Kaiaermeg Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #41 Del Skrevet 6. mai 2020 Gratulerer så mye til dere begge, @Zannathe og @Marisana 😍 Vi hadde jo i utgangspunktet tenkt til å vente en god stund før vi delte nyheten med noen i det hele... Men så 😂 Var på kontoret tidlig i dag, og så kom en kollega. Hørte at hun var med kaffemaskinen, så gikk dit for å slå av en prat. Så ble hun litt rar og sa "jeg må fortelle deg en hemmelighet...", og kika seg rundt oss for å dobbeltsjekke at der ikke var noen. Så bryter hun ut og sier at hun er gravid - og jeg klarer ikke å holde meg og svarer "jeg også!! 😂😂". Begge bare ler og er helt sjokka , så sykt tilfeldig! Hun er 8 uker med termin i desember, og jeg er 5 uker med termin i januar. Jaja, blir dritt for sjefen... 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 6. mai 2020 #42 Del Skrevet 6. mai 2020 Hei dere! Jeg sniker meg over hit fra november/desember etter TUL i dag. Ble satt tilbake TO uker fra uke 8 til uke 6, med ny termin 2. januar. Legen var ikke særlig bekymret, siden jeg har uregelmessig mens, og først fikk en positiv test 6+0 etter menstermin, med en negativ test 5+0 etter menstermin. Plommesekk og embryo var akkurat riktig størrelse etter 6+0, og hjertet banket i vei i 140. Jeg er selvfølgelig litt bekymret, og føler på at alt skal ta to uker lenger tid Noen som har noen beroligende ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linni. Skrevet 6. mai 2020 #43 Del Skrevet 6. mai 2020 Hei, jeg blir også med her 😊 Er 6+1 i dag med nummer to, har en gutt fra før på 19 måneder 👶🏼 Har mensentermin 1 januar, så blir jo spennende å se hvilket år denne har tenkt til å komme 🙈 Har time til TUL på lokalsykehuset 8+6, mest fordi jeg vil se at alt er som det skal. Har også bestilt privat TUL 12+2, da håper vi å se det meste, gjorde i hvert fall det forrige gang 😊 Av apper liker jeg best Preglife, også prøver jeg Preggers denne gangen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #44 Del Skrevet 6. mai 2020 Gratulerer, @Kelsier og @linni. 😍 Hmm, ut i fra det du skriver, @Kelsier tenker jeg at alt høres normalt og flott ut - og det er kanskje beroligende? Svigerinnen min har PCOS og hun ble også satt tilbake to uker - noe hun synes var veldig rart, men alt stemte iht den nye termindatoen mtp OUL osv Og nå har jeg ei nydelig lita tantejente! Så dette går nok fint Godt med litt ultralyder, @linni.! Jeg har bestilt til ca uke 11, men så bestilte jeg til uke 6/7 idag. Har hatt en SA tidligere, så kjenner på et behov for å se at der er noe som vokser og trives 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linni. Skrevet 6. mai 2020 #45 Del Skrevet 6. mai 2020 29 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Gratulerer, @Kelsier og @linni. 😍 Hmm, ut i fra det du skriver, @Kelsier tenker jeg at alt høres normalt og flott ut - og det er kanskje beroligende? Svigerinnen min har PCOS og hun ble også satt tilbake to uker - noe hun synes var veldig rart, men alt stemte iht den nye termindatoen mtp OUL osv Og nå har jeg ei nydelig lita tantejente! Så dette går nok fint Godt med litt ultralyder, @linni.! Jeg har bestilt til ca uke 11, men så bestilte jeg til uke 6/7 idag. Har hatt en SA tidligere, så kjenner på et behov for å se at der er noe som vokser og trives Ja, jeg var i uke 8 forrige svangerskap også og da synes jeg det var godt å se at det var noe der 😉 Hadde heller ingen symptomer, så derfor var jeg litt småbekymret og synes det var fint å få en bekreftelse. Har heller ikke mye symptomer denne gangen (hittil) og har prøvd i 8 måneder, så kjenner jeg er litt mer bekymra denne runden og vil hvert fall se hjerteslag 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 6. mai 2020 #46 Del Skrevet 6. mai 2020 3 timer siden, linni. skrev: Hei, jeg blir også med her 😊 Er 6+1 i dag med nummer to, har en gutt fra før på 19 måneder 👶🏼 Har mensentermin 1 januar, så blir jo spennende å se hvilket år denne har tenkt til å komme 🙈 Har time til TUL på lokalsykehuset 8+6, mest fordi jeg vil se at alt er som det skal. Har også bestilt privat TUL 12+2, da håper vi å se det meste, gjorde i hvert fall det forrige gang 😊 Av apper liker jeg best Preglife, også prøver jeg Preggers denne gangen 😛 Gratulere så mye!😊 Må man ha henvisning for TUL? Kunne nemlig tenkt meg en selv rundt uke 8 ca, for å faktisk se at det er liv 😊 Hvis ikke får jeg håpe at fastlegen min kan ta meg inn da hun har ul på kontoret😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linni. Skrevet 6. mai 2020 #47 Del Skrevet 6. mai 2020 7 minutter siden, Zannathe skrev: Gratulere så mye!😊 Må man ha henvisning for TUL? Kunne nemlig tenkt meg en selv rundt uke 8 ca, for å faktisk se at det er liv 😊 Hvis ikke får jeg håpe at fastlegen min kan ta meg inn da hun har ul på kontoret😃 For TUL på gyn. avdeling på offentlig sykehus må man ha henvisning fra fastlege. Men om fastlegen har så kan man sikkert gjøre det der? 😛 Ellers kan man ta privat og betale da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 6. mai 2020 #48 Del Skrevet 6. mai 2020 På 4.5.2020 den 22.37, Skoliss skrev: Gratulerer ❤️ akkurat samme her, gravid mellom forsøk! Veeldig gøy 🥰 Håper formen bedrer seg! På 4.5.2020 den 18.57, Kaiaermeg skrev: @Mamma_3 haha, ja jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det ellers 😂 ubehagelig vertfall! Håper den kommende natta blir bedre 😊 Ja, skjønner hva du mener 😴 Gratulerer, @Dovendyr1! 😍 Så fantastisk at det klaffet for dere mellom forsøk 💕 Takk til begge to 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 6. mai 2020 #49 Del Skrevet 6. mai 2020 2 timer siden, linni. skrev: For TUL på gyn. avdeling på offentlig sykehus må man ha henvisning fra fastlege. Men om fastlegen har så kan man sikkert gjøre det der? 😛 Ellers kan man ta privat og betale da 😉 Okei😊 Ja, jeg kan gå dit men de tar foreløpig ikke imot timebestillinger pga korona. Men jeg regner med at jeg får en time hos henne innen jeg er 12 uker på vei 😊 Privat er ikke aktuelt da jeg bor veldig langt unna nærmeste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 8. mai 2020 #50 Del Skrevet 8. mai 2020 Hei hei! Slenger meg på 🥰 Første positive test 9 dpo. Fin og sterk babystrek i dag, er 3+6. Første barn for oss begge og vi gleder oss masse 👶🏼🎉 Termin rundt 16. januar. Vi får se hva lege/jordmor finner ut etterhvert. Blir bare mer og mer trøtt, men våkner likevel grytidlig. I dag var jeg oppe halv seks... Har veeldig vonde pupper nå og litt kortere lunte enn vanlig. 😳 Huff, stakkars samboer har allerede fått kjeft for ingenting - beklaget meg veldig kjapt og vi begge begynte å le. 😂 (Jeg er veldig tålmodig til vanlig). Og ikke snakk om at alt kommer opp igjen... Drikker jeg vann går det ikke lang tid før det kommer tilbake. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #51 Del Skrevet 8. mai 2020 Hurra, gratulerer @c0ffebe4n! 😄 Haha, morsomt med disse hormonene, de kan omtrent forvandle personligheten over natten 😂Kjedelig med kvalme/oppkast - håper det ikke blir langvarig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 8. mai 2020 #52 Del Skrevet 8. mai 2020 1 hour ago, Kaiaermeg said: Hurra, gratulerer @c0ffebe4n! 😄 Haha, morsomt med disse hormonene, de kan omtrent forvandle personligheten over natten 😂Kjedelig med kvalme/oppkast - håper det ikke blir langvarig! Tusen takk! 😍 Ja, det kan virkelig kødde med oss! 😂 Ikke jeg heller! Akkurat nå er halsbrannen verst da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 8. mai 2020 #53 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) Sniker meg inn her enn så lenge jeg 😊 Jeg fikk helt uforventet positiv graviditetstest i dag. Og jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, hvis jeg regner fra første blødningsdag når jeg hadde SA så er jeg 4+4 eller 4+5 i dag. Jeg er glad, men jeg er også veldig redd for at det skal gå galt igjen! 😬🙊 Foreløpig termin blir vel mellom 14.01.2021 og 22.01.2021 🥰 Endret 8. mai 2020 av vegasus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #54 Del Skrevet 8. mai 2020 @c0ffebe4n Huff, halsbrann er grusomt 😣Følte at jeg hadde alle plagene jeg kunne ha under forrige svangerskap, så krysser fingrene for at jeg på magisk vis skal slippe litt mer unna denne gangen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #55 Del Skrevet 8. mai 2020 Gratulerer, @vegasus! Og så utrolig deilig å bli gravid igjen så raskt etter SA ❤️Håper spiren klamrer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 8. mai 2020 #56 Del Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, Kaiaermeg skrev: Gratulerer, @vegasus! Og så utrolig deilig å bli gravid igjen så raskt etter SA ❤️Håper spiren klamrer seg fast Ja, både og egentlig 🙈 Siden jeg hadde først kjemisk, og så SA, så skulle jeg egentlig hoppe over denne syklusen, men vi glemte oss én gang, og det holdt tydeligvis 🙈 Selv om jeg ikke fikk positiv EL-test før 6 dager etter det, så enten har jeg misset en tidligere LH-topp, eller så har mannen supersvømmere 🙈 Jeg håper også den klamrer seg fast denne gangen ❤️ Tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 8. mai 2020 Forfatter #57 Del Skrevet 8. mai 2020 @vegasus Ååh, jeg skjønner! 😣 Hahah, må nok være noen supersvømmere ja 😎🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 8. mai 2020 #58 Del Skrevet 8. mai 2020 30 minutter siden, vegasus said: Sniker meg inn her enn så lenge jeg 😊 Jeg fikk helt uforventet positiv graviditetstest i dag. Og jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, hvis jeg regner fra første blødningsdag når jeg hadde SA så er jeg 4+4 eller 4+5 i dag. Jeg er glad, men jeg er også veldig redd for at det skal gå galt igjen! 😬🙊 Foreløpig termin blir vel 14.01.2021 🥰 Åå! Gratulerer så masse 😍🎉 Kjenner igjen den følelsen. Det er alltid i baktankene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 8. mai 2020 #59 Del Skrevet 8. mai 2020 31 minutter siden, Kaiaermeg said: @c0ffebe4n Huff, halsbrann er grusomt 😣Følte at jeg hadde alle plagene jeg kunne ha under forrige svangerskap, så krysser fingrene for at jeg på magisk vis skal slippe litt mer unna denne gangen 😂 Noe skal det være altså! 😳 Ja kan krysse av noen symptomer allerede, kan bli noen interessante uker fremover, haha. Det rareste er de intense stikkene som kommer og går, spesielt mot lysken på begge sider. Det jobbes der inne! 😅 Vi får håpe det at du slipper det verste 😂🤞🏼Jeg vil bare unngå kvalmen egentlig, det er nok det eneste jeg er redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 8. mai 2020 #60 Del Skrevet 8. mai 2020 4 minutter siden, c0ffebe4n skrev: Åå! Gratulerer så masse 😍🎉 Kjenner igjen den følelsen. Det er alltid i baktankene! Tusen takk 🥰 Håper dette er gangen det skal gå hele veien for oss begge to 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå