Gå til innhold

Dumpet etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr via en sjekke-app.

Vi møttes først to ganger på dagtid. Første date var det bare så bra kjemi og vellykket. 2.date litt annerledes, men fortsatt vel dhg koselig, og god kjemi. Vi har på under en mnd pratet ekstremt mye på tlf om alt mulig, samtalen fløy så lett og ingen problemer. Sex med overnatting på tredje date( trenger ingen kommentarer på om dette var rette tidspunkt), og så, helt stille. Passive eller ingen svar på meldinger og snap, og lite initiativ. Utfading. HVORFOR er det så vanskelig å bare si det som deg er? For meg er det ikke et stort tap. Jeg blir bare så forundret over hvordan folk kan bruke så mye tid på dialog og samtale, for så å bli helt kald? Det er det som plager meg her.. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre ikke noe nytt dette. Hen var bare ute etter sex og mistet interessen etterpå.

Anonymkode: 2182f...9ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ikke noe nytt dette. Hen var bare ute etter sex og mistet interessen etterpå.

Anonymkode: 2182f...9ba

Ikke nødvendigvis. 

Det eneste vi vet, og som vi kan kritisere, er mangelen på avklaring. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sexen var skuffende. Eller kanskje han ville kun ha sex, så nå ghoster han deg fordi du vil ha noe mer?

Anonymkode: f6815...02e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på svar er også et svar. Det er lettere å fade ut. Alle sier de "heller vil ha et direkte svar", men takler det dårlig når det kommer. Da blir det en diskusjon, og ubehagelig for alle parter. 

 

 

Anonymkode: 4c8bd...154

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre ikke noe nytt dette. Hen var bare ute etter sex og mistet interessen etterpå.

Anonymkode: 2182f...9ba

Tenker fortsatt det er drøyt. Vi avklarte helt fra start at vi begge var ute etter noe seriøst. Hvorfor gidde å ljuge og prate i tlf en mnd for så å bare droppe alt uten å si noe? 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje sexen var skuffende. Eller kanskje han ville kun ha sex, så nå ghoster han deg fordi du vil ha noe mer?

Anonymkode: f6815...02e

Sexen var skuffende for meg også. Og begge har jo liksom vært på jakt etter en partner, det hadde jo vært klart fra start at det var noe seriøst for oss begge. Jeg er ikke lei meg i den forstand at jeg skulle så ønske at det ble han og meg, det hadde jo uansett vært for tidlig å si noe om pr. Tidspunkt. Men blir så forundret over at det har blitt helt innafor å bare fade ut,svare helt nøytralt, surt eller ikke svare i det hele tatt, istedetfor å ta en tlf eller melding? Merkelig oppførsel 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sexen var skuffende for meg også. Og begge har jo liksom vært på jakt etter en partner, det hadde jo vært klart fra start at det var noe seriøst for oss begge. Jeg er ikke lei meg i den forstand at jeg skulle så ønske at det ble han og meg, det hadde jo uansett vært for tidlig å si noe om pr. Tidspunkt. Men blir så forundret over at det har blitt helt innafor å bare fade ut,svare helt nøytralt, surt eller ikke svare i det hele tatt, istedetfor å ta en tlf eller melding? Merkelig oppførsel 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Det er jeg enig i. Det krever egentlig ikke så mye å si «jeg føler dessverre ikke vi har den riktige kjemien», men veldig mange foretrekker å ghoste.

Anonymkode: bd4a2...09b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr via en sjekke-app.

Vi møttes først to ganger på dagtid. Første date var det bare så bra kjemi og vellykket. 2.date litt annerledes, men fortsatt vel dhg koselig, og god kjemi. Vi har på under en mnd pratet ekstremt mye på tlf om alt mulig, samtalen fløy så lett og ingen problemer. Sex med overnatting på tredje date( trenger ingen kommentarer på om dette var rette tidspunkt), og så, helt stille. Passive eller ingen svar på meldinger og snap, og lite initiativ. Utfading. HVORFOR er det så vanskelig å bare si det som deg er? For meg er det ikke et stort tap. Jeg blir bare så forundret over hvordan folk kan bruke så mye tid på dialog og samtale, for så å bli helt kald? Det er det som plager meg her.. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Det kan hende at det var lite futt i deg og da. Jeg sier ikke at det skjedde, men mange er desverre der. Mange damer mener oppriktig at det er mannens oppgave å tilfredsstille dem og seg selv. At mannen er fornøyd bare han får penetrere dama. Ellers skal hun vartes opp som ei prinsesse til en perfekt orgasme og dette selvfølgelig helt uten kommunikasjon annet enn litt lett hinting. 

Ellers så hadde du vært for lite spesifikk i hva du ønsket og dermed blitt med på hans spill istedet for å sette krav. Jo fordi mange damer haster liksom til senga. Det skal pules. Jo allerede på første date kjenner dere partneren åpenbart såpass godt at dette er trygt. Vi har jo hørt om solskinnshistorier der folk faktisk har blitt sammen og holdt det slik i mange mange år, men de tilhører skjeldenhetene. Det motsatte tallet er nok en del høyere. 

Ei venninde av meg sliter med dette. Hun dater en eller tre ganger og så hanky panky og vipps er gutta borte. 

Du går for raskt til sengs sier jeg. Du må være grådig på musa. Veeente leeeenge, men da mister jeg jo sjansen for å knulle fyren!?!

Da er det vel lite vits i å kjøre noen form for dialog lenger her. Svaret er desverre avgitt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det kan hende at det var lite futt i deg og da. Jeg sier ikke at det skjedde, men mange er desverre der. Mange damer mener oppriktig at det er mannens oppgave å tilfredsstille dem og seg selv. At mannen er fornøyd bare han får penetrere dama. Ellers skal hun vartes opp som ei prinsesse til en perfekt orgasme og dette selvfølgelig helt uten kommunikasjon annet enn litt lett hinting. 

Ellers så hadde du vært for lite spesifikk i hva du ønsket og dermed blitt med på hans spill istedet for å sette krav. Jo fordi mange damer haster liksom til senga. Det skal pules. Jo allerede på første date kjenner dere partneren åpenbart såpass godt at dette er trygt. Vi har jo hørt om solskinnshistorier der folk faktisk har blitt sammen og holdt det slik i mange mange år, men de tilhører skjeldenhetene. Det motsatte tallet er nok en del høyere. 

Ei venninde av meg sliter med dette. Hun dater en eller tre ganger og så hanky panky og vipps er gutta borte. 

Du går for raskt til sengs sier jeg. Du må være grådig på musa. Veeente leeeenge, men da mister jeg jo sjansen for å knulle fyren!?!

Da er det vel lite vits i å kjøre noen form for dialog lenger her. Svaret er desverre avgitt. 

Hvor lenge skal man vente for å få en bra kar da? #Spørforenvenn

Anonymkode: b45fc...de6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal man vente for å få en bra kar da? #Spørforenvenn

Anonymkode: b45fc...de6

Jeg vet ikke. De pule nå blir raskt lei når daten drar ut på tur istedet for til soverommet. 

Jeg har datet damer opptil ti ganger uten å gå til sengs. Dumpa henne gjorde jeg også fordi jeg syntes vi ikke passet. Hun hadde åpenbart lyst på sex allerede date to.

#Svarervennendin

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg vet ikke. De pule nå blir raskt lei når daten drar ut på tur istedet for til soverommet. 

Jeg har datet damer opptil ti ganger uten å gå til sengs. Dumpa henne gjorde jeg også fordi jeg syntes vi ikke passet. Hun hadde åpenbart lyst på sex allerede date to.

#Svarervennendin

Hmm, bli ordentlig kjent først altså. Er ikke redd for å bli dumpa pga sexen, men dumpes etter 1 gang er kjipt. 

Anonymkode: b45fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje sexen var skuffende. Eller kanskje han ville kun ha sex, så nå ghoster han deg fordi du vil ha noe mer?

Anonymkode: f6815...02e

Sex er aldri bra første gang. Hvis en mann ikke skjønner det? Ja da kommer han til å slite med å klare å bygge ett godt sexliv med noen. Det er prøv og feil og over tid... for en dust. Alt skal stå og falle på første gang man har sex da er det ikke rart man blir dumpa😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bente1234 skrev:

Sex er aldri bra første gang. Hvis en mann ikke skjønner det? Ja da kommer han til å slite med å klare å bygge ett godt sexliv med noen. Det er prøv og feil og over tid... for en dust. Alt skal stå og falle på første gang man har sex da er det ikke rart man blir dumpa😂

Nei det er helt utrolig at det går an å dømme ut ifra det. Med mindre det var heeelt mismatch da, men allikevel. SI FRA FOR FAEN, ha litt ryggrad 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sexen var skuffende for meg også. Og begge har jo liksom vært på jakt etter en partner, det hadde jo vært klart fra start at det var noe seriøst for oss begge. Jeg er ikke lei meg i den forstand at jeg skulle så ønske at det ble han og meg, det hadde jo uansett vært for tidlig å si noe om pr. Tidspunkt. Men blir så forundret over at det har blitt helt innafor å bare fade ut,svare helt nøytralt, surt eller ikke svare i det hele tatt, istedetfor å ta en tlf eller melding? Merkelig oppførsel 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Hvis sexen var skuffende for deg, og han oppfattet det, kan det jo hende at det er der skoen trykker? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Sexen var skuffende for meg også. Og begge har jo liksom vært på jakt etter en partner, det hadde jo vært klart fra start at det var noe seriøst for oss begge. Jeg er ikke lei meg i den forstand at jeg skulle så ønske at det ble han og meg, det hadde jo uansett vært for tidlig å si noe om pr. Tidspunkt. Men blir så forundret over at det har blitt helt innafor å bare fade ut,svare helt nøytralt, surt eller ikke svare i det hele tatt, istedetfor å ta en tlf eller melding? Merkelig oppførsel 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Om sexen var skuffende er det neppe noe å bygge noe på uansett? 

Anonymkode: 25d5e...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det kan være det at sexen var skuffende, som du sier. Da er det sannsynlig at den var skuffende for han også. Men jeg synes uansett det er dårlig oppførsel å ikke si fra og bare forsvinne. Hater sånn oppførsel. Et minimum av respekt for andre mennesker er å si fra hvis du ikke er interessert lenger. Hvertfall hvis man har hatt sex.

Anonymkode: 45dec...dec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er helt utrolig at det går an å dømme ut ifra det. Med mindre det var heeelt mismatch da, men allikevel. SI FRA FOR FAEN, ha litt ryggrad 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Jeg første gangs sex er dårlig bedømmings grunnlag tror det er svært sjelden første runde blir helt fantastisk 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kan være det at sexen var skuffende, som du sier. Da er det sannsynlig at den var skuffende for han også. Men jeg synes uansett det er dårlig oppførsel å ikke si fra og bare forsvinne. Hater sånn oppførsel. Et minimum av respekt for andre mennesker er å si fra hvis du ikke er interessert lenger. Hvertfall hvis man har hatt sex.

Anonymkode: 45dec...dec

Det er akkurat her så mange menn ikke har ryggrad 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bente1234 skrev:

Sex er aldri bra første gang. Hvis en mann ikke skjønner det? Ja da kommer han til å slite med å klare å bygge ett godt sexliv med noen. Det er prøv og feil og over tid... for en dust. Alt skal stå og falle på første gang man har sex da er det ikke rart man blir dumpa😂

Helt enig. Man må jo lære hverandre å kjenne og hva man liker osv, før det blir på det beste. Selvsagt kan man oppleve god sex første gangen, men det er ikke gjennom one night stand man blir bra på sex, altså 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...