Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søte kjoler ;)

Gleder meg også til oktober, når jeg skal prøve demetrios kjoler :sjarmor:

Morsomste med planlegging er kjoleprøving.

Kommer ikke igang med noe annet :ler: Utenom invitasjonene ;)

Har du gjort mye planlegging ellers siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i oktober skal du prøve kjoler dark angel?? Jeg skal nemlig få bestilt en prøvetime hos Christiane brudesalong ut på Tjøme i oktober. Da har hun salg!!!! Hun fører bl.a Demetrios. Mange fine!!

Har du noen bestemte kjoler i sikte dark angel??

Ang planlegging..

Har fått et cateringsfirma(sambo kjenner sjefen der) til å stå for det meste.. De ordner med duker, folk til å dekke bordet, serveringshjelp og bartender(skal holde alkoholen selv). Får 10 % avslag.

Det er vel det hele. Har ikke hatt så mye tid i det siste, men nå som vi legger september bak oss, da får jeg litt bedre tid.(masse møtevirksomhet)

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg også kjolene! Veldig fine! Lykke til med prøvingen framover.

Kjenner forresten godt til det med dårlig tid. Vet ikke helt når jeg skal få gjort noe som helst av bryllupsting framover. Kanskje oktober blir roligere for oss begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken åpner 1. oktober (de flytta fra byen til et senter), men vet ikke om de nye kolleksjonene kommer da.

Skal ringe butikken neste mnd og høre... Gleder meg!

Hun har salg da? Ja, for jeg leste et sted at det ofte er salg rundt da, men sikkert ikke på nye kjoler...

Ja, Demetrios 874 (http://www.miranda-brud.no/Demetrios.htm) er drømmekjolen sålangt.

Vil prøve flere i samme stil, når nye kolleksjonen kommer. :-D

Skal du prøve noen spesielle?

Noen av Demetrios?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var egnentlig ikke noe snakk om hvilken farge jeg skulle ha på kjolen min, jeg bare spurte hvilken farge det var på den jeg prøvde der, så jeg kunne tenke litt på sko..

Hun sa det var ivory, tenkte ikke på at den kunne være aktuelt med noen andre farger, var aldri noe snakk om det!! :overrasket: Hjelp, blir litt nervøs nå.. men det er vel en ganske vanlig farge ivory eller? Håper ikke den ser skitten-gul ut?? :hakeslepp:

Noen som vet noe om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litjtuppa; Ivory er en meget fin og kledelig farge. Den er bare litt mer gylden hvit enn knall hvit, hvis du skjønner. Jeg skal ha i ivory jeg også. Var mer kledelig på meg. Ble så blek med hvit kjole, så det kan jeg ikke ha..

Dark angel; Skal slå opp på siden når jeg har bedre tid. Det blir spennende å se hvilken kjole det er :Nikke: Jeg har ingen spesiell Demetrios kjole. Bare at de er så mye broderier på, også har mange av de langt slep med pynt på. Begge deler har jeg lyst på!! Derfor må jeg jo prøve Demetrios :)

Ønsker deg også en riktig god helg. Her skal vi feire min sønns bursdag i helgen!! Blir 8 år til mandag :)

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

tror ikke jeg har vært innom dagboken din før, vil bare si :vinke: . Er ikke så lett å holde styr på alle dagbokene her inne , men det kommer vel seg etter vært når jeg har vært her inne en stund.

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg visste ikke at linken ikke virket, vet du hvorda jeg får ordnet det?  :) Håper du har hatt en fin helg. :klem:

Tror den rette personen å spørre er veslo :Nikke: Hun har hjulpet meg med linker!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er dagen hvor jeg skal prøve brudekjoler :hoppe: To venninner skal være med. Vi skal ta det som en shoppingstur også, ikke bare brudekjoleprøving ;) Så det kan nok hende jeg får shoppa litt imorgen, om det ikke akkurat blir brudekjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen er dagen hvor jeg skal prøve brudekjoler :hoppe: To venninner skal være med. Vi skal ta det som en shoppingstur også, ikke bare brudekjoleprøving ;) Så det kan nok hende jeg får shoppa litt imorgen, om det ikke akkurat blir brudekjolen :)

Lykke til i mogen :)

Og gratulerer til sønnen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg oppdaget plutselig at jeg ikke har skrevet i boken din! Kjente igjen en del av innholdet, så jeg har nok fulgt litt med, men skrive hadde jeg glemt ja.. :klaske:

Flotte kjoler du linket til, det er veldig gøy å se at folk tør å bevege seg bort fra de stroppeløse kjolene! Har du sett på kolleksjonene til La Sposa og Pronovias? De har en del kjoler med lignende på skuldrene. :Nikke:

Gratulerer med frieriet, det kommende bryllupet, og ikke minst, dagboken! :tommelsmil: (Bedre sent enn... ;) )

:klem:

Lúthien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for gratulasjonshilsningene til sønnen min dark angel og Jettes :klem:

Lúthien; veldig koselig med besøk!! Og ja jeg har sett på pronovias kjolene. Men det er ingen salong i nærheten hvor jeg bor som fører de. Så jeg tenkte å prøve i de salongene i nærheten først. Finner jeg ingenting, må jeg nok bevege meg mot Oslo. Veldig takknemlig for tips :Nikke:

Skal prøve å huske kamera i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine kjoler du har sett på :Nikke:

Endte selv opp med en Demetrioskjole, men kjøpe brukt fra Mariann's.

Var innom Christiane og kjøpe med tiara. Så ikke på kjolene hennes men hun har ihvertfall mange kjoler og kan sikkert ordne det meste så det er bare å glede seg til å prøve :) Prøvingen er jo halve morroa, ikke sant?

Morro å følge med på Tønsbergbruder.

Hvilket cateringselskap skal dere bruke?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...