Gå til innhold

Hva er norges styggeste by?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, var der i dag (bor ikke i Sandnes) og det er et kjempefint sentrum, båthavn og ikke minst er den Sandvedparken helt fantastisk nydelig!

Anonymkode: 3f15e...4df

Ja, Ikke sant. Jeg bor heller ikke i Sandnes men har familie der og har alltid likt den byen veldig godt. 

Anonymkode: 066af...6e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Har ikke sett alle byene, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men stygge områder i byer har jeg sett flere av. 🙂

Anonymkode: 120c6...3ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hammerfest, Bodø , Elverum , Narvik, Alta og sikkert flere som jeg ikke kommer på . Begrunnelsen er mix av ulike bygg, og  ingen god sentrumsplan 

Anonymkode: 6e484...4d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/6/2020 at 3:49 PM, AnonymBruker said:

I europa er oslo nok den styggeste hovedstaden. Med sin gode mix av gamle murbygg, bygg som var motebygg, nye motebygg og ekstremt stygge kjøpesentre.

 

Men hvilken by er styggest i norge? Holder en knapp på Førda og en knapp på Stjørdal.

Anonymkode: 0d227...27e

Jeg jobber med mottak av utvekslingsstudenter, og nesten alle syns Oslo er en kjempefin by😅

Anonymkode: 08b89...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

I europa er oslo nok den styggeste hovedstaden. Med sin gode mix av gamle murbygg, bygg som var motebygg, nye motebygg og ekstremt stygge kjøpesentre.

 

Men hvilken by er styggest i norge? Holder en knapp på Førda og en knapp på Stjørdal.

Anonymkode: 0d227...27e

Regner med at du da har vært i ALLE europeiske hovedsteder, siden du kan slå fast dette?

Anonymkode: 66d16...75f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med mottak av utvekslingsstudenter, og nesten alle syns Oslo er en kjempefin by😅

Man flytter sjeldent til et land for så å fortelle lokalbefolkningen hvor lite pen byen deres er.  Sier ikke at de lyver, men du skjønner sikkert poenget.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

I europa er oslo nok den styggeste hovedstaden

Oslo er nok litt for variert arkitekturmessig og fargemessig til å være så fæl blandt folk flest.  Greit nok at dette er subjektivt, men tror svært få som har sett alle hovedstedene vil putte Oslo sist.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At flere nevner Oslo, er mer et særnorsk fenomen om å sparke den største fremfor å komme med saklige estetiske vurderinger.

Oslo lå under Danmark i 400 år. Det gjorde hele Norge. Men Oslo som hovedstad, bærer preg av det. Og vil derfor ikke kunne måle seg med de to andre skandinaviske hovedstedene på lenge.

Oslo er norges største by og har de utfordringene en litt større by, i norsk målestokk, har. Voksesmerter.

Men norges styggeste? Kom igjen, da.. Det er den da virkelig ikke.

For eksempel Oslo om våren og sommeren, er ikke det styggeste Norge kan by på.

Det er min mening og den bøyer jeg meg alltid for. Se, nå bøyer jeg meg.

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.6.2020 den 11.03, AnonymBruker skrev:

I synes Kristiansund er den styggeste byen.

Anonymkode: e2967...f48

😂 I au

Anonymkode: 01894...fa9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oslo, av demografiske årsaker.

Anonymkode: ce0a9...9e0

Dette viser at folk legger ulikt i hva som utgjør en «stygg by». Og jeg mener stedet den som har skrevet dette kommer fra er den styggeste, pga innbyggerne.

Anonymkode: 62420...33f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...