Gå til innhold

Edit: Eksplosjoner i London!

Fremhevede innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Den som lever får se, man så små bevegelser mot demokrati for litt siden også i de andre landene. Dette prosjektet er langsiktig og om 50 år vil man nok se resultatet av en modig politikk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet (endret)

Jeg liker å vise til denne talen av Irak's president, les hele.

Bra tale

Now, the time has come for the rest of the world to recognize that a federal, democratic Iraq that can defend itself against terrorism is a goal worthy of broad international support. The victory of the new Iraq will be the triumph of freedom over hate, of decency over intolerance. Who would not want to share in such a worthy campaign?

Endret av Valhalla
Skrevet (endret)
Dette prosjektet er langsiktig og om 50 år vil man nok se resultatet av en modig politikk.

Ja, uff. Tror ikke det vil gå 50 år jeg da. Helvete er nok løs lenge før det...

Jeg frykter faktisk starten på en ny verdenskrig. Det vi ser nå er en polarisering mellom den muslimske verden og den vestlige verden. Ikke veldig ulikt den kalde krigen mellom kommunismen og den "vestlige verden". Forskjellen er bare at denne ikke er så kald....

Slik jeg ser det er det to måter å få bukt med terrorisme på. Enten får man bukt med rekruteringen (eksempel her er Rote Arme Fraktion som mistet popularitet jo mer voldelig de ble), eller annerkjenne den politiske fløy og komme frem til felles spilleregler (som med Sinn Fein og IRA, eller for den del PLO).

USA har rotet seg inn i et vepsebol av dimensjoner, og jo mer de presser med våpenmakt jo verre blir det. Å demokratisere i midt-østen ved hjelp av våpenmakt, hjelp, idioti !

FN må inn, og USA helst ut. Hvis amerikanske ressurer er nødvendig, må de i alle fall underlegges FN og det hele ryddes i...

Endret av Lestat
Gjest Valhalla
Skrevet

Nei da, de muslimske landene er stort sett allierte mot islamistene, det er ikke uten grunn at de ofte forbyr islamistgrupper. Noen verdenskrig blir det ikke og hadde det blitt det hadde de vært knust på noen uker. Ikke nødvendig å overdrive trusselen.

Dette er folk med en syk ideologi som både vesten og muslimske land kjemper imot.

Skrevet (endret)

Vet ikke om det er så fryktelig mye mer igjen å si enn at vi er uenige...

Jeg tror ikke du ser hele sammenhengen og potensialet i konflikten. Du mener sikkert jeg burde hatt en annen tillitt til USA, og at jeg svartmaler. Enige blir vi neppe....

Endret av Lestat
Gjest Guest
Skrevet
Dette har mest sannsynlig mer med islamister som forakter vesten og vårt levevis.

Bullshit!! Dette har med korporatister med en global agenda å gjøre! Og agendaen er å ta fra DEG friheter, slik at du blir en SLAVE!

Slutt å ljuge for deg selv!

Det finnes ingen vettuge beviser, lagt frem for menigmann, for at dette virkelig var islamistiske terrorister. Kun uttalelser fra forståsegpåere og myndighetspersoner. Derimot kan man peke på dem som har fordelen av denne terroraksjonen! Nemlig engelske myndigheter, fordi det har i senere tid vært tilløp til "sivil ulydighet" (ja det heter visst det når folk setter seg opp mot "De Styrende Herrer"), og liten villighet til å stille seg i linjen bak Bush og Bliars agenda om global dominans.

Altså engelskmenn er/var i ferd med å bryte ut av saueflokken, og det skulle ikke "The Kings & Queens"ha noe av.

Fingere ett terrorangrep fra "ekstreme muslimer"? No problemo!

Bare ta en titt her:

http://www.prisonplanet.com/articles/july2...eneasysteps.htm

Skrevet

Kult! Jeg digger konspirasjonsteorier! De blir gode filmer! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...