Gå til innhold

Er jeg så sjalu..??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har enda ikke sagt noe til han om dette. 

Anonymkode: 5de11...771

Samme det. Du ødelegger forholdet ditt fordi du ikke takler at svigermora di er attraktiv. Du går jo rundt og er sint på henne for ingenting. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme det. Du ødelegger forholdet ditt fordi du ikke takler at svigermora di er attraktiv. Du går jo rundt og er sint på henne for ingenting. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Hadde du syntes noe om at hun legger ut fine bilder av seg selv , trange tights bilder og attpå et rumpebilde når hennes stesønn kan se dette på IG? 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde du syntes noe om at hun legger ut fine bilder av seg selv , trange tights bilder og attpå et rumpebilde når hennes stesønn kan se dette på IG? 

Anonymkode: 5de11...771

Det har ingenting å si. Absolutt ingenting! Her er det du som må jobbe med deg selv

Anonymkode: 54f29...3ce

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du syntes noe om at hun legger ut fine bilder av seg selv , trange tights bilder og attpå et rumpebilde når hennes stesønn kan se dette på IG? 

Anonymkode: 5de11...771

Jeg driter fullstendig i hvem ste-svigermora mi eller andre i kretsen rundt kjæresten min måtte prøve å lokke eller ikke lokke med bilder på IG. Og det synes jeg du også godt kan gjøre. 

Jeg er veldig redd for å bli forlatt. Men ikke fordi jeg tror kjæresten skal finne noen penere enn meg. Dette med å ønske ny kjæreste går som regel på noe helt anna; personlighet. At jeg lurer på om jeg har den beste personligheta, sett med hans øyne. Utseendet teller litt, og jeg har tenkt å stripe håret og miste noen vinterkilo før sommerferien. Men personlighet teller mest. Prøver du å bli en litt bedre versjon av det indre av deg, og fokuserer mer på dette enn utseendet, så har du allerede kommet et stykke videre. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter fullstendig i hvem ste-svigermora mi eller andre i kretsen rundt kjæresten min måtte prøve å lokke eller ikke lokke med bilder på IG. Og det synes jeg du også godt kan gjøre. 

Jeg er veldig redd for å bli forlatt. Men ikke fordi jeg tror kjæresten skal finne noen penere enn meg. Dette med å ønske ny kjæreste går som regel på noe helt anna; personlighet. At jeg lurer på om jeg har den beste personligheta, sett med hans øyne. Utseendet teller litt, og jeg har tenkt å stripe håret og miste noen vinterkilo før sommerferien. Men personlighet teller mest. Prøver du å bli en litt bedre versjon av det indre av deg, og fokuserer mer på dette enn utseendet, så har du allerede kommet et stykke videre. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Ja men jeg merker det på han at han har en liten interesse.. måten han oppfører seg, blir lur i blikket bare hun nevnes

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

han har en liten interesse.. måten han oppfører seg, blir lur i blikket bare hun nevnes

Anonymkode: 5de11...771

Du merker at han er opptatt av henne. Hun er jo stemora hans, så ville vært rart om han dreit i henne. 

Det forklarer uansett ikke hvorfor du er så sint på HENNE. Hun er jo med faren hans- ikke lusker rundt sønnen. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du merker at han er opptatt av henne. Hun er jo stemora hans, så ville vært rart om han dreit i henne. 

Det forklarer uansett ikke hvorfor du er så sint på HENNE. Hun er jo med faren hans- ikke lusker rundt sønnen. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Jeg må kanskje bare svelge det

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 12.44, Lykkeligliten skrev:

Ser ikke problemet? Hvis jeg har forstått deg rett så ser kjæresten din på bildene kjæresten til pappaen din legger ut? Ser ingenting galt med det 

 

Jeg gjør!😔

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjør!😔

Anonymkode: 5de11...771

Men da er det du som må jobbe med deg selv... Eller gjøre det slutt.

Anonymkode: 54f29...3ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må kanskje bare svelge det

Anonymkode: 5de11...771

Hvilke bilder svigermora di legger ut er mellom henne og svigerfar, ikke mellom deg og henne.

Får kjæresten lov å puste, ihverfall på søndager?

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare gjort det slutt med han fordi hvis du viser han dette grønne stygge monsteret ditt (ovenfor hans stemor attpåtil) så komme han til å dumpe deg uansett.

Anonymkode: 5edc1...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 12.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med min kjæreste nå i 2år. Vi har vært veldig oppslukt i hverandre og jeg kjenner meg fortsatt forelsket. Tingen er at jeg er noe sjalu. Han har ei ung stemor-kjæreste til pappa. Hun er er bare 9år eldre enn han. Hver gang hun legger noe ut på my story, så skal han se på dette. Tok han i å titte på det ei gang og ble helt merkelig etterpå. Tror han merker at jeg blir småsjalu/irritert over det, så jeg har på en måte røpet meg. Kan jeg få noe forståelse? Burde han kikke videre eller kan jeg be han slutte å følge henne?? Jeg er 23år.

Anonymkode: 5de11...771

Tenk å være så lite selvsikker at man er sjalu og blir usikker på samboers stemor. 

Gratulerer, du er i en divisjon som bare ytterst få er. 

 

Anonymkode: 83f44...664

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bare gjort det slutt med han fordi hvis du viser han dette grønne stygge monsteret ditt (ovenfor hans stemor attpåtil) så komme han til å dumpe deg uansett.

Anonymkode: 5edc1...6e3

Er hun viktigere enn meg sier du?

Anonymkode: 5de11...771

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er redd om han er glad i hun. Men det håper jeg han ikke er. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke bilder svigermora di legger ut er mellom henne og svigerfar, ikke mellom deg og henne.

Får kjæresten lov å puste, ihverfall på søndager?

Anonymkode: 64d29...e4d

Det er snakk om stemoren. 

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snakk om stemoren. 

Anonymkode: 5de11...771

Ja, det er det. 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd om han er glad i hun. Men det håper jeg han ikke er. 

Anonymkode: 5de11...771

Jeg håper da at han liker stemora si. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun viktigere enn meg sier du?

Anonymkode: 5de11...771

Er vel mer at å leve under et så mistenksomt blikk på sikt blir veldig slitsomt. 

Anonymkode: 64d29...e4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mer at å leve under et så mistenksomt blikk på sikt blir veldig slitsomt. 

Anonymkode: 64d29...e4d

Men blir man gla i stemoren sin?🙄

Anonymkode: 5de11...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 12.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med min kjæreste nå i 2år. Vi har vært veldig oppslukt i hverandre og jeg kjenner meg fortsatt forelsket. Tingen er at jeg er noe sjalu. Han har ei ung stemor-kjæreste til pappa. Hun er er bare 9år eldre enn han. Hver gang hun legger noe ut på my story, så skal han se på dette. Tok han i å titte på det ei gang og ble helt merkelig etterpå. Tror han merker at jeg blir småsjalu/irritert over det, så jeg har på en måte røpet meg. Kan jeg få noe forståelse? Burde han kikke videre eller kan jeg be han slutte å følge henne?? Jeg er 23år.

Anonymkode: 5de11...771

Her er du kun du som er problemet. Skjerp deg! Stemoren er familie nå. Så nå overdriver du noe sykt. Flaut! Er vanlig å se på hva familie legger ut. 

Anonymkode: b02b4...617

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2020 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Nok en irriterende ting dukket opp. Jeg var på skolen, han var på jobb, men hjemme nå. Nettopp nå hadde hun lagt ut et nytt innlegg som var ganske nakent. Hun var på stranden og la opp til et fokus rettet mot puppene. Gjør hun deg for at andre (inkludert min kjæreste) skal like d?? Eksploderer inni meg

Anonymkode: 5de11...771

Hun er nok fornøyd med seg selv og vil dele livet sitt med andre. Kanskje du selv skal begynne gjøre det?

Anonymkode: b02b4...617

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...