Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, kahaki skrev:

Fine deg! Så gøy at du skriver dagbok.

Holdt jo på å kuppe slanketrådene, så måtte få det ut en plass 😂 Her er det heldigvis frivillig å følge med for andre 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSX_20200522_195529.thumb.jpg.d741bd1449f3d9a8495ba5018ec68122.jpg

Et lite framskritts-bilde. Dristet meg til å kjøpe en turbukse i str 38 og den kom i posten 12. mai. Den passet ikke helt, men jeg ville prøve igjen i dag. 10 dager mellom bildene, så det er et godt bilde på at hver dag teller 🥰 den er fortsatt piiiittelitt stram over lårene for min smak, men absolutt brukanes. 

 

Altså. Jeg var str 44.

 

Det er nesten ikke til å fatte for meg at jeg kan ha på meg str 38 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Der var du! Leita etter deg 😂 

Fint med bilder 👍 Du er ei flott og veldreid(kan man si det??) dame 🤩

Vurderer dagbok selv men ser litt på blogg også. Litt usikker men det kan være en bra greie. Vekt og trening er viktig for meg men hovedfokus er å forbli en tørrlagt alkoholiker. Akkurat det ordet kan også trekke lesere til en blogg, folk liker litt «fæle ting.. Og skriving er jo terapautisk for de fleste. Nok om det.

Utrolig å se hva som går ann å få til, jeg tenker du gir håp til mange som er for tunge å har det vondt 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, addict skrev:

PSX_20200522_195529.thumb.jpg.d741bd1449f3d9a8495ba5018ec68122.jpg

Et lite framskritts-bilde. Dristet meg til å kjøpe en turbukse i str 38 og den kom i posten 12. mai. Den passet ikke helt, men jeg ville prøve igjen i dag. 10 dager mellom bildene, så det er et godt bilde på at hver dag teller 🥰 den er fortsatt piiiittelitt stram over lårene for min smak, men absolutt brukanes. 

 

Altså. Jeg var str 44.

 

Det er nesten ikke til å fatte for meg at jeg kan ha på meg str 38 🙈

Utrolig bra jobba! Det er så gøy når klærne begynner å bli større og man kan bruke gamle eller nye ting 🤩 herlig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på som følger 😊

Så utrolig bra jobba! 

Jeg begynte på vektnedgang selv sommeren 2018. Sommeren 2019 hadde jeg gått fra 96-75 kg. Så ble jeg preggers, og gikk like så gjerne opp 30(!!) Kg. Bummer.. med eldstejenta la jeg kun på meg 7. Var heldigvis mest vann, for nå 3 uker etter fødsel står vekta på 85. 

Nå trenger jeg motivasjon til å fortsette med gode vaner og fin livsstil, og ingen ting er bedre enn å følge andre som også er på tur ned! 

 

Lykke til med operasjon 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sinsiew skrev:

Slenger meg på som følger 😊

Så utrolig bra jobba! 

Jeg begynte på vektnedgang selv sommeren 2018. Sommeren 2019 hadde jeg gått fra 96-75 kg. Så ble jeg preggers, og gikk like så gjerne opp 30(!!) Kg. Bummer.. med eldstejenta la jeg kun på meg 7. Var heldigvis mest vann, for nå 3 uker etter fødsel står vekta på 85. 

Nå trenger jeg motivasjon til å fortsette med gode vaner og fin livsstil, og ingen ting er bedre enn å følge andre som også er på tur ned! 

 

Lykke til med operasjon 😊

Tusen takk!

 

Og tenk for et fantastisk utgangspunkt du hadde da du ble gravid, og at du slapp å veie 30 kilo mer enn utgangspunktet ❤️

 

Gratulerer så mye 😍 Nyt og bruk tida på lille, jeg var ikke i form til å engang prøve på slanking før etter flere mnd, var i sååå dårlig form.. Likevel så tenkte jeg alt for mye på det. Og skulle kanskje ønske jeg hadde kost meg mer i nuet? Er det en tid man skal få lov til å senke skuldrene så er det ihvertfall nå ❤️

 

Ble litt sjalu kjenner jeg, selv om jeg har nok med mine 2 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! ❤️ Virkelig både imponerende og inspirerende! 🤩 Vil gjerne følge deg videre her. 

Skal selv forsøke å komme meg ned i vekt (forhåpentligvis for siste gang😳), har nesten samme utgangspunkt som du hadde i fjor, så det her var inspirerende å lese. Så godt jobbet å tenke langsiktig og ikke mistet motivasjonen underveis. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Prague skrev:

Så flink du er! ❤️ Virkelig både imponerende og inspirerende! 🤩 Vil gjerne følge deg videre her. 

Skal selv forsøke å komme meg ned i vekt (forhåpentligvis for siste gang😳), har nesten samme utgangspunkt som du hadde i fjor, så det her var inspirerende å lese. Så godt jobbet å tenke langsiktig og ikke mistet motivasjonen underveis. :blomst:

Tusen takk! Masse lykke til med det, del gjerne og vær aktiv på ned i vekt-trådene her på forumet. Det hjelper mye å ha likesinnede å prate med ☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23. mai og 31 dager igjen til operasjon. Om 1 mnd så er det "i morgen". 

 

I morges så veide jeg 74,8 kilo, og det betyr at jeg endelig kan skilte med å ha gått ned over 25 kilo. 25 kilo.

 

Jeg husker da jeg startet så tenkte jeg inni meg at jeg hadde så lyst til å veie 75 kilo, men jeg turte ikke å legge det inn i appene som et mål fordi det var alt for hårete. Og plutselig så står jeg her, og skal jammen ned 5 kilo til. 

Screenshot_20200523_093837_com.beurer.connect.healthmanager.thumb.jpg.1646f0cc98f996cd93063f3368b5967e.jpg

Dag 3 på PSMF går greit, men energinivået er lavt og jeg gleder meg til denne lavkarbo-knekken gir seg. Føler meg veldig "flat". Heldigvis så er det veldig motiverende å se at vekta kryper nedover. Målet er liksom så nært nå!! Så får jeg se om jeg skal finjustere når jeg har kommet meg etter operasjonen. 

IMG_20200523_110337.thumb.jpg.997df81552058e2c167bbed3bc0ae8c8.jpg

I dag har jeg returnert en del klær som jeg hadde bestilt i str medium. Da jeg kjøpte dem for ikke veldig lenge siden så tenkte jeg at medium var ambisiøst, men jeg må bestille i størrelse small i stedet 🥰

 

Denne kjolen er i medium, men tror den sitter fint hvis jeg går ned noen kilo også. 

 

Håper dere får en strålende lørdag ☀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, RoNo skrev:

Helt utrolig motiverende å lese. For en forskjell. Gratulerer så mye. 

Takk 🥰 hvordan går det med røykeslutten? 🌟🌟🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår til med ei litta før og etter i dag og! Fant fram bikinien og måtte prøve den. 

 

Nå poserer jeg jo helt annerledes på etter-bildet da så kanskje jeg skulle løpt ned og tatt et annet. Det får bli siden 😊 Poenget er vel at den gikk fra å ikke passe til å passe. Hurra! 

 

Før-bildet ble tatt 10. april og etter er i dag, 23. mai. 

PSX_20200523_122335.thumb.jpg.c76a2ea110b04353eb529426bb330639.jpg

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, addict skrev:

Takk 🥰 hvordan går det med røykeslutten? 🌟🌟🌟

Ikke så ille. Er på hyttetur, så da tillater jeg det. Rart med det, det er veldig få som vet om det og da føler jeg det er mindre stress. Så det har blitt cava og kos, men helt uten dårlig samvittighet når jeg har tatt meg en eller to. Har spart et par tusen kroner denne tiden så det er jo gøy. Tenker at klarer jeg meg slik framover er jeg rikelig fornøyd

 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, addict skrev:

Slår til med ei litta før og etter i dag og! Fant fram bikinien og måtte prøve den. 

 

Nå poserer jeg jo helt annerledes på etter-bildet da så kanskje jeg skulle løpt ned og tatt et annet. Det får bli siden 😊 Poenget er vel at den gikk fra å ikke passe til å passe. Hurra! 

 

Før-bildet ble tatt 10. april og etter er i dag, 23. mai. 

PSX_20200523_122335.thumb.jpg.c76a2ea110b04353eb529426bb330639.jpg

 

 

Du ser smashing ut, jeg heier på deg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Hummel34 skrev:

Fantastisk! Hvor mange kalorier har du spist? Hvor høy er du?

Alt står i første innlegg 😊

 

27 minutter siden, Meadow skrev:

Du ser smashing ut, jeg heier på deg 👍

Tuuusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
22 timer siden, addict skrev:

Slår til med ei litta før og etter i dag og! Fant fram bikinien og måtte prøve den. 

 

Nå poserer jeg jo helt annerledes på etter-bildet da så kanskje jeg skulle løpt ned og tatt et annet. Det får bli siden 😊 Poenget er vel at den gikk fra å ikke passe til å passe. Hurra! 

 

Før-bildet ble tatt 10. april og etter er i dag, 23. mai. 

PSX_20200523_122335.thumb.jpg.c76a2ea110b04353eb529426bb330639.jpg

 

 

Fin bikini! Ser ut til at den kan holde ting litt på plass 😅 Det er en utfordring for meg.. Hvor er den kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fallabella skrev:

Fin bikini! Ser ut til at den kan holde ting litt på plass 😅 Det er en utfordring for meg.. Hvor er den kjøpt!

Ja den er råfin. Kjøpte den på Ellos 🌟🌟🌟 Ikke så dyr heller synes jeg å huske 🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20200524_103200_net.cachapa.libra.thumb.jpg.7a69f95401ce159b079ede463d1af66c.jpg

 

Tenkte bare jeg skulle dele tallene mine fra Libra som viser litt statistikk over vektnedgangen min. Som dere ser så har jeg gått ned under 500g i uka i gjennomsnitt det siste året. Det siste halvåret har jeg gått ned 580g i uka i gjennomsnitt. De siste 3 månedene har jeg gått ned ca 740g i uka i gjennomsnitt. 

 

Kort fortalt betyr dette at jeg mange uker har gått opp, mange uker ikke har gått ned noe i det heletatt og noen uker har jeg hatt god nedgang. MEN. Selv om det til tider har stoppet opp eller jeg har gått opp noen kilo (hei 3 kilo i jula) så er det det store bildet som er viktig. Du kommer ingen veg hvis du gir opp, og husk at sneglefart også er fart. Hvis man peker nesa framover og ser litt større på det så er litt bedre enn ingenting og det er også helt greit å leve livet inn imellom jobben du gjør. 

 

Det ble dagens motivasjons-pep fra meg. Ikke nødvendigvis fordi jeg mener at jeg skal lære andre noe, men også fordi jeg også trenger å minnes på dette ofte. Og det må jeg også være flink til å huske for å ikke gå opp igjen. 

IMG_20200524_155424.thumb.jpg.e4ec49cb198c369c9c669e5f9ffc1504.jpg

Denne Levis-shortsen har jeg tatt vare på i mange år. Du vet de plaggene som du aldri kan kvitte deg med fordi "dette skal jeg passe inn i en dag" ? Da jeg startet så fikk jeg den ikke til å møtes på midten engang. Jeg veier nå 10 kilo mindre enn sist jeg faktisk kunne bruke den ☀️

Snapchat-431873374.thumb.jpg.954ba0fd7b7513d8a93a0638a2443dae.jpg

 

Håper dere har hatt en strålende søndag ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...