Gå til innhold

Hva er norges styggeste by?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig i at Molde er nitrist. Bare en gate. Men det skjer ting så det holder på å bli bedre. Mye bygging der nå. Moldensere er noen raringer, så de scorer lavt på folket sitt også. 
 

Bodde også 5 år i Kristiansund. Døll by med kjedelig uteliv og mennesker som er veldig vanskelig og komme inn på og bli kjent med. Og de er forferdelig negative til folk i nabobyen. En av de første kveldene jeg var ute satt det to damer og skjelte ut en mann på nabobordet fordi han sa "i"... de kjente han ikke de bare misslikte han fordi de mente han var moldenser. (Det var han forøvrig ikke. Det er flere i fylket som sier i) Det sier vel ganske mye om folket i byen... og intelektet der. Var maaange slike episoder spesielt når se drev å bestemte hvor de skulle bygge sykehus. 
 

Det er mye kulturliv i Kristiansund da. Bare utelivet som er jævelig dølt. 

Anonymkode: 52a8f...a35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke noe fattig land lenger, så hvorfor herpe hovedstaden ytterligere?

Anonymkode: 0692b...851

Det som er bygget i Oslo de siste årene synes jeg er fint, Aker brygge, Tjuvholmen, Operaen og Bjørvika.

Anonymkode: 62420...33f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, gretchenlowell said:

Askim. Skittent og umoderne. 

Takk!!!!. Bor her dessverre selv. Og det ser egentlig ut som ett sted man bare har flekket litt her og der for og få den fin.

Anonymkode: bac67...27f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Takk!!!!. Bor her dessverre selv. Og det ser egentlig ut som ett sted man bare har flekket litt her og der for og få den fin.

Anonymkode: bac67...27f

Kan og nevnes at, hvis man spør noen om de vet hvor Askim er så vil noen svare med: Var det ikke der nynazistend gikk i hovedgata?

Anonymkode: bac67...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odda er styggvakker. Mange dumme avgjørelser har gjort at pene bygg har gått tapt bl.a. Hotel Hardanger.  originalhotellet brant ned og erstattet med et nytt som ble revet i 1976. 
 


 

 

3F05EADB-9078-4E20-A75E-7A86C76B34F7.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mo i Rana. Vakker natur rundt, men selve byen? 

Nå tar jeg høyde for at jeg ikke har vært i hver eneste by i Norge, så kan hende det finnes flere av samme sorten. 

Anonymkode: d90ec...ce0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at byen min, Stjørdal, er en god kandidat for dette. Makan til stygg oppbygging og wasted potensial.

Anonymkode: bf51c...c67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flekkefjord er ikke mye å skryte av.  Ellers enig med Elverum, trist plass. 

Anonymkode: e7756...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Førde 😷 Ser ikke ut som en by engang - bare masse butikker, restauranter/gatekjøkkener, bensinstasjoner og kjøpesenter her og der. Så prøver de seg på moderne og fancy museer og sånn men det hjelper virkelig ikke 🙈

Anonymkode: 7bc82...2df

Eg bur i Førde og er heilt einig i at det ikkje er ein fin by, men kor finn du alle restaurantane?? Det syns eg vi har veldig lite av!

Elles kan eg jo seie at byen har blitt mykje betre, og dei er på rett spor no når dei endelig fokuserer litt på elva, i staden for å bygge sentrum vekk frå den. Men dei har endå ein LANG veg å gå.

Anonymkode: 6f805...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ukjent93
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

FREDRIKSTAD 🤢🤢🤢🤢

Anonymkode: fd044...91f

.

Endret av ukjent93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.10.2020 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Kan og nevnes at, hvis man spør noen om de vet hvor Askim er så vil noen svare med: Var det ikke der nynazistend gikk i hovedgata?

Anonymkode: bac67...27f

zzzzzzz... Det ER så lenge siden og fullstendig irrelevant. 

Anonymkode: 66d16...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.10.2020 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Flekkefjord er ikke mye å skryte av.  Ellers enig med Elverum, trist plass. 

Anonymkode: e7756...f2b

Elverum er en fin plass!

Anonymkode: 66d16...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2020 den 8.22, AnonymBruker skrev:

 

Undres om det er noen Nordmøringer i denne tråden 🌝

Anonymkode: 6d51b...100

Moldensere er ikke nordmøringer 😉 men Romsdalinger. Viktig forskjell 🙈

Anonymkode: f940b...284

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 17.39, AnonymBruker skrev:

Enig i at Molde er nitrist. Bare en gate. Men det skjer ting så det holder på å bli bedre. Mye bygging der nå. Moldensere er noen raringer, så de scorer lavt på folket sitt også. 
 

Bodde også 5 år i Kristiansund. Døll by med kjedelig uteliv og mennesker som er veldig vanskelig og komme inn på og bli kjent med. Og de er forferdelig negative til folk i nabobyen. En av de første kveldene jeg var ute satt det to damer og skjelte ut en mann på nabobordet fordi han sa "i"... de kjente han ikke de bare misslikte han fordi de mente han var moldenser. (Det var han forøvrig ikke. Det er flere i fylket som sier i) Det sier vel ganske mye om folket i byen... og intelektet der. Var maaange slike episoder spesielt når se drev å bestemte hvor de skulle bygge sykehus. 
 

Det er mye kulturliv i Kristiansund da. Bare utelivet som er jævelig dølt. 

Anonymkode: 52a8f...a35

Tror det er en liten "krig" mellom folk fra Molde og Kristiansund, vært slik i alle år 🙈🤣

Anonymkode: f940b...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...