non_stop Skrevet 14. oktober 2021 #261 Del Skrevet 14. oktober 2021 Tanuki skrev (1 time siden): Bare del 1 er sendt forløpig. Er da fullstendig klar over det, men de viser jo de heftigste takene fra hele reunionen i starten av E1. Det er det jeg reagerte på, ser ut som de bare skal sitte prøve å felle Erika og det er litt trøttende i lengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 14. oktober 2021 #262 Del Skrevet 14. oktober 2021 5 hours ago, non_stop said: Er da fullstendig klar over det, men de viser jo de heftigste takene fra hele reunionen i starten av E1. Det er det jeg reagerte på, ser ut som de bare skal sitte prøve å felle Erika og det er litt trøttende i lengden. Vel, det er ikke rart at det er lagt opp til at Erika skal grilles. Tom Girardis fall fra en av landets mest respekterte og suksessfulle advokater, til fyren som stjal fra barn som mistet foreldre i en flyulykke er uten sidestykke i RealHousewife universet. Summene det er snakk om er enorme, og så har man Erika som har gjort cash til varemerket sitt. Jeg tror Bravo er fullstendig klar over hva som står på spill dersom Erika blir tatt på med silkehansker nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 15. oktober 2021 #263 Del Skrevet 15. oktober 2021 Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): Jeg er glad for at jeg ikke kjenner slike damer. "Kjempegode venner" det ene øyeblikket og ryggdolkere det andre. Støyete middelaldrende damer som leker verdenskvinner og kan se ut sånn ut helt til de åpner munnen...det er ingenting for meg. Rinna er livsfarlig som venn. Hun er fulltids skuespiller og gjør hva hun vil for seertallene og sin egen popularitet. Tror jeg. Jeg blir veldig stresset av å se en episode igjennom. ...men uansett hvilket land slike damer kommer fra, så oppfører de seg like overfladisk hele gjengen. Er det en egen defekt rase det der eller? Ja det er rart det der. De har jo i utgangspunktet ganske ulik bakgrunn, men likevel har de mye av samme personlighetstrekkene. Jeg hadde blitt gal om jeg skulle holdt på sånn med venninnene mine. RHOBH-damene skal jo diskutere og snakke om ALT, og da helst i plenum så alle de andre holder seg oppdatert på konflikten mellom to personer. I tillegg må de tydeligvis alltid drøfte tankene sine med en av de andre (aldri den det gjelder), før de planlegger å ta det opp på neste treff. Jeg blir dypt fascinert over at "venner" klarer å krangle høylytt på hver eneste middag eller tilstelning de er på. De er jo tydeligvis helt ute av stand til å klappe igjen, la ting gå, og bare nyte en god middag sammen med gjengen. Alle har sine dårlige sider, og alle sier og gjør dumme ting av og til. Det betyr ikke at alt må tas opp og diskuteres ihjel. Velg sine kamper med omhu, tenker jeg. Spar på kruttet til man har noe viktig å ta opp. Garcelle sa det veldig bra i en tidligere episode: man MÅ faktisk ikke si alt man mener eller fortelle alt til hverandre. Det er lov å være litt "shady" av og til og ikke dele alt man tenker og mener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altius Skrevet 16. oktober 2021 #264 Del Skrevet 16. oktober 2021 Ganske så spesielt tv-kanalen som produserer og selger denne serien ikke kaster denne Erika-karakteren ut av serien. Det er greit å show off rikdom finansiert med grov svindel av hundrevis av ofre? Spiller ingen rolle om hun visste hennes ekstravagante livsstil ble finansiert av hennes ektemanns tyveri. Det faktum at hun har fått overført midler, vi snakker om et par hundre mill kr, før svindelen kom opp i lyset, fra hennes ektemann. Penger svindlet fra ofre, som hun i dag nekter å gi fra seg uten kamp. Forteller endel om hennes "uskyld" når hun vet hvor disse pengene kommer fra. TV-kanalen burde i det minste trekke hun ut av serien til saken er ferdigbehandlet i domstolene. Håper denne "lady Gaga wannabe" blir strippet for alt av verdier. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 16. oktober 2021 #265 Del Skrevet 16. oktober 2021 altius skrev (43 minutter siden): Ganske så spesielt tv-kanalen som produserer og selger denne serien ikke kaster denne Erika-karakteren ut av serien. Det er greit å show off rikdom finansiert med grov svindel av hundrevis av ofre? Spiller ingen rolle om hun visste hennes ekstravagante livsstil ble finansiert av hennes ektemanns tyveri. Det faktum at hun har fått overført midler, vi snakker om et par hundre mill kr, før svindelen kom opp i lyset, fra hennes ektemann. Penger svindlet fra ofre, som hun i dag nekter å gi fra seg uten kamp. Forteller endel om hennes "uskyld" når hun vet hvor disse pengene kommer fra. TV-kanalen burde i det minste trekke hun ut av serien til saken er ferdigbehandlet i domstolene. Håper denne "lady Gaga wannabe" blir strippet for alt av verdier. Faktisk ganske enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 16. oktober 2021 #266 Del Skrevet 16. oktober 2021 Tanuki skrev (På 14.10.2021 den 17.06): Bare del 1 er sendt forløpig. Jeg regner med at Andy går løs på Erika neste gang. Syns i grunn første del a reunion var ganske brutal, ble nesten uvel av å se hvordan Dorit of Rinna skrek til Garcelle. Helt vanvittig, at i kjølvannet av alt som har skjedd i USA de siste 2 årnene , så sitter disse rike hvite kvinnene å gauler til Garcelle som prøver å forklare hvordan hun har følt på utenforskap og konflikter med gruppen. Du kunne se at hun var vant til å velge sine ord med omhu, nettopp for å unngå "black angry women" stemplet. Jeg er av helt ulik oppfatning, jeg. 😅 Synes Garcelle oppfører seg like dårlig som alle de andre jentene, bare at hun spiller mer offer. Misforstå meg rett, jeg synes absolutt hun gir god underholdning når hun i samtaler legger ut "feller" der for eksempel Dorit og Kathy tråkker i salaten og sier noe som de tror skal være antirasistisk men som bare ender opp med å avsløre hvor ignorante de er, og jeg er enig i mange av poengene hun gir i de diskusjonene. Men synes så absolutt ikke at hun tar eierskap for de gangene hun kommer med stikk og kjipe kommentarer. Når folk ikke liker henne eller sier ifra om det er det liksom bare henne det er synd på og da handler det plutselig bare om at hun er svart og ikke om oppførselen. Samtidig så setter hun ekstremt høye krav til andre sin oppførsel, og måten hun setter Lisa Rinna på plass for Denise-situasjonen viser at hun har høyere forventninger til alle andre enn til seg selv. Synes for all del at hun har mye bra å komme med, altså, men synes ikke at hun er så moralsk hevet over de andre som hun prøver å fremstå som. Ardwinna skrev (På 13.10.2021 den 17.00): Det som plager meg er at hun kun snakker om hvor fælt hun har det, men nesten bare blåser det bort når noen nevner de virkelige ofrene. Jeg sier ikke at det høres pent ut når hun omtaler ofrene, for det gjør det jo virkelig ikke. Men tror hun har fått juridisk rådgivning om å ikke uttale seg for mye om de, og i alle fall ikke omtale de som ofre, da dette kan brukes mot henne og ses på som en innrømmelse om at svindelen er ekte og at hun visste om det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine☀️ Skrevet 17. oktober 2021 #267 Del Skrevet 17. oktober 2021 Ååå😃🤯 så typisk at eg oppdager denne gruppen nå som sesongen er over 😅🤦♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. oktober 2021 #268 Del Skrevet 17. oktober 2021 Sunshine☀️ skrev (2 timer siden): Ååå😃🤯 så typisk at eg oppdager denne gruppen nå som sesongen er over 😅🤦♀️ Det er vel enda et par reunion-episoder igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 17. oktober 2021 #269 Del Skrevet 17. oktober 2021 Sunshine☀️ skrev (3 timer siden): Ååå😃🤯 så typisk at eg oppdager denne gruppen nå som sesongen er over 😅🤦♀️ Ardwinna skrev (14 minutter siden): Det er vel enda et par reunion-episoder igjen? Det er jo nå moroa begynner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine☀️ Skrevet 17. oktober 2021 #270 Del Skrevet 17. oktober 2021 Maranta skrev (38 minutter siden): Det er jo nå moroa begynner! Hahaha ja, tviler ikke på det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 21. oktober 2021 #271 Del Skrevet 21. oktober 2021 Hun brukte jammen lang tid på å finne ut hva hun skulle svare når Cohen spurte om hun noen sinne hadde vært utro mot han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 21. oktober 2021 #272 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Jeg lurer FÆLT på hvor Erika fikk de lovlige pengene fra, da hun dro på dagen og flyttet inn i nytt hus. Har hun sagt A, kan hun like gjerne si B også. Men at hun gav alle lønningene sine til mannen tror jeg bare ikke på, det er bare naivt. Hun er alt for smart til ikke å vite at hun, som alle andre, burde ha en økonomisk fallskjerm, selv om mannen er kontrollerende. Eventuelt ikke overlate ansvaret for økonomien til sin egen ektemanns advokatfirma, det er vel bare uprofesjonelt av dem begge... Endret 22. oktober 2021 av Maranta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. oktober 2021 #273 Del Skrevet 22. oktober 2021 Sunshine☀️ skrev (På 17.10.2021 den 18.34): Ååå😃🤯 så typisk at eg oppdager denne gruppen nå som sesongen er over 😅🤦♀️ Er da bare å se hele sesongen på nytt det, og tidligere sesonger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. oktober 2021 #274 Del Skrevet 23. oktober 2021 Maranta skrev (På 22.10.2021 den 0.35): Jeg lurer FÆLT på hvor Erika fikk de lovlige pengene fra, da hun dro på dagen og flyttet inn i nytt hus. Har hun sagt A, kan hun like gjerne si B også. Kanskje hun har fått munnkurv av advokaten så lenge rettssaken pågår? Maranta skrev (På 22.10.2021 den 0.35): Men at hun gav alle lønningene sine til mannen tror jeg bare ikke på, det er bare naivt. Hun er alt for smart til ikke å vite at hun, som alle andre, burde ha en økonomisk fallskjerm, selv om mannen er kontrollerende. Eventuelt ikke overlate ansvaret for økonomien til sin egen ektemanns advokatfirma, det er vel bare uprofesjonelt av dem begge... Det er sant. Det får jeg ikke til å stemme, med mindre han drev psykisk misbruk eller noe så hun var mye mer underkuet enn hun gir inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okaki Skrevet 23. oktober 2021 #275 Del Skrevet 23. oktober 2021 Maranta skrev (På 22.10.2021 den 0.35): Jeg lurer FÆLT på hvor Erika fikk de lovlige pengene fra, da hun dro på dagen og flyttet inn i nytt hus. Har hun sagt A, kan hun like gjerne si B også. Men at hun gav alle lønningene sine til mannen tror jeg bare ikke på, det er bare naivt. Hun er alt for smart til ikke å vite at hun, som alle andre, burde ha en økonomisk fallskjerm, selv om mannen er kontrollerende. Eventuelt ikke overlate ansvaret for økonomien til sin egen ektemanns advokatfirma, det er vel bare uprofesjonelt av dem begge... Enig, hun mistet meg der. hun kunne for lenge siden opprettet egen konto og hevet sine egne sjekker for showet og kommet seg ut tidligere. Så dum er hverken hun eller seerne🙄 hun forlot en synkende skute, og tenkte på seg selv🤷🏻♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 24. oktober 2021 #276 Del Skrevet 24. oktober 2021 Kan aldri tenke meg at Erikas egen inntekt var nok til å dekke utgiftene hennes. Den enorme garderoben og et glam team som var med henne rundt på private turer etc. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenguru2016 Skrevet 24. oktober 2021 #277 Del Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har likt nesten alle på et tidspunkt. Men etter å ha sett alle sesongene en del ganger nå hehe.. så har jeg innsett at alle er ganske fæle på hver sin måte. Har så mye jeg vil diskutere så tenker det er mest ryddig å begynne med de første sesongene. Har aldri likt Camille, hun virker bare helt virkelighetsfjern og i sin egen boble. Adrienne er utrolig egosentrisk (det er de alle forsåvidt). Måten hun behandlet Taylor etter at det kom frem at hun hadde blitt mishandlet av mannen og mannen tok selvmord var så utrolig kaldt. Hun nektet å tro på henne og mente Taylor skyldte henne en unnskyldning. Og så senere kommer Adrienne ut og påstår at Paul mishandlet henne. Det virket så latterlig og lite troverdig etter at hun ikke hadde noe sympati for Taylor. Hun var så fæl mot Paul også, så hadde heller trodd det var hun som sto for mishandlingen isåfall. Synes Brandi er veldig underholdende, men mye av det hun gjør er veldig problematisk. Det var så smålig å fortelle verden at Adrienne og Paul hadde brukt surrogat. Skjønner ikke hvorfor det er noe big deal. Men det er mellom Paul og Adrienne. Var helt latterlig når hun gikk ganske hardt ut mot LVP, for så å gråte og forvente å bli tilgitt og bli bestevenner igjen som om ingenting hadde skjedd. Skjønte veldig godt at LVP ikke var interessert i det. Hun behandlet Joyce veldig dårlig uten noe grunnlag. Jeg synes personlig Joyce var veldig irriterende, men tror Brandi var litt misunnelig fordi hun var vakker og var lykkelig gift. Hun var veldig frekk og kom med rasistiske kommentarer. Og så var det Denise situasjonen. Jeg er veldig usikker på hva jeg tror skjedde der. Men synes måten Brandi håndterte den situasjonen ble helt feil. Det skulle forblitt mellom Brandi, Denise og Aron. Hva tenker dere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. oktober 2021 #278 Del Skrevet 24. oktober 2021 Kenguru2016 skrev (9 timer siden): Jeg har likt nesten alle på et tidspunkt. Men etter å ha sett alle sesongene en del ganger nå hehe.. så har jeg innsett at alle er ganske fæle på hver sin måte. Har så mye jeg vil diskutere så tenker det er mest ryddig å begynne med de første sesongene. Har aldri likt Camille, hun virker bare helt virkelighetsfjern og i sin egen boble. Adrienne er utrolig egosentrisk (det er de alle forsåvidt). Måten hun behandlet Taylor etter at det kom frem at hun hadde blitt mishandlet av mannen og mannen tok selvmord var så utrolig kaldt. Hun nektet å tro på henne og mente Taylor skyldte henne en unnskyldning. Og så senere kommer Adrienne ut og påstår at Paul mishandlet henne. Det virket så latterlig og lite troverdig etter at hun ikke hadde noe sympati for Taylor. Hun var så fæl mot Paul også, så hadde heller trodd det var hun som sto for mishandlingen isåfall. Synes Brandi er veldig underholdende, men mye av det hun gjør er veldig problematisk. Det var så smålig å fortelle verden at Adrienne og Paul hadde brukt surrogat. Skjønner ikke hvorfor det er noe big deal. Men det er mellom Paul og Adrienne. Var helt latterlig når hun gikk ganske hardt ut mot LVP, for så å gråte og forvente å bli tilgitt og bli bestevenner igjen som om ingenting hadde skjedd. Skjønte veldig godt at LVP ikke var interessert i det. Hun behandlet Joyce veldig dårlig uten noe grunnlag. Jeg synes personlig Joyce var veldig irriterende, men tror Brandi var litt misunnelig fordi hun var vakker og var lykkelig gift. Hun var veldig frekk og kom med rasistiske kommentarer. Og så var det Denise situasjonen. Jeg er veldig usikker på hva jeg tror skjedde der. Men synes måten Brandi håndterte den situasjonen ble helt feil. Det skulle forblitt mellom Brandi, Denise og Aron. Hva tenker dere? Det meste av det her er fra sesong 1. kanskje du kan lage en oversikt - sesong for sesong. Få som husker Joyce, hun var vel bare med i en sesong. Blir som med Carlton: "who is Carlton?" "Exactly". Er så mange år siden jeg har sett de første sesongene. Streamet de på nett ulovlig i starten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 25. oktober 2021 #279 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kenguru2016 skrev (21 timer siden): Jeg har likt nesten alle på et tidspunkt. Men etter å ha sett alle sesongene en del ganger nå hehe.. så har jeg innsett at alle er ganske fæle på hver sin måte. Har så mye jeg vil diskutere så tenker det er mest ryddig å begynne med de første sesongene. Har aldri likt Camille, hun virker bare helt virkelighetsfjern og i sin egen boble. Adrienne er utrolig egosentrisk (det er de alle forsåvidt). Måten hun behandlet Taylor etter at det kom frem at hun hadde blitt mishandlet av mannen og mannen tok selvmord var så utrolig kaldt. Hun nektet å tro på henne og mente Taylor skyldte henne en unnskyldning. Og så senere kommer Adrienne ut og påstår at Paul mishandlet henne. Det virket så latterlig og lite troverdig etter at hun ikke hadde noe sympati for Taylor. Hun var så fæl mot Paul også, så hadde heller trodd det var hun som sto for mishandlingen isåfall. Synes Brandi er veldig underholdende, men mye av det hun gjør er veldig problematisk. Det var så smålig å fortelle verden at Adrienne og Paul hadde brukt surrogat. Skjønner ikke hvorfor det er noe big deal. Men det er mellom Paul og Adrienne. Var helt latterlig når hun gikk ganske hardt ut mot LVP, for så å gråte og forvente å bli tilgitt og bli bestevenner igjen som om ingenting hadde skjedd. Skjønte veldig godt at LVP ikke var interessert i det. Hun behandlet Joyce veldig dårlig uten noe grunnlag. Jeg synes personlig Joyce var veldig irriterende, men tror Brandi var litt misunnelig fordi hun var vakker og var lykkelig gift. Hun var veldig frekk og kom med rasistiske kommentarer. Og så var det Denise situasjonen. Jeg er veldig usikker på hva jeg tror skjedde der. Men synes måten Brandi håndterte den situasjonen ble helt feil. Det skulle forblitt mellom Brandi, Denise og Aron. Hva tenker dere? Det er vel mer sannsynlig at Adrienne mishandlet Paul enn motsatt. For meg virket Paul så snill og forelsket i Adrienne. Sist gang jeg sjekket hans IG, er det stortsett bilder av kona og datteren. Jeg har aldri likt Brandy. Hun er en usikker og temperamentsfull bølle. Det fikk Joyce erfare. Joyce har utseende, en mann som forguder henne og en karriere. Og det hun gjorde mot LVP. Så snille de var mot henne for så bli sveket på den måten. Det med Denise var en desperat handling både fra Brandi og Rinna for å bli værende i showet og å komme tilbake igjen. Det funket for Rinna denne gangen, men håper hun blir erstattet snart av en annen frekkas som setter på plass flere av disse damene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 25. oktober 2021 #280 Del Skrevet 25. oktober 2021 Maydis8 skrev (12 timer siden): Det meste av det her er fra sesong 1. kanskje du kan lage en oversikt - sesong for sesong. Få som husker Joyce, hun var vel bare med i en sesong. Blir som med Carlton: "who is Carlton?" "Exactly". Er så mange år siden jeg har sett de første sesongene. Streamet de på nett ulovlig i starten. Carlton var ekkel og creepy. Da hun ble i RHOBH, ble jeg redd på vegne av de andre damene. Hun er vel skilt fra mannen sin og ikke er så bemidlet lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå