Gå til innhold

Dumpet etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det her er ikke akkurat uvanlig nå til dags. 

Tenker at de som enkelt trekker seg vekk, og avslutter kontakt/relasjon, innleder relasjonen kun for å "utnytte".
(Utnytte i denne sammenhengen, mener jeg ved å - bruke motparten for seksuellkontakt, eller annen bekreftelse som personen har behov for.) Har flere mannlige nære venner, og folk skulle bare visst hvor mye energi en kan bruke bare for å få oppfylt sine behov. Det er mildt sagt latterlig, men syntes dog synd på jentene/kvinnene i disse situasjonene. Som eventuelt knytter seg til mannen/gutten, men ender med å bli utnyttet for sex eller andre ting. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts. her. Ja jeg skjønner ikke at folk kan være sånn. Jeg kommer iallefall ikke til å date noensinne igjen, er fortsatt lei meg etter denne opplevelsen. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. her. Ja jeg skjønner ikke at folk kan være sånn. Jeg kommer iallefall ikke til å date noensinne igjen, er fortsatt lei meg etter denne opplevelsen. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Snakket dere ikke etter sexen til slutt? Ingen kontakt for å avklare og avslutte?

Anonymkode: 1b55e...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket dere ikke etter sexen til slutt? Ingen kontakt for å avklare og avslutte?

Anonymkode: 1b55e...95f

Nope, det var bare noen veldig få, kjipe snapper. Ellers passivt, tok ikke tlf da jeg ringte og ringte ikke opp igjen. Sitter igjen som et spørsmålstegn selv om jeg selvsagt forstår at intr ikke er der, og som skrevet lengre opp så var jeg ut sikker selv. Men liker best å bare få pratet og avsluttet ordentlig. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er noen menn som er egoistiske, på den måten at de kan være superhyggelige, omtenksomme, reflekterte og tilstedeværende så lenge de tenker at jenta kanskje kan være en potensiell kjæreste, mens når det dukker opp et eller annet som viser at det ikke er full match allikevel, så bryr de seg ikke om jenta sine følelser - omtanken overfor  jenta bare forsvinner, fordi det ikke lenger er noen egeninteresse i å ha en relasjon lenger. Alle menn er selvfølgelig ikke slik, men statistisk er det flere menn enn kvinner som reagerer slik. Og det har nok noe med at gutter ikke blir like mye lært opp til å sette seg inn i andres følelser som vi jenter gjør. Vi klarer ikke å la være å bry oss om en manns følelser, selv om vi har mistet romantisk interesse. Vi kjenner fremdeles respekt og empati overfor han, og vi ønsker å gi han en verdig avslutning. Det kjennes best både overfor han og oss selv. 

Anonymkode: 5b83f...3ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg tenker at det er noen menn som er egoistiske, på den måten at de kan være superhyggelige, omtenksomme, reflekterte og tilstedeværende så lenge de tenker at jenta kanskje kan være en potensiell kjæreste, mens når det dukker opp et eller annet som viser at det ikke er full match allikevel, så bryr de seg ikke om jenta sine følelser - omtanken overfor  jenta bare forsvinner, fordi det ikke lenger er noen egeninteresse i å ha en relasjon lenger. Alle menn er selvfølgelig ikke slik, men statistisk er det flere menn enn kvinner som reagerer slik. Og det har nok noe med at gutter ikke blir like mye lært opp til å sette seg inn i andres følelser som vi jenter gjør. Vi klarer ikke å la være å bry oss om en manns følelser, selv om vi har mistet romantisk interesse. Vi kjenner fremdeles respekt og empati overfor han, og vi ønsker å gi han en verdig avslutning. Det kjennes best både overfor han og oss selv. 

Anonymkode: 5b83f...3ca

Tatt på kornet. Merker også hvordan jeg har slitt med å bryte med menn som har følelser når det ikke er gjensidig fra min side, jeg kan bli utrolig lei meg og tar det innover meg. Men tilbake når situasjonen er snudd? Menn bare forsvinner poff fra jordens overflate selv om de vet om følelsene, det er som om noen av dem bare er tomme skall.

Anonymkode: e16e1...104

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tatt på kornet. Merker også hvordan jeg har slitt med å bryte med menn som har følelser når det ikke er gjensidig fra min side, jeg kan bli utrolig lei meg og tar det innover meg. Men tilbake når situasjonen er snudd? Menn bare forsvinner poff fra jordens overflate selv om de vet om følelsene, det er som om noen av dem bare er tomme skall.

Anonymkode: e16e1...104

Det er akkurat slik, og som i innlegget over det oppleves og føles for meg nå. Men jeg hadde ikke hatt den uroen og frustrasjonen om vi hadde tatt praten. Tror dere har rett i dette med empati. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er akkurat slik, og som i innlegget over det oppleves og føles for meg nå. Men jeg hadde ikke hatt den uroen og frustrasjonen om vi hadde tatt praten. Tror dere har rett i dette med empati. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Nettopp, fordi du ikke har fått closure, og mannen bare forsvinner fra noe du følte var en fortrolig relasjon. Det oppleves opprivende og stimulerer faktisk stress-senteret i hjernen som aktiverer fight or flight. Føler med deg ❤️

Anonymkode: e16e1...104

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr via en sjekke-app.

Vi møttes først to ganger på dagtid. Første date var det bare så bra kjemi og vellykket. 2.date litt annerledes, men fortsatt vel dhg koselig, og god kjemi. Vi har på under en mnd pratet ekstremt mye på tlf om alt mulig, samtalen fløy så lett og ingen problemer. Sex med overnatting på tredje date( trenger ingen kommentarer på om dette var rette tidspunkt), og så, helt stille. Passive eller ingen svar på meldinger og snap, og lite initiativ. Utfading. HVORFOR er det så vanskelig å bare si det som deg er? For meg er det ikke et stort tap. Jeg blir bare så forundret over hvordan folk kan bruke så mye tid på dialog og samtale, for så å bli helt kald? Det er det som plager meg her.. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Menn kan si de elsker deg og vil gifte seg og fake det i lang tid kun for et knull..

Er dere ikke lei av å date når de fleste opplever dette uansett om de har sex etter kort eller lang tid? Er det verdt å møte menn for så å bli dumpa med en gang de får det de ville ha? Og hvis man venter for lenge så blir man jo dumpa da og fordi de ikke får tilgang..

Jeg hadde lyst til å date før, men når man vet hvordan samfunnet er så mister man jo helt lysten på det hele. 

Anonymkode: 80a0e...130

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr via en sjekke-app.

Vi møttes først to ganger på dagtid. Første date var det bare så bra kjemi og vellykket. 2.date litt annerledes, men fortsatt vel dhg koselig, og god kjemi. Vi har på under en mnd pratet ekstremt mye på tlf om alt mulig, samtalen fløy så lett og ingen problemer. Sex med overnatting på tredje date( trenger ingen kommentarer på om dette var rette tidspunkt), og så, helt stille. Passive eller ingen svar på meldinger og snap, og lite initiativ. Utfading. HVORFOR er det så vanskelig å bare si det som deg er? For meg er det ikke et stort tap. Jeg blir bare så forundret over hvordan folk kan bruke så mye tid på dialog og samtale, for så å bli helt kald? Det er det som plager meg her.. 

Anonymkode: dfcfe...9d5

Det er jo dette saken handler om. 

Anonymkode: 5e551...b53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo dette saken handler om. 

Anonymkode: 5e551...b53

Ikke nødvendigvis. Ventet med to av datene hhv 2 og 6 måneder (!), stille etter sex fra dem. Hadde sex med eksmannen på andre date (10 års forhold og to barn), og på første date med samboer (4 år sammen). 

Anonymkode: a0c16...821

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 23.06, Hr. Aktiv skrev:

Det kan hende at det var lite futt i deg og da. Jeg sier ikke at det skjedde, men mange er desverre der. Mange damer mener oppriktig at det er mannens oppgave å tilfredsstille dem og seg selv. At mannen er fornøyd bare han får penetrere dama. Ellers skal hun vartes opp som ei prinsesse til en perfekt orgasme og dette selvfølgelig helt uten kommunikasjon annet enn litt lett hinting. 

Ellers så hadde du vært for lite spesifikk i hva du ønsket og dermed blitt med på hans spill istedet for å sette krav. Jo fordi mange damer haster liksom til senga. Det skal pules. Jo allerede på første date kjenner dere partneren åpenbart såpass godt at dette er trygt. Vi har jo hørt om solskinnshistorier der folk faktisk har blitt sammen og holdt det slik i mange mange år, men de tilhører skjeldenhetene. Det motsatte tallet er nok en del høyere. 

Ei venninde av meg sliter med dette. Hun dater en eller tre ganger og så hanky panky og vipps er gutta borte. 

Du går for raskt til sengs sier jeg. Du må være grådig på musa. Veeente leeeenge, men da mister jeg jo sjansen for å knulle fyren!?!

Da er det vel lite vits i å kjøre noen form for dialog lenger her. Svaret er desverre avgitt. 

Til det første du skriver: jeg stusser VELDIG over at man må "si ifra og kommunisere" om at man også ønsker å nyte sexen og få orgasme, og at det sees på som et urimelig krav når alle vet at de fleste kvinner kommer ikke av inn - ut sex..det er ikke sånn at han skal gjøre alt arbeid, men å tenke at å slikke/fingre som er en ganske sikker vei til orgasme er "uff...jeg må gjøre det for at hun skal komme og hun krever for mye" blir absurd. Hvis det skal være sånn at jeg må leke med meg selv hver gang det er sex for orgasme så får jeg ikke sånn kjempelyst på å prøve å finne en mann fordi det blir litt hva er vitsen? Vi skal pule også må jeg onanere for å komme? Da kan jeg egentlig likegodt droppe puledelen..

Over 60% av menn har oppgitt at de kommer hver gang ved sex mot rundt 25% av kvinner så når man som mann "alltid" kommer i mål så er det leit at man ikke kan forstå at hun,ihvertfall av og til, også vil det.

Det med at enkelte har sex for fort er jeg enig i. Det blir for naivt å tro man kjenner noen etter 2-3 dates og spesielt når man VET at menn først og fremst dater for å ha sex og ikke fordi de vil noe mer. I tillegg så vet man at mange selger seg selv inn som drømmemannen i begynnelsen for å få deg på kroken og at man ikke får det ekte bildet av han ved å ha møtt han 2-3 ganger.

Angående vennina di: hun har jo egentlig rett..venter man så stikker de fordi de ikke får det de vil og man er "gnien"/bruker fitta som forhandlingskort..

Det blir galt uansett hva man gjør. Ikke ha sex for fort for da stikker de men ikke vent med sex for da stikker de også..

Anonymkode: 80a0e...130

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Tenkte du på noe tidspunkt at du siktet litt høyt? Var utgangspunktet at han var litt utenfor din liga? Svær ærlig nå.

Anonymkode: 6884c...9df

Antagelig ikke for det er nå sånn at menn tror de er i en liga høyere enn hva de FAKTISK er..mange menn som sier "kvinner sikter for høyt" eller at de bare får kvinner som er styggere enn de selv anser seg som å være og forstår ikke at hun faktisk er i samme liga som han.

Det er som regel menn som sikter for høyt i det store og hele. Når det er sagt så må man se sitt eget mønster da. Går man etter typiske "hot man" så er man på en måte garantert at han er en player og kan liksom ikke klage. Derimot er det noen menn som faktisk ER kjekke og som ikke får napp selvom de er snille og ikke playere, men når man hører råd fra menn feks om å ikke gå etter en kjekkas så vil man jo være smart og tenker at "han er kjekk, men jeg kan ikke prøve meg fordi alle forteller meg at kjekke = playere". 

Anonymkode: 80a0e...130

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.6.2020 den 13.25, javafx skrev:

Sier han det som det er for han garantert ikke sex, og/eller du blir vanskeligere å ha med å gjøre etterpå.

 

Nei.

Finnes mange jenter som også bare vil ha sex feks de som har ons. Hvis man sier man blir "brukt" etter ons så er man bare en idiot. Kan man ikke heller ha seg med dem da hvis sexen var det som var målet? Hvorfor MÅ man være en drittsekk som lyver over tid og vet at hun får følelser for så å ditche? Det er jo direkte ondskapsfullt og gir ikke et bra syn på menn når de er villig til å være onde for en orgasme.

Jeg tror det beste for de av dere som orker å date i 2020 er å holde tilbake følelser og date flere menn samtidig. Ikke fokuser på han ene og bli betatt når man vet at mange gjør hva som helst for sex.

Anonymkode: 80a0e...130

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte vel ikke fitta di da. 

Anonymkode: 741dc...2a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til det første du skriver: jeg stusser VELDIG over at man må "si ifra og kommunisere" om at man også ønsker å nyte sexen og få orgasme, og at det sees på som et urimelig krav når alle vet at de fleste kvinner kommer ikke av inn - ut sex..det er ikke sånn at han skal gjøre alt arbeid, men å tenke at å slikke/fingre som er en ganske sikker vei til orgasme er "uff...jeg må gjøre det for at hun skal komme og hun krever for mye" blir absurd. Hvis det skal være sånn at jeg må leke med meg selv hver gang det er sex for orgasme så får jeg ikke sånn kjempelyst på å prøve å finne en mann fordi det blir litt hva er vitsen? Vi skal pule også må jeg onanere for å komme? Da kan jeg egentlig likegodt droppe puledelen..

Over 60% av menn har oppgitt at de kommer hver gang ved sex mot rundt 25% av kvinner så når man som mann "alltid" kommer i mål så er det leit at man ikke kan forstå at hun,ihvertfall av og til, også vil det.

Det med at enkelte har sex for fort er jeg enig i. Det blir for naivt å tro man kjenner noen etter 2-3 dates og spesielt når man VET at menn først og fremst dater for å ha sex og ikke fordi de vil noe mer. I tillegg så vet man at mange selger seg selv inn som drømmemannen i begynnelsen for å få deg på kroken og at man ikke får det ekte bildet av han ved å ha møtt han 2-3 ganger.

Angående vennina di: hun har jo egentlig rett..venter man så stikker de fordi de ikke får det de vil og man er "gnien"/bruker fitta som forhandlingskort..

Det blir galt uansett hva man gjør. Ikke ha sex for fort for da stikker de men ikke vent med sex for da stikker de også..

Anonymkode: 80a0e...130

For første gang på lenge ser jeg et innlegg det er verdt å svare på. Selv om jeg svarer på mange innlegg her inne synes jeg dette var et av de bedre. 

Ja man må kommunisere/snakke sammen. Jeg vet at begge kjønn sliter litt med det og forventningene til sex. Mange oppfører seg som primadonnaer også som ikke gjør dette noe bedre.

Jeg kan bare svarer for meg selv da jeg prater veldig lite om hvordan andre er til andre folk. Men de tilbakemeldingene jeg har fått om meg selv liker jeg å høre. Det har bidratt til at jeg har blitt en mye bedre elsker da jeg lytter og justerer etter det hun ønsker. 

Ja du er inne på noe her. Skulle bare ønske det samme hadde vært andre veien også. Det tilhører skjeldenhetene desverre. 

Det at dama har større utfordring med å komme er mere en utfordring enn et problem for min del ihvertfall. Jeg tenker at man må kåte henne opp max for så bruke de triks man kan i boka. 

Nå liker jeg veldig godt å leke med henne slik at en orgasme kommer etter hvert den med en tunge og noen fingre f.eks. Ved penetrering så kan hun bruke en vibrator eller fingre seg selv. For min del penetrerer jeg for hennes del. Dette er noe hun selv ønsker. Noen damer kommer også av penetrering og da skjønner jeg at de setter pris på det. 

Jeg kjenner til dette med hjelp til å komme. Noen damer virker til å være fornøyde når de har kommet slik at jeg må ofte fikse meg selv. Så dette er et problem som tydelig vis går begge veier. 

Det jeg synes er rart er at noen damer ofte setter sin orgasme høyest hver gang. De virker ikke å bry seg om jeg har kommet. Nei det er mere dette at mannen kommer uansett sånn at han er sikkert fornøyd. Sånn sett savner jeg bedre samspill der begge bryr seg mere om den partneren de henger med. 

Ja damer hopper for fort i seng med ny partner. Men vet ikke om det blir bedre hvis alle venter heller. Da bytter jo menn bare taktikk og oppnår det samme så.

Er bekreftelsen så viktig for dere da? Tåler dere ikke bli "dumpa"? 

Som mann blir jeg "dumpa" veldig ofte i datingfasen. Er det forventet at jeg skal takle å bli dumpa mens dere ikke skal det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva annet forventer man på sjekke apper? Hensikten er i mange tilfeller å gjøre kvinnene emosjonelt knyttet - og deretter tømme seg. Hvor bedre kjemien er, hvor bedre utgangspunkt. Sånn er gamet.

Jeg er kvinne, men skjønner menns tankemønster. Det betyr ikke at jeg støtter ghosting, men jeg mener at kvinner bør være litt førevar. Vi kvinner kan være naive, og tenker kun det beste om den andre. Jeg liker heller å være litt midt på, for da slipper jeg overraskelser. Har hvertfall ikke sex hvis jeg er usikker eller merker at noe er «annerledes» enn sist vi møttes.

 

Anonymkode: df9a4...5a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

For første gang på lenge ser jeg et innlegg det er verdt å svare på. Selv om jeg svarer på mange innlegg her inne synes jeg dette var et av de bedre. 

Ja man må kommunisere/snakke sammen. Jeg vet at begge kjønn sliter litt med det og forventningene til sex. Mange oppfører seg som primadonnaer også som ikke gjør dette noe bedre.

Jeg kan bare svarer for meg selv da jeg prater veldig lite om hvordan andre er til andre folk. Men de tilbakemeldingene jeg har fått om meg selv liker jeg å høre. Det har bidratt til at jeg har blitt en mye bedre elsker da jeg lytter og justerer etter det hun ønsker. 

Ja du er inne på noe her. Skulle bare ønske det samme hadde vært andre veien også. Det tilhører skjeldenhetene desverre. 

Det at dama har større utfordring med å komme er mere en utfordring enn et problem for min del ihvertfall. Jeg tenker at man må kåte henne opp max for så bruke de triks man kan i boka. 

Nå liker jeg veldig godt å leke med henne slik at en orgasme kommer etter hvert den med en tunge og noen fingre f.eks. Ved penetrering så kan hun bruke en vibrator eller fingre seg selv. For min del penetrerer jeg for hennes del. Dette er noe hun selv ønsker. Noen damer kommer også av penetrering og da skjønner jeg at de setter pris på det. 

Jeg kjenner til dette med hjelp til å komme. Noen damer virker til å være fornøyde når de har kommet slik at jeg må ofte fikse meg selv. Så dette er et problem som tydelig vis går begge veier. 

Det jeg synes er rart er at noen damer ofte setter sin orgasme høyest hver gang. De virker ikke å bry seg om jeg har kommet. Nei det er mere dette at mannen kommer uansett sånn at han er sikkert fornøyd. Sånn sett savner jeg bedre samspill der begge bryr seg mere om den partneren de henger med. 

Ja damer hopper for fort i seng med ny partner. Men vet ikke om det blir bedre hvis alle venter heller. Da bytter jo menn bare taktikk og oppnår det samme så.

Er bekreftelsen så viktig for dere da? Tåler dere ikke bli "dumpa"? 

Som mann blir jeg "dumpa" veldig ofte i datingfasen. Er det forventet at jeg skal takle å bli dumpa mens dere ikke skal det?

Ja det er nok problemer i begge leirer dette med at motparten bare vil ha sitt.

Ja, man taper uansett for som du sier så bytter dere bare taktikk..det er jo derfor dere er med kvinner - fordi dere vil ha sex. Tror ikke så mye på at menn vil ha kjærlighet, et livslangt forhold og en som viser omsorg for dem. Sex er hva dere vil med oss og ingenting annet..ganske kjipt egentlig når kvinner vil ha menn for så mye mer men ikke omvendt.

Anonymkode: 80a0e...130

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

likte vel ikke fitta di da. 

Anonymkode: 741dc...2a7

Den er trang , fin og trenes daglig så tror ikke det 

Anonymkode: dfcfe...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til det første du skriver: jeg stusser VELDIG over at man må "si ifra og kommunisere" om at man også ønsker å nyte sexen og få orgasme, og at det sees på som et urimelig krav når alle vet at de fleste kvinner kommer ikke av inn - ut sex..det er ikke sånn at han skal gjøre alt arbeid, men å tenke at å slikke/fingre som er en ganske sikker vei til orgasme er "uff...jeg må gjøre det for at hun skal komme og hun krever for mye" blir absurd. Hvis det skal være sånn at jeg må leke med meg selv hver gang det er sex for orgasme så får jeg ikke sånn kjempelyst på å prøve å finne en mann fordi det blir litt hva er vitsen? Vi skal pule også må jeg onanere for å komme? Da kan jeg egentlig likegodt droppe puledelen..

Over 60% av menn har oppgitt at de kommer hver gang ved sex mot rundt 25% av kvinner så når man som mann "alltid" kommer i mål så er det leit at man ikke kan forstå at hun,ihvertfall av og til, også vil det.

Det med at enkelte har sex for fort er jeg enig i. Det blir for naivt å tro man kjenner noen etter 2-3 dates og spesielt når man VET at menn først og fremst dater for å ha sex og ikke fordi de vil noe mer. I tillegg så vet man at mange selger seg selv inn som drømmemannen i begynnelsen for å få deg på kroken og at man ikke får det ekte bildet av han ved å ha møtt han 2-3 ganger.

Angående vennina di: hun har jo egentlig rett..venter man så stikker de fordi de ikke får det de vil og man er "gnien"/bruker fitta som forhandlingskort..

Det blir galt uansett hva man gjør. Ikke ha sex for fort for da stikker de men ikke vent med sex for da stikker de også..

Anonymkode: 80a0e...130

Dette 👌👌

Anonymkode: dfcfe...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...