Gå til innhold

Er jeg så sjalu..??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at han tennes. Han fikk ståpikk den ene gangen han scrollet over bilde av henne. Man merker fort ugler i mosen, u know. 

Anonymkode: 5de11...771

Du minner meg om eksen min som overvåka meg om hvorvidt jeg var kåt på henne eller andre som om det var atomhemmeligheter. Så jeg to ganger på andre var 101 ute. Det tragiske var at jeg faktisk elska henne. Søt jente, men sjalusien har dessverre fulgt henne siden bruddet vårt. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemora virker kåt på han.   

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemora virker kåt på han.   

Anonymkode: 5de11...771

Når dere er på familiemiddag? 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du helt seriøst at stemoren legger ut ting på insta for å friste stesønnen?? Hun smiler og kler seg "deilig" bare for hans skyld?? Ser ikke du hvor søkt dette er? 

Anonymkode: 9a7f6...79a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du helt seriøst at stemoren legger ut ting på insta for å friste stesønnen?? Hun smiler og kler seg "deilig" bare for hans skyld?? Ser ikke du hvor søkt dette er? 

Anonymkode: 9a7f6...79a

Jeg ser måten de er på når de treffes. Klart hun også syntes han er kjekk, han ligner jo på faren. Dessuten er hun glad i oppmerksomhet og har en veltrent bra kropp! Jeg merker vibbene dems imellom og jeg klarer det ikke. Når de to kommer til å pule , vet jeg ikke men det trenger ikke bli lenge til!😑

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser måten de er på når de treffes. Klart hun også syntes han er kjekk, han ligner jo på faren. Dessuten er hun glad i oppmerksomhet og har en veltrent bra kropp! Jeg merker vibbene dems imellom og jeg klarer det ikke. Når de to kommer til å pule , vet jeg ikke men det trenger ikke bli lenge til!😑

Anonymkode: 5de11...771

Vi har allerede pult ;) 

Hilsen stemora

Anonymkode: 73936...d00

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.6.2020 den 14.23, Katten.2.0 skrev:

Hva er snappen hennes? :nigo:

 

På 3.6.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

tror du overtenker! nå er jeg veldig sjalu og overtenker ofte selv, men det er noe som kommer til å ødelegge seg psykisk, og ditt forhold. jeg måtte godta den harde virkeligheten om at han kommer til å se jenter som er både penere, eller like pen som deg! akkurat som du møter gutter som er kjekkere eller like kjekk som han! betyr ikke at du tenner mindre på han for det! Det ene kansellerer ikke ut det andre! bare fordi han kan tenke at noen andre er pen, betyr IKKE at han tenker at du er mindre pen. Menn pleier faktisk ikke å sammenligne damer på den måten, noe som jeg har forstått nå i etterkant. De tenker "hun er pen, hun der er også  pen". Hvor mye man tenner på noen er heller ikke bare fysisk! Jeg er helt sikker på at han tenner mest på deg av alle! Ønsker deg lykke til! dette er noe oss "sjalue" jenter må jobbe med selv hahah! 

Anonymkode: 735cd...d23

Idag morges liket han et bilde av henne, noe han aldri har gjort før. Han gikk inn på badet etterpå og var der en stund, kan han ha tatt en kjapp en fordi han ble kåt? 😤

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idag morges liket han et bilde av henne, noe han aldri har gjort før. Han gikk inn på badet etterpå og var der en stund, kan han ha tatt en kjapp en fordi han ble kåt? 😤

Anonymkode: 5de11...771

Har fantasien din aldri en pause? Beklager men det der tror jeg absolutt ingenting på. 

 

På 7.6.2020 den 19.28, AnonymBruker skrev:

Å ta han i å bli tent på bilder av henne så har jeg all grunn for å være sint. Det går  igjen da fort utover henne. 

Anonymkode: 5de11...771

Nei du har absolutt ingenting å bli sint før. Så skjerp deg.

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har fantasien din aldri en pause? Beklager men det der tror jeg absolutt ingenting på. 

 

Nei du har absolutt ingenting å bli sint før. Så skjerp deg.

Anonymkode: 86b17...392

Jeg takler ikke at han skal onanere til bilder av henne. Ja jeg er sjalu! 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg takler ikke at han skal onanere til bilder av henne. Ja jeg er sjalu! 

Anonymkode: 5de11...771

Nå får du gi deg ass🤦‍♀️

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2020 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det. 

Jeg håper da at han liker stemora si. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Så han kan få prøvd ut sex'n med henne..? 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2020 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at han tennes. Han fikk ståpikk den ene gangen han scrollet over bilde av henne. Man merker fort ugler i mosen, u know. 

Anonymkode: 5de11...771

Der overbeviste du meg om at du er et troll. Det dukker stadig opp ny informasjon som tilsier at du har rett. 

Anonymkode: fd484...9e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der overbeviste du meg om at du er et troll. Det dukker stadig opp ny informasjon som tilsier at du har rett. 

Anonymkode: fd484...9e9

Hater sjalusien min. Og misliker henne sterkt pga overreaksjoner fra min side. Det er et problem jeg har innsett nå.  

Anonymkode: 5de11...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater sjalusien min. Og misliker henne sterkt pga overreaksjoner fra min side. Det er et problem jeg har innsett nå.  

Anonymkode: 5de11...771

Du er sjalu på noe som aldri har skjedd. Så dikter du videre på sjalusien dine for få sympati. Noe som heller ikke funke. Har det ikke gått for deg at det er DEG han er sammen med og ikke stemoren sin?

Anonymkode: 86b17...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idag morges liket han et bilde av henne, noe han aldri har gjort før. Han gikk inn på badet etterpå og var der en stund, kan han ha tatt en kjapp en fordi han ble kåt? 😤

Anonymkode: 5de11...771

Er normalt å like bilder av familien. 

Får han ikke lov av deg å dusje eller for den saks skyld runke? 

Jeg er ikke kjæresten din en gang og blir helt stressa av å lese om hvordan du tenker....

Hvis du virkelig tror at han bryr seg mer om andre damer enn om deg, er det lov å slå opp. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så han kan få prøvd ut sex'n med henne..? 

Anonymkode: 5de11...771

Så han ikke lager konflikter i familien slik mange gjør. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er normalt å like bilder av familien. 

Får han ikke lov av deg å dusje eller for den saks skyld runke? 

Jeg er ikke kjæresten din en gang og blir helt stressa av å lese om hvordan du tenker....

Hvis du virkelig tror at han bryr seg mer om andre damer enn om deg, er det lov å slå opp. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Men ikke normalt å få en halv stiv en, forså ha sex med meg etterpå?? Det er noe å hente her. Jeg føler meg ikke som nr.1. Jeg er lik stemorra, bare hun er et enda større glis og har latter som ligger løst. Hvorfor skulle han ikke like henne! Ung er hu også   

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke normalt å få en halv stiv en, forså ha sex med meg etterpå?? Det er noe å hente her. Jeg føler meg ikke som nr.1. Jeg er lik stemorra, bare hun er et enda større glis og har latter som ligger løst. Hvorfor skulle han ikke like henne! Ung er hu også   

Anonymkode: 5de11...771

Får han så sjelden stå at det bare er når stemor poster bilder? 

Han og faren har vel litt lik smak, da. Du likner kandkje på mora hans også. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får han så sjelden stå at det bare er når stemor poster bilder? 

Han og faren har vel litt lik smak, da. Du likner kandkje på mora hans også. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Han får ofte stå, men det virker som at sexlivet vårt har blitt litt for normalt for han. Jeg er 99.9 prosent sikker på at han trigges av litt eldre damer enn han selv, selvom han fortsatt er med meg. Hvorfor skal han også "like" bilder som ligner på stemoren hans? Ja, jeg tror smaken på damer kommer fra faren hans. Hun ligner ikke på den opprinnelig moren nei. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du har problemer.

Selv om dette er trolling, tilsier det store problemer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...