Gå til innhold

Alle gode ting er 4!🥰❤️


Hopptimisten

Anbefalte innlegg

Så koselig med oppdatering ❤️ Og så bra at alt står fint til med den lille i magen 😍 Vondt at du har en kropp som ikke spiller helt på lag om dagen, håper det roer seg snart. 

Tenk at du nå begynner å gjøre klart til at hun skal komme 😍 Guri land så stas! Hvilken vogn falt valget på? Det er jo et haaav av vogner, så jeg blir helt lost jeg 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med oppdatering❤️ Skjønner godt plagene dine mot slutten, hadde selv mye kynnere de siste to mnd husker jeg og veldig vondt i bekkenet! Håper du får kost deg litt med siste innspurt tross plager! Koselig med forbredelser og gjøre det klart til baby kommer da😊 er noe magisk med alt det som er rundt å gjøre det klart, kjøpe inn osv! Masse lykke til mot siste innspurt! Håper du ikke blir noe verre i plagene! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @Amatarielog @Love90!🥰 

@SUPERMIRI, ja det er veldig stas og jeg koser meg veldig med innkjøp! Føles litt mer virkelig nå❤️
Vi valgte Bugaboo Fox 2! Den er jo litt dyr, men jeg må si meg veldig fornøyd med den hittil! Synes den er veldig fin, og bagdelen er ganske stor! Den er også veldig enkel å trille og legge sammen!☺️😍Vil anbefale å prøve vogn i butikk før man bestemmer seg! Fikk mye informasjon og fikk prøvetrille på Barnas hus før jeg kjøpte den!☺️👌🏼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med innkjøp 😊 Vogn er noe av det jeg gleder meg mest til å shoppe om jeg får flere barn. Jeg har hatt en Bugaboo av de første modellene da de kom for noen år siden. Herlig vogn! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopptimisten skrev (13 minutter siden):

Tusen takk @Amatarielog @Love90!🥰 

@SUPERMIRI, ja det er veldig stas og jeg koser meg veldig med innkjøp! Føles litt mer virkelig nå❤️
Vi valgte Bugaboo Fox 2! Den er jo litt dyr, men jeg må si meg veldig fornøyd med den hittil! Synes den er veldig fin, og bagdelen er ganske stor! Den er også veldig enkel å trille og legge sammen!☺️😍Vil anbefale å prøve vogn i butikk før man bestemmer seg! Fikk mye informasjon og fikk prøvetrille på Barnas hus før jeg kjøpte den!☺️👌🏼

 

Wiii, så stas 🥰 Gleder meg veldig til å titte på vogner selv! Sender deg en stor klem 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse, masse lykke til med innspurten 🥰 du kommer til å bli en god mamma 🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (22 timer siden):

Masse, masse lykke til med innspurten 🥰 du kommer til å bli en god mamma 🌺

Tusen takk for gode ord❤️ 
Jeg krysser alle fingre og tær for at du også blir mamma veldig snart!🤞🏼🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

37+0, og jenta vår er ikke lenger prematur om hun skulle velge å komme nå! 🥰

Den siste tiden har vært tøff😅 Har omtrent null energi og ligger stort sett på sofaen  da jeg omtrent ikke orker å sitte en gang! Har en vakt igjen på jobb før permisjon, så det blir godt ☺️
Har mye kraftige kynnere om dagen og det er bra med aktivitet på lille❤️ 
Har startet med modningsakupunktur, som har ført til mye vonde murringer nederst i magen. Satser på at det betyr at modningsakupunkturen hjelper😁 Har også begynt å ta bringebærbladkaplser, så spent på å se om "tiltakene" gjør nytten sin når fødsel endelig kommer!😆

Fødebagen er nå nesten pakket ferdig, og jeg bare smører meg med tålmodighet nå den siste tiden! Håper du kommer snart kjære lille etterlengtede jenta mi, for jeg kan nesten ikke vente med å møte deg!❤️

Endret av Hopptimisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koselig 🥺😭❤️ Nå nærmer det seg at du skal få møte jenta di! Masse lykke til i innspurten, kjære deg 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tenk at du har kommet helt til uke 37!! Blir bra med permisjon nå ❤️ Eeeendelig skal du snart få møte din lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

39+3 og en uke igjen til termin! Må få luftet litt tanker også..

Følelsene er sååå blandede. Jeg venter veldig nå, og det er tungt! Men jeg har det egentlig ganske fint så lenge jeg får være i fred med tankene mine, vente på egenhånd og vaske tøy og styre og ordne til hun kommer! Koser meg med de små tingene. 🥰

MEN jeg blir gal og sint og lei meg av alle andres forventninger og spørsmål om hvordan jeg har det🙈 Kan ikke en gang sende snap eller ringe til venner/familie uten å få kommenterer på at de forventet eller trodde de skulle få babybilde eller at noe var på gang!
Jeg venter.. ventetiden er allerede forferdelig lang og ensom for meg så jeg må ha noe å gjøre hele tiden! Vi har tross alt ventet på dette i 2 år (ikke "bare" 9 mnd!)!🤯😞 Da trenger jeg faktisk ikke press fra andre som "forventer" at jeg har født en uke før termin når det mest vanlige er å gå over tiden. Det gjør faktisk ventetiden min enda lenger og mer ensom enn den allerede er!😢 Vet at folk bare mener godt, men for meg har det helt motsatt effekt og jeg føler egentlig at det bryter meg mer ned psykisk! 

Jeg gleder meg veldig til å føde, og håper alle tegn er tegn på at fødsel er i gang! Blir så skuffet når smerter eller tegn blir borte igjen😞Nå synes jeg du kan komme snart❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit at du føler på så mye press fra venner og bekjente, det er ikkenoe ålreit. Har du prøvd å si ifra litt om at du synes det er tungt? ❤️  Så flott at du trives fint i tankene dine, og at du ikke stresser så mye over det selv - men kan skjønne at maset fra andre får en til å evig tenke over det som enda ikke skjer. Noen ganger så er velmenende ord et orde, og kan dessverre gjøre ting tyngre for en :klem:

Tenk at nå skal du snart bli mamma, kjære @Hopptimisten ❤️  Maaasse lykke til når den tid kommer! Gleder meg til å lese om din fødselshistorie, om du ønsker å dele den her inne. Stor klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (21 timer siden):

Så leit at du føler på så mye press fra venner og bekjente, det er ikkenoe ålreit. Har du prøvd å si ifra litt om at du synes det er tungt? ❤️  Så flott at du trives fint i tankene dine, og at du ikke stresser så mye over det selv - men kan skjønne at maset fra andre får en til å evig tenke over det som enda ikke skjer. Noen ganger så er velmenende ord et orde, og kan dessverre gjøre ting tyngre for en :klem:

Tenk at nå skal du snart bli mamma, kjære @Hopptimisten ❤️  Maaasse lykke til når den tid kommer! Gleder meg til å lese om din fødselshistorie, om du ønsker å dele den her inne. Stor klem til deg! 

Jeg sier jo direkte at jeg synes det er veldig tungt å bare gå å vente, men folk klarer ikke å unnvære slike kommentarer fordet😅 For min egen del nå så prøver jeg å holde meg mest mulig unna telefoner og snap om dagen, har mer enn nok med meg selv! Så håper det hjelper☺️ 
Tusen takk kjære deg❤️ Skal nok inn å dele skal du se🥰👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går ble jeg endelig mamma til verdens skjønneste lille skatt!😍❤️ Veldig lang og intens fødsel, kan skrive om den litt senere☺️

Nå skal vi bare kose oss på barsel med vår lille prinsesse🥰🥰

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hopptimisten skrev (4 minutter siden):

I går ble jeg endelig mamma til verdens skjønneste lille skatt!😍❤️ Veldig lang og intens fødsel, kan skrive om den litt senere☺️

Nå skal vi bare kose oss på barsel med vår lille prinsesse🥰🥰

Gratulerer så mye med veslejenta, kjære deg! ❤️ Dette har du ventet lenge på 🥰🥳 Sender deg masse gode klemmer! Nyt barselGleder meg til å høre fødselshistorie ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...