Gå til innhold

Alle gode ting er 4!🥰❤️


Hopptimisten

Anbefalte innlegg

Stooooooor klem! Jeg vet akkurat hvordan du har det nå! :klemmer: Jeg var SYKT nervøs på ultralyden rundt denne tiden også, da jeg hadde hatt tre aborter bak meg (spesielt når den ene var sen). Man tror liksom ikke at det skal være mulig at denne fjerde vil holde??? Men der er jeg et levende bevis på at det KAN gå. Og det skal det også for deg nå :nordvesta:
Føle seg helt trygg gjør man egentlig aldri, men man mister tusen kilo fra skuldrene etter denne ultralyden (og OUL), så bare gled deg til det ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Amatariel skrev:

Stooooooor klem! Jeg vet akkurat hvordan du har det nå! :klemmer: Jeg var SYKT nervøs på ultralyden rundt denne tiden også, da jeg hadde hatt tre aborter bak meg (spesielt når den ene var sen). Man tror liksom ikke at det skal være mulig at denne fjerde vil holde??? Men der er jeg et levende bevis på at det KAN gå. Og det skal det også for deg nå :nordvesta:
Føle seg helt trygg gjør man egentlig aldri, men man mister tusen kilo fra skuldrene etter denne ultralyden (og OUL), så bare gled deg til det ♥

Takk for beroligende ord❤️ Uff, ja de abortene ødelegger så mye for roen😔 Så mange tanker! - Hvorfor skal det gå bra nå? - Det var ekstremt liten sannsynlighet for tre aborter, så hvordan kan jeg stole på at denne vil holde? 
Nå vil jeg bare vite hvilken vei dette går!!

Tror virkelig på at man mister mange kilo av skuldrene når man endelig får se at det går bra!😍❤️ Synd at disse abortene fucker med hodet i ventetiden bare🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått høre fosterlyden, og fosteret målte 155 i puls! Jeg er så lykkelig akkurat nå!🥰❤️😭

Endret av Hopptimisten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på ultralyd, og fått se en veldig aktiv krabat som lå på hodet og turna rundt😍😍 Jeg er sååå lettet og glad nå!❤️😅 Målene stemte greit med mine egne beregninger, så holder fortsatt på 13+1! ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!! Og alt så bra ut? Jeg bare visste at denne fjerde skal holde - akkurat slik som min gjorde. Nå skal du bli mamma 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Amatariel skrev:

Så fantastisk!! Og alt så bra ut? Jeg bare visste at denne fjerde skal holde - akkurat slik som min gjorde. Nå skal du bli mamma 💕

Alt så helt perfekt ut❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lettelse å se at alt ser bra ut! Gratulerer med frisk krabat 🥰 Nå er det endelig deres tur ❤️🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+1 og min baby er på str med en appelsin🍊 Andre trimester er i gang😍 Magen vokser i takt med fosteret, og det begynner å bli vanskelig å skjule at jeg er gravid nå! Vi fortalte det til resten av familien i helgen, og de ble så klart veldig glade for at alt er tilsynelatende bra nå etter alt vi har vært igjennom!❤️ Litt godt å få sagt det nå, så slipper jeg å skjule magen i store klær!😅

Mat er fremdeles et lite problem, det er svært lite som frister😔 Prøver å spise relativt sunt og variert allikevel da! Noe som virkelig går ned på høy kant om dagen er melk, noe jeg har hørt er veldig vanlig! Men jeg klarer fint å drikke omtrent en liter hver dag🙈😂


Har fått innkalling til OUL nå, og den er kun ca 4 uker unna! Håper det går fort! Jeg trenger å se at den lille er frisk og rask!❤️ Synd mannen ikke får bli med!😢

Den siste uken har jeg også kjent litt kiling/småbobling nederst i magen! På TUL spurte jeg og det var mulig å kjenne bevegelser så tidlig, og jordmor sa at dersom fosteret ligger slik det ligger nå (med bena direkte mot nedre del av magen min) så kan det være mulig, hvertfall ganske snart! Også fortalte hun at det kjentes ut som små bobler/kiling! Etter dette har jeg begynt å kjenne etter ofte, og stadig er det litt små bobler nederst der! Kanskje det faktisk er fosteret som beveger seg!😍❤️ 

Endret av Hopptimisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 2.trimester! 💖
Jeg klarer faktisk å se for meg hvor stor din baby er nå, for jeg har jo holdt min i hendene på akkurat samme tidspunkt. Det er veldig fascinerende hvor "ferdig" den er! Helt ferdig faktisk, bare liten. Så nå skal bare din friske fine baby vokse seg stooor og sterk frem til den blir klar til å komme ut om noen måneder. Så stas å dele med familien ♥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I dag har jeg vært på OUL og fått se en svært aktiv krabat❤️ Alt så fint ut, og målene var helt normale! Jordmor sa at det mest sannsynlig blir en jente, som stemmer med magefølelsen jeg har hatt hele veien!😍❤️
Det viktigste er at alt så bra ut😍❤️
Nå er jeg så lykkelig🥰🥰

Termin ble satt til 16. april, er da 18+2 i dag❤️
 

Endret av Hopptimisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott gjennomført OUL og en liten jente i magen :hjertesmil: Bare nyyyyt videre! Nå kommer de beste ukene i hele svangerskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

20+1, og kan nesten ikke tro at jeg er halvveis i graviditeten alt! De siste 5 ukene har egentlig bare flydd avgårde og det er så deilig☺️Formen min er egentlig helt upåklagelig, og annet enn at jeg føler at alt jeg gjør går veldig tregt🙈 Det som jeg synes er litt vanskelig er matinntak! Føler meg konstant sulten uansett hva og hvor mye jeg spiser, og det begynner å bli veldig slitsomt!😑

Ellers er veldig mye "aktivitet" i magen og dagen, kjennes ut som mye romstering og pulsering! Synes det er rart hvis dette skulle være noe annet enn lille jenta vår, så antar at hun er som moren sin og sliter med å finne riktig stilling!🤣 

Vi har også startet med innkjøp denne uken, siden det er noen gode black week tilbud og få med seg! Prøvde Bugaboo Fox 2 i butikk her om dagen, og må si jeg falt pladask så endte opp med å bestille den!😍Har i tillegg kjøpt bilstol og base, samt adapter til vognen og Tripp trapp stol☺️ Har smått begynt å handle litt klær også☺️ 

Mannen synes det er koselig å kjenne og lytte på magen🥰

Endret av Hopptimisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med halvgjennomført svangerskap! Nå begynner den beste delen! 😄 Ukene 20-26 er mine desidert beste favorittuker i svangerskap :hjertesmil: Nyyyt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...