Gå til innhold

Dumpet etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan si de elsker deg og vil gifte seg og fake det i lang tid kun for et knull..

Er dere ikke lei av å date når de fleste opplever dette uansett om de har sex etter kort eller lang tid? Er det verdt å møte menn for så å bli dumpa med en gang de får det de ville ha? Og hvis man venter for lenge så blir man jo dumpa da og fordi de ikke får tilgang..

Jeg hadde lyst til å date før, men når man vet hvordan samfunnet er så mister man jo helt lysten på det hele. 

Anonymkode: 80a0e...130

Nei det er ikke verdt det, og min side på den sjekke-appen er fjernet. Dette gidder jeg ikke mere. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, fordi du ikke har fått closure, og mannen bare forsvinner fra noe du følte var en fortrolig relasjon. Det oppleves opprivende og stimulerer faktisk stress-senteret i hjernen som aktiverer fight or flight. Føler med deg ❤️

Anonymkode: e16e1...104

Ja, for meg var det en fortrolig relasjon,og på tross av at den varte kun en kort tid så oppleves det opprivende og som at han tråkker litt på meg. Jeg er et empatisk menneske og kunne aldri, og har heller ikke gjort dette på denne måten mot noen før, jeg slutter jo ikke å bry meg om hvordan et annet menneske har det selv om jeg ikke er intr i det mtp forhold. Takk for omtanke ❤️

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Sex med overnatting på tredje date( trenger ingen kommentarer på om dette var rette tidspunkt),

 

På 31.5.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev:

HVORFOR er det så vanskelig å bare si det som deg er?

Vel, du sier det jo indirekte selv. Han var kun ute etter et enkelt ligg, og det fikk han jo? Dårlig sjekketriks å si: «vil du ha sex?».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er noen menn som er egoistiske, på den måten at de kan være superhyggelige, omtenksomme, reflekterte og tilstedeværende så lenge de tenker at jenta kanskje kan være en potensiell kjæreste, mens når det dukker opp et eller annet som viser at det ikke er full match allikevel, så bryr de seg ikke om jenta sine følelser - omtanken overfor  jenta bare forsvinner, fordi det ikke lenger er noen egeninteresse i å ha en relasjon lenger. Alle menn er selvfølgelig ikke slik, men statistisk er det flere menn enn kvinner som reagerer slik. Og det har nok noe med at gutter ikke blir like mye lært opp til å sette seg inn i andres følelser som vi jenter gjør. Vi klarer ikke å la være å bry oss om en manns følelser, selv om vi har mistet romantisk interesse. Vi kjenner fremdeles respekt og empati overfor han, og vi ønsker å gi han en verdig avslutning. Det kjennes best både overfor han og oss selv. 

Anonymkode: 5b83f...3ca

Det der er bare helt sykt egentlig. Glad og stolt over at jeg ikke er skrudd sammen sånn. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nok problemer i begge leirer dette med at motparten bare vil ha sitt.

Ja, man taper uansett for som du sier så bytter dere bare taktikk..det er jo derfor dere er med kvinner - fordi dere vil ha sex. Tror ikke så mye på at menn vil ha kjærlighet, et livslangt forhold og en som viser omsorg for dem. Sex er hva dere vil med oss og ingenting annet..ganske kjipt egentlig når kvinner vil ha menn for så mye mer men ikke omvendt.

Anonymkode: 80a0e...130

Ikke alle er der. Mange menn ønsker å ha et livslangt forhold. De mennene blir også veldig knyttet til den dama de er sammen med. Problemet her at disse mennene blir litt kjedelige i kvinners øyne. De er ikke hot nok, har ikke nok erfaring, er ikke spennende nok, er ikke kyniske nok og blir generelt sett på med feil øyne av damer. Derfor "ser" ikke dere at de står der ved siden av den 20% som plukker alle for bare sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Ikke alle er der. Mange menn ønsker å ha et livslangt forhold. De mennene blir også veldig knyttet til den dama de er sammen med. Problemet her at disse mennene blir litt kjedelige i kvinners øyne. De er ikke hot nok, har ikke nok erfaring, er ikke spennende nok, er ikke kyniske nok og blir generelt sett på med feil øyne av damer. Derfor "ser" ikke dere at de står der ved siden av den 20% som plukker alle for bare sex. 

Dette blir bare for dumt. Igjen generaliserer du og fremstiller alle kvinner uten unntak som dumme. 

Jeg har aldri gått etter den kjekke typen. Alltid ønsket meg den trygge, familieorienterte og stabile. Likevel ble jeg bedratt av disse "kjedelige og trauste" mennene. Nå er jeg sammen med en skikkelig superkjekkas. Det er første gang jeg føler meg ivaretatt, føler at han ønsker a4-familieliv, kosekvelder i sofaen med film og god mat, kveldsturer under midnattssolen, fred og ro. 

Anonymkode: a0c16...821

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir bare for dumt. Igjen generaliserer du og fremstiller alle kvinner uten unntak som dumme. 

Jeg har aldri gått etter den kjekke typen. Alltid ønsket meg den trygge, familieorienterte og stabile. Likevel ble jeg bedratt av disse "kjedelige og trauste" mennene. Nå er jeg sammen med en skikkelig superkjekkas. Det er første gang jeg føler meg ivaretatt, føler at han ønsker a4-familieliv, kosekvelder i sofaen med film og god mat, kveldsturer under midnattssolen, fred og ro. 

Anonymkode: a0c16...821

Bare fordi du har truffet riktig mann så har alle det? Er ikke det generalisering?

Treffer du bare de pule nå fyrene så må du faktisk gå i deg selv. Det er ikke min feil som mann at du satser på de.

Selv om jeg skriver kvinner, betyr det at jeg tar alle under en kam eller betyr det at jeg mener de som velger feil og gjør det veldig ofte? Det finnes jo de kvinnene som også velger riktig, hva med de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr via en sjekke-app.

Vi møttes først to ganger på dagtid. Første date var det bare så bra kjemi og vellykket. 2.date litt annerledes, men fortsatt vel dhg koselig, og god kjemi. Vi har på under en mnd pratet ekstremt mye på tlf om alt mulig, samtalen fløy så lett og ingen problemer. Sex med overnatting på tredje date( trenger ingen kommentarer på om dette var rette tidspunkt), og så, helt stille. Passive eller ingen svar på meldinger og snap, og lite initiativ. Utfading. HVORFOR er det så vanskelig å bare si det som deg er? For meg er det ikke et stort tap. Jeg blir bare så forundret over hvordan folk kan bruke så mye tid på dialog og samtale, for så å bli helt kald? Det er det som plager meg her.. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

du skulle nok vært mer kostbar. Du gjorde det enkelt for han, og du selv tenkte aldri om han kunne være mannen du vil leve livet med. Nå sitter du der alene...

Anonymkode: 83c21...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du skulle nok vært mer kostbar. Du gjorde det enkelt for han, og du selv tenkte aldri om han kunne være mannen du vil leve livet med. Nå sitter du der alene...

Anonymkode: 83c21...88d

Jeg gjorde det som føltes naturlig for meg, det vil si jeg spilte ikke noe spill, jeg var meg selv, ble kjent med et annet menneske uten å la det ta for stor plass i min hverdag, lot det ikke ta av følelsesmessig men ble litt begeistret, var tilbakelent og så åpen man kan være med en person på dette stadiet i en relasjon. Jo, jeg tenkte faktisk en stund at dette kunne være en jeg ville dele livet med, men det vet man jo aldri på et sånt tidspunkt. Jeg kommer aldri til å spille et spill, holde igjen sex av prinsipp osv, møter man en dritt så møter man en dritt uavhengig av tidspunkt for sex. Sex er egentlig ikke problemet her, problemet er måten det ble gjort på i etterkant som jeg skulle ønske folk bare kutta ut, fordi det er vondt, opprivende og skaper en generell mistillit til andre mennesker om man opplever det gang på gang. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det som føltes naturlig for meg, det vil si jeg spilte ikke noe spill, jeg var meg selv, ble kjent med et annet menneske uten å la det ta for stor plass i min hverdag, lot det ikke ta av følelsesmessig men ble litt begeistret, var tilbakelent og så åpen man kan være med en person på dette stadiet i en relasjon. Jo, jeg tenkte faktisk en stund at dette kunne være en jeg ville dele livet med, men det vet man jo aldri på et sånt tidspunkt. Jeg kommer aldri til å spille et spill, holde igjen sex av prinsipp osv, møter man en dritt så møter man en dritt uavhengig av tidspunkt for sex. Sex er egentlig ikke problemet her, problemet er måten det ble gjort på i etterkant som jeg skulle ønske folk bare kutta ut, fordi det er vondt, opprivende og skaper en generell mistillit til andre mennesker om man opplever det gang på gang. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

igjen du skulle drøyd langt lengere ut i relasjonen. Så kunne historien blitt helt annen.

Anonymkode: 83c21...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

igjen du skulle drøyd langt lengere ut i relasjonen. Så kunne historien blitt helt annen.

Anonymkode: 83c21...88d

Det er mulig du mener det, men jeg er helt uenig med deg. Om en venter til 6.7.12 date er vel helt likegyldig mtp å bli dumpet?? 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Bare fordi du har truffet riktig mann så har alle det? Er ikke det generalisering?

Treffer du bare de pule nå fyrene så må du faktisk gå i deg selv. Det er ikke min feil som mann at du satser på de.

Selv om jeg skriver kvinner, betyr det at jeg tar alle under en kam eller betyr det at jeg mener de som velger feil og gjør det veldig ofte? Det finnes jo de kvinnene som også velger riktig, hva med de?

Du skriver alltid at alt er kvinnens feil, også menns drittoppførsel. Det er ikke sant. Alle må ta ansvar for sine handlinger. 

Anonymkode: a0c16...821

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig du mener det, men jeg er helt uenig med deg. Om en venter til 6.7.12 date er vel helt likegyldig mtp å bli dumpet?? 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Jeg venter som sagt i 6 måneder fordi fyren mente det var riktig å gjøre. Dumpet. 

Anonymkode: a0c16...821

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver alltid at alt er kvinnens feil, også menns drittoppførsel. Det er ikke sant. Alle må ta ansvar for sine handlinger. 

Anonymkode: a0c16...821

Jeg får alltid høre at jeg må endre meg når jeg også ender opp med de damer som ikke er gode til meg. Jeg har prøvd å endre damene i flere lange forhold, men med dårlig resultat.

Da kaster jeg ballen over til deg. Endre du opp med de som bare er ute etter det du ikke ønsker må du faktisk endre deg da de ikke vil gjøre det. 

Da må du gjøre grep som selv for deg blir litt feil. Du vil ikke få den bekreftelsen. Du vil også oppleve å bli dumpet flere ganger i datingfasen ellers vet du utfallet der du bare blir brukt for sex. Hva er best? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg får alltid høre at jeg må endre meg når jeg også ender opp med de damer som ikke er gode til meg. Jeg har prøvd å endre damene i flere lange forhold, men med dårlig resultat.

Da kaster jeg ballen over til deg. Endre du opp med de som bare er ute etter det du ikke ønsker må du faktisk endre deg da de ikke vil gjøre det. 

Da må du gjøre grep som selv for deg blir litt feil. Du vil ikke få den bekreftelsen. Du vil også oppleve å bli dumpet flere ganger i datingfasen ellers vet du utfallet der du bare blir brukt for sex. Hva er best? 

Er enig i dette.

Vet det er tøft å høre, men kan si for min egen del, at jeg er i en endringsprosess med meg selv nå- Fordi jeg vil få andre typer menn,mer badboys,faktisk,fordi dette passer meg best-Og fordi jeg ønsker ending sosialt sett. 

Det er fakta, du kan ikke endre andre enn deg selv. Lei deg noen bøker, lær av andre,prat her inne på forumet og start å vvære den endringen du selv øsnker å se! ;) (Klisje, men er en grunn for det)

 

 

Anonymkode: 4dbf6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i dette.

Vet det er tøft å høre, men kan si for min egen del, at jeg er i en endringsprosess med meg selv nå- Fordi jeg vil få andre typer menn,mer badboys,faktisk,fordi dette passer meg best-Og fordi jeg ønsker ending sosialt sett. 

Det er fakta, du kan ikke endre andre enn deg selv. Lei deg noen bøker, lær av andre,prat her inne på forumet og start å vvære den endringen du selv øsnker å se! ;) (Klisje, men er en grunn for det)

 

 

Anonymkode: 4dbf6...6ea

Grunnpersonligheten din kan du nok ikke endre.

Uansett skal du jo være deg selv, hva det må bety.

Du kan ikke endre andre, slik som de fleste tror i forhold. Tror at ting skal bli bedre.

Anonymkode: e36e0...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det som føltes naturlig for meg, det vil si jeg spilte ikke noe spill, jeg var meg selv, ble kjent med et annet menneske uten å la det ta for stor plass i min hverdag, lot det ikke ta av følelsesmessig men ble litt begeistret, var tilbakelent og så åpen man kan være med en person på dette stadiet i en relasjon. Jo, jeg tenkte faktisk en stund at dette kunne være en jeg ville dele livet med, men det vet man jo aldri på et sånt tidspunkt. Jeg kommer aldri til å spille et spill, holde igjen sex av prinsipp osv, møter man en dritt så møter man en dritt uavhengig av tidspunkt for sex. Sex er egentlig ikke problemet her, problemet er måten det ble gjort på i etterkant som jeg skulle ønske folk bare kutta ut, fordi det er vondt, opprivende og skaper en generell mistillit til andre mennesker om man opplever det gang på gang. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Synes du har gjort mye riktig, virker som at du har møtt en fyr som virkelig ikke var for deg! 

Jeg holdt på med en gutt, vi prata om sex og var beggge veldig "på" sex, hadde sett frem til sex, og vet du hva?

Han avslutta det, rett før vi skulle møtes og hadde pratam asse om sex! Heregud, du kan tro jeg er skuffa! 

Han klarte ikke engang si noe annet enn dårlig kjemi-uten å gå nærmere i dybden.

Der har du en som ikke ville gi sex engang, etter masse prat og iver! 

Ha nvisste at jeg ville ha sex og vi fikk en krangel,så var vel hans måte å straffe på.

Gutter er vanlige å forstå seg på!

Tror du bare må fortsette å lete, det var slemt gjort,og gutter gjør utrolig mye rart. Du finner en som passer deg bedre TS

Anonymkode: 4dbf6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnpersonligheten din kan du nok ikke endre.

Uansett skal du jo være deg selv, hva det må bety.

Du kan ikke endre andre, slik som de fleste tror i forhold. Tror at ting skal bli bedre.

Anonymkode: e36e0...5ac

Denne skjønte jeg ikke-Tror kasnje eg rett og slett ikke er enig.

Du må søke å endre seg selv-Og da må du se på atferd oppførsel og væremåte-Handlinger osv. 

Ønsker egentl. ikke å gå i psyko analyse på hva og hvordan endringer, for det er så forskjellig for alle, og føler det blir en avsporing. Men hvis du vil endre noe,så må du være villig til å være objektiv med deg selv-Og endre dette

Anonymkode: 4dbf6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Finnes mange jenter som også bare vil ha sex feks de som har ons. Hvis man sier man blir "brukt" etter ons så er man bare en idiot. Kan man ikke heller ha seg med dem da hvis sexen var det som var målet? Hvorfor MÅ man være en drittsekk som lyver over tid og vet at hun får følelser for så å ditche? Det er jo direkte ondskapsfullt og gir ikke et bra syn på menn når de er villig til å være onde for en orgasme.

Jeg tror det beste for de av dere som orker å date i 2020 er å holde tilbake følelser og date flere menn samtidig. Ikke fokuser på han ene og bli betatt når man vet at mange gjør hva som helst for sex.

Anonymkode: 80a0e...130

Dette!

Dating og det å møte mennesker er uansett kun for å bli kjent- Sånn jeg ser det er det er ikke før senere i mellomfasen og/eller at det har vært en interesse for å ta opp ekslusivitet at det er verdt å dette opp som tema-Ikke noe du skal ha som utgangspunkt fra starten av-Da kan du date så mange du orker!

Anonymkode: 4dbf6...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne skjønte jeg ikke-Tror kasnje eg rett og slett ikke er enig.

Du må søke å endre seg selv-Og da må du se på atferd oppførsel og væremåte-Handlinger osv. 

Ønsker egentl. ikke å gå i psyko analyse på hva og hvordan endringer, for det er så forskjellig for alle, og føler det blir en avsporing. Men hvis du vil endre noe,så må du være villig til å være objektiv med deg selv-Og endre dette

Anonymkode: 4dbf6...6ea

Grunnpersonlighet er ikke handlinger og adferd, det er holdninger og rett og slett personlighet. Introvert eller ekstrovert, rolig eller energisk, hjemmekjær eller festmenneske, sporty eller sofagris osv. Det kan du rett og slett ikke endre uten at du lever noen andres liv enn din egen. En introvert kan ikke bli ekstrovert bare fordi han bestemmer seg for å bli det. En som ikke liker opera vil ikke plutselig elske det. Osv. 

Anonymkode: a0c16...821

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...