Gjest tullingfranord Skrevet 4. mai 2020 #281 Skrevet 4. mai 2020 (endret) . Endret 5. mai 2020 av tullingfranord
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #282 Skrevet 4. mai 2020 Tråden kan anses å være ferdig debattert. Anonymkode: f4612...2af
AlkoMann Skrevet 4. mai 2020 #283 Skrevet 4. mai 2020 9 minutter siden, tullingfranord skrev: Er halvt Norsk og ingen innvandrer født og oppvokst her er kulturellt sett Norsk og nei jeg tror ikke det om alle Nordmenn. Kan vi la dette ligge nå siden alle plutselig skal begynne å spørre om det samme som jeg har brukt 14 sider å svare på bla litt opp så ser du hva jeg reagerte på. Greit
EtLiteTroll Skrevet 4. mai 2020 #284 Skrevet 4. mai 2020 3 timer siden, tullingfranord skrev: Ok nå er det nok kanskje lese hva jeg faktisk har skrevet for jeg gidder faen ikke å gjenta meg selv lengre. Jeg har ikke generalisert eller tror at alle Nordmenn er sånn noe jeg har BRUKT DE SISTE 9 SIDENE MED Å FORKLARE. Men går liksom ikke inn uansett hvor mange ganger jeg skriver dette fordi er det en ting jeg har lært i denne tråden så er at å pirke bort i patriotismen (jeg kaller det en falsk følelse av overlegenhet) så kommer det endelig frem på hva folk her inne EGENTLIG synes, det at mange ikke tørr å bruke sin vanlige profil men gjemmer bak anonymiteten sier litt. Til deg som snakket on raserenhet bruk din egentlige profil feiging. Hvor skrev jeg om raserenhet? Prøvde å forklare at mange liker utenlandske, hva er problemet?
Gjest tullingfranord Skrevet 4. mai 2020 #285 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 4 hours ago, EtLiteTroll said: Hvor skrev jeg om raserenhet? Prøvde å forklare at mange liker utenlandske, hva er problemet? Ikke deg jeg siktet til Endret 5. mai 2020 av tullingfranord
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #286 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har frem til nå bare vært sammen med, og truffet etnisk norske gutter og menn. Men nå treffer jeg en mann fra Sør Amerika..... Det er ikke fargen på huden jeg blir glad i, det er alt som befinner seg under. Dog tror jeg feks at en som var troende i en annen relligion ikke hadde vært noe for meg. Jeg er ikke praktiserende kristen, men ser for meg at det ville være utfordrende.... Anonymkode: 1e8ba...48d 1
AnonymBruker 42 Skrevet 4. mai 2020 #287 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tråden kan anses å være ferdig debattert. Denne tråden har aldri vært stort annet enn "bekjennelser fra lettere forvirret SkinnhellighetiUs UmuligUs", der han snakker om "politisk klima", og "opplevelser" fra utlandet, hvordan det var å komme hjem, at han ikke trives i Norge, "rasisme", og spesielt den gang da en etnisk norsk dame sa at hun ikke var rasist men rasebevist (eller noe sånt), hvor dype spor det satt, og hvordan det endret hele hans tilværelse osv... Eller som TS kaller det "dele erfaringer".... Ikke at andres erfaringer teller, altså.. Og selvfølgelig har TS glÆtt hoppet over tilbakemeldingene han har fått, evt gått i fullt forsvars-modus og skyldt på andre for hans egen "elendighet" , selv om det var han som stilte spørsmålet... Gjerne spritet det opp med litt "ryk og reis", "dra til helvete" osv... Dette var mer en dagbok om hvordan ting oppleves om man mangler generelt overblikk og selvinnsikt, og ikke noen "tråd" eller "debatt", selv om man kanskje skulle tru det, med tittel som - "spørsmål om dæiting i Nojge og etnisitet"... Burde definitivt vært plassert under "dagbok".... Muligens "skråblikk og generalisering"... Endret 4. mai 2020 av Beeblebrox 2
Gjest tullingfranord Skrevet 4. mai 2020 #288 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 2 hours ago, Beeblebrox said: Denne tråden har aldri vært stort annet enn "bekjennelser fra lettere forvirret SkinnhellighetiUs UmuligUs", der han snakker om "politisk klima", og "opplevelser" fra utlandet, hvordan det var å komme hjem, at han ikke trives i Norge, "rasisme", og spesielt den gang da en etnisk norsk dame sa at hun ikke var rasist men rasebevist (eller noe sånt), hvor dype spor det satt, og hvordan det endret hele hans tilværelse osv... Eller som TS kaller det "dele erfaringer".... Ikke at andres erfaringer teller, altså.. Og selvfølgelig har TS glÆtt hoppet over tilbakemeldingene han har fått, evt gått i fullt forsvars-modus og skyldt på andre for hans egen "elendighet" , selv om det var han som stilte spørsmålet... Gjerne spritet det opp med litt "ryk og reis", "dra til helvete" osv... Dette var mer en dagbok om hvordan ting oppleves om man mangler generelt overblikk og selvinnsikt, og ikke noen "tråd" eller "debatt", selv om man kanskje skulle tru det, med tittel som - "spørsmål om dæiting i Nojge og etnisitet"... Burde definitivt vært plassert under "dagbok".... Muligens "skråblikk og generalisering"... Helt ærlig de tilbakemeldingene selv de negative har forsøkt jeg å svare på men måtte svare gjentatte ganger på samme spørsmålet begynte jeg å bli lei av. Og dette skjedde ikke bare en gang har flere eksempler på lignende og du har bare trollet og provosert og ja da gikk jeg lei. Har sett forskjellige erfaringer men dette var ikke bare pga av en hendelse og jeg vil ikke slutte tråden med å rope. Men ja det siste året har vært tøft for meg når det gjelder det sosiale og nei jeg dømmer ikke hele Norge eller alle Nordmenn. Jeg har ikke generalisert noen ting og du har jo bare angripet alt jeg sagt jeg sier ikke min erfaring er som alle andres. Jeg delte bare min det siste året og plutselig var det full diskusjon om biologi, raserenhet og etniske Nordmenn som ropte rasisme. Flere her inne både var uenige med meg og flere som hadde lignende opplevelser. Du har bare vært drittsekk her inne helt ærlig og har bare gjort narr og trollet. Jeg skyldte ikke på andre jeg påpekte klart at jeg tror at har rett og slett blitt vant til andre sosiale normer og helt ærlig jeg synes det har vært vanskelig å omstille seg til Norge igjen etter å ha bodd i en storby som Berlin der jeg hadde en stor sosial omkrets. Jeg valgte å flytte hjem pga av familen som jeg savnet og nei etter så lang tid i utlandet var det ikke greit å komme tilbake hit igjen det er mitt problem ingen andres. Og ja jeg syntes de kommentarene jeg har fått det siste året har vært kjipe kan jeg få lov til å synes det uten at du skal komme inn å mobbe meg for det ? Det var vanskelig å forholde seg til og ville høre om andres erfaringer med det. Så ha en god dag mest sannsynlig min siste post her inne før brukeren min slettes etter eget ønske. Så kan du trolle og mobbe andres erfaringer istedet vettu. Endret 4. mai 2020 av tullingfranord
Gjest tullingfranord Skrevet 4. mai 2020 #289 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 4 hours ago, Gråskjegg said: Til deg tullingfranord: Jeg forstår at du føler frustrasjon, især når du egentlig ønsket å dele noe som er deg både nært og sårt. Mange som kommer med sine meninger og noen er fine å ta med seg, andre ikke. I en tilstand hvor du egentlig behøver bekreftelse og annerkjennelse så kan ting fort spore av når du ikke blir forstått. Jeg håper alle forstår at TS ikke har forsøkt å skape splid men kanskje føler seg trengt opp i et hjørne og derfor reagerer noe kvast til tider. En helt naturlig forsvarsmekanisme. Jeg har full forståelse skal du vite!! og vil du skal vite at vi er mange norske som setter pris på din tilstedeværelse. Og din nyanse er akkurat hva veldig mange av oss ønsker i samfunnet 😉 Stå på, ikke la en slik diskusjon på et kvinneforum velte håpet om å bli forstått. Takker for det og beklager hvis jeg har vært kvass men hvis du ser postern over meg så skjønner du hvorfor jeg ble frustrert dette gikk jo over styr. Jeg skjønte ikke at dette skulle bli så kontroversielt og jeg ble sliten av å konstant svare på samme hele tiden og forsikre hele tråden over at jeg ikke dømte hele Norge eller alle Nordmenn og grunnet at tråden eksploderte med de samme spørsmålene så ble det litt vanskelig å svare de innleggene både positive og negative sammen spesielt når spørsmålene gjentok seg hele tiden. Og ja det føltes ut som jeg ble trengt oppi i ett hjørne her. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake slik det var ingenting annet. Endret 4. mai 2020 av tullingfranord
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #290 Skrevet 4. mai 2020 15 minutter siden, tullingfranord skrev: Takker for det og beklager hvis jeg har vært kvass men hvis du ser postern over meg så skjønner du hvorfor jeg ble frustrert dette gikk jo over styr. Jeg skjønte ikke at dette skulle bli så kontroversielt og jeg ble sliten av å konstant svare på samme hele tiden og forsikre hele tråden over at jeg ikke dømte hele Norge eller alle Nordmenn og grunnet at tråden eksploderte med de samme spørsmålene så ble det litt vanskelig å svare de innleggene både positive og negative sammen spesielt når spørsmålene gjentok seg hele tiden. Og ja det føltes ut som jeg ble trengt oppi i ett hjørne her. Jeg vil bare ha livet mitt tilbake slik det var ingenting annet. Da må du lære deg å gi faen, ikke sipp. Vil ikke poteten ha deg så finn deg en bakt potet 👍🏾 Du skylder ingen noe og ingen skylder deg noe heller. Finn en dame som er åpen for andre kulturer og start der. Ikke gå i samme sporet om at norske ikke liker deg. Finn deg selv og få litt selvtillit så går det bra. Anonymkode: cb6a6...916
Gjest tullingfranord Skrevet 4. mai 2020 #291 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker said: Da må du lære deg å gi faen, ikke sipp. Vil ikke poteten ha deg så finn deg en bakt potet 👍🏾 Du skylder ingen noe og ingen skylder deg noe heller. Finn en dame som er åpen for andre kulturer og start der. Ikke gå i samme sporet om at norske ikke liker deg. Finn deg selv og få litt selvtillit så går det bra. Anonymkode: cb6a6...916 Jeg har flere Norske helnorske venner som liker meg og er svært glade i dem alle samma de er ganske spredt utover landet men jeg sier ikke at jeg ikke har Norske venner og har en eks jeg fortsatt er god venn med men ja for meg personlig (og dette er ikke ett angrep på Norge, Nordmenn eller noen) men jeg tror det er på tide å bevege seg tilbake der jeg var og det er ikke her for meg, men nå er det å smøre seg med tålmodighet som alle andre gjør mens vi venter på at Korona skal herje ferdig og med det er det slutt for min del i denne tråden. Endret 5. mai 2020 av tullingfranord
Perelandra Skrevet 5. mai 2020 #292 Skrevet 5. mai 2020 Tråden stenges da trådstarter har fjernet tittelen og endret hovedinnlegget. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg