men håpet er det siste som dør ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25/8 Hcg 4019 

1/9 hcg 18850 

Så nå er det vel enda en spontanabort. Den skulle jo ha vært på 48 000 .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Chipndip skrev:

25/8 Hcg 4019 

1/9 hcg 18850 

Så nå er det vel enda en spontanabort. Den skulle jo ha vært på 48 000 .... 

Er de så veldig fasitbaserte de hcg-tallene da? Min erfaring er at de kan sprike veeeldig. Håper du har en lege som tolker og gir deg tilbakemelding på prøvene, slik at du ikke bare gjetter. I mine øyne ser det ut som en flott økning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Amatariel skrev:

Er de så veldig fasitbaserte de hcg-tallene da? Min erfaring er at de kan sprike veeeldig. Håper du har en lege som tolker og gir deg tilbakemelding på prøvene, slik at du ikke bare gjetter. I mine øyne ser det ut som en flott økning.

Så som jeg har blitt fortalt så er det selve verdiene som spriker - men ikke ”the doubling time”. Så basert på det er økningen dårlig. Min lege har fri 2-3 dager i uken så det er ikke veldig lett å få snakket med ho. Og gynekologen kan ingenting om HCG så jeg får bare gå å vente på blod som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, El Chupacabra skrev:

Hvor langt er du på vei nå?

Dette er avgjørende mtp doblingstid og hvor høy viktigheten av doblingstid er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, El Chupacabra skrev:

Hvor langt er du på vei nå?

6+3 ifølge en app, 6+2 ifølge en annen och 6+4 ifølge en tredje 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Neutral90 skrev:

Dette er avgjørende mtp doblingstid og hvor høy viktigheten av doblingstid er :)

Okej, en app sier 6+3, 6+2 ifølge en annen och 6+4 ifølge en tredje 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Chipndip skrev:

Okej, en app sier 6+3, 6+2 ifølge en annen och 6+4 ifølge en tredje 😕 

Ok, beklager, kjempeleit å høre, men da burde det fortsett være doblingstid på hcg ❤️ hvor mange timer doblingstid er det nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ok, beklager, kjempeleit å høre, men da burde det fortsett være doblingstid på hcg ❤️ hvor mange timer doblingstid er det nå? 

Okei, da var det som jeg visste hahaha. Ingen aning men hvertfall ikke 48 .. snarare 72-75 tror jeg. Matte er ikke min sterke side 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porstarmax

Hei leit å høre, det er mye som spiller inn , det har litt med siden å gjøre også, om det er sto aktivitet i desse rommpetrollene, jeg målt mitt, der var det stor aktivitet, men er vel vanskelig fo deg å få av dem , om det de godt stiller jeg opp, Har mannen din undersøkt det med sedaktiviteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Chipndip skrev:

Okei, da var det som jeg visste hahaha. Ingen aning men hvertfall ikke 48 .. snarare 72-75 tror jeg. Matte er ikke min sterke side 😅

Ikke meg heller, så jeg bruker en kalkulator 😅

Kjempeleit, jeg vet du har vært gjennom mye må, men en doblingstid på 75 timer i uke 6 lover ikke godt :smilyblomst:klem

Screenshot_20200902_155519_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...