Gå til innhold

Dumpet etter sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri opplevd. Eller en stakk etter noe kyssing da...men jeg følte meg ikke avvist. Lurte mer på om han hadde det bra bare.

Anonymkode: 0da4d...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2020 den 9.55):

igjen du skulle drøyd langt lengere ut i relasjonen. Så kunne historien blitt helt annen.

Anonymkode: 83c21...88d

For noe tull. Om vedkommende bare var ute etter sex hadde det jo gjort null forskjell, utover at man hadde kastet bort enda mer tid på noe som uansett aldri ville blitt noe.

Jeg tror imidlertid det er langt mer komplisert enn bare at han/hun kun er ute etter sex. Tror det er svært få som faktisk orker å gå gjennom dating og alt rundt bare for å ha sex én gang, hvis den seksuelle tiltrekningen faktisk er der. Det gir bare ikke mening.

Det skal sies at jeg aldri verken har dumpet eller blitt dumpet bare etter å ha hatt sex én gang, men begge deler har skjedd svært kort tid etter at den seksuelle relasjonen var innledet. Tror jeg at hun forledet meg bare for å få sex? Selvsagt ikke og det har aldri vært intensjonen fra min side heller, men av og til er det faktisk etter sex man skjønner at noe ikke er liv laga. Kan det være kjipt og vondt? Javisst, men det er faktisk en del av livet, det gjelder både kvinner og menn, og det hjelper absolutt ingenting å holde igjen.

Har selv opplevd at det ikke har gått veien med dater hvor vi har ventet med sex, men er i dag gift med ei jeg hadde sex med på første date.

Det som imidlertid aldri er greit er å ghoste og ikke ha baller til å avslutte relasjonen på en voksen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...