AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #401 Del Skrevet 30. juli 2020 Frokost: 1 kokt egg, 2 Wasa Husmann knekkebrød med leverpostei Lunsj: 2 brødskiver (grove) med jordbærsyltetøy (lett-variant). Mellommåltid/snacks: 1 skyr sitron, 1 mellombar fra Coop. Middag: risgrøt med kanel og 1 ts sukker. 3 kopper kaffe, 2 dl sukkerfri brus, ca. 2 l vann. Anonymkode: 1c650...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 30. juli 2020 #402 Del Skrevet 30. juli 2020 Jeg er på en liten mini-cut, så jeg tenkte å slenge meg på her. Frokost (for en gangs skyld): grøt med havre og quinoa, plus en shake med fryste blåbær, bananprotein og havremelk (egentlig ikke så digg - tenkte å prøve noe annet enn fryste jordbær) Snack: proteinbar Pre-workout: en mariekjeks Middag: 250 g laks, 50 g spinat og ca 50 g quinoa (7-800 kcal-ish) Kvelds: oppkutta ananas og nektarin, mager cottage cheese Innafor med skrytebilder her? Slenger inn middagen: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 30. juli 2020 #403 Del Skrevet 30. juli 2020 Lunsj: 2 rugsprø med smøreost, paprika, tomater, jordbær og moreller Middag: Karbonadedeig (taco), hjertesalat, tomater, løk, avokado, tacosaus (Ingen lefse i dag) Kvelds: Jordbær og moreller, yoplait 0,0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 30. juli 2020 #404 Del Skrevet 30. juli 2020 2 knekkebrød med egg og kaviar 1 knekkebrød med kalkunskinke og mager smørost kylling og pestopasta mager vaniljekesam, bringebær, pasjonsfrukt og mango litt lollipop is en kanelbolle fra ikea (disse kanelbollene kjøpte jeg for lenge siden og hadde helt glemt de i fryseren. Kaster ikke mat, selv om jeg nå prøver å leve et litt bedre liv. Det har jeg gjort for mange ganger før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 31. juli 2020 #405 Del Skrevet 31. juli 2020 Lunsj: 2 rugsprø med smøreost, paprika, tomater, jordbær og moreller Middag: Karbonadedeig (taco), hjertesalat, tomater, løk, avokado, tacosaus (Ingen lefse i dag) Kvelds: Jordbær og moreller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #406 Del Skrevet 31. juli 2020 Frokost: 1beger med yuplait jordbæryoghurt og 2 kopper kaffe med lettmelk Lunsj: Focaccia-sandwich med soltørket tomat og manchego-ost. 1 liten Cappuchino. 1/3 kanelbolle. Middag: Sandwich med ett egg, fjellskinke og salat. Pepsi max og vann. Anonymkode: ac45b...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #407 Del Skrevet 31. juli 2020 2 havrestykke med syltetøy 2 knekkebrød med leverpostei. En iskaffe med salt karamell. Fiskeburger med stekt sopp, stekt cherrytomat og agurk. 1 energidrikk Anonymkode: a4b22...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 31. juli 2020 #408 Del Skrevet 31. juli 2020 (endret) Frokost: 1 skyr og litt blåbær og bringebær Etter trening: Atkinsbar Lunsj: Hamburger med et stekt egg på toppen Middag: 2 skiver lavkarbo langpannebrød med smør, salat, ost og skinke Endret 31. juli 2020 av Agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niffin Skrevet 31. juli 2020 #409 Del Skrevet 31. juli 2020 Frokost - Poke Bowl (ble litt uggen av den så har ikke orket noe særlig mat siden) Fredagssnacks - Popcorn og muligens en is jeg orker Klokken er allerede straks 21 så vet ikke om jeg skal spise noe særlig mer i dag, men hvis jeg blir sulten før jeg sovner ( den poken virkelig gjorde meg både langmett og uggen 😅) så tar jeg meg en brødskive med et kokt egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #410 Del Skrevet 31. juli 2020 Frokost: Havregrøt på skummet melk, en halv banan, honning og kanel, + kaffe og et kokt egg. Trim: Gikk tur i 3 timer og 40 minutter, brente ca. 800kalorier på den turen. Jeg skulle egentlig ikke gå så lang tur, men så tenkte jeg føkk it, og gikk likevel siden det var fint vær. Den turen var akkurat litt for lang til at jeg skulle ha gått uten matpakke mtp. at det var en stund siden frokost. Måtte plukke meg en håndfull blåbær og hive i meg bare for å få litt blodsukker så jeg kom meg ned igjen:P Fin tur da:) Middag: Laks med bakt potet, agurksalat og ekstra lett rømme Dessert: 2 ruter sjokolade Kvelds: Gresk yoghurt med en halv banan, noen jordbær og litt hakkede nøtter Anonymkode: b3a08...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #411 Del Skrevet 31. juli 2020 Kyllingsalat med basalmico 3 rugsprø med kremost og paprika yoplait 0/0 Et stort sjokoladekakestykke Anonymkode: 24fab...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 31. juli 2020 #412 Del Skrevet 31. juli 2020 Lunsj: stekt aubergine med røre av eggehvite+cottage cheese og grønnsaker: 300 kcal Snack: To proteinbarer (cookie dough fra body lab=kjevetrening) 440 kcal Pre work-out: masse vannmelon Middag/kvelds: Pulled storefekjøtt (veldig lite fett) kokt i crockpoten med rødvin og andre godsaker, 100 g ris, spinat, brekkbønner og tomat. Veldig stor porsjon, siden jeg har spist lite ellers i dag. Vil tro det er mellom 800-1000 kcal her: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #413 Del Skrevet 1. august 2020 I går: Frokost: to gulrøtter. Velger det sånn siden fredag er kosedagen i vårt hus. sen frokost/lunsj: en brødskive med litt dressing, litt dansk salami og masse grønt. 200kcal Middag: pizza. Fredag er pizzadag, hjemmelaget med chorizo. 1000kcal. Kvelds: samme som lunsj + litt Popcorn. 300kcal. Totalt 1500, som er fint på «lørdag». Anonymkode: 03454...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 1. august 2020 #414 Del Skrevet 1. august 2020 I går spiste jeg: - To knekkebrød med kalkunskinke og ett egg - En laksefilet, masse salat, mango og pitabrød (og mango chutney) - En skål med havregryn og banan Og en iskaffe Trening: Løpetur, styrketrening pluss 4 km gåtur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 1. august 2020 #415 Del Skrevet 1. august 2020 lunsj: proteinbar snack: to dyreparken-is middag 1: 200 g laks med ketsjap manis og bittelitt quinoa ved siden av middag 2: Pizza parma. Protein 55 g, Fett 32 g, Karbo 84 g, plus grønnsaker = 850 kcal snacks: vannmelon Så blir det muligens en jordbærshake til kvelds. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 2. august 2020 #416 Del Skrevet 2. august 2020 Uff... I går: 4 pizzastykker med hvitløksdressing Litt nachos med salsadip En tacolefse En iskaffe cappuccino Litt smash 3 rugsprø med potetsalat og roastbiff som jeg strødde parmesan- ost over til kvelds.. Vannmelon Er enda mett, så jeg har foreløpig ikke spist noe i dag, kun drukket vann Grusom matdag på fornøyelsespark i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #417 Del Skrevet 2. august 2020 Dagens meny Frokost: 2 grovbrødskiver med salami og egg, masse ruccola,agurk og tomat Lunch: 2 tykke ristede skiver lyst nøttebrød m/ aioli og diverse fersk oliven. 1 nektarin Middag i dag blir: Taco ❤️ 2 lefser med karbonadedeig, tacosaus, masse grønnsaker og syltet chili. (Lucky me, liker ikke ost og rømme som tilbehør 😊) Anonymkode: c8bcd...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #418 Del Skrevet 2. august 2020 2 havrestykke med syltetøy 1 energidrikk sukkerfri 2 havrestykke med syltetøy, dobbel 0 yoghurt Byggrynsgrøt fjordland 1 energidrikk Anonymkode: a4b22...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 2. august 2020 #419 Del Skrevet 2. august 2020 Frokost: 1tortilla med gulost og spekeskinke. Lunsj: iskaffe. (Var bare 5 timer mellom frokost og middag.) Middag: ovnsbakte grønnsaker med fiskekaker. En liten skål is til dessert. Snacks (fullstendig unødvendig): 8 biter smågodt. Nå skal jeg pusse tenner så jeg gir meg der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 2. august 2020 #420 Del Skrevet 2. august 2020 Lunsj: proteinbar 210 kcal Pre workout: 150 g pulled storfekjøtt med litt kraft: ca 300 kcal *trening* Post workout: et eple (50 kcal) og min egen proteinsjokoladekake med salt karamellsaus (160 kcal (!)) (hmu for oppskrift). *trening2* Post workout 2: Dobbel burger fra en lokal restaurant, ca 1000 kcal. Slenger meg på den tannpuss-greia nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå