Gå til innhold

Dumpet etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er man betatt derimot dømmes vel ikke sexen like strengt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte du på noe tidspunkt at du siktet litt høyt? Var utgangspunktet at han var litt utenfor din liga? Svær ærlig nå.

Anonymkode: 6884c...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte du på noe tidspunkt at du siktet litt høyt? Var utgangspunktet at han var litt utenfor din liga? Svær ærlig nå.

Anonymkode: 6884c...9df

Nei, det har jeg ikke tenkt at han er. Har egentlig ikke tenkt på han som spesielt kjekk, og han er ikke en typisk kjekk fyr egentlig. Men det er klart jeg legger dette på meg og mitt utseende, det gjør jeg i alle sånne tilfeller. Dvs at jeg tenker at han syns jeg var stygg/tykk/ekkel osv osv og ikke syns jeg er intr nok, hvilket egentlig gjelder andre vegen også, men jeg ønsket på en måte å få snakket om det da. Istedetfor at ting bare fader ut. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kan være det at sexen var skuffende, som du sier. Da er det sannsynlig at den var skuffende for han også. Men jeg synes uansett det er dårlig oppførsel å ikke si fra og bare forsvinne. Hater sånn oppførsel. Et minimum av respekt for andre mennesker er å si fra hvis du ikke er interessert lenger. Hvertfall hvis man har hatt sex.

Anonymkode: 45dec...dec

Helt enig med deg. Det er realt og greit. Jeg har alltid vært åpen og konkret mot de jeg har datet som jeg ikke var intr i. Noe annet er respektløst

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sier jo ikke "Du var dårlig i senga, så dette funker ikke", selv om det er det som er grunnen.

Det er helt sikkert flere som tenker at jeg også er en sånn som bare er ute etter sex, og så dumper, men det er ikke sant. De fleste holder jeg på med lenge etter at vi først har sex, men de få som jeg bare har sex med én gang tenker nok sikkert dette. Grunnen jeg gir er jo ofte at jeg føler det ikke funker osv, og da tenker de sikkert at jeg er en drittsekk som lyger med en gang jeg har fått sex, men det er jo sannheten: det funker ikke, fordi h*n var dårlig i sengen, jeg vil bare skåne h*n for den harde sannheten.

Anonymkode: 068f3...dc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man sier jo ikke "Du var dårlig i senga, så dette funker ikke", selv om det er det som er grunnen.

Det er helt sikkert flere som tenker at jeg også er en sånn som bare er ute etter sex, og så dumper, men det er ikke sant. De fleste holder jeg på med lenge etter at vi først har sex, men de få som jeg bare har sex med én gang tenker nok sikkert dette. Grunnen jeg gir er jo ofte at jeg føler det ikke funker osv, og da tenker de sikkert at jeg er en drittsekk som lyger med en gang jeg har fått sex, men det er jo sannheten: det funker ikke, fordi h*n var dårlig i sengen, jeg vil bare skåne h*n for den harde sannheten.

Anonymkode: 068f3...dc2

Jeg ville mye heller hatt en forklaring enn å bli fadet ut. Det er MYE mer realt når man har pratet sammen og lagt mye tid i å bli kjent. Det handler egentlig om å ha respekt for andre. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.5.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr via en sjekke-app.

Vi møttes først to ganger på dagtid. Første date var det bare så bra kjemi og vellykket. 2.date litt annerledes, men fortsatt vel dhg koselig, og god kjemi. Vi har på under en mnd pratet ekstremt mye på tlf om alt mulig, samtalen fløy så lett og ingen problemer. Sex med overnatting på tredje date( trenger ingen kommentarer på om dette var rette tidspunkt), og så, helt stille. Passive eller ingen svar på meldinger og snap, og lite initiativ. Utfading. HVORFOR er det så vanskelig å bare si det som deg er? For meg er det ikke et stort tap. Jeg blir bare så forundret over hvordan folk kan bruke så mye tid på dialog og samtale, for så å bli helt kald? Det er det som plager meg her.. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Tror det er forsket på det, om ikke, så bør det bli forsket om dette. Det du skriver er blitt en vanlig greie, og er ikke nytt mer. Mannen utnyttet deg maksimalt. Om han er stille, ja, da var dette ikke mann for deg! Han har lurt deg. 

Anonymkode: 83c21...88d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er forsket på det, om ikke, så bør det bli forsket om dette. Det du skriver er blitt en vanlig greie, og er ikke nytt mer. Mannen utnyttet deg maksimalt. Om han er stille, ja, da var dette ikke mann for deg! Han har lurt deg. 

Anonymkode: 83c21...88d

Helt sykt spør du meg, å holde på på den måten der. Altså hvem gjør det? Det er jo helt insane, en mann på 40 år. Finnes det ikke andre måter å få seg noe på? Eller bare kunne si fra start at man ikke er seriøs? Det er jo en horribelt dårlig egenskap å faktisk klare å ljuge på den måten over tid da? 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 22.20, norw skrev:

Ikke nødvendigvis. 

Det eneste vi vet, og som vi kan kritisere, er mangelen på avklaring. 

Det er vel ganske åpenbart når man går fra å være på og ivrig, til å ikke gidde å svare på snap, svare lunkent på om han vil møtes igjen osv. Generelt en helt annet tone enn før sex. Så jo han var nok bare ute etter det, så jeg slettet han fra alle sosiale medier. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig sex sannsynligvis? 

Anonymkode: 3ea09...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig sex sannsynligvis? 

Anonymkode: 3ea09...2c1

Mulig. Fortsatt helt bak mål oppførsel. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ganske åpenbart når man går fra å være på og ivrig, til å ikke gidde å svare på snap, svare lunkent på om han vil møtes igjen osv. Generelt en helt annet tone enn før sex. Så jo han var nok bare ute etter det, så jeg slettet han fra alle sosiale medier. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Nei, og det er relativt dumt å anta dette uten noe belegg for det. Kanskje, kanskje ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt sykt spør du meg, å holde på på den måten der. Altså hvem gjør det? Det er jo helt insane, en mann på 40 år. Finnes det ikke andre måter å få seg noe på? Eller bare kunne si fra start at man ikke er seriøs? Det er jo en horribelt dårlig egenskap å faktisk klare å ljuge på den måten over tid da? 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Trøst deg med at sånne ofte ender opp gamle og alene for kommer aldri til å respektere noen eller ha ekte følelser. De er alt for avstumpet emosjonelt. Vær glad du slapp unna den typen der

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Bente1234 skrev:

Trøst deg med at sånne ofte ender opp gamle og alene for kommer aldri til å respektere noen eller ha ekte følelser. De er alt for avstumpet emosjonelt. Vær glad du slapp unna den typen der

Takk. Det er det jeg prøver å tenke og. Det handler jo i bunn og grunn om respekt for andre mennesker. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, norw skrev:

Nei, og det er relativt dumt å anta dette uten noe belegg for det. Kanskje, kanskje ikke. 

Det er helt garantert. Alltid sånn om gutter blir lunkne... 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt garantert. Alltid sånn om gutter blir lunkne... 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Nei. 

Men egentlig ikke noe poeng i at du sier jo, så sier jeg nei igjen osv. 

Er så mange grunner til at man mister interessen, mange vet ikke hvordan de bør forholde seg til det... Handler ikke nødvendigvis bare om at man vil ha sex og når man har oppnådd det så fordufter man eller fremstår likegyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, norw skrev:

Nei. 

Men egentlig ikke noe poeng i at du sier jo, så sier jeg nei igjen osv. 

Er så mange grunner til at man mister interessen, mange vet ikke hvordan de bør forholde seg til det... Handler ikke nødvendigvis bare om at man vil ha sex og når man har oppnådd det så fordufter man eller fremstår likegyldig. 

Nei det er jeg helt enig i. Om det var sexen som var dårlig eller annet som ikke stemte så er det samme for meg, jeg mener at man bør vise andre mennesker såppas respekt at en avslutter på en ok måte. Det er drøyt at det har blitt normen å bare fade ut, ikke ta praten, uavhengig av grunn til at en ikke ønsker videre kontakt. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bente1234 said:

Trøst deg med at sånne ofte ender opp gamle og alene for kommer aldri til å respektere noen eller ha ekte følelser. De er alt for avstumpet emosjonelt. Vær glad du slapp unna den typen der

Enig med deg, problemet er bare at disse emosjonelt skada mennene påfører skader på kvinner som i utgangspunktet kanskje ikke hadde det. Er så trist.

Anonymkode: e16e1...104

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk og kast er dessverre en trend for mange. Mitt råd er: ikke ha sex på første, andre eller tredje date 

Anonymkode: 6df4b...a13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk og kast er dessverre en trend for mange. Mitt råd er: ikke ha sex på første, andre eller tredje date 

Anonymkode: 6df4b...a13

La det gå lengre tid en det, ikke ha sex før man er blitt kjærester! Og det tar rasket et par måneder. Da luker man ut de aller fleste og verste drittsekkene. De som er interessert og seriøse venter lett så lenge. Eller vente er et feil ord! Mer blir kjent og bli trygg på hverandre. To måneder, for noe som kanskje skal vare resten av livet! De som ikke har tid det det? Det sier vel det aller meste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...