Aureka Skrevet 1. juli 2020 #81 Del Skrevet 1. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk 😘 Det er vel egentlig mengden vil jeg si. For spiser mye likt som før, men mer fisk, kylling og kalkun. Mer grønnsaker og salat enn før på tallerken. Anonymkode: 6d4ed...f5b Hihi, håpte det var noen mystiske kvikkfiks, men det er jo egentlig ikke det når det kommer til slanking. Du er dyktig som lykkes:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #82 Del Skrevet 1. juli 2020 6 minutter siden, Aureka skrev: Hihi, håpte det var noen mystiske kvikkfiks, men det er jo egentlig ikke det når det kommer til slanking. Du er dyktig som lykkes:) Det er vel ingen lette løsning nei dessverre. Skulle håpt det var, men har ikke tro på disse shakene og pillene man kan ta. Var komt til en så stor miss nøye at det enten var å gjøre noe eller bare bli større. Glad for å se at jeg har litt viljestyrke for er mange fristelser, men dette er så verdt det for egen trivsel og helse, men flere igjen så bare til å fortsette. Tusen takk 😘 Anonymkode: 6d4ed...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 5. juli 2020 #83 Del Skrevet 5. juli 2020 Skikkelig inspirerende å følge deg Ts! Heier på deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #84 Del Skrevet 5. juli 2020 Les deg opp,og lær deg lavkarbo! i corona perioden la jeg på meg 6 kg.Nå er 5 kg borte på 4 uker! Anonymkode: 7a56d...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #85 Del Skrevet 5. juli 2020 11 minutter siden, NewStart87 skrev: Skikkelig inspirerende å følge deg Ts! Heier på deg! Tusen takk 😘 Så kjekt å høre. Anonymkode: 6d4ed...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #86 Del Skrevet 5. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les deg opp,og lær deg lavkarbo! i corona perioden la jeg på meg 6 kg.Nå er 5 kg borte på 4 uker! Anonymkode: 7a56d...39e Så flink du har vært 😊 Bra jobbet. Jeg tenker at jeg holder meg til mitt opplegg for det er noe jeg kan leve med å ikke måtte droppe diverse, men ellers takker mye for tipset. Anonymkode: 6d4ed...f5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #87 Del Skrevet 26. juli 2020 En liten oppdatering i dag. I dag viste vekten 58.9. Nytt tall 😄 Super fornøyd med dette etter ferie og alt. Neste del mål er 55. Anonymkode: 6d4ed...f5b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #88 Del Skrevet 26. juli 2020 Heier på deg, ts! Anonymkode: f0c7a...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #89 Del Skrevet 26. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heier på deg, ts! Anonymkode: f0c7a...6ce Tusen takk for det 😊 Veldig kjekt å høre. Anonymkode: 6d4ed...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #90 Del Skrevet 28. august 2020 Oppdatering! Står nå i ro på 58. Vipper mellom 58.1 og 58.7. Vil 5 kg til. Noen tips og råd her? Mottas med takk! Anonymkode: 6d4ed...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #91 Del Skrevet 28. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering! Står nå i ro på 58. Vipper mellom 58.1 og 58.7. Vil 5 kg til. Noen tips og råd her? Mottas med takk! Anonymkode: 6d4ed...f5b Du har gått ned nesten 10 kg! Det er skikkelig imponerende for en liten kropp. Hadde jeg vært deg så ville jeg heller jobbet med å holde vekten stabil en periode, og så ta det opp igjen senere. Men du har jo en fin normalvekt nå, så ikke sikkert du trenger gå ned så mye mer. Anonymkode: a6ddc...d70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #92 Del Skrevet 28. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering! Står nå i ro på 58. Vipper mellom 58.1 og 58.7. Vil 5 kg til. Noen tips og råd her? Mottas med takk! Anonymkode: 6d4ed...f5b Hurra! Du er jo kjempeflink Anonymkode: c6115...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #93 Del Skrevet 28. august 2020 Så flink du er!😃 Imponert! Hvordan føler du deg nå?😃 Anonymkode: 71665...ce3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FemaleFuryFancies Skrevet 28. august 2020 #94 Del Skrevet 28. august 2020 (endret) På 9.4.2020 den 3.06, AnonymBruker skrev: Er 157 og 67 kg. Tok av meg klær og sto i bare truse og det er ikke særlig pent syn. Har mye rundt magen og baken. Det var ikke kjekt. Tips? Anonymkode: 6d4ed...f5b Knekkebrødkuren fikser det lett: 2 Wasa Husmann grove knekkebrød (43 kcal. pr. knekkebrød) med magert pålegg til frokost, lunsj og aftens og en mager middag, for eksempel 1 bit ørretfilet (100 gram kylling) og en pakke brokkoliblanding (eller hva man nå foretrekker) til middag. Blir man sulten innimellom tar man et eple (gulrøtter kan man ete til det tyter utigjennom ørene). Trening øver minimal innflytelse over vektnedgang, det er inntaket som teller: "Trening regulerer grammene, inntaket regulererkiloene." Endret 28. august 2020 av FemaleFuryFancies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #95 Del Skrevet 28. august 2020 På 9.4.2020 den 3.06, AnonymBruker skrev: Er 157 og 67 kg. Tok av meg klær og sto i bare truse og det er ikke særlig pent syn. Har mye rundt magen og baken. Det var ikke kjekt. Tips? Anonymkode: 6d4ed...f5b Å,gid! Det var mye overvekt må jeg si -.- Anonymkode: e885b...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #96 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg tror det er lurt å tenke at det er ingen rask diett, men en livsstilsendring. Spis mat som er sunt og godt. Men små spising av usunne ting bør en unngå. Men gjør en det avogtil er det jo helt greit. Tenk at kroppen trenger næring. Det kan også- for en periode- være lurt å loggføre hva en spiser. En kan få en del aha opplevelser av det. Finn trening du liker, kanskje kjøpe deg noen nye treningsklær, ha noe god musikk du liker så går det enklere. Og ja.. husk du er god nok uansett hva du veier. Lykke til. Anonymkode: 6ec4b...ae6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #97 Del Skrevet 28. august 2020 Har hatt en livsstilendring så vil ikke tilbake til det gamle. Tusen takk for mange koselige kommentarer og tips. Setter pris på. Begynner å bli fornøyd. Har litt rundt magen til som jeg kunne tenkt å fått bort. Har hørt at de siste kiloene er de verste. Skal tenke på om jeg skulle byttet noe over til knekkebrød. Anonymkode: 6d4ed...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #98 Del Skrevet 28. august 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å,gid! Det var mye overvekt må jeg si -.- Anonymkode: e885b...e1c Er det ikke heller bra at jeg tok fatt i det før det ble enda være? Anonymkode: 6d4ed...f5b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #99 Del Skrevet 29. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Å,gid! Det var mye overvekt må jeg si -.- Anonymkode: e885b...e1c Vekt i kg: Høyde i cm: 27.18, overvektig Det er vel ikke noe å si på at vedkommende vil slanke seg? I følge bmi-kalkulator må hun ned i ca 55 kg for å lande midt i normalvekt-området. (and let`s face it - ligger man øverst i normalområdet er de fleste ganske lubne ) Anonymkode: e189d...943 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #100 Del Skrevet 29. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vekt i kg: Høyde i cm: 27.18, overvektig Det er vel ikke noe å si på at vedkommende vil slanke seg? I følge bmi-kalkulator må hun ned i ca 55 kg for å lande midt i normalvekt-området. (and let`s face it - ligger man øverst i normalområdet er de fleste ganske lubne ) Anonymkode: e189d...943 Vet ikke hvorfor vekt og høyde forsvant når jeg postet.... Vekt 67, høyde 157 Anonymkode: e189d...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå