Gå til innhold

Lite likes på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du vet du kan fjerne folk fra vennelista så du slipper å se hva de poster? Men du liker kanskje å snoke på privatlivet hennes?

Anonymkode: 5dd00...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet du kan fjerne folk fra vennelista så du slipper å se hva de poster? Men du liker kanskje å snoke på privatlivet hennes?

Anonymkode: 5dd00...eb0

Det kommer frem i feeden. 

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 2.08, semperflorens skrev:

Du legger vel ut ting som er for kjedelig/ikke verdt å like, da. Hvis mange likes er målet, må du gå analytisk til verks, finne ut hva som gir mange likes og få likes og kun legge ut det som gir mange likes.

Du kan ikke forvente å få masse likes bare fordi du har lagt ut noe. Du trykker vel ikke like på absolutt alt alle andre legger ut bare fordi du har sett det?

Det er ikke nødvendigvis det at det man legger ut er uinteressant, men at det er feil person som legger ut. Likes avhenger ofte mer av hvem som legger ut enn hva man legger ut, men for å bli en en person som får mange likes må man naturligvis bygge opp en viss verdi.

Jeg har selv valgt å ikke legge ut noe. Helt uaktuelt å få lite eller null respons. Bare nye profilbilder, som kanskje er én gang i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer frem i feeden. 

Anonymkode: 556dc...84f

Det finnes innstillinger for å fjerne oppdateringer fra brukere du følger i både i feeden og i stories.

Skjønner jo ellers nå at problemet ditt ikke er at du ikke får nok likes på IG, men at folk du følger får det, og poster bilder av at de gjør ting i livet du ikke unner dem. Det må du nok finne ut av selv, kanskje sammen med en psykolog.

Anonymkode: fd9ba...f4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrytingen til hun ene fortsetter og fortsetter,nå var det Via Ferrata Loen,fjelltopper her og der,masse venner her og der. Blir sliten!! Hva blir det neste?Virker som hun aldri får nok. 🙄

Anonymkode: 556dc...84f

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer frem i feeden. 

Anonymkode: 556dc...84f

Nei gud for et luksus problem det er at andre har ett mer spennende liv deg. Måtte gud forby at andre oppdatere det imens du står dønn stilt i ditt eget. Nå får du jaggu meg ta deg sammen å skjerpe deg. Om det er et så stort problem før deg hva andre legger ut så får du værse god avfølger dem. Sytingen din henger ikke lengre på grep nå om hva tråden handler om. 

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer frem i feeden. 

Anonymkode: 556dc...84f

Det spiller ingen rolle. Hvis det plager deg så fælt å se hva hun holder på med fjerner du henne. Ut i fra hva du skriver om henne er det tydelig at du ikke liker henne og da er det bare en grunn til å beholde henne som venn: du liker å snoke i livet hennes. 

Anonymkode: 5dd00...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes innstillinger for å fjerne oppdateringer fra brukere du følger i både i feeden og i stories.

Skjønner jo ellers nå at problemet ditt ikke er at du ikke får nok likes på IG, men at folk du følger får det, og poster bilder av at de gjør ting i livet du ikke unner dem. Det må du nok finne ut av selv, kanskje sammen med en psykolog.

Anonymkode: fd9ba...f4a

Unner dem ting,men når det blir hele tiden,skryting opp i mente så blir det slitsomt. Hun her har kanskje 300 og noe følgere. Så èn gang at hun fikk rundt 30 likes. Bryr meg ikke omhvor mange likes hun får. Bare registrerer at hun skryter om ting nesten konstant. 
Og jo,jeg ønsker flere likes. Har ikke lagt ut noe på tre uker. Det skjer nada her og inntil det skjer noe kjekt så lar jeg være å legge ut noe. Deler ting på story på fb fra tid til annen. 
 

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle. Hvis det plager deg så fælt å se hva hun holder på med fjerner du henne. Ut i fra hva du skriver om henne er det tydelig at du ikke liker henne og da er det bare en grunn til å beholde henne som venn: du liker å snoke i livet hennes. 

Anonymkode: 5dd00...eb0

Snoker da ikke i livet hennes. Jeg logger på Instagram fra tid til annet,da kommet det i feeden ofte hva hun har lagt opp. Går ikke etter henne spesielt. Hun er den mest aktive på min «venneliste». Jeg liker henne men har ikke sett henne irl på mange år. Gikk i klasse på vgs,er ikke nære venner. 

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unner dem ting,men når det blir hele tiden,skryting opp i mente så blir det slitsomt. Hun her har kanskje 300 og noe følgere. Så èn gang at hun fikk rundt 30 likes. Bryr meg ikke omhvor mange likes hun får. Bare registrerer at hun skryter om ting nesten konstant. 
Og jo,jeg ønsker flere likes. Har ikke lagt ut noe på tre uker. Det skjer nada her og inntil det skjer noe kjekt så lar jeg være å legge ut noe. Deler ting på story på fb fra tid til annen. 
 

Anonymkode: 556dc...84f

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snoker da ikke i livet hennes. Jeg logger på Instagram fra tid til annet,da kommet det i feeden ofte hva hun har lagt opp. Går ikke etter henne spesielt. Hun er den mest aktive på min «venneliste». Jeg liker henne men har ikke sett henne irl på mange år. Gikk i klasse på vgs,er ikke nære venner. 

Anonymkode: 556dc...84f

Ser du selv hvor mye du syter over denne personen som du ikke har møtt siden dere gikk på vgs? Om det er så stort problem for deg at hun oppdatere IG sin titt å ofte og får mer likes enn deg så får du avfølge henne. Hun har knekt IG koden å der med gir hun det følgene hennes ønsket å se fra hennes konto. Kjenner at jeg er mektig lei av dette røvle ditt som ikke gir noe som helst mening i det hele tatt. Du sier selv at du vil ha flere likes men blir ikke å legge ut noe før noe mega stort skjer rundt deg. Holdningen din henger ikke på grep for hva du sier. Du er ikke aktiv på IG med å legge ut bilder og derfor får du heller ikke flere likes. Slutt å syt over bagateller når du selv ikke ønsker å forbedre deg før at det skal bedre.

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ser du selv hvor mye du syter over denne personen som du ikke har møtt siden dere gikk på vgs? Om det er så stort problem for deg at hun oppdatere IG sin titt å ofte og får mer likes enn deg så får du avfølge henne. Hun har knekt IG koden å der med gir hun det følgene hennes ønsket å se fra hennes konto. Kjenner at jeg er mektig lei av dette røvle ditt som ikke gir noe som helst mening i det hele tatt. Du sier selv at du vil ha flere likes men blir ikke å legge ut noe før noe mega stort skjer rundt deg. Holdningen din henger ikke på grep for hva du sier. Du er ikke aktiv på IG med å legge ut bilder og derfor får du heller ikke flere likes. Slutt å syt over bagateller når du selv ikke ønsker å forbedre deg før at det skal bedre.

Anonymkode: 74b2a...a80

Har sett henne siden vgs. Bodde et år i kollektiv atme henne og ei annen som jeg gikk på gymnaset sammen med da de tilfeldigvis tok to av fem tomme rom. 2006-2007. Veldig kjekt år. Jeg sa at hun er den av de 40 følgerne som er mest aktiv. Hun legger ut bilder til forskjellige tider,endel rundt midnatt og ellers forskjellig.  Hun her legger jo ut fra ting de opplever,det er det mange som gjør. Gidder ikke legge ut av en blomst liksom. Gidder ikke legge ut svada og få null likes nei,uaktuelt. Har litt verdighet. Har andre som legger ut av ferga som går mellom et tettsted her og en mindre plass,av ei elv og gress. Det gidder jeg bare ikke. Bedre å legge ut noe vektigt. Må du slutte å sure deg!

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett henne siden vgs. Bodde et år i kollektiv atme henne og ei annen som jeg gikk på gymnaset sammen med da de tilfeldigvis tok to av fem tomme rom. 2006-2007. Veldig kjekt år. Jeg sa at hun er den av de 40 følgerne som er mest aktiv. Hun legger ut bilder til forskjellige tider,endel rundt midnatt og ellers forskjellig.  Hun her legger jo ut fra ting de opplever,det er det mange som gjør. Gidder ikke legge ut av en blomst liksom. Gidder ikke legge ut svada og få null likes nei,uaktuelt. Har litt verdighet. Har andre som legger ut av ferga som går mellom et tettsted her og en mindre plass,av ei elv og gress. Det gidder jeg bare ikke. Bedre å legge ut noe vektigt. Må du slutte å sure deg!

Anonymkode: 556dc...84f

Det er DU som sure deg her. Les alle kommentarene du har skrevet så ser du selv hvem som sitter med skjegget i postkassen over av å ikke få nok likes. Du går rundt deg selv å dine ord så det jumer etter deg. Nok en gang; skjerp deg!

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er DU som sure deg her. Les alle kommentarene du har skrevet så ser du selv hvem som sitter med skjegget i postkassen over av å ikke få nok likes. Du går rundt deg selv å dine ord så det jumer etter deg. Nok en gang; skjerp deg!

Anonymkode: 74b2a...a80

Skjerp deg selv. Forstår ikke du kan mene at man skal legge opp bilde av en blomst/mat/en blomstereng og at det kan sammenlignes med folk sine reiser/turmål/sosiale greier. Man ser jo litt hva som er interessant og folk liker også. De liker IKKE rare ting,de liker eksepsjonelle ting. Jeg ser hva de jeg har gir likes til og ikke. Jeg har hatt et gørrkjedelig liv og slike filleting gidder jeg ikke å legge opp. Ønsker opplevelser etc på min profil. Så får man vente til det skjer og legge opp når det er noe spennende som skjer. Inntil da får man like andre sitt «spennende» liv. Har folk som nesten aldri legger opp bilder men liker mange andre sine ting. Så kommer det et og annet skrytebilde av barna en gang hver tredje mnd. 
Hva er det du legger opp av da?og hvor mange følgere har du?

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1000 følgere men får bare 300-700 likes, er ikke normalt å få like mye likes som følgere man har. Natur og sånt er veldig kjedelig og da. Kommer nok an på alderen din og.

Anonymkode: ceba0...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg selv. Forstår ikke du kan mene at man skal legge opp bilde av en blomst/mat/en blomstereng og at det kan sammenlignes med folk sine reiser/turmål/sosiale greier. Man ser jo litt hva som er interessant og folk liker også. De liker IKKE rare ting,de liker eksepsjonelle ting. Jeg ser hva de jeg har gir likes til og ikke. Jeg har hatt et gørrkjedelig liv og slike filleting gidder jeg ikke å legge opp. Ønsker opplevelser etc på min profil. Så får man vente til det skjer og legge opp når det er noe spennende som skjer. Inntil da får man like andre sitt «spennende» liv. Har folk som nesten aldri legger opp bilder men liker mange andre sine ting. Så kommer det et og annet skrytebilde av barna en gang hver tredje mnd. 
Hva er det du legger opp av da?og hvor mange følgere har du?

Anonymkode: 556dc...84f

Jeg har 6tusen følgere å legger ut alt fra mat, kaffe, dyr, hage, blomster, selfie, natur etc. Jeg har daglig med likes fra jeg går å legger meg til jeg står opp. Poster som oftest etter kl tolv på natten pga da er de 50% av mine følgere aktive. Om jeg ikke poster ved midnatt så poster jeg kl6 om morgen og så igjen kl 12 på dagen. Jo mer aktiv jeg er jo desto flere likes å følgere har jeg fått. 

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 1000 følgere men får bare 300-700 likes, er ikke normalt å få like mye likes som følgere man har. Natur og sånt er veldig kjedelig og da. Kommer nok an på alderen din og.

Anonymkode: ceba0...6d9

Du får bra med likes til tross for din "lille" følges tall. Men da legger du faktisk ut noe som dine følgere liker og bruker riktige hashtag, om du bruker det da.

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 6tusen følgere å legger ut alt fra mat, kaffe, dyr, hage, blomster, selfie, natur etc. Jeg har daglig med likes fra jeg går å legger meg til jeg står opp. Poster som oftest etter kl tolv på natten pga da er de 50% av mine følgere aktive. Om jeg ikke poster ved midnatt så poster jeg kl6 om morgen og så igjen kl 12 på dagen. Jo mer aktiv jeg er jo desto flere likes å følgere har jeg fått. 

Anonymkode: 74b2a...a80

Da har du kanskje åpen konto også? Det har jeg hatt før men ønsker ikke ha det nå.

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du kanskje åpen konto også? Det har jeg hatt før men ønsker ikke ha det nå.

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Ja det har jeg. Hadde lukket konto for 3år siden. Da var jeg ikke aktiv og brydde meg ikke om IG. Men da jeg opnet kontoen min så fjerne jeg alle gamle bildene å fornyet kontoen min med sterke å tydelige bilder som ikke trengs å redigere etc. Fra den dagen så har ting gått sin gang. 

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen introvert ,men dessverre hatt veldig lite nettverk siste par åra som har vært ganske sårt,for er et sosialt vesen egentlig. Lurer på om folk tenker at jeg alltid er alene siden jeg aldri legger ut bilder med folk. Dessuten fikk man kjeft for endel år siden om man la ut bilde av venner. Andre folk jeg har kjent oppgjennom har det ikke sik. 
 

Virker som bilder av barn får mye likes og kommentarer. Dessverre har jeg ikke barn enda så kan ikke slå i bordet med det.
Tror nok også det varierer hva folk liker og ikke. Men man ser at folk støtter hverandre og skryter voldsomt av enkelte. 
 

Du føler deg uansett ikke så «sett» når man får 0 til få likes. 
 

Hva mener dere gir mest likes ?Fjelltopper?Enkelte opplevelser ?

 

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Du skal uansett ikke legge ut bilder av barn. Personvern og sånn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Frøyamor skrev:

Du skal uansett ikke legge ut bilder av barn. Personvern og sånn. 

Folk legger ut av barna sine titt og ofte. Det velger vel folk selv. Jeg har dessverre ikke barn enda...

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får bra med likes til tross for din "lille" følges tall. Men da legger du faktisk ut noe som dine følgere liker og bruker riktige hashtag, om du bruker det da.

Anonymkode: 74b2a...a80

Jeg har privat bruker, så bruker ikke hashtag. Jeg er bare 19 da, så er kanskje en annen «kultur»? Legger bare ut bilder av meg selv og venner. De fleste jeg kjenner har rundt 1000 følgere. Alle følgerne mine er jo enten folk jeg kjenner eller folk jeg kjenner til.

Anonymkode: ceba0...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...