Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #21 Skrevet 7. juli 2005 takk, dere er gode. nå fikk jeg endelig svar fra mannen hennes. herregud for en flaks da! han var på treningsdag, men heeeeele teamet hans var på jobb i byen! men fy søren der var jeg shaky gitt... skrev melding tilbake om at jeg håper alt går bra med kollegaene hans.. fyttigrisen så ekkelt
Lythande Skrevet 7. juli 2005 #22 Skrevet 7. juli 2005 Foreldrene og lillesøsteren min er i London....
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #23 Skrevet 7. juli 2005 Foreldrene og lillesøsteren min er i London....
Loolaa Skrevet 7. juli 2005 #24 Skrevet 7. juli 2005 Foreldrene og lillesøsteren min er i London.... :trøste: til deg også. Håper du får kontakt med dem snart.
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #25 Skrevet 7. juli 2005 Husk at London er en enorm by, da. Jeg har også nær familie i byen. Prøver jo å få tak i de selvfølgelig, men tror nok ikke det er grunn til panikk.
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #26 Skrevet 7. juli 2005 :trøste: til deg også. Håper du får kontakt med dem snart. Det er mange som revurderer ferien sin nå... Godt en ikke vet hva morgendagen bringer :-?
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #27 Skrevet 7. juli 2005 Husk at London er en enorm by, da. Jeg har også nær familie i byen. Prøver jo å få tak i de selvfølgelig, men tror nok ikke det er grunn til panikk. melk vær så snill.... ta med deg "pekefingeren" et annet sted..
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #28 Skrevet 7. juli 2005 Ærlig talt Ninakanin. Her sitter jeg på telefonen i timesvis uten å få svar og prøver å være positiv, og så skal jeg få dritt fra deg i tillegg.
Gjest lmari Skrevet 7. juli 2005 #29 Skrevet 7. juli 2005 Kusinen min jobber i London-politiet, det var veldig godt da det tikket inn en sms fra henne her nå. Totalt kaos i byen... :-( Ryktet sier at de skal stenge hele mobiltelefonnettet straks, fordi politiet frykter at det er slik bombene detoneres.
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #30 Skrevet 7. juli 2005 okay, sorry, det var bare... du er alltid sånn, kommer med så mange sterke meninger (jaaaa det er et diskusjonsforum så det er helt greit, det er ikke det jeg sier), men jeg så bare for meg at nå skulle du hive deg på en slags motbølge-ting siden alle andre her i tråden var helt på tuppa. og du virket ikke særlig bekymret i det første innlegget ditt, og jeg reagerte på at du var litt kald hvis du hadde familie der.. Så for å si det sånn: det var nesten litt godt å se at det er litt følelser i deg melk!! men det var ikke meningen å hakke på deg i så måte, det var det virkelig ikke. håper du får tak i dem snart...
Gjest Melk Skrevet 7. juli 2005 #31 Skrevet 7. juli 2005 Er det galt å ikke bli helt på tuppa også nå? Jeg er en rolig person om kriser skjer, noe mange vil regne for å være en GOD egenskap. Du må gjerne tro jeg er kald. Men å sitte og danne seg meninger om mine følelser for min nærmeste familie, basert på 3 linjer på et forum, synes jeg er skikkelig merkelig og utrolig FREKT. SKAM DEG
Gjest Medsøster Skrevet 7. juli 2005 #32 Skrevet 7. juli 2005 Det er vel litt symptomatisk for kvinner at man skal sette seg ned og grine og bli mest mulig hysterisk. Om en forsøker å komme med konstruktivt innspill(melk) så blir det ramaskrik. Forferdelig med terror, og håper det går bra med slektninger og bekjente av folk her - MEN det hjelper ingenting å bli hysterisk.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #33 Skrevet 7. juli 2005 @Ninakanin: Det er greit å være bekymret, men hva hjelper det å miste hodet totalt og begynne å glefse mot andre. Det synes jeg du faktisk kan holde deg litt for god til. Og folk reagerer forskjellig i slike situasjoner. Det virker kanskje mer akseptert utad å rase rundt og miste hodet, men det er faktisk en god egenskap å kunne holde hodet kaldt i krisesituasjoner.
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. juli 2005 #34 Skrevet 7. juli 2005 Ærlig talt, midt oppe i alt dette her trenger vi da virkelig ikke diskutere hvilken måte det er rett å reagere på? Etter det jeg vet er dette individuelt, og nå bør man kunne legge denne kritikken til side. Jeg skal selv til London/England til høsten og være der et år. Trygt? Tja :cry:
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #35 Skrevet 7. juli 2005 Dette var jo å en måte diskutere noe så tragisk.. :-? Alle reagerer forskjellig i slike situasjoner, noe ALLE må godta.. Noen som har hørt noe nytt om det som skjer i London? Omfang av skader og omkomne m.m?
Lythande Skrevet 7. juli 2005 #36 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har nå hørt fra familien og de har det bra.
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #37 Skrevet 7. juli 2005 jeg legger meg heeeelt langflat i denne situasjonen, og jeg sendte pm ti lmelk umiddelbart og sa unnskyld. vet ikke helt om den ble tatt imot, men jeg sier igjen: unnskyld, og jeg legger meg helt flat. sorri. men nå har jeg da vitterlig hode og kropp litt separert i øyeblikket, og jeg fikser kriser utrolig dårlig, så her fikk dere det svart på hvitt.
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. juli 2005 #38 Skrevet 7. juli 2005 2 omkomne, minst 90 skadde bare ved den ene eksplosjonen. I tillegg tror man det var ca. 30 stykker på hver av bussene som eksploderte. Flere har kommet inn til sykehusene der med akutte skader; det vil si avrevne bein, armer.. Oppdateringer?
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. juli 2005 #39 Skrevet 7. juli 2005 Al-Qaida hevder å ha stått bak angrepet; de sier de har advart Storbritannia flere ganger.. Skjønner ikke hva som skjer i verden..
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #40 Skrevet 7. juli 2005 Al-Qaida hevder å ha stått bak angrepet; de sier de har advart Storbritannia flere ganger.. Skjønner ikke hva som skjer i verden.. Oyy, hører du på radio el ser på tv (CNN)? Jeg sitter på kontoret og er spent på situasjonen, men får ikke inn noe av betydning på radioen!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå