Gå til innhold

Coronasommer - hva gjør du i sommerferien?

Zienna

Anbefalte innlegg

Det blir hytta all the way. Vi har også planer om å selge leiligheten og kjøpe hus med hage, og det passer jo fint om vi får gjort det i sommer. 

Anonymkode: f4250...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinne487

Booket flybilletter og leid hus i Kristiansand en uke. Dyreparken og kapteinshow om det ikke blir avlyst. Ellers håper vi på finvær så vi kan bo på stranda 😂 egentlig Tyrkia i månedskifte sept/okt men den utgår vel ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, og svar til det. 

_popcorn_, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har campingvogna på fastplass og blir nok i den. Bruker toalettet i vogna og dusjer hjemme. Kan fint tåle god kroppsvask og tørr sjampo mellom hver gang vi drar hjem.

Er glad vi har fast plass da det ser ut til at det er mange som satser på camping i sommer, og det kan bli rift om plassene ;)  

Anonymkode: 1fb3e...de3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til kristiandsand :)  leid hus og tenker også å leie båt.

Anonymkode: 5eeaf...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båtsalget er på vei opp, ser jeg. Blir populært med båtferie i år.

Det siste jeg skal i år er å reise til Kristiansand og Dyreparken i alle fall. Ser ut som halve Norge har tenkt seg dit.. Norge har jo så mye annet å by på - men Dyreparken er liksom det første folk tenker på, synes jeg.

Vi skal være på hytta ved kysten, kjøre båt og bade, bile litt i Norge og besøke familie, gjerne bo litt på hotell på et nytt sted, gjerne en liten fjelltur, og håper museene åpner igjen.

Anonymkode: 3b809...df3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier vanligvis å reise til utlandet, men det blir så klart ikke noe av det i år. Har vært så heldig at jeg har fått låne to firmahytter, en på Øyerfjellet og en ved Verdens Ende, så er superfornøyd med det. 

Anonymkode: 95baf...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...