Gå til innhold

Lite likes på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ganske mange som sitter her på Kvinneguiden i alle falll..            

Anonymkode: 582ea...d31

 

Men hva har det med temaet (som er lite likes i some) i tråden å gjøre?

 

Anonymkode: e68aa...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppblussing av tråden igjen altså.

 

Når jeg # turbilder fikk jeg rundt 20 likes utenom de som følger..

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppblussing av tråden igjen altså.

 

Når jeg # turbilder fikk jeg rundt 20 likes utenom de som følger..

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Var det positivt eller negativt for deg?

Hva følte du når du fikk de 20 likes?

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det positivt eller negativt for deg?

Hva følte du når du fikk de 20 likes?

Anonymkode: 74b2a...a80

Det var hyggelig 😊

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var hyggelig 😊

Anonymkode: 556dc...84f

Fikk vel 24-25 likes totalt inkludert de som følger meg som også likte det. Noen som aaaldri liker uansett hva jeg legger ut. Lurer på hva som gjør det.

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vel 24-25 likes totalt inkludert de som følger meg som også likte det. Noen som aaaldri liker uansett hva jeg legger ut. Lurer på hva som gjør det.

Anonymkode: 556dc...84f

Jeg fjerner følgere som kun sitter på gjerdet og aldri gir noe likes, men forventer at jeg skal gi dere bilder likes. Nå har jeg kun gjensidig følgere og null gjerde sitter.

Anonymkode: 74b2a...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fjerner følgere som kun sitter på gjerdet og aldri gir noe likes, men forventer at jeg skal gi dere bilder likes. Nå har jeg kun gjensidig følgere og null gjerde sitter.

Anonymkode: 74b2a...a80

Fjerner folk som ikke følger meg tilbake,av folk jeg har gått på skole sammen med etc,men ikke de som følger men aldri liker. Absolutt alle ser storyene mine,men noen av de liker aldri det jeg legger ut. Tror ikke alle forventer likes for å gi likes. Tror også at  noen tenker at de ikke er så nære med det derfor gidder de ikke like?Aner ikke...

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk gir som regel likes tilbake om du gir til de. 
jeg gidder ikke like der enkelte legger ut 5 statuser/ bilder om dagen.. eller de som lager til en fasade for å skryte.. 

kommer også an på hvor mange bekjente du har.. jeg får alt fra 20- 100 likes. Men deler sjelden noe.. kanskje en oppdatering annenhver mnd 

Anonymkode: 1ad1e...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her det det noen som virkelig burde se The Social Dilemma.. Jeg jobber selv med sosiale medier og tjener penger på likes og kommentarer, så jeg er ikke "imot" SoMe, men når man får et så ekstremt valideringsbehov som det høres ut som om ts har i denne tråden så er det på tide å ta en skritt tilbake å innse at Silicon Valley har infiltrert livet ditt 😂 Det sitter superintelligente mennesker å spekulerer i hvordan de kan manipulere brukene til å bruke mer og mer tid på å klikke og scrolle (så de skal tjene penger på annonser som er strategisk plassert mellom innleggene), og her har man tydeligvis et eksempel på et "lett bytte".

Anonymkode: 927e9...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fb får man ikke likes lengre,veit ikke hva som skjer der. Av en tante kun😳 Latterlig kjedelig!!

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev:

På fb får man ikke likes lengre,veit ikke hva som skjer der. Av en tante kun😳 Latterlig kjedelig!!

Anonymkode: 556dc...84f

Likes er ikke livet

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne opp brukeren din til offentlig. Ta et veldig godt bilde med kvalitet altså (du kan også redigere bildene gjerne med Photoshop eller IG egen redigering som du åpner under der hvor du skal velge filter, Jo skarpere jo bedre. (La dette være en tommelfinger regel, aldri legg ut noe uten redigering) også promoter bildet! Legg ut de mest populære tagsene, og velg land og områder som er kontraster for hva du legger ut. (Eksempelvis Asia og arctic). Legg gjerne sted/location og skriv en tekst som ikke er altfor lang, men lang nok til å fatte interesse, dette gjør du ved å legge så mange emojier som mulig, også ved å forkorte teksten til mer meningsfull med emoji for nesten bak hver setning! Folk elsker emojier og positive vibber. Dyrebilder selger mest, gjerne katter og hunder, og andre bilder hvor man foreksempel ikke tar seg selv så høytidelig, samme med naturbilder. Gjerne med positivt eller aller helst ydmyk men humoristisk innslag. Jeg har studert sosiale medier og vet at mennesker elsker få høre til en felleskap, gjerne med status som pådriver. Jo flere likes jo lettere å få likes. Når likene begynner å høvle inn, ikke hold tilbake, gå inn på profilen til noen av de å lik noen av deres bilder tilbake, helst for å anerkjenne noe du/dere har til felles med hverandre. Det kalles respekt. Lykke til! 

Anonymkode: 077bb...a88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpne opp brukeren din til offentlig. Ta et veldig godt bilde med kvalitet altså (du kan også redigere bildene gjerne med Photoshop eller IG egen redigering som du åpner under der hvor du skal velge filter, Jo skarpere jo bedre. (La dette være en tommelfinger regel, aldri legg ut noe uten redigering) også promoter bildet! Legg ut de mest populære tagsene, og velg land og områder som er kontraster for hva du legger ut. (Eksempelvis Asia og arctic). Legg gjerne sted/location og skriv en tekst som ikke er altfor lang, men lang nok til å fatte interesse, dette gjør du ved å legge så mange emojier som mulig, også ved å forkorte teksten til mer meningsfull med emoji for nesten bak hver setning! Folk elsker emojier og positive vibber. Dyrebilder selger mest, gjerne katter og hunder, og andre bilder hvor man foreksempel ikke tar seg selv så høytidelig, samme med naturbilder. Gjerne med positivt eller aller helst ydmyk men humoristisk innslag. Jeg har studert sosiale medier og vet at mennesker elsker få høre til en felleskap, gjerne med status som pådriver. Jo flere likes jo lettere å få likes. Når likene begynner å høvle inn, ikke hold tilbake, gå inn på profilen til noen av de å lik noen av deres bilder tilbake, helst for å anerkjenne noe du/dere har til felles med hverandre. Det kalles respekt. Lykke til! 

Anonymkode: 077bb...a88

Det er akkurat dette jeg gjør selv og har tipset TS om flere ganger. Selv så legger til quotes eller noe enkelt ord som knyttes til bildet. Jeg bruker hashtag som er både relevante og ikke helt relevant. Samtidig så legger jeg inn andre land å byer i hashtag og avslutter alltid med #takecare #seeyousoon 

Liket alltid tilbake å kommentere gjerne på mine følgernes storys om det er noe som vekke en ekstra oppmerksomhet hos meg.

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpne opp brukeren din til offentlig. Ta et veldig godt bilde med kvalitet altså (du kan også redigere bildene gjerne med Photoshop eller IG egen redigering som du åpner under der hvor du skal velge filter, Jo skarpere jo bedre. (La dette være en tommelfinger regel, aldri legg ut noe uten redigering) også promoter bildet! Legg ut de mest populære tagsene, og velg land og områder som er kontraster for hva du legger ut. (Eksempelvis Asia og arctic). Legg gjerne sted/location og skriv en tekst som ikke er altfor lang, men lang nok til å fatte interesse, dette gjør du ved å legge så mange emojier som mulig, også ved å forkorte teksten til mer meningsfull med emoji for nesten bak hver setning! Folk elsker emojier og positive vibber. Dyrebilder selger mest, gjerne katter og hunder, og andre bilder hvor man foreksempel ikke tar seg selv så høytidelig, samme med naturbilder. Gjerne med positivt eller aller helst ydmyk men humoristisk innslag. Jeg har studert sosiale medier og vet at mennesker elsker få høre til en felleskap, gjerne med status som pådriver. Jo flere likes jo lettere å få likes. Når likene begynner å høvle inn, ikke hold tilbake, gå inn på profilen til noen av de å lik noen av deres bilder tilbake, helst for å anerkjenne noe du/dere har til felles med hverandre. Det kalles respekt. Lykke til! 

Anonymkode: 077bb...a88

Takk for råd😊

 

Ts

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat dette jeg gjør selv og har tipset TS om flere ganger. Selv så legger til quotes eller noe enkelt ord som knyttes til bildet. Jeg bruker hashtag som er både relevante og ikke helt relevant. Samtidig så legger jeg inn andre land å byer i hashtag og avslutter alltid med #takecare #seeyousoon 

Liket alltid tilbake å kommentere gjerne på mine følgernes storys om det er noe som vekke en ekstra oppmerksomhet hos meg.

Anonymkode: 74b2a...a80

Hashtager andre land?Hvorfor,for å få flere likes m?Litt rart om bilde ikke er fra det landet liksom 🤔

Anonymkode: 556dc...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hashtager andre land?Hvorfor,for å få flere likes m?Litt rart om bilde ikke er fra det landet liksom 🤔

Anonymkode: 556dc...84f

Det er for at bildet skal nåes lengre ut. Det er helt vanlig å gjøre det på Instagram. Ingen som finner det pussig eller merkelig. Ser flere som hashtag Norge når bildet er tatt i England eller USA. Også er det en god mulighet for få flere likes ja.

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat dette jeg gjør selv og har tipset TS om flere ganger. Selv så legger til quotes eller noe enkelt ord som knyttes til bildet. Jeg bruker hashtag som er både relevante og ikke helt relevant. Samtidig så legger jeg inn andre land å byer i hashtag og avslutter alltid med #takecare #seeyousoon 

Liket alltid tilbake å kommentere gjerne på mine følgernes storys om det er noe som vekke en ekstra oppmerksomhet hos meg.

Anonymkode: 74b2a...a80

Quotes er bra men jeg føler ofte at orginalitet selger best, så hadde kanskje holdt meg unna quotes som f.eks Marilyn manroe eller ting som allerede flyter på sosialemedier, da vi ikke vil bli tatt for copycat’s, haha! Men takk for tipset om #takecare og #seeyousoon, skal prøve meg på det til neste gang :) 

og når det er sagt så må jeg legge til at jeg har veldig medfølelse med TS, klart vil man ønske likes og hvorfor skal man ikke det? Er jo kjedelig å legge ut noe uten å bli lagt merke til og hvorfor skal man gi seg når det finnes grep! Selvom mange påpeker her er at likes ikke har betydning for hvem du er så er det jo klart at man vil ønske å bli anerkjent for hva du legger ut med lik linje med andre. :) 

håper flere her inne vil prøve noen av mine tips og komme tilbake til tråden for oppdatering for hvordan det gikk? still meg gjerne spørsmål om det er noe dere lurer på! 😄 

Anonymkode: 077bb...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Quotes er bra men jeg føler ofte at orginalitet selger best, så hadde kanskje holdt meg unna quotes som f.eks Marilyn manroe eller ting som allerede flyter på sosialemedier, da vi ikke vil bli tatt for copycat’s, haha! Men takk for tipset om #takecare og #seeyousoon, skal prøve meg på det til neste gang :) 

og når det er sagt så må jeg legge til at jeg har veldig medfølelse med TS, klart vil man ønske likes og hvorfor skal man ikke det? Er jo kjedelig å legge ut noe uten å bli lagt merke til og hvorfor skal man gi seg når det finnes grep! Selvom mange påpeker her er at likes ikke har betydning for hvem du er så er det jo klart at man vil ønske å bli anerkjent for hva du legger ut med lik linje med andre. :) 

håper flere her inne vil prøve noen av mine tips og komme tilbake til tråden for oppdatering for hvordan det gikk? still meg gjerne spørsmål om det er noe dere lurer på! 😄 

Anonymkode: 077bb...a88

Jeg bruker aldri klassike quotes som du nevner. Jeg søker alltid opp quotes som ikke jeg ikke har sett på Instagram før. Noen ganger så bruker jeg litt av en sangtekst om det passer til bildet.

Selvsagt er originalitet som er best ang tekst. Men om man vil skille seg litt ut, så la man leke seg med quotes. 

For meg så er det quotes som har slått godt an med ekte bildet av meg selv eller andre ting. Da er det viktig at quotes har en tilknytning til bildet, og ikke bare blir brukt fordi man likte akkurat den quotes om du skjønner meg. Skal ærlig si at jeg planlegger mine Instagram poster😅

Anonymkode: 74b2a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker aldri klassike quotes som du nevner. Jeg søker alltid opp quotes som ikke jeg ikke har sett på Instagram før. Noen ganger så bruker jeg litt av en sangtekst om det passer til bildet.

Selvsagt er originalitet som er best ang tekst. Men om man vil skille seg litt ut, så la man leke seg med quotes. 

For meg så er det quotes som har slått godt an med ekte bildet av meg selv eller andre ting. Da er det viktig at quotes har en tilknytning til bildet, og ikke bare blir brukt fordi man likte akkurat den quotes om du skjønner meg. Skal ærlig si at jeg planlegger mine Instagram poster😅

Anonymkode: 74b2a...a80

Hvordan tror folk egentlig influensere opererer? Klart planlegger man sine post, det syns jeg ikke skal være noe å skamme seg over! Samme med det å ville nå ut til så mange som mulig, for hvorfor vil man ikke ønske det samme for andre som for en selv ;) 

Anonymkode: 077bb...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan tror folk egentlig influensere opererer? Klart planlegger man sine post, det syns jeg ikke skal være noe å skamme seg over! Samme med det å ville nå ut til så mange som mulig, for hvorfor vil man ikke ønske det samme for andre som for en selv ;) 

Anonymkode: 077bb...a88

Men da må jeg også legge til at det ikke finnes noen fasit! Det viktigste er uansett å være seg selv, et uplanlagt bilde kan nå like langt som et planlagt! Fokuset bør uansett være autentisitet 🤗

Anonymkode: 077bb...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...