Gå til innhold

Lite likes på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo selvsagt kan man like hva man vil uavhengig av hva man får tilbake:-)

Men nå dreide tråden seg om å få flere likes, og da er enkleste måte å være aktiv selv. 

Anonymkode: e878f...f54

Selvsagt.

Man kan ikke forvente likes fra andre når man selv ikke er aktiv med å gi likes. Sånn er det bare.

Nytter ikke å sitte på gjerdet å forventer at sauen skal komme til deg når du ikke påkaller den lissom.

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Herregud att det går ant😂

Bare fordi ingen gir deg likes så skal ikke du gi dem likes heller? Gud så teit. 

Anonymkode: 74b2a...a80

Har jeg aldri sagt eller gjort. Har gitt mange likes fra tid til annen uten å tenke at man må ha noe tilbake.

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg aldri sagt eller gjort. Har gitt mange likes fra tid til annen uten å tenke at man må ha noe tilbake.

Anonymkode: 556dc...84f

Så hva er poenget med å klage over lite likes? For det er jo det du henger deg oppi å har en tråd om. Verden sirkulere ikke rundt deg.

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2020 den 23.34, AnonymBruker skrev:

3-6 likes på det man legger ut...føler man ikke blir sett/folk bryr seg. Trist rett og slett 😔 

Anonymkode: 556dc...84f

Heldig du. Jeg får ALRDI likes.

Anonymkode: 4c4a9...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke omvendt psykologi? Sosiale medier er et spill, og du må spille det rett for å få likes og kommentarer. Blant annet ved å like og kommentere hos andre😅

Anonymkode: e878f...f54

Mente omvendt fra å gråte bak fasaden til folk av og til fordi man mangler det endel andre har. Ene og alene mitt problem,men slike ting blir forsterket når man har vært alene selv. Og livet mitt har dessverre vært kjedelig og lite å slå i bordet med på sosiale medier,siste tiden.Men skal love at jeg skal skryte når jeg oppnår noe bra selv!


Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente omvendt fra å gråte bak fasaden til folk av og til fordi man mangler det endel andre har. Ene og alene mitt problem,men slike ting blir forsterket når man har vært alene selv. Og livet mitt har dessverre vært kjedelig og lite å slå i bordet med på sosiale medier,siste tiden.Men skal love at jeg skal skryte når jeg oppnår noe bra selv!


Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Åja sånn ja, da skjønner jeg. 

Men husk at livet på sosiale medier er fake. Folk synes å være glade, aktive, sosiale, opplevelsene spennende, alltid sol og blå himmel osv. Dette er ikke sannheten. 

Tar man en kikk på min Instagramkonto vil man få et helt annet inntrykk enn det realiteten er. 

Anonymkode: e878f...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente omvendt fra å gråte bak fasaden til folk av og til fordi man mangler det endel andre har. Ene og alene mitt problem,men slike ting blir forsterket når man har vært alene selv. Og livet mitt har dessverre vært kjedelig og lite å slå i bordet med på sosiale medier,siste tiden.Men skal love at jeg skal skryte når jeg oppnår noe bra selv!


Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Jeg er også alene men jeg sitter ikke på forumet og klager over det. Ikke syter jeg om lite likes heller. Jeg finner dermed på ting som jeg kan legge ut på SoMe. Om så det er et bildet av naboens blomsterbed så er det bedre enn ingenting. Det treng ikke å være noe stort å fantastisk for få likes. Du må være mer kreativt av deg.

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja sånn ja, da skjønner jeg. 

Men husk at livet på sosiale medier er fake. Folk synes å være glade, aktive, sosiale, opplevelsene spennende, alltid sol og blå himmel osv. Dette er ikke sannheten. 

Tar man en kikk på min Instagramkonto vil man få et helt annet inntrykk enn det realiteten er. 

Anonymkode: e878f...f54

Det er medaljens framside og den har en bakside også. Men dette med at folk kaller det folk legger ut for falskt,forstår jeg ikke. Altså folk legger ut det polerte og flotte og øyeblikks ting. Men er det fake når folk legger ut bilde fra fjelltur eller utenlandstur f.eks de har vært på? Det er jo det som har skjedd den dagen osv. Nei de viser ikke barn som skriker/krangler/er ulydige,rotete hus osv.

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også alene men jeg sitter ikke på forumet og klager over det. Ikke syter jeg om lite likes heller. Jeg finner dermed på ting som jeg kan legge ut på SoMe. Om så det er et bildet av naboens blomsterbed så er det bedre enn ingenting. Det treng ikke å være noe stort å fantastisk for få likes. Du må være mer kreativt av deg.

Anonymkode: 74b2a...a80

Men det er en smule kjedelig når andre legger ut fra toppturer,reiser hit og dit,kjærestebilder/familiebilder,masse venner osv og du selv legger ut av en blomstereng. Da lar jeg heller være å legge ut noe til jeg har noe bra å slå i bordet med.

Anonymkode: 556dc...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er en smule kjedelig når andre legger ut fra toppturer,reiser hit og dit,kjærestebilder/familiebilder,masse venner osv og du selv legger ut av en blomstereng. Da lar jeg heller være å legge ut noe til jeg har noe bra å slå i bordet med.

Anonymkode: 556dc...84f

Igrunn ikke. For mitt liv å mine hverdager er ikke som andres. Og andres hverdager og liv er ikke som mitt. Vil man ha det lille ekstra i livet sitt så må man begynne med seg selv med å være kreativt. Man kan ikke sitte å vente på at noe stort skal skje for at man skal ha noe å legge ut om. Det blir helt feil holdning. 

Det siste du sier virker veldig misunnelig ut å rene fornærmelse før at andre har mer å legge ut på SoMe enn hva du har. Da får du begynne å gjøre live ditt litt mer spennende enn å sitte med hodet nedi forumet her og bare skrive ditt å datt. Du må starte en plass og ikke bare vente på at ting skal skje eller at det skal komme til deg.

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er medaljens framside og den har en bakside også. Men dette med at folk kaller det folk legger ut for falskt,forstår jeg ikke. Altså folk legger ut det polerte og flotte og øyeblikks ting. Men er det fake når folk legger ut bilde fra fjelltur eller utenlandstur f.eks de har vært på? Det er jo det som har skjedd den dagen osv. Nei de viser ikke barn som skriker/krangler/er ulydige,rotete hus osv.

Anonymkode: 556dc...84f

Men det er ikke sikkert at den fjellturen eller utenlandsturen var så idyllisk som det fremstår på bildet. 

F.eks var jeg med en venninne og hennes barn på stranda. Barna gråt, sutret og kranglet omtrent hele tiden, og det var mildt sagt en lite hyggelig tur. Venninnen min ga dem en is hver og akkurat da holdt ungene kjeft i 30 sekunder mens hun tok bilde, og dette bildet la hun ut på Facebook. Ser jo vitterlig koselig ut på bildet😂

Eller fjellturene som folk er på i sommer. De slåss om parkeringsplass, går i kø, står i kø for å se utsikten, mas og kjas fra alt for mange mennesker. Bildene du ser fra turene er slettes ikke så crowded. 

Anonymkode: e878f...f54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du vil få det bedre av å logge av sosiale medier og heller prøve å leve livet ditt.

Anonymkode: e68aa...718

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igrunn ikke. For mitt liv å mine hverdager er ikke som andres. Og andres hverdager og liv er ikke som mitt. Vil man ha det lille ekstra i livet sitt så må man begynne med seg selv med å være kreativt. Man kan ikke sitte å vente på at noe stort skal skje for at man skal ha noe å legge ut om. Det blir helt feil holdning. 

Det siste du sier virker veldig misunnelig ut å rene fornærmelse før at andre har mer å legge ut på SoMe enn hva du har. Da får du begynne å gjøre live ditt litt mer spennende enn å sitte med hodet nedi forumet her og bare skrive ditt å datt. Du må starte en plass og ikke bare vente på at ting skal skje eller at det skal komme til deg.

Anonymkode: 74b2a...a80

Ja,er litt misunnelig. Det er det kun jeg som kan gjøre noe med. Da er det best og vente til jeg også har noe å skryte av,enn å legge ut noe kjedelig folk ikke bryr seg den døyt om. Før la jeg ut mat,men har kuttet ned på det og legger det i stories heller. 

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,er litt misunnelig. Det er det kun jeg som kan gjøre noe med. Da er det best og vente til jeg også har noe å skryte av,enn å legge ut noe kjedelig folk ikke bryr seg den døyt om. Før la jeg ut mat,men har kuttet ned på det og legger det i stories heller. 

Anonymkode: 556dc...84f

Eller så kan du gå over til IG å være kreativt der. Dette med å vise seg fram på Facebook før bevise at man har det bedre enn andre er bare teit. Eller så kan du bare ta ferie fra hele nett verden.

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så kan du gå over til IG å være kreativt der. Dette med å vise seg fram på Facebook før bevise at man har det bedre enn andre er bare teit. Eller så kan du bare ta ferie fra hele nett verden.

Anonymkode: 74b2a...a80

Det var Instagram jeg snakket om. Det er der mange jeg kjenner legger ut mest. Noen gjør både der og Facebook,og noen bruker bare en av dem. Har ikke lagt ut noe på to tre uker jeg. Kommer på sikt når jeg har noe kjekt å dele igjen. Forhåpentligvis noe sosialt med venner osv. Det som tidligere har vært problem med enkelte venner var at jeg aldri fikk lov å legge ut bilde at vi var sammen osv. Hvis jeg spurte så gikk det en sjelden gang. Andre syns det var greit at bilde av de ble dokumentert. Ble hudflettet for 10 år siden da jeg la ut noen bilder av x-venner fra et bryllup på bloggen jeg hadde. 
 

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så kan du gå over til IG å være kreativt der. Dette med å vise seg fram på Facebook før bevise at man har det bedre enn andre er bare teit. Eller så kan du bare ta ferie fra hele nett verden.

Anonymkode: 74b2a...a80

Hadde fem dager pause fra Instagram til jeg logget på igjen i dag og likte alle sine bilder og kommenterte på et par sine😂

Jeg er ikke så kreativ av meg.

 

Er sikker på at hadde jeg funnet drømmemannen og lagt ut bilder av oss sammen hadde man fått masse likes&kommentarer😂😅 Vet det er mange som unner meg det etter endel dritsekker😏

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var Instagram jeg snakket om. Det er der mange jeg kjenner legger ut mest. Noen gjør både der og Facebook,og noen bruker bare en av dem. Har ikke lagt ut noe på to tre uker jeg. Kommer på sikt når jeg har noe kjekt å dele igjen. Forhåpentligvis noe sosialt med venner osv. Det som tidligere har vært problem med enkelte venner var at jeg aldri fikk lov å legge ut bilde at vi var sammen osv. Hvis jeg spurte så gikk det en sjelden gang. Andre syns det var greit at bilde av de ble dokumentert. Ble hudflettet for 10 år siden da jeg la ut noen bilder av x-venner fra et bryllup på bloggen jeg hadde. 
 

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

 

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde fem dager pause fra Instagram til jeg logget på igjen i dag og likte alle sine bilder og kommenterte på et par sine😂

Jeg er ikke så kreativ av meg.

 

Er sikker på at hadde jeg funnet drømmemannen og lagt ut bilder av oss sammen hadde man fått masse likes&kommentarer😂😅 Vet det er mange som unner meg det etter endel dritsekker😏

Anonymkode: 556dc...84f

Jeg synes helt ærlig at det er blir litt feil av deg å klage på før lite likes når du ikke gjør noe med dine egen konto før at likes skal økes.

Jeg lot meg inspirer av andre å så hvordan andre bygget seg opp. Så begynte jeg å gjøre det samme med en vri. Pluss at jeg knekte koden på når tid folk er aktiv og beste tid å poste, som jeg har nevnt i mine tidligere svar til deg.

Nå legger jeg litt tid på IG for så legge ut 3 dager på rad, har 2 dagers pause før jeg så legger ut nye bilder på de neste 3 dagene. Jeg ser stor forskjell fra å poste hver dag, hver andre dag etc. Har rett å slett bare prøvd meg fram å sett hva følgerne mine liker å ikke liker å se fra min konto.

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg synes helt ærlig at det er blir litt feil av deg å klage på før lite likes når du ikke gjør noe med dine egen konto før at likes skal økes.

Jeg lot meg inspirer av andre å så hvordan andre bygget seg opp. Så begynte jeg å gjøre det samme med en vri. Pluss at jeg knekte koden på når tid folk er aktiv og beste tid å poste, som jeg har nevnt i mine tidligere svar til deg.

Nå legger jeg litt tid på IG for så legge ut 3 dager på rad, har 2 dagers pause før jeg så legger ut nye bilder på de neste 3 dagene. Jeg ser stor forskjell fra å poste hver dag, hver andre dag etc. Har rett å slett bare prøvd meg fram å sett hva følgerne mine liker å ikke liker å se fra min konto.

Anonymkode: 74b2a...a80

Takk for rådene dine,setter pris på de😊Skal prøve meg frem på sikt. Nå har jeg som sagt bare 40 følgere de. Laget ny konto rett før nyttår og la vel ikke ut bilde på den nye før slutten av januar. Kan ha lange pauser uten å legge ut noe og noen perioder der det ble flere dager på rad eller to-tre dager i mellom. Bruker å legge ut av turer/turmål jeg går av og til,men det kan bli kjedelig i lengden med de samme bare med andre vinkler. Himmel la jeg mye ut før men syns det er gørrkjedelig. 
Det med at jeg skiftet bruker,prøvde å følge de jeg fulgte og som fulgte meg på den gamle,men endel følger ikke tilbake på den nye. Og de jeg fulgte fra Facebook som ikke følger tilbake,slutter jeg å følge. Det hadde vært kjekt med flere følgere men ønsker ikke åpen konto.

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg synes helt ærlig at det er blir litt feil av deg å klage på før lite likes når du ikke gjør noe med dine egen konto før at likes skal økes.

Jeg lot meg inspirer av andre å så hvordan andre bygget seg opp. Så begynte jeg å gjøre det samme med en vri. Pluss at jeg knekte koden på når tid folk er aktiv og beste tid å poste, som jeg har nevnt i mine tidligere svar til deg.

Nå legger jeg litt tid på IG for så legge ut 3 dager på rad, har 2 dagers pause før jeg så legger ut nye bilder på de neste 3 dagene. Jeg ser stor forskjell fra å poste hver dag, hver andre dag etc. Har rett å slett bare prøvd meg fram å sett hva følgerne mine liker å ikke liker å se fra min konto.

Anonymkode: 74b2a...a80

Mange liker ikke om det legges ut hver dag har jeg hørt. For det kan bli for masete. Men den vrien du sa er nok bra😊Skulle bare hatt flere følgere. 

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrytingen til hun ene fortsetter og fortsetter,nå var det Via Ferrata Loen,fjelltopper her og der,masse venner her og der. Blir sliten!! Hva blir det neste?Virker som hun aldri får nok. 🙄

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...