Gå til innhold

Dumpet etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg, problemet er bare at disse emosjonelt skada mennene påfører skader på kvinner som i utgangspunktet kanskje ikke hadde det. Er så trist.

Anonymkode: e16e1...104

Ts her, helt enig. Jeg er faktisk skikkelig trist og tenker på dette store deler av dagen. Sikkert en følsom person. Men det kunne aldri falt meg inn å være sånn mot en jeg har delt masse personlig med gjennom mange og lange samtaler. 

Det koster ikke mange kalorier å sende en mld eller ringe. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, helt enig. Jeg er faktisk skikkelig trist og tenker på dette store deler av dagen. Sikkert en følsom person. Men det kunne aldri falt meg inn å være sånn mot en jeg har delt masse personlig med gjennom mange og lange samtaler. 

Det koster ikke mange kalorier å sende en mld eller ringe. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Føler så mye med deg! Jeg tenker også helt likt som deg og tror årsaken er knyttet til meg og mitt utseende/personlighet ved avvisning. Men her er det helt åpenbart at problemet er knyttet til denne mannen. Dårlig sex eller ei, du oppfører deg bare ikke slik mot andre. Du er trolig ikke den eneste han har oppført seg slik mot.

Anonymkode: bd4a2...09b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler så mye med deg! Jeg tenker også helt likt som deg og tror årsaken er knyttet til meg og mitt utseende/personlighet ved avvisning. Men her er det helt åpenbart at problemet er knyttet til denne mannen. Dårlig sex eller ei, du oppfører deg bare ikke slik mot andre. Du er trolig ikke den eneste han har oppført seg slik mot.

Anonymkode: bd4a2...09b

Viktig poeng her, som man av en eller annen grunn glemmer. Jeg tar det også på eget utseende og blir derfor fryktelig lei meg når sånt skjer. Men så kommer jeg på de gangene jeg på en respektfull måte har avvist menn som ikke engang var spesielt hyggelige (og normale i utseende). Så når man i tillegg har forhistorien som ts har med denne mannen og ikke får noe respektfull avslutning spiller det ikke noe rolle om sexen var ditt eller datt, hadde HAN vært en bra person hadde han sagt noe fremfor dette. 

Anonymkode: e16e1...104

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du chattet men en player... er ikke så vanskelig å forstå.. han fikk tømt seg i deg og det var hva han skulle. 

Anonymkode: fce95...303

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du chattet men en player... er ikke så vanskelig å forstå.. han fikk tømt seg i deg og det var hva han skulle. 

Anonymkode: fce95...303

Vi chattet ikke så mye egentlig. Vi pratet i tlf hver eneste dag, tror vi fikk 40 timer prat før det gikk til helvete. Men ja. Han var nok en player. 😢

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med vi er mange som er blitt glade i feil mann og når man innser tilslutt at det her er ikke er bra for deg når de holder deg varm ved å ta kontakt innimellom så har jeg skjønt det er ikke fordi de bryt seg om deg, men vil bare vite at de har deg der i tilfelle ingen andre er tilgjengelig. Det er jævlig respektløst over ett menneske med følelser å leke sånn med dem. Lavmål😤😤😤. Og flest menn som holder på sånn har jeg inntrykk av fordi de ikke får like lett følelser ved sex som vi damer gjør. Huff for en syk og komplisert verden vi lever i. Jeg savner når ting er enkelt og rett frem og ikke noe vingling. Ytterst få menn som er rett frem og vet hva de vil. De er de som er enkle å forholde seg til.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, norw skrev:

Nei. 

Men egentlig ikke noe poeng i at du sier jo, så sier jeg nei igjen osv. 

Er så mange grunner til at man mister interessen, mange vet ikke hvordan de bør forholde seg til det... Handler ikke nødvendigvis bare om at man vil ha sex og når man har oppnådd det så fordufter man eller fremstår likegyldig. 

Enig i dette. (Er jente)

Det kan være mange grunner- Du trenger ikke å være enig i alt, men å si noe om hvorfor det ikke gikk veien--Burde på en måte være en ærlig sak,selv om det er tøft å høre. Du kan jo på en måte ikke så annet enn å godta avgjørelsen eller prøve å komme fram til noe evt om det er noe du selv kan gjøre som gjorde at det ble slutt. Hvis du ikke kan prate sammen om det-Skjønner at du ikke kan logisk snakke deg frem til følelser,men hva tenker du om at det å bare forsvinne,som et svar i seg selv-Innafor?

Anonymkode: 4dbf6...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette. (Er jente)

Det kan være mange grunner- Du trenger ikke å være enig i alt, men å si noe om hvorfor det ikke gikk veien--Burde på en måte være en ærlig sak,selv om det er tøft å høre. Du kan jo på en måte ikke så annet enn å godta avgjørelsen eller prøve å komme fram til noe evt om det er noe du selv kan gjøre som gjorde at det ble slutt. Hvis du ikke kan prate sammen om det-Skjønner at du ikke kan logisk snakke deg frem til følelser,men hva tenker du om at det å bare forsvinne,som et svar i seg selv-Innafor?

Anonymkode: 4dbf6...6ea

Helt enig. Å bare forsvinne er ikke et svar, vi har bare tillatt det i datingverden fordi mye går over skjerm og ikke ansikt til ansikt. Det er en skremmende utvikling at det har blitt helt greit å bare stikke fra, ikke si noe, ignorere og avvise. Dette er jo atferd man lærer unger fra småbarnsstadiet at ikke er en ok oppførsel. Det er helt grunnleggende folkeskikk og respekt å ta praten, noe annet er jo å tråkke på andre. Grunnleggende respekt for andre menneskers tid og følelser som er brukt i en bli kjent--fase (som i dette tilfellet er masse fortrolig prat i tlf, dates, overnatting mm) burde være en selvfølge, og det er lite snilt å bare trekke seg unna uten å si noe. Man sitter tilbake som et spørsmålstegn og får jo mye mer tanker enn om en kunne tatt en prat i tlf og blitt ferdig med det. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bente1234 skrev:

Trøst deg med vi er mange som er blitt glade i feil mann og når man innser tilslutt at det her er ikke er bra for deg når de holder deg varm ved å ta kontakt innimellom så har jeg skjønt det er ikke fordi de bryt seg om deg, men vil bare vite at de har deg der i tilfelle ingen andre er tilgjengelig. Det er jævlig respektløst over ett menneske med følelser å leke sånn med dem. Lavmål😤😤😤. Og flest menn som holder på sånn har jeg inntrykk av fordi de ikke får like lett følelser ved sex som vi damer gjør. Huff for en syk og komplisert verden vi lever i. Jeg savner når ting er enkelt og rett frem og ikke noe vingling. Ytterst få menn som er rett frem og vet hva de vil. De er de som er enkle å forholde seg til.

 

Ts her. . Dette et hovedgrunnen til at jeg nå ikke gidder mer dating. Atferden til enkelte får meg til å føle meg som en dritt. Og som du sier, ytterst få vet hva de vil og er enkle og forholde seg til. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Mangel på svar er også et svar. Det er lettere å fade ut. Alle sier de "heller vil ha et direkte svar", men takler det dårlig når det kommer. Da blir det en diskusjon, og ubehagelig for alle parter. 

 

 

Anonymkode: 4c8bd...154

Men sånn er livet, folk må lære seg å takle det som er ubehagelig og ta den diskusjonen. Det slår bare tilbake igjen på de som hele tiden skal stikke fra problemer i relasjon med andre. Og når man klarer å tenne på noen og ha sex med de, så burde man også klare å avslutte eller si meningen sin til de, man har ikke sex med noen man ikke føler seg trygg med. Men samfunnet har blitt helt fucka der. 

Anonymkode: 5d322...9d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2020 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Dårlig sex sannsynligvis? 

Anonymkode: 3ea09...2c1

Er du hjernedød? Hvorfor må det alltid handle om dårlig sex, at dama er mindre attraktiv enn mannen og at alt er feil med HENNE?! mens hvis en mann opplever dette så er det bare synd på han og fortsatt dama som er fæl. Bor og er oppvokst i en by med veldig tøft miljø og sånne skada folk med helt skada meninger og holdninger mot andre mennesker. Og internett er absolutt ikke bedre, verken disse søppel appene, facebook grupper eller her inne på KG. Dere må bare skjønne at dere er forstyrret og oppfører dere skremmende og har vrangforestillinger. Alle normale og oppegående mennesker skjønner at man ikke skal oppføre seg sånn som ts beskriver daten. Kun skada folk man vil løpe fra oppfører seg sånn. Og ingen oppegående og intellektuelt menneske har sex og kontakt med noen de overhodet ikke liker og synes er dårlig på alle måter!

Anonymkode: 5d322...9d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men sånn er livet, folk må lære seg å takle det som er ubehagelig og ta den diskusjonen. Det slår bare tilbake igjen på de som hele tiden skal stikke fra problemer i relasjon med andre. Og når man klarer å tenne på noen og ha sex med de, så burde man også klare å avslutte eller si meningen sin til de, man har ikke sex med noen man ikke føler seg trygg med. Men samfunnet har blitt helt fucka der. 

Anonymkode: 5d322...9d6

Hei!

Har tidligere pratet med deg,tror jeg-Snakket om at det er mye å hente i det å prate om hvorfor noe ikke fungerer-Og er somsagt delvis enig(er jente).

Men tror kasnje at det ligger i hvordan du er som menneske, hva slags forventinger og "conntections" du har i forhold til den andre perosnen. Sex brukes forskjellig av forskjellige mennesker. Noen deler sex for intimitet,andre deler sex for å faktisk kunne få ting litt på avstand, og bruker sex som et verktøy i hva du øsnekr å oppnå og er mer fysisk med det. Iogmed at verdiene deres kræsjer,så vi ldet da ikke ligge noe i dette.

Derfor blir det ikke helt rintig bare,og kjemien passer ikke. Mener at det ikke ligger noe feil i det å ha sex på første date eller møte-For ting kan gå skeis etter 10 år som etter 10 min så sexen har lite å si..

Men du ønsker ikke å såre noen-Og ser at det har blitt en skikkelig kræsj-Og det er jo alltid leit.

Tenker at det ikke dreier seg om samfunnet,men heller forskjellige synspunkter og at du mulighens har tendes til å falle for typen som gir deg det fu vil ha, emn ikke det du egnetlig trenger. Lager dette mening? 

 

Du vil ha nærhet, og fikk istedefor oppmerksomhet og komplimenter-Som gikk nærmere inn p ådeg enn hva du kasnje selv var klar over? 

Derfor ble det også kræsj-Og et vondt brudd her-Neste gang,kansje gå litt for en som snakker litt mer om hverdagen og de små tingene,som kasnje kan bygge opp mer over tid, i ditt tilfelle?

Bare kaster ball m temaet. Jeg er der hvor jeg faller for disse gutta som kalles bad boys og synes de er spennende, og synes hverdaglsige ting fort blir sykt kjederlig og disse fades ut direkte med en gang hos meg.

Anonymkode: 4dbf6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hijacker denne...

Fikk ei over på 3. daten nå, og det gikk jo som det gikk og til køys..
Der lå jeg og penetrerte en høy-sekk som hadde store komplekser, fikk ikke liv til å gå ned på henne, favoritt stillingen var misjonær og det var ingen andre alternativer..Hun klaget også på at det var for lyst på soverommet..

Jeg er en rimelig seksuell type, en del eldre enn henne og tydeligvis mye mer erfaring og trygg på meg selv...

Vurderer at jeg dumper henne.. jeg er ferdig med seksualundervisning..tanker?

Anonymkode: dda46...347

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/3/2020 at 7:15 AM, AnonymBruker said:

Vi chattet ikke så mye egentlig. Vi pratet i tlf hver eneste dag, tror vi fikk 40 timer prat før det gikk til helvete. Men ja. Han var nok en player. 😢

Anonymkode: dfcfe...9d5

Det virker da noe spesielt å gidde å snakke i 40 timer kun for å få seg et ligg. Slikt kommer jeg aldri til å forstå. Å ikke ville se en person man akkurat har ligget med igjen er også helt fjernt for meg, men nå er jeg en mann med null interesse av ONS osv. Jeg skal like en person veldig godt før vi havner i senga.

Anonymkode: c2bab...73a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hijacker denne...

Fikk ei over på 3. daten nå, og det gikk jo som det gikk og til køys..
Der lå jeg og penetrerte en høy-sekk som hadde store komplekser, fikk ikke liv til å gå ned på henne, favoritt stillingen var misjonær og det var ingen andre alternativer..Hun klaget også på at det var for lyst på soverommet..

Jeg er en rimelig seksuell type, en del eldre enn henne og tydeligvis mye mer erfaring og trygg på meg selv...

Vurderer at jeg dumper henne.. jeg er ferdig med seksualundervisning..tanker?

Anonymkode: dda46...347

Jeg ville tatt en prat og hørt om hvordan hun synes det gikk-

Synes hun det gikk bra?

Da vet du litt hvor landet ligger etter å ha spurt litt, kan jo være hun selv også synes at det ble tullete sex.

Ellers høres det ut som at dere er litt forskjellige? Hvor viktig er sex for henne? Vet du noe om hva slags forventninger der har i forhold til hverandre?

Anonymkode: 4dbf6...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Har opplevd det jeg også. Han sa jeg var nydelig, utrolig bra, morsomt osv. Overøser meg med komplimenter, snakker om alt vi skal gjøre sammen. Vi har sex og han blir iskald etterpå. Han tar kontakt med meg etter to måneder, og jeg er dum nok til å møte han, vi har sex igjen og han blir kald igjen. Han tok faktisk kontakt med meg igjen nå nylig, men nå er jeg ikke dum nok til å svare. Jeg har kastet bort nok tid på han. 

Anonymkode: 2f295...7c6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier han det som det er for han garantert ikke sex, og/eller du blir vanskeligere å ha med å gjøre etterpå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hijacker denne...

Fikk ei over på 3. daten nå, og det gikk jo som det gikk og til køys..
Der lå jeg og penetrerte en høy-sekk som hadde store komplekser, fikk ikke liv til å gå ned på henne, favoritt stillingen var misjonær og det var ingen andre alternativer..Hun klaget også på at det var for lyst på soverommet..

Jeg er en rimelig seksuell type, en del eldre enn henne og tydeligvis mye mer erfaring og trygg på meg selv...

Vurderer at jeg dumper henne.. jeg er ferdig med seksualundervisning..tanker?

Anonymkode: dda46...347

Hun var ikke trygg med deg og heller ikke forelsket. Du har ikke vist henne at du vil ha henne og er oppslukt i henne. Kan ha vært like dårlig du som ikke har gjort henne kåt nok. Hvor mange jenter der ute har sex kun fordi mannen vil. Jenter må og skjerpe seg. Ha sex med de som VIRKELIG tenner dem og som de er trygge med. Sex så fort i et forhold er ALLTID kleint. Man kjenner jo ikke hverandre. 

Anonymkode: 3333d...829

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hijacker denne...

Fikk ei over på 3. daten nå, og det gikk jo som det gikk og til køys..
Der lå jeg og penetrerte en høy-sekk som hadde store komplekser, fikk ikke liv til å gå ned på henne, favoritt stillingen var misjonær og det var ingen andre alternativer..Hun klaget også på at det var for lyst på soverommet..

Jeg er en rimelig seksuell type, en del eldre enn henne og tydeligvis mye mer erfaring og trygg på meg selv...

Vurderer at jeg dumper henne.. jeg er ferdig med seksualundervisning..tanker?

Anonymkode: dda46...347

Høres ikke ut som hu var tent nok egentlig. Blir man det så mister man seg selv og tenker ikke på alt det hun tenkte på (lyst på rommet, stilling etc). Kanskje lengere vors og litt mer romantikk osv neste gang. Men er dere forelska? Ikke alle får til sex uten følelser egentlig, kan fort føles klein

Anonymkode: 78eee...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post hoc, ergo propter hoc?

Anonymkode: ab2a1...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...