Gå til innhold

Er jeg så sjalu..??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er du ts som tenker på stemora hele tiden. Det er du som lurer på om typen din vil ha sex med stemor, om stemor gjør seg til for ham, når de kommer til å ha sex...

Du må ta deg sammen,  hvis ikke du vet hva confirmation bias er så søk det opp og les.

Du har ingenting med hva kjæresten tenker på når han runker,  herregud! Hadde noen voktet over meg slik du holder på, og tilogmed gått aktivt inn for å "ta meg" på hva jeg tenker hadde jeg blitt rasende. Folk skal få ha tankene sine i fred. Å tenke er en privatsak.

Hva er det du håper å oppnå med det du driver med? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får ofte stå, men det virker som at sexlivet vårt har blitt litt for normalt for han. Jeg er 99.9 prosent sikker på at han trigges av litt eldre damer enn han selv, selvom han fortsatt er med meg. Hvorfor skal han også "like" bilder som ligner på stemoren hans? Ja, jeg tror smaken på damer kommer fra faren hans. Hun ligner ikke på den opprinnelig moren nei. 

Anonymkode: 5de11...771

Blir du ikke sliten av å tolke om dette? For ingen av svarene dine til alle de forskjellige kommentarene som du har fått henger på grep. Det er null sammenheng i svarene dine.

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 99.9 prosent sikker på at han trigges av litt eldre damer enn han selv...

Anonymkode: 5de11...771

Sa du ikke at stemora er ung, da? Er det andre damer du mener han liker?

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Herregud, du har problemer.

Selv om dette er trolling, tilsier det store problemer.

Jeg er sjalu.. jeg vet det. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa du ikke at stemora er ung, da? Er det andre damer du mener han liker?

Anonymkode: 64d29...e4d

Jo, hun er tålig ung. Han ser på flere damer. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hun er tålig ung. Han ser på flere damer. 

Anonymkode: 5de11...771

Ja. Men hvis typen din er mest opptatt av dem kan vel du finne en mann som er opptatt av deg? 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men hvis typen din er mest opptatt av dem kan vel du finne en mann som er opptatt av deg? 

Anonymkode: 64d29...e4d

Ja, men det er helt sikkert meg som overreagerer så det blir det scenarioet til slutt. Jeg har innbilt meg at de to småflørter ved blikk og slikt. Ei gang vi gikk på østmarka, ble jeg uvel av de to. Glimtet, kjemien og ja ..hele pakken! Takk for svar alle. Nei det er ingen trolling dette.  

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Tirsdag delte hun en video på Instagram, der hun viser fram en positiv graviditetstest til den tidligere stesønnen sin, som nå er forloveden hennes. I videoen kan man se at forloveden, Vladimir «Vova» Sjavyrin (20) gir sin tidligere stemor en stor klem etter å ha sett graviditetstesten.'

https://www.dagbladet.no/kjendis/gravid-med-stesonnen/72558201

Anonymkode: 081e4...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

"Tirsdag delte hun en video på Instagram, der hun viser fram en positiv graviditetstest til den tidligere stesønnen sin, som nå er forloveden hennes. I videoen kan man se at forloveden, Vladimir «Vova» Sjavyrin (20) gir sin tidligere stemor en stor klem etter å ha sett graviditetstesten.'

https://www.dagbladet.no/kjendis/gravid-med-stesonnen/72558201

Anonymkode: 081e4...5c6

😵😵 Bedrer ikke situasjonen!

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Ja. Men hvis typen din er mest opptatt av dem kan vel du finne en mann som er opptatt av deg? 

Anonymkode: 64d29...e4d

Jeg er enig i denne.

Synes du får mange rare svar her inne, ts. Forstår godt at dette er plagsomt, særlig når han ikke ser deg, dine følelser eller tar deg på alvor. Synes rett og slett du burde bryte av forholdet, og ikke gå inn i noe nytt før du finner en som er opptatt av dine følelser. 

Anonymkode: 462df...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Tirsdag delte hun en video på Instagram, der hun viser fram en positiv graviditetstest til den tidligere stesønnen sin, som nå er forloveden hennes. I videoen kan man se at forloveden, Vladimir «Vova» Sjavyrin (20) gir sin tidligere stemor en stor klem etter å ha sett graviditetstesten.'

https://www.dagbladet.no/kjendis/gravid-med-stesonnen/72558201

Anonymkode: 081e4...5c6

Dette er en nyhet fordi det er så uvanlig. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i denne.

Synes du får mange rare svar her inne, ts. Forstår godt at dette er plagsomt, særlig når han ikke ser deg, dine følelser eller tar deg på alvor. Synes rett og slett du burde bryte av forholdet, og ikke gå inn i noe nytt før du finner en som er opptatt av dine følelser. 

Anonymkode: 462df...057

Men tror du de noen gang kommer til å rote? Hvis hun også blir singel? Tenker at seksuell tenning kan gi dumme og idiotiske beslutninger av og tilog magefølelsen sier det. Ja, dette forholdet har virkelig endret seg i det siste..!

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du de noen gang kommer til å rote? Hvis hun også blir singel? Tenker at seksuell tenning kan gi dumme og idiotiske beslutninger av og tilog magefølelsen sier det. Ja, dette forholdet har virkelig endret seg i det siste..!

Anonymkode: 5de11...771

Alt kan skje. At kjæresten din skal ligge med stemora si kan skje. At du ligger med svigerfar kan skje. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du de noen gang kommer til å rote? Hvis hun også blir singel? Tenker at seksuell tenning kan gi dumme og idiotiske beslutninger av og tilog magefølelsen sier det. Ja, dette forholdet har virkelig endret seg i det siste..!

Anonymkode: 5de11...771

Det var meg du spurte :) 

Mitt råd handler ikke om disse to, og i hvert fall ikke om hvorvidt de kommer til å rote eller ei.

Det handlet om at dette ikke er godt for DEG, og du har en kjæreste som en gang bryr seg om å snakke med deg om dette.

Det er ikke sånn en voksen mann oppfører seg i det hele tatt.

Jeg har et inntrykk at mange mennesker ikke forstår hva et forhold består av, før de er langt oppe i årene. At man like gjerne kan gi opp forsøket på å være kjæreste med en i 20-årene.

Jeg sier ikke du skal gi opp tanken helt, for det finnes noen særdeles få modne menn i 20-årene. Men jeg synes du skal høyne kravene til hva du finner deg i, radikalt.

Det handler også om deg som kvinne i 20-årene. Mange menn unngår kvinner i 20-årene nettopp fordi dere stiller lave krav til menn (som du) og deretter mye drama (som dette).

En voksen kvinne ville heller ventet litt og valgt seg ut en mann som var moden og som passet henne. Synes du skal gjøre det, da vil du lettere få sjans på modne menn. 

Anonymkode: 462df...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt kan skje. At kjæresten din skal ligge med stemora si kan skje. At du ligger med svigerfar kan skje. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Hvorfor svarer du så flåsete?

Hvis du ikke har noe ønske om å hjelpe, ts, er det ikke da bedre å la være å svare?

Anonymkode: 462df...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2020 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Men ville du blitt sur om du fant ut at han koste med seg selv, mens han så på bilder av henne? 

Har du funnet ut at han har gjort dette, eller er det bare enda en ting fantasien din har spinnet frem? 

Anonymkode: b37fc...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du så flåsete?

Hvis du ikke har noe ønske om å hjelpe, ts, er det ikke da bedre å la være å svare?

Anonymkode: 462df...057

Det er veldig uvanlig at folk ønsker å ligge med familie. Helt uavhengig av ts, er jo dette fars partner. Hvis han ligger med henne vil nok far aldri snakke med ham igjen....Han risikerte mye mer enn å miste ts, skulle han overhodet være interessert.

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du funnet ut at han har gjort dette, eller er det bare enda en ting fantasien din har spinnet frem? 

Anonymkode: b37fc...a1a

Jeg har ikke merket de to sammen alene rotet. Men jeg frykter tanken, nettopp fordi de har litt øyekontakt, småflørter litt osv. Jeg merker det. Egentlig ikke rart at han skal være kåt på henne, hun er noe lik meg bare enda mer sikker på seg selv, latter, smiler hele tiden. Huff, får vondt!

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke merket de to sammen alene rotet. Men jeg frykter tanken, nettopp fordi de har litt øyekontakt...

Anonymkode: 5de11...771

Det ville vært rart om han aldri så stemor i øynene. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke merket de to sammen alene rotet. Men jeg frykter tanken, nettopp fordi de har litt øyekontakt, småflørter litt osv. Jeg merker det. Egentlig ikke rart at han skal være kåt på henne, hun er noe lik meg bare enda mer sikker på seg selv, latter, smiler hele tiden. Huff, får vondt!

Anonymkode: 5de11...771

Det var ikke det jeg spurte om... Jeg spurte om du hadde funnet ut/kommet over han når han/har bevis for at han runker av bilder av henne? Eller er dette noe som foregår i DIN FANTASI, fordi du er redd det skjer? 

Du må jobbe med deg selv og dine tanker. Du lar disse tanke bli til en virkelighet som ikke eksisterer. Ja vel, så synes han hun er pen. Verden er full av pene mennesker, det er noe du aldri kan få gjort noe med, annet enn å akseptere deg selv, og bli trygg på at du er også pen, for han. Det er deg han er sammen med. 

Så hvis du ikke med 100%sikkerhet vet at han runker over bilder av henne, og kun vil ha sex med deg hvis han ser bilder og blir tent av henne, da må du slutte med å gjøre dette som foregår i din fantasi til virkelighet.

Anonymkode: b37fc...a1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...