addict Skrevet 17. juni 2020 Forfatter #141 Del Skrevet 17. juni 2020 17 minutter siden, Albbas skrev: Så lurt å gå tur! Jeg har vært normalvektig mesteparten av livet mitt, men har alltid (som voksen) hatt "spisedager" der jeg bare kastet innpå. Jeg tror en del av grunnen til at jeg etterhvert gikk opp i vekt var at det skjedde oftere (for hey, jeg hadde jo normal vekt, tålte det!) og oftere (flere andre grunner også). Som normalvektig med et normalt forhold til mat problematiserer man det nok ikke så veldig, og ser ikke på det som tap av kontroll. For meg bikket det nok over i negativ retning når jeg begynte å tenke "jeg gikk fullstendig på trynet med maten i går, og det var bare tirsdag, jeg gir opp hele uka". Sånn tenkte jeg ikke før. Det var altså rom for sprø utskeielse før også, og det er det fortsatt, men forandringen må jo ligge i hvordan man håndterer og vurderer det i etterkant. Og der vet jeg du har masse gode verktøy! Det kommer garantert flere sånne dager. Det er jo ingen generalprøve, for dette prosjektet ditt har ingen endelig finale (selv om du kanskje føler det sånn pga operasjonen). Det er et kontinuerlig arbeid på godt og vondt. Det gode er at det derfor ikke er krise med dårlige dager. Dette innlegget betyr mer enn du tror ❤️❤️❤️ Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #142 Del Skrevet 20. juni 2020 4 dager igjen Jeg vet ikke om det er mange som leser denne "dagboken" og som finner mye inspirasjon eller interesse i den, men dere som har kommentert: jeg setter så utrolig stor pris på det ❤️ Bare en person jeg kan "hjelpe" eller som kan få svar er grunn nok til å dele. Så vit at det betyr mye for meg når du tar deg tid, og spesielt hvis jeg faktisk kan bidra til en positiv endring til noen 😊 Andres suksess har definitivt vært en av mine drivkrafter i denne prosessen, så hvis jeg kan bidra så er jeg glad for det! Jeg var inne på Instagram i dag og leste litt om ei som også har gått ned mye, trent seg opp igjen, tatt bukplastikk og som sliter med overspising. Egentlig akkurat det samme som meg, bare at jeg har "litt" jobb igjen på gymmen 😬 Hun snakker mye om dette med at overspising er en spiseforstyrrelse. Det gir meg en blandet følelse. Både fordi det å si at "jeg har en spiseforstyrrelse" er så veldig.. Diagnosepreget. Og ikke noe jeg har fått fra legen heller. Jeg har bare mine tidligere 100 kilo å vise til, og et helt liv som overvektig. Det er kanskje som alkoholikere, hvor første steg er å erkjenne at de har et problem. Og jeg kjenner at det sitter enormt langt inne, slev om jeg er åpen om at jeg sliter med overspising. Samtidig så er jeg ikke for å dette diagnoser på seg selv. Jeg tenker også at å definere det på den måten lager en slags "unskyldning"? Det er kanskje en konservativ måte å tenke på, for jeg merker at det nok bunner i at overspising ikke er en like omtalt og "akseptert" diagnose som feks anoreksi. Måten hun omtalte det på (@theirongiantess) satte ihvertfall i gang enormt mye følelser og tanker. For helt ærlig? Det er beintøft for tida. Etter at jeg sluttet på diett har jeg rett og slett fått store problemer med å finne en balanse. Jeg klarer ikke helt å finne ut av dette med å håndtere alle følelsene rundt operasjon, egen kropp, trangen for overspising, det at jeg naturligvis har stabilisert meg på noen kilo over hva jeg veide forrige fredag, hva er ok å spise, hva er normalt, hva er et usunt spisemønster og selvfølgelig problemer med at jeg har problemer med alt dette i det heletatt. Jeg er så redd for å gå opp igjen, samtidig så er jeg så stresset før operasjonen at det å håndtere følelsestrigget overspising ikke er veldig lett det heller. At den harde jobben kommer når man nærmer seg målet og når man er ferdig å slanke seg er ikke tull, selv om jeg egentlig aldri helt har klart å tro på det. Når man er ferdig så er man jo ferdig? Og når det "bare" er 5 kilo igjen så er det jo kjempeenkelt å gi siste innspurt? Virkelig ikke. Jeg trodde nok at jeg skulle klare å holde fokus og virkelig gi gass inn mot de siste ukene før operasjonen, også har jeg nesten bare kollapset litt i stedet. På en måte så har jeg slått meg til ro med at det er nødvendig for mental helse og å være fysisk klar for påkjenningen, men samtidig kjenner jeg litt på følelsen av å ha feilet mot målet. Alt dette er greit. Akkurat nå. Ting skal få være sånn de siste dagene. Jeg skal jobbe med å senke skuldrene, heller fokusere på alt jeg har klart. Altså, jeg har gått ned nesten 30 kilo. Jeg hadde aldri i verden trodd at det skulle gå. Ikke noen sinne. Og det må jeg gi meg litt tid til å kjenne på 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 20. juni 2020 #143 Del Skrevet 20. juni 2020 Synes det høres ut som du har en god innstilling. Denne reisen er nok ikke over for deg på lenge, og det er helt innafor å senke skuldrene litt innimellom. Kjenn på følelsene som dukker opp, reflekter over hvordan du håndterer det. "Feiler" du er det også læring i det. Gi deg skryt for alt du har oppnådd og gjør riktig. Jeg føler jeg gjentar meg selv, men som sagt før, du har jo ikke hastverk. Å bli "normalvektig" i hodet tar nok mange år. Og jeg tror setbacks og vanskelige perioder gjør en i bedre stand til å holde vekta, fordi man lærer seg å reflektere og ikke ta arbeidet for gitt. Det er nok veldig lurt å skrive ned tankene sine som du gjør, er nok nyttig å se tilbake på senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #144 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) 16 minutter siden, Albbas skrev: Synes det høres ut som du har en god innstilling. Denne reisen er nok ikke over for deg på lenge, og det er helt innafor å senke skuldrene litt innimellom. Kjenn på følelsene som dukker opp, reflekter over hvordan du håndterer det. "Feiler" du er det også læring i det. Gi deg skryt for alt du har oppnådd og gjør riktig. Jeg føler jeg gjentar meg selv, men som sagt før, du har jo ikke hastverk. Å bli "normalvektig" i hodet tar nok mange år. Og jeg tror setbacks og vanskelige perioder gjør en i bedre stand til å holde vekta, fordi man lærer seg å reflektere og ikke ta arbeidet for gitt. Det er nok veldig lurt å skrive ned tankene sine som du gjør, er nok nyttig å se tilbake på senere. Du er god ❤️ og jeg er veldig enig med deg. Det hjelper å få utenfraperspektiv 😊 Jeg har faktisk ikke dårlig tid. I det hele tatt! Målet før operasjonen er nådd, og magen blir som den blir. Jeg har faktisk ikke mye fett rundt mage og rygg nå. Jeg kjenner lett konturene av musklene under, og det er ikke mye å trykke inn. Det meste kan løftes opp. Jeg kjenner brystbeinet mellom puppene. Likevel så ser jeg overvektig ut. Dette skal jo løses på onsdag!! Og kanskje jeg faktisk er fornøyd med resultatet og bare kan se fram mot å bygge opp kroppen igjen? Er så SPENT og gleder meg til å dele prosessen ❤️ Endret 20. juni 2020 av addict Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 20. juni 2020 #145 Del Skrevet 20. juni 2020 Man trenger ikke være flink hver dag, men man må være flinkere oftere enn man ikke er det. Slik tenkte i hvert fall jeg når jeg begynte på reisen. Den innstillingen gjorde det også mye lettere for hode å henge med. Og du, du ser ikke overvektig ut lengre. I hvert fall ikke på bildene du legger ut her. Det er rart med det, for kroppen blir mer og mer normal, men i speilet ser man alltid det gamle. Hjernen er en skummel ting. Håper det løsner for deg når du ser deg i speilet etter operasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 20. juni 2020 #146 Del Skrevet 20. juni 2020 6 timer siden, addict skrev: 4 dager igjen Jeg vet ikke om det er mange som leser denne "dagboken" og som finner mye inspirasjon eller interesse i den, men dere som har kommentert: jeg setter så utrolig stor pris på det ❤️ Bare en person jeg kan "hjelpe" eller som kan få svar er grunn nok til å dele. Så vit at det betyr mye for meg når du tar deg tid, og spesielt hvis jeg faktisk kan bidra til en positiv endring til noen 😊 Andres suksess har definitivt vært en av mine drivkrafter i denne prosessen, så hvis jeg kan bidra så er jeg glad for det! Jeg var inne på Instagram i dag og leste litt om ei som også har gått ned mye, trent seg opp igjen, tatt bukplastikk og som sliter med overspising. Egentlig akkurat det samme som meg, bare at jeg har "litt" jobb igjen på gymmen 😬 Hun snakker mye om dette med at overspising er en spiseforstyrrelse. Det gir meg en blandet følelse. Både fordi det å si at "jeg har en spiseforstyrrelse" er så veldig.. Diagnosepreget. Og ikke noe jeg har fått fra legen heller. Jeg har bare mine tidligere 100 kilo å vise til, og et helt liv som overvektig. Det er kanskje som alkoholikere, hvor første steg er å erkjenne at de har et problem. Og jeg kjenner at det sitter enormt langt inne, slev om jeg er åpen om at jeg sliter med overspising. Samtidig så er jeg ikke for å dette diagnoser på seg selv. Jeg tenker også at å definere det på den måten lager en slags "unskyldning"? Det er kanskje en konservativ måte å tenke på, for jeg merker at det nok bunner i at overspising ikke er en like omtalt og "akseptert" diagnose som feks anoreksi. Måten hun omtalte det på (@theirongiantess) satte ihvertfall i gang enormt mye følelser og tanker. For helt ærlig? Det er beintøft for tida. Etter at jeg sluttet på diett har jeg rett og slett fått store problemer med å finne en balanse. Jeg klarer ikke helt å finne ut av dette med å håndtere alle følelsene rundt operasjon, egen kropp, trangen for overspising, det at jeg naturligvis har stabilisert meg på noen kilo over hva jeg veide forrige fredag, hva er ok å spise, hva er normalt, hva er et usunt spisemønster og selvfølgelig problemer med at jeg har problemer med alt dette i det heletatt. Jeg er så redd for å gå opp igjen, samtidig så er jeg så stresset før operasjonen at det å håndtere følelsestrigget overspising ikke er veldig lett det heller. At den harde jobben kommer når man nærmer seg målet og når man er ferdig å slanke seg er ikke tull, selv om jeg egentlig aldri helt har klart å tro på det. Når man er ferdig så er man jo ferdig? Og når det "bare" er 5 kilo igjen så er det jo kjempeenkelt å gi siste innspurt? Virkelig ikke. Jeg trodde nok at jeg skulle klare å holde fokus og virkelig gi gass inn mot de siste ukene før operasjonen, også har jeg nesten bare kollapset litt i stedet. På en måte så har jeg slått meg til ro med at det er nødvendig for mental helse og å være fysisk klar for påkjenningen, men samtidig kjenner jeg litt på følelsen av å ha feilet mot målet. Alt dette er greit. Akkurat nå. Ting skal få være sånn de siste dagene. Jeg skal jobbe med å senke skuldrene, heller fokusere på alt jeg har klart. Altså, jeg har gått ned nesten 30 kilo. Jeg hadde aldri i verden trodd at det skulle gå. Ikke noen sinne. Og det må jeg gi meg litt tid til å kjenne på 😊 Jeg tenker at dette du skriver om overspisingen er helt riktig. Du vet jeg er en «avhengig person som nå gjør noe med det. I forhold til disse tingene så må jeg nevne Rita Nilsen. Hun driver blogg og kurs for folk som har problemer med avhengighet. Det er jo et overtall av oss rusavhengige, men hun inkluderer også de med problemer i forhold til feks mat, spilling, trening, sex osv. Ikke sikkert jeg treffer rett i forhold til deg, jeg mener bestemt at folk må få definere seg selv 😊 Avhengighet er et stort fag som man kan lære seg å leve med! Alt handler om å dempe følelser uansett hva vi bruker. Diagnoser behøver man ikke å kle på seg, men å lete litt i seg selv for å finne ut hvor dette store behovet for trøst/stimuli kommer fra og innta en bevisst holdning i forhold til at man fort kan overdrive visse handlinger er bra. Disse tingene hjelper meg ihvertfall. Jeg spiser og spyr i perioder.. Så mat kan være vanskelig.. Men hey vi skal fremover og ikke bakover! Teller ned dager sammen med deg nå 😊😊😊🤗🤗🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst87 Skrevet 20. juni 2020 #147 Del Skrevet 20. juni 2020 Hei addict! Skummelt å lese en dagbok man omtrent kunne skrevet selv. Samme alder, samme overspisingaproblematikk. Ned 20 kg siden jul. Bukplastikk om ca 1 mnd.. Vilt, men veldig glad jeg kom over denne dagboken. Helt enig i at å sette en diagnose på seg selv blir feil, men jeg må jo innrømme at jeg skjønner den er der på meg selv. Det er jo det jeg sliter med. Mat skal liksom erstatte alle mulige følelser for meg. Glede, stress, engstelse, tristhet osv.. Da ble jeg fort over 100 kg da. Ingen problemer med å se det. Nå har det seg sånn at kirurgen har bedt meg om å gå ned 4-5 kg på denne mnd før opr. Da vil resultatet bli bedre mente han. Slik som jeg ser det er det jo akkurat det du har gjort? Du har vært SUPER flink! Et par kilo opp nå de siste dagene før opr pga du er spent, engstelse, stress (som også binder vann) ser jeg som helt naturlig og det vil ikke ødlegge noe som helst av resultatet ditt. Jeg regner med det samme kommer til å skje med meg på slutten også. Anyways, ble litt rotete dette, mye tanker, hehe. Men ville bare si at jeg ser på bukplastikkoperasjonen min som den første dagen i mitt nye liv. Jeg har kommet så langt. Opr stadfester bare at det er ingen vei tilbake. Min nye, kommende mage skal hylles med at kroppen min skal være sunn og normalvektig resten av livet og stå i stil til min nye mage. Samt min nye mage er en hyllest for hva jeg har fått til for å få denne operasjonen. ❤️ Lykke til med operasjonen. La det bli den første dagen av ditt nye liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia17 Skrevet 20. juni 2020 #148 Del Skrevet 20. juni 2020 Lykke til Har selv gått ned fra 142-82 kg. Tok bukplastikk med fettsuging av flanker, lårplastikk og armplastikk etter det. Har dessverre gått opp 10 kg siden jul, så må ta tak igjen! Fikk motivasjon her inne, så takk for det Magen min er like fin selv om jeg har gått opp 10 kg, føler kiloene har kommet på i ansiktet, på puppene og rumpa 😅 Jeg trengte ikke brystløft da jeg er ganske ung og det trakk seg godt sammen, men ville fylle ut huden så la inn silikon. Var veldig fornøyd, men ser nesten litt mye ut etter vektoppgangen 🙈 Tok forresten et og et lår og det er jeg sykt glad for! Jeg var litt for tøff i trynet og bevegde meg for mye for fort, så såret sprakk opp øverst i lysken, da var jeg veldig glad for at det var bare det ene låret som trengte pleie. Og det hadde vært nesten umulig å gå på do om jeg tok begge samtidig. Satt liksom på et lår på do om du skjønner 😂 Det andre sprakk også opp hos meg, men ikke like ille Opererte de med 6 ukers mellomrom, så rakk å gro mellom. Var i syden 4 uker etter bukplastikk, gikk veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juni 2020 Forfatter #149 Del Skrevet 21. juni 2020 20 timer siden, Sinsiew skrev: Man trenger ikke være flink hver dag, men man må være flinkere oftere enn man ikke er det. Slik tenkte i hvert fall jeg når jeg begynte på reisen. Den innstillingen gjorde det også mye lettere for hode å henge med. Og du, du ser ikke overvektig ut lengre. I hvert fall ikke på bildene du legger ut her. Det er rart med det, for kroppen blir mer og mer normal, men i speilet ser man alltid det gamle. Hjernen er en skummel ting. Håper det løsner for deg når du ser deg i speilet etter operasjonen! Gode ord ❤️ mere flink enn ikke flink - det skal jeg huske. Har vært flink til å ha en ganske ok tilnærming til det, men har nok også blitt veldig streng med meg selv i løpet av prosessen 😊 Som venninna mi sa: du kommer nok til å være overvektig i hodet i lang tid framover. Jeg sjekker fortsatt merkelappen på klærne mine for å se om det faktisk stemmer at de er i S/M og ikke XL. Har spurt i butikken mange ganger om klærne er merket feil 😂 15 timer siden, Fallabella skrev: Jeg tenker at dette du skriver om overspisingen er helt riktig. Du vet jeg er en «avhengig person som nå gjør noe med det. I forhold til disse tingene så må jeg nevne Rita Nilsen. Hun driver blogg og kurs for folk som har problemer med avhengighet. Det er jo et overtall av oss rusavhengige, men hun inkluderer også de med problemer i forhold til feks mat, spilling, trening, sex osv. Ikke sikkert jeg treffer rett i forhold til deg, jeg mener bestemt at folk må få definere seg selv 😊 Avhengighet er et stort fag som man kan lære seg å leve med! Alt handler om å dempe følelser uansett hva vi bruker. Diagnoser behøver man ikke å kle på seg, men å lete litt i seg selv for å finne ut hvor dette store behovet for trøst/stimuli kommer fra og innta en bevisst holdning i forhold til at man fort kan overdrive visse handlinger er bra. Disse tingene hjelper meg ihvertfall. Jeg spiser og spyr i perioder.. Så mat kan være vanskelig.. Men hey vi skal fremover og ikke bakover! Teller ned dager sammen med deg nå 😊😊😊🤗🤗🤗 Jeg skal sjekke ut tipset, tusen takk!! Tenk, snart kan vi bare druse på og bygge rumpe i stedet 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juni 2020 Forfatter #150 Del Skrevet 21. juni 2020 7 timer siden, Smørblomst87 skrev: Hei addict! Skummelt å lese en dagbok man omtrent kunne skrevet selv. Samme alder, samme overspisingaproblematikk. Ned 20 kg siden jul. Bukplastikk om ca 1 mnd.. Vilt, men veldig glad jeg kom over denne dagboken. Helt enig i at å sette en diagnose på seg selv blir feil, men jeg må jo innrømme at jeg skjønner den er der på meg selv. Det er jo det jeg sliter med. Mat skal liksom erstatte alle mulige følelser for meg. Glede, stress, engstelse, tristhet osv.. Da ble jeg fort over 100 kg da. Ingen problemer med å se det. Nå har det seg sånn at kirurgen har bedt meg om å gå ned 4-5 kg på denne mnd før opr. Da vil resultatet bli bedre mente han. Slik som jeg ser det er det jo akkurat det du har gjort? Du har vært SUPER flink! Et par kilo opp nå de siste dagene før opr pga du er spent, engstelse, stress (som også binder vann) ser jeg som helt naturlig og det vil ikke ødlegge noe som helst av resultatet ditt. Jeg regner med det samme kommer til å skje med meg på slutten også. Anyways, ble litt rotete dette, mye tanker, hehe. Men ville bare si at jeg ser på bukplastikkoperasjonen min som den første dagen i mitt nye liv. Jeg har kommet så langt. Opr stadfester bare at det er ingen vei tilbake. Min nye, kommende mage skal hylles med at kroppen min skal være sunn og normalvektig resten av livet og stå i stil til min nye mage. Samt min nye mage er en hyllest for hva jeg har fått til for å få denne operasjonen. ❤️ Lykke til med operasjonen. La det bli den første dagen av ditt nye liv. Ååå så gøy! Gratulerer med innvilget operasjon ❤️ Tar du offentlig eller privat? Hvor skal du operere? Ja jeg fikk beskjed om å gå ned 2-3 kilo til operasjonen. Har gått ned litt over 4 siden da, men jeg går alltid opp et par kilo når jeg stabiliserer meg etter diett. Det er nok neppe flesk som legger seg på bare 1 uke, for jeg fråtser jo ikke i snop og frityrfett, men jeg spiser nok litt mer salt, mer fett og mere karbo enn på diett. Så da er det ikke så rart. Er akkurat der kirurgen ba meg om å være nå ihvertfall, så det får bare være 😊 Og enig med deg, dette er en ny start! Følger deg gjerne på vegen, så har du ikke egen dagbok så oppdater meg gjerne her inne hvis du vil! 😍 7 timer siden, Leia17 skrev: Lykke til Har selv gått ned fra 142-82 kg. Tok bukplastikk med fettsuging av flanker, lårplastikk og armplastikk etter det. Har dessverre gått opp 10 kg siden jul, så må ta tak igjen! Fikk motivasjon her inne, så takk for det Magen min er like fin selv om jeg har gått opp 10 kg, føler kiloene har kommet på i ansiktet, på puppene og rumpa 😅 Jeg trengte ikke brystløft da jeg er ganske ung og det trakk seg godt sammen, men ville fylle ut huden så la inn silikon. Var veldig fornøyd, men ser nesten litt mye ut etter vektoppgangen 🙈 Tok forresten et og et lår og det er jeg sykt glad for! Jeg var litt for tøff i trynet og bevegde meg for mye for fort, så såret sprakk opp øverst i lysken, da var jeg veldig glad for at det var bare det ene låret som trengte pleie. Og det hadde vært nesten umulig å gå på do om jeg tok begge samtidig. Satt liksom på et lår på do om du skjønner 😂 Det andre sprakk også opp hos meg, men ikke like ille Opererte de med 6 ukers mellomrom, så rakk å gro mellom. Var i syden 4 uker etter bukplastikk, gikk veldig fint! Tusen takk for at du deler dine erfaringer! Og herregud gratulerer med et sinnsykt resultat!! Og så morsomt å se at du også finner god inspo her inne, det hjelper ihvertfall meg å snakke og fokusere med likesinnede ❤️ Det med å gå opp igjen er jeg veldig redd for. Håper derfor jeg får innstilt meg selv på å begynne å løfte og løpe jevnlig igjen. Det er ikke så farlig å gå opp så lenge man løfter, for da går jo mye i musklene. Gode rutiner for trening er vel uansett noe å sikte etter. Gleder meg noe helt sykt til å ta puppene, altså det er ville tilstander inni bhen og de bare velter ut på midten i bikinien fordi de rett og slett bare henger der 😂 nakkeproblemer og vonde skuldre osv har jeg jo hatt hele livet nesten, så jeg klarer heller ikke å se for meg hvordan det er å ha normal vekt i puppene 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 21. juni 2020 #151 Del Skrevet 21. juni 2020 28 minutter siden, addict skrev: Gode ord ❤️ mere flink enn ikke flink - det skal jeg huske. Har vært flink til å ha en ganske ok tilnærming til det, men har nok også blitt veldig streng med meg selv i løpet av prosessen 😊 Som venninna mi sa: du kommer nok til å være overvektig i hodet i lang tid framover. Jeg sjekker fortsatt merkelappen på klærne mine for å se om det faktisk stemmer at de er i S/M og ikke XL. Har spurt i butikken mange ganger om klærne er merket feil 😂 Jeg skal sjekke ut tipset, tusen takk!! Tenk, snart kan vi bare druse på og bygge rumpe i stedet 😎 Ha! Løftet mark sist uke. 50kg var nok 😂 Den følelsen av å løfte skikkelige vekter igjen var helt fantastisk 💃 Jeg måtte gi meg da brystmuskelen begynte å hoppe 😂 Ikke riste, men skikkelig bojng hopp 😁😁 Fremtidig fokus håper jeg blir å spise for å bli sterk ikke for å bli tynn. Gleder meg til du også er i gang med vekter, da blir det konkurranse her 😅😅😎😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juni 2020 Forfatter #152 Del Skrevet 21. juni 2020 10 timer siden, Fallabella skrev: Ha! Løftet mark sist uke. 50kg var nok 😂 Den følelsen av å løfte skikkelige vekter igjen var helt fantastisk 💃 Jeg måtte gi meg da brystmuskelen begynte å hoppe 😂 Ikke riste, men skikkelig bojng hopp 😁😁 Fremtidig fokus håper jeg blir å spise for å bli sterk ikke for å bli tynn. Gleder meg til du også er i gang med vekter, da blir det konkurranse her 😅😅😎😎😎 Oh yes you bet 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juni 2020 Forfatter #153 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) I did it ❤️ Forøvrig utrolig hvor mye jeg klarer å skjule mageskinnet med svart strategisk plassert truse og ved å strekke ut magen 😬 Jeg kan gi dere alle poseringstriksene hvis dere trenger 😂 Endret 21. juni 2020 av addict 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia17 Skrevet 21. juni 2020 #154 Del Skrevet 21. juni 2020 18 timer siden, addict skrev: Ååå så gøy! Gratulerer med innvilget operasjon ❤️ Tar du offentlig eller privat? Hvor skal du operere? Ja jeg fikk beskjed om å gå ned 2-3 kilo til operasjonen. Har gått ned litt over 4 siden da, men jeg går alltid opp et par kilo når jeg stabiliserer meg etter diett. Det er nok neppe flesk som legger seg på bare 1 uke, for jeg fråtser jo ikke i snop og frityrfett, men jeg spiser nok litt mer salt, mer fett og mere karbo enn på diett. Så da er det ikke så rart. Er akkurat der kirurgen ba meg om å være nå ihvertfall, så det får bare være 😊 Og enig med deg, dette er en ny start! Følger deg gjerne på vegen, så har du ikke egen dagbok så oppdater meg gjerne her inne hvis du vil! 😍 Tusen takk for at du deler dine erfaringer! Og herregud gratulerer med et sinnsykt resultat!! Og så morsomt å se at du også finner god inspo her inne, det hjelper ihvertfall meg å snakke og fokusere med likesinnede ❤️ Det med å gå opp igjen er jeg veldig redd for. Håper derfor jeg får innstilt meg selv på å begynne å løfte og løpe jevnlig igjen. Det er ikke så farlig å gå opp så lenge man løfter, for da går jo mye i musklene. Gode rutiner for trening er vel uansett noe å sikte etter. Gleder meg noe helt sykt til å ta puppene, altså det er ville tilstander inni bhen og de bare velter ut på midten i bikinien fordi de rett og slett bare henger der 😂 nakkeproblemer og vonde skuldre osv har jeg jo hatt hele livet nesten, så jeg klarer heller ikke å se for meg hvordan det er å ha normal vekt i puppene 🙈 Er en drøm å ha noe annet enn bare skinnfeller hengende ja 😅 Kan fint gå uten bh, men gjør det ikke så ofte 😆 Siden jeg er rimelig høy passer fortsatt klærne selv om jeg har lagt på meg heldigvis, var jo rene totalrenoveringen av garderoben på et tidspunkt 🤣 Jeg var faktisk et annet sted på konsultasjon før der jeg faktisk endte opp med tanke på hudoperasjoner. På klinikk 1(privat, men tar offentlig dekkede operasjoner) fikk jeg avslag på alt. På klinikk 2(også privat, men tar offentlig dekkede operasjoner) fikk jeg ja til alt med en gang. Begynte med puppene fordi jeg betalte de selv, og gjorde det et annet sted. Så lår, lår, mage, armer og armer på nytt da de tok litt lite første gang. Var null stress å få «retta de opp». Men de er jo redde for å ta så mye at man ikke får strukket ut armene. Synes armene var den absolutt verste operasjonen, magen var den letteste, selv om det var den eneste med dren. Litt ekkelt å ta ut drenene, men tok kanskje 10 sek. Lårene var ok, men anbefaler ikke matforgiftning når det er vanskelig å gå på do i utgangspunktet 😝 Har minket med 1 kg da jeg veide meg i dag, så satser på et par kg til før jeg fyller år i august 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. juni 2020 Forfatter #155 Del Skrevet 22. juni 2020 3 timer siden, Leia17 skrev: Er en drøm å ha noe annet enn bare skinnfeller hengende ja 😅 Kan fint gå uten bh, men gjør det ikke så ofte 😆 Siden jeg er rimelig høy passer fortsatt klærne selv om jeg har lagt på meg heldigvis, var jo rene totalrenoveringen av garderoben på et tidspunkt 🤣 Jeg var faktisk et annet sted på konsultasjon før der jeg faktisk endte opp med tanke på hudoperasjoner. På klinikk 1(privat, men tar offentlig dekkede operasjoner) fikk jeg avslag på alt. På klinikk 2(også privat, men tar offentlig dekkede operasjoner) fikk jeg ja til alt med en gang. Begynte med puppene fordi jeg betalte de selv, og gjorde det et annet sted. Så lår, lår, mage, armer og armer på nytt da de tok litt lite første gang. Var null stress å få «retta de opp». Men de er jo redde for å ta så mye at man ikke får strukket ut armene. Synes armene var den absolutt verste operasjonen, magen var den letteste, selv om det var den eneste med dren. Litt ekkelt å ta ut drenene, men tok kanskje 10 sek. Lårene var ok, men anbefaler ikke matforgiftning når det er vanskelig å gå på do i utgangspunktet 😝 Har minket med 1 kg da jeg veide meg i dag, så satser på et par kg til før jeg fyller år i august 😍 Bra jobbet 🌟 Har blitt ny garderobe her også 🙊💸 men utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 22. juni 2020 #156 Del Skrevet 22. juni 2020 Masse lykke til på onsdag! Det er jammen ikke lenge altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 22. juni 2020 #157 Del Skrevet 22. juni 2020 Titter innom for å si lykke til på operasjonen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. juni 2020 Forfatter #158 Del Skrevet 22. juni 2020 3 timer siden, Purple_Pixiedust skrev: Masse lykke til på onsdag! Det er jammen ikke lenge altså. Tuuusen takk! ❤️ 1 time siden, Solstrålen. skrev: Titter innom for å si lykke til på operasjonen din! Så snill du er, takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 23. juni 2020 Forfatter #159 Del Skrevet 23. juni 2020 I morgen.. I morgen skjer det, og når pr jeg skulle pakke sekken og gjøre alt klart så oppdager jeg at jeg har fått feil kompresjonsbody som jeg skal ha på etter operasjonen 😭 Heldigvis så skal jeg inn kl 13 så jeg har tid til å bytte før det, men dette var det virkelig ikke plass til i følelsesregisteret mitt i kveld.. Forhåpentligvis så har de den jeg trenger inne, men jeg er så redd for å ikke få tak i riktig 😭 Har gledet meg og vært i sååå godt humør i dag også klarer jeg ikke å takle dette i det heletatt. Jeg hater å ikke ha kontroll over ting.. Sukk. (uten body får jeg ikke operere - den skal på etter operasjonen og den forhindrer hevelse) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 23. juni 2020 Forfatter #160 Del Skrevet 23. juni 2020 Fikk disse før-bildene fra 1 år siden tilsendt av ei venninne i dag. Så da måtte det bli en liten collage 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå