Lily92 Skrevet 7. desember 2020 #821 Del Skrevet 7. desember 2020 HURRA!!! 😀😀😀 så bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 7. desember 2020 #822 Del Skrevet 7. desember 2020 Gode nyheter!! 👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 7. desember 2020 #823 Del Skrevet 7. desember 2020 Ååå nå ble jeg glad, så fantastisk med EL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 7. desember 2020 #824 Del Skrevet 7. desember 2020 Nå ble jeg så glad! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 7. desember 2020 #825 Del Skrevet 7. desember 2020 Nå krysses fingrene for at dette er gullegget 🙌🏼🤩❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 7. desember 2020 #826 Del Skrevet 7. desember 2020 Ååh, nå ble jeg skikkelig glad!! Gratulerer ❤️ Det gikk til slutt, ser du! Fikk EL i dag jeg også, så da er vi i rute begge to 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. desember 2020 #827 Del Skrevet 7. desember 2020 Hurra for eggløsning! Og perfekt timing med ikm, så får vi bare krysse alt bo har for at mensen ikke kommer!🤩🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 7. desember 2020 #828 Del Skrevet 7. desember 2020 Hurra!! 😄 Håper så inderlig at du får den julegaven du ønsker deg mest av alle! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 7. desember 2020 #829 Del Skrevet 7. desember 2020 Så gøy :):) nå blir det spennende fremover 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 7. desember 2020 #830 Del Skrevet 7. desember 2020 HURRA! Se på den fine testen, da! 😍 Så glad på dine vegne! Måtte du få slippe mensen i jula, og få tidenes fineste julegave i år ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 7. desember 2020 #831 Del Skrevet 7. desember 2020 Hurra, så bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 7. desember 2020 #832 Del Skrevet 7. desember 2020 😍 så bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 7. desember 2020 #833 Del Skrevet 7. desember 2020 Hurra!! Da krysser vi fingrene for at mensen ikke kommer til jul! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 8. desember 2020 #834 Del Skrevet 8. desember 2020 Hurra for positiv EL test!! ❤️ Nå er det snart dpo land igjen ❤️!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 8. desember 2020 #835 Del Skrevet 8. desember 2020 Hurra🥳🥳🥳 Godt å endelig få kommet ordentlig i gang tenker jeg 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 8. desember 2020 #836 Del Skrevet 8. desember 2020 Når jeg ser alle lykkeønskningene du har fått, så stusser jeg nesten på om det er overflødig at jeg og skriver 😜 Men HURRA! Så godt å lese at egget bare trengte litt ekstra betenkningstid 😊😊 Krysser fingrene for at dette er egget, og at du kan vise din mann en positiv digital på morgenen på julaften 🤩🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #837 Del Skrevet 8. desember 2020 CD 21 Niny skrev (16 minutter siden): Når jeg ser alle lykkeønskningene du har fått, så stusser jeg nesten på om det er overflødig at jeg og skriver 😜 Neei, jeg setter umåtelig pris på hver eneste melding!! Tusen takk for fingerkryssingen. Det er egentlig helt utrolig å være 36 år, blitt gravid 7 ganger, født 3 barn og fortsatt bli forundret over kroppen sin Men jeg stusser altså på disse murringene. Rundt CD12-13 hadde jeg så klare murringer. Dere vet sånn at det murrer så kraftig at dere egentlig vet at EL-testen blir positiv på ettermiddagen... sånn har jeg hatt det før, og sånn hadde jeg det da. Men som kjent ble jo testene negative. Men så ble den positiv i går, og jeg kunne ikke blitt mer overrasket sånn murre-messig. Kjenner absolutt ingenting. Har aldri vært så rolig hittil denne syklusen som nå. Helt merkelig! Driver jo og hååper på at jeg skal kjenne det skikkelig godt når egget faktisk slipper. Innbilder meg jo at det er et godt tegn, fordi jeg ble gravid på det i sommer. Husker så godt den hytteturen, rett etter positiv EL-test og jeg våknet om natten av EL-smerter. Lå og vred meg i fosterstilling i lang tid så vondt var det. Og knappe to uker senere fikk jeg positiv g-test! Så ville følt meg bedre om jeg kan kjenne det denne gangen også 🤞 Jeg skal ta test igjen i ettermiddag. Håper jo egentlig den er negativ, for vil jo raskest mulig over i dpo-land 😛 Jeg har alle sykluser i år bortsett fra den forrige hatt positiv EL-test èn dag, da ble det to. Så håper ikke det er den nye normen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 8. desember 2020 #838 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Amatariel skrev (45 minutter siden): CD 21 Neei, jeg setter umåtelig pris på hver eneste melding!! Tusen takk for fingerkryssingen. Det er egentlig helt utrolig å være 36 år, blitt gravid 7 ganger, født 3 barn og fortsatt bli forundret over kroppen sin Men jeg stusser altså på disse murringene. Rundt CD12-13 hadde jeg så klare murringer. Dere vet sånn at det murrer så kraftig at dere egentlig vet at EL-testen blir positiv på ettermiddagen... sånn har jeg hatt det før, og sånn hadde jeg det da. Men som kjent ble jo testene negative. Men så ble den positiv i går, og jeg kunne ikke blitt mer overrasket sånn murre-messig. Kjenner absolutt ingenting. Har aldri vært så rolig hittil denne syklusen som nå. Helt merkelig! Driver jo og hååper på at jeg skal kjenne det skikkelig godt når egget faktisk slipper. Innbilder meg jo at det er et godt tegn, fordi jeg ble gravid på det i sommer. Husker så godt den hytteturen, rett etter positiv EL-test og jeg våknet om natten av EL-smerter. Lå og vred meg i fosterstilling i lang tid så vondt var det. Og knappe to uker senere fikk jeg positiv g-test! Så ville følt meg bedre om jeg kan kjenne det denne gangen også 🤞 Jeg skal ta test igjen i ettermiddag. Håper jo egentlig den er negativ, for vil jo raskest mulig over i dpo-land 😛 Jeg har alle sykluser i år bortsett fra den forrige hatt positiv EL-test èn dag, da ble det to. Så håper ikke det er den nye normen. Med mine barn kjente jeg EL tydelig. Hadde så vondt at jeg måtte bruke varmepute. Men denne gangen kjente jeg ingenting. Var derfor jeg var usikker på om jeg faktisk hadde hatt el. Men ble gravid denne syklusen, så er vel bare kroppen som reagerer forskjellig hver gang Har også hatt positiv el test to dager denne gang. Jeg pleier å ha en dag. Lurer på om letrozol kan være årsaken til det hos meg men usikker. Du får heller tenke at denne PP blir du gravid igjen nettopp fordi kroppen er «annerledes»🤞🏻🤞🏻😊 Endret 8. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #839 Del Skrevet 8. desember 2020 Noddi skrev (1 minutt siden): Lurer på om letrozol kan være årsaken til det hos meg men usikker. Aha, det er jo sant! Forrige syklus var første gang jeg bruke letrozol, og det var også første gang EL-testen var positiv to dager. Kan absolutt ligge noe i det! Litt kjedelig bare at jeg tydeligvis slipper egg en god stund etter positiv test. Kanskje. Tempingen er ikke så klar som jeg ønsker, men det kan tyde på det. Fertilityfriend mente jeg hadde EL 3-4 dager etter første positiv test på de to forrige syklusene. Syns det er litt lenge. Hovedsakelig fordi jeg jo bare vil inn i dpo-land, men også for å ha litt sex-pause Misforstå meg riktig! Jeg er glad i sex, og vi holder stort sett på syklusløpet ut. Men er likevel noe med at før EL har man i bakhodet at man bør, mens etter EL må man faktisk ikke. Det går an å legge seg tidlig for å sove Er litt der at jeg er trøtt og sliten for tiden og vil krype mye under dynen - for å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #840 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Kan vel påstå at dagens EL-test ikke akkurat ble negativ 😅 Kunne absolutt tenkt meg at den ble negativ for raskere vei inn i dpo, men akkurat nå er jeg bare så glad for positiv test generelt at en dag fra eller til går bra. Men krysser fingrene for EL i morgen! Sist tok det to dager etter. Endret 8. desember 2020 av Amatariel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå