Gå til innhold

Alle gode ting er 4!🥰❤️


Hopptimisten

Anbefalte innlegg

Da gikk det som fryktet! Fikk konstantert ny MA på ultralyd i dag 💔💔😭😭 Skulle vært 8+6. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Da gikk det som fryktet! Fikk konstantert ny MA på ultralyd i dag 💔💔😭😭 Skulle vært 8+6. 

❤️ Så leit :( uff, det finnes ikke verre enn å miste. God klem fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei 😭😢 Uff.. føler så inderlig med deg ❤️
Sender deg en god klem :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere er fine 💕

Gruer meg veldig til å dra på sykehuset for å få det fjernet, det er virkelig det værste jeg har opplevd! 😭💔 Siden det er tredje gang, så kan jeg hvertfall få utredning så det er jo noe! Håper jeg kan komme raskt i gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2020 den 6.40, Hopptimisten skrev:

Takk, dere er fine 💕

Gruer meg veldig til å dra på sykehuset for å få det fjernet, det er virkelig det værste jeg har opplevd! 😭💔 Siden det er tredje gang, så kan jeg hvertfall få utredning så det er jo noe! Håper jeg kan komme raskt i gang! 


Jeg heiet sånn på at denne gangen skulle det gå! Synes det er ufattelig vondt og urettferdig at du må gjennom det igjen. ❤️😢 

Håper utredningen kan føre til noe som gir deg hjelp og trygghet, sånn at du slipper å måtte gå gjennom dette enda en gang senere. 

Ta vare på deg selv ❤️ Stor klem :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, vegasus skrev:


Jeg heiet sånn på at denne gangen skulle det gå! Synes det er ufattelig vondt og urettferdig at du må gjennom det igjen. ❤️😢 

Håper utredningen kan føre til noe som gir deg hjelp og trygghet, sånn at du slipper å måtte gå gjennom dette enda en gang senere. 

Ta vare på deg selv ❤️ Stor klem :klem: 

Tusen takk for gode ord❤️ Det er ufattelig kjipt!😢 Jeg håper jeg kan få noe hjelp, og at jeg kan få roet meg ned litt neste gang 😅 Det er så utmattende å være gravid og gå med en konstant frykt for å miste, hver eneste dag 😖

Nå ser det heldigvis ut som deg kanskje kan skje av seg selv istedet for at jeg må få time til medisinsk på sykehuset! Har spottet i to dager nå, litt mer i dag enn i går! Det er akkurat slik det startet for meg sist, så hadde egentlig vært deilig å slippe cytotec-kur denne gangen 🙏🤞🏼

Jeg føler meg uansett veldig heldig som har en fantastisk mann som støtter meg oppi dette, og vi har virkelig kommet nærmere hverandre den siste tiden (hvis man skal se litt positivt på det) 💕

Igjen, tusen takk for støtten!❤️ Er fint å ha gode venner som støtter her inne! Er ikke alltid så lett å snakke med folk som ikke har opplevd det samme selv, som ikke vet hvordan man har det! Jeg håper virkelig det går bra for deg denne gangen også! Det fortjener du nå💕😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hopptimisten skrev:

Tusen takk for gode ord❤️ Det er ufattelig kjipt!😢 Jeg håper jeg kan få noe hjelp, og at jeg kan få roet meg ned litt neste gang 😅 Det er så utmattende å være gravid og gå med en konstant frykt for å miste, hver eneste dag 😖

Nå ser det heldigvis ut som deg kanskje kan skje av seg selv istedet for at jeg må få time til medisinsk på sykehuset! Har spottet i to dager nå, litt mer i dag enn i går! Det er akkurat slik det startet for meg sist, så hadde egentlig vært deilig å slippe cytotec-kur denne gangen 🙏🤞🏼

Jeg føler meg uansett veldig heldig som har en fantastisk mann som støtter meg oppi dette, og vi har virkelig kommet nærmere hverandre den siste tiden (hvis man skal se litt positivt på det) 💕

Igjen, tusen takk for støtten!❤️ Er fint å ha gode venner som støtter her inne! Er ikke alltid så lett å snakke med folk som ikke har opplevd det samme selv, som ikke vet hvordan man har det! Jeg håper virkelig det går bra for deg denne gangen også! Det fortjener du nå💕😘

Det er så absolutt utmattende å hele tiden gå og frykte det verste! 💕 

Får håpe spottingen resulterer i at kroppen ordner opp selv, det ville jo vært det beste! 
 

Det er så viktig med en mann som forstår og som evner å støtte, og det sies jo at det er i tunge tider man virkelig bygger relasjon. Så det stemmer nok veldig godt det du sier at dere har kommet nærmere hverandre. ❤️ 
 

Det er så fint at vi kan være her for hverandre. Både i godt og i vondt, selv om vi egentlig ikke kjenner hverandre. Man føler virkelig at man får noen vennskap her inne når man går gjennom disse berg og dalbanene. ❤️ Jeg må selv takke for den støtten du har vist meg også. Og om et års tid, så håper jeg vi kan sitte her og diskutere babytiden sammen, og le og gråte over alt mulig. 😃❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg! Man blir ganske godt kjent med hverandre på en litt annen måte, og jeg setter veldig pris på det🥰 Jeg meldte meg inn her i frustrasjon etter to SA, og trengte å høre andres erfaringer, og må si det virkelig har vært en veldig positiv erfaring for meg! Hadde aldri trodd at jeg kom til å få kontakt med så fine og støttende folk, og det er en skikkelig boost når man føler at alt går dritt! 🥰

Jeg håper du har rett, og at alt ordner seg for oss begge nå! 🥰😍 Krysser fingrene for 2021!😍🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Huff, dette har ikke jeg fått med meg! Så utrolig trist 😢 håper det klaffer fort for dere når du føler deg klar igjen! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Huff, dette har ikke jeg fått med meg! Så utrolig trist 😢 håper det klaffer fort for dere når du føler deg klar igjen! ❤️ 

Tusen takk, det håper jeg også ❤️😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag er det 9 DPO og jeg skimter en svaak strek😭🥰  Tør nesten ikke stole på at det stemmer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny graviditet ❤️ Håper spira klorer seg fast nå! 
Får du progresteronstøtte eller annen hjelp denne gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, vegasus skrev:

Gratulerer med ny graviditet ❤️ Håper spira klorer seg fast nå! 
Får du progresteronstøtte eller annen hjelp denne gangen? 

Takk❤️, det håper jeg også selvom jeg prøver å ta en dag av gangen 😅🤞🏼 Jeg har har fått progesteronstøtte, så håper det hjelper! Om ikke annen så gir det meg i alle fall en slags trygghet i at jeg gjør noe!😅 Tar babyklister også, som jeg tenker å ta de tre første månedene og jeg går til akupunktør! Det føles på en måte litt tryggere for meg, så får vi bare vente å se!🤞🏼 Ambisjonen er bare å klare å slappe litt av, stresse ned og ta en dag av gangen selv om det er veldig vanskelig 🙈🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.8.2020 den 8.17, Hopptimisten skrev:

Takk❤️, det håper jeg også selvom jeg prøver å ta en dag av gangen 😅🤞🏼 Jeg har har fått progesteronstøtte, så håper det hjelper! Om ikke annen så gir det meg i alle fall en slags trygghet i at jeg gjør noe!😅 Tar babyklister også, som jeg tenker å ta de tre første månedene og jeg går til akupunktør! Det føles på en måte litt tryggere for meg, så får vi bare vente å se!🤞🏼 Ambisjonen er bare å klare å slappe litt av, stresse ned og ta en dag av gangen selv om det er veldig vanskelig 🙈🤯

Så bra du får det 😊 

Skjønner at det er vanskelig å slappe av,  første trimester er noe herk uansett, og det er jo enda verre når man har den erfaringen du har fra før. Så da er det fint at du får hjelp som trygger deg litt 🥰 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Ser lovende ut dette her 🥰 håper spiren klorer seg fast! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Strikkesokken skrev:

Gratulerer så mye!! Ser lovende ut dette her 🥰 håper spiren klorer seg fast! 

Takk❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge med deg her..! :klemmer:Vet jo alt om hvordan det er å bli gravid med tre aborter bak seg. Mange følelser omkring det. Men nå har du kommet over et STORT hinder, så det er kjempebra! Skal heie hele denne spiren din i mål :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...