Gå til innhold

Er jeg så sjalu..??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Oslodamen skrev:

Det er fullstendig normalt i dag å legge ut utfordrende bilder, trutmunn-selfies og sexy positurbilder, med mindre man er godt voksen eller vanker i konservative eller svært formelle miljøer.

Folk blir ikke utro på grunn av en dames klær eller smil, men pga deres egen holdning til parforholdet og hva de tenker de vil tillate seg av lojalitetsbrudd. Det er kjæresten din det handler om her, har HAN integritet og er trofast mot deg? 

Jeg elsker å kle meg utfordrende, flørte med menn og smile til fremmede på gaten, likevel har jeg aldri vært utro, fordi jeg ønsker - og velger - å være lojal mot min partner. 

Du må skifte fokus fra henne til kjæresten din. Hun har rett til å gjøre hva hun vil og du kan ikke kontrollere henne.

Og så må du snakke om ham om hvordan dere skal styrke samhold, respekt, omsorg og grenser i deres forhold. Hva trenger han? Du? Hvor kan dere møtes? Hva er dealbreakers?

Ja, men hun er ikke hun for gammel til å kle seg sexy? Jeg har en følelse på at de vil ha hverandre ei gang. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spm mitt nå er da, kan han bli tent av noen av bildene hun legger ut? Han elsker rumper, og når hin viser bakdelen sin på bilder så vil han mange ganger ha sex med meg. -frustrert- 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spm mitt nå er da, kan han bli tent av noen av bildene hun legger ut? Han elsker rumper, og når hin viser bakdelen sin på bilder så vil han mange ganger ha sex med meg. -frustrert- 

Anonymkode: 5de11...771

Ja, han kan det :) 

Anonymkode: 73936...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han kan det :) 

Anonymkode: 73936...d00

Selvom det er stemorens bakdel? Blir ikke det akkurat som å like mora si?🤨 Han vil iallefall ha sex omtrent hver gang hun har lagt ut et bilde. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil iallefall ha sex omtrent hver gang hun har lagt ut et bilde. 

Anonymkode: 5de11...771

Hvis du virkelig tror at han er forelska i stemor og ikke i deg, hvorfor er du sammen med ham? 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig tror at han er forelska i stemor og ikke i deg, hvorfor er du sammen med ham? 

Anonymkode: 64d29...e4d

Jeg tror ikke han er forelsket. Jeg tror heller ikke han vil ha hun nå, hun er jo med pappaen. Men jeg tror han tennes. Å det er en ekkel følelse.... tennes av bildene og snappene hennes med en kropp som mange kan misunne. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han er forelsket. Jeg tror heller ikke han vil ha hun nå, hun er jo med pappaen. Men jeg tror han tennes. Å det er en ekkel følelse.... tennes av bildene og snappene hennes med en kropp som mange kan misunne. 

Anonymkode: 5de11...771

Du legger alt for mye i dette. Det du må gjøre er søke om hjelp pga sine sjalusi fra ditt tidligere forhold. Du er i ferd med å ødelegge ditt nåværende forhold. Du har null bevis på at det skjer noe mer enn du sier. La han få gjøre hva han vil på tlf sin. Det er hans private eiendel. Så lenge du ikke kan legge fram tydelige bevis rett foran han så har du ingenting.

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han er forelsket. Jeg tror heller ikke han vil ha hun nå, hun er jo med pappaen. Men jeg tror han tennes. Å det er en ekkel følelse.... tennes av bildene og snappene hennes med en kropp som mange kan misunne. 

Anonymkode: 5de11...771

Så du får vondt ved tanken på at han muligens kan bli tent av noe eller noen som ikke er deg. Og blir sint på både ham og pene damer i hans nærhet. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvom det er stemorens bakdel? Blir ikke det akkurat som å like mora si?🤨 Han vil iallefall ha sex omtrent hver gang hun har lagt ut et bilde. 

Anonymkode: 5de11...771

Ja. Selv om. Er akkurat som å tenne på mora si. Æsj fysj. Han fantaserer sikker om både stemor, sin egen mor og sin egen far når dere har samleie.

Anonymkode: 73936...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Selv om. Er akkurat som å tenne på mora si. Æsj fysj. Han fantaserer sikker om både stemor, sin egen mor og sin egen far når dere har samleie.

Anonymkode: 73936...d00

Jeg spurte han nettopp om han syntes hun var pen. Han smilte og sa eeh, ho er jo pen hun, ikke mer enn det. Når jeg videre pratet om henne så spurte han om jeg kunne holde opp å prate om henne. Nå har jeg allerede åpnet dørene, så må jeg se om dette roer seg. Dere hadde forstått det om dere hadde sett hvor mye han ser på hennes bilder. Jeg irriterer meg mest over stemoren. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

La han få gjøre hva han vil på tlf sin. Det er hans private eiendel.

Er deg helt inbnafor om han runker etter bilder av henne da? Eller er det sykt? 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt innanfor om han runker etter bilder av henne da? Eller er det sykt? 

Anonymkode: 5de11...771

Når tar du for hardt i dette. Så slutt med det. Om du vil ha et ødelagt forhold så værse god,  forsett. For du er på god vei til å sende han ut døren over bagatell.

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når tar du for hardt i dette. Så slutt med det. Om du vil ha et ødelagt forhold så værse god,  forsett. For du er på god vei til å sende han ut døren over bagatell.

Anonymkode: 86b17...392

Men ville du blitt sur om du fant ut at han koste med seg selv, mens han så på bilder av henne? 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men ville du blitt sur om du fant ut at han koste med seg selv, mens han så på bilder av henne? 

Anonymkode: 5de11...771

Nei faktisk ikke. Det er kun et bildet og ikke noe mer. Så gi deg nå. Du kommet med noe nytt hele tiden for hvert motargument du får på dette.

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg irriterer meg mest over stemoren. 

Anonymkode: 5de11...771

La oss si at hun er wannabe glamour-modell og at faren ikke vet det, ikke skjønner det- eller tom vet og liker det kjempegodt. Det er uansett svigermora di og svigerfaren din dette. Du må skjerpe deg og fokusere på dine egne saker. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss si at hun er wannabe glamour-modell og at faren ikke vet det, ikke skjønner det- eller tom vet og liker det kjempegodt. Det er uansett svigermora di og svigerfaren din dette. Du må skjerpe deg og fokusere på dine egne saker. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Jeg må bare svelge noen kameler, men skal legge merke til hvor gira han blir! 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare svelge noen kameler, men skal legge merke til hvor gira han blir! 

Anonymkode: 5de11...771

Hvorfor det? La han være i fred. Dette er ikke ditt problem men hans om det så skulle være ett problem i det hele tatt. Du lager problemer av ingenting faktisk.

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? La han være i fred. Dette er ikke ditt problem men hans om det så skulle være ett problem i det hele tatt. Du lager problemer av ingenting faktisk.

Anonymkode: 86b17...392

Å ta han i å bli tent på bilder av henne så har jeg all grunn for å være sint. Det går  igjen da fort utover henne. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ta han i å bli tent på bilder av henne så har jeg all grunn for å være sint. Det går  igjen da fort utover henne. 

Anonymkode: 5de11...771

Du har ikke "tatt" hverken han eller henne i noe som skjer utenfor ditt hode. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke "tatt" hverken han eller henne i noe som skjer utenfor ditt hode. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Jeg vet at han tennes. Han fikk ståpikk den ene gangen han scrollet over bilde av henne. Man merker fort ugler i mosen, u know. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...