Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

Ja det er såååå kjekkt,jeg tenkte meg ut igjen i byen her og prøve igjen til høsten...man er jo sååå fin i brudekjole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er såååå kjekkt,jeg tenkte meg ut igjen i byen her og prøve igjen til høsten...man er jo sååå fin i brudekjole ;)

:danse::hoppe: Hvem skal du ha med deg, eller går du alene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist hadde jeg med meg mamma,første gangen mitt søskenbarn,vi får se ....men blir jo en jeg står nært :) Tenkte på min forlover kansje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stil liker du på brudekjoler?

Jeg liker godt Ian Stuart & Cosmobella.. :-D

Leste i Jettes DB at du hadde 2 unger, en av hver.

Ønsker meg det samme.. ;)

Gleder meg sånn!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stil liker du på brudekjoler?

Jeg liker godt Ian Stuart & Cosmobella.. :-D

Leste i Jettes DB at du hadde 2 unger, en av hver.

Ønsker meg det samme..  ;)

Gleder meg sånn!!  :sjarmor:

Stil på brudekjoler, ja det må bli noe fra Pronovas. Tornasol er jo fin. Tornasolkjole

Og Trono, denne her: TronoOgså er det mange fine kjoler fra Demetrios fra 04 sesongen. Demetrioskjole

Er også veldig glad for at vi fikk en av hver, da vi skulle bare ha to. Har dere konkrete babyplaner, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ringt rundt til de forskjellige brudesalongene i distriktet. Er jo bare 3, så det er ikke den store jobben akkurat ;)

Kan være jeg drar ned til den ene nå etterpå for å se på kjolene. Hun skal nemlig starte med salg neste uke. Men jeg regner ikke med at jeg kjøper ny kjole. Ser etter brukt, da det blir billigere. Eller kanskje ikke, da hun har salg.. Nei, jeg må nok dra ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyydelige kjoler! :sjarmor:

Du skal prøve disse kjolene i salongen?

Skal bli godt å endelig finne kjolen (hvis jeg finner en da.. Kresen.. ) :-D

Kommet langt i planlegginga?

Føler 2 er akkuratt passe... Blir spennende.. Er så klar ;)

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere vil vel prøve å vente med å bli gravid til etter bryllupet dark angel?? Kjenner ei som giftet seg når hun var 3 mnd på vei. Det angrer hun litt på idag. Det satt en demper for henne. Ikke drakk hun, også fløy hun på do i et sett(med brudestas er nok det litt kjipt ;) ), også ble hun så sliten utpå kvelden. Men det var da henne..Andre kan jo oppleve det på en helt annen måte :Nikke:

Har du noen ønske navn på dine to små????

Fikk jeg en gutt, så skulle han hete Fredrik etter min oldefar(han var så snill). Og gutt fikk jeg, og han heter Fredrik.

Jentenavn har jeg alltid syntes har vært vanskelig og velge. Er så mange fine navn. Men vi ble enige om et navn da dattera vår var 1 uke. Hun heter Vilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at nå har jeg bestilt prøvetime på en brudesalong til neste tirsdag :hoppe: Da begynner hun med salg også :tommel: Jeg gleder meg masse :danse: Hun hadde mange fine som jeg skal prøve.

Fy søren så tunge mange av kjolene er. Hvordan klare å ha på seg den i flere timer??!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy du har fått time!

Ah ja, de er tunge! :overrasket::ler:

Fredrik er søtt, og Vilde er kjempefint :-D

Ja, jeg vil at de skal hete Sanne og Olander...

Men vet jo ikke om det kanskje blir to gutter eller to jenter.. ;)

Har veldig lyst på jente egentlig. Men blir feil å si kanskje.

Blir jo så glad uansett hva det er! :-D

Uff ja.. Tar ikke sjangs på å gå gravid i bryllupet..

Ville heller utsatt bryllupet et år da.

Men regner med vi venter, så får jeg smøre meg med tålmodighet.

Er så babysyk... :sjarmor:

Men ingen av mine venninner har enda, så det er jo sikkert kjekkest når de begynner å få også da.

Men uansett begynner vi prøvingen på bryllupsnatta ;)

Håper det blir klaff fort! :sjarmor: Hvor lenge prøvde dere?

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo begynne dark angel ;):Nikke:

Jeg var nr 2 i venneflokken. Venninna mi fikk 2 år før meg, og jeg fikk 1 mnd før hennes nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns jo masse hjelpemidler å få kjøpt nå da. Kan kjøpe eggløsningstest som vil finne ut om du har eggløsning når prøven blir tatt. Den er kjekk har jeg hørt, hvis du vet sånn cirka når det skjer ;) (Litt intime detaljer, men du overlever kanskje dark angel?? ) Ellers så har du jo babycomp som måler tempen din. Når du har litt høyere temp enn normalt, da er det bare å gjøre ting litt mer romantisk noen kvelder på rad ;) Den kan også brukes som prevensjon etterpå. Altså to fluer i en smekk :Nikke:

Så lar det vente på seg, så fins det som sagt hjelp :)

Kanskje litt dumt tema dette her akkurat nå.. Så babysjuk som du er, også skal dere vente(kanskje)!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at nå har jeg bestilt prøvetime på en brudesalong til neste tirsdag :hoppe: Da begynner hun med salg også :tommel: Jeg gleder meg masse :danse: Hun hadde mange fine som jeg skal prøve.

Fy søren så tunge mange av kjolene er. Hvordan klare å ha på seg den i flere timer??!!

:ler: Ja det spurte jeg også om når jeg prøvde,lurte på om hun butikk damen ville vere med på bryllupsnatten,så jeg fikk den av meg :grine2:

Her ble det plutselig mye baby prat ja.Hvor enn du er dark angel ;):ler:

Gleder meg litt til vi skal starte med prøving,har aldri fått oppleve det jeg,har bare blitt gravid :) Men nå skal jeg først gifte meg :) Nyte an ting av gangen ,og ikke minst dei ungene jeg har nå :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært noe Jettes, og hatt med seg dama fra salongen for å å få av seg kjolen :grine2: :smilbla: Hva hadde din kjære sagt da tro :ler:

Du klarer å få sagt det Jettes :) Nå fikk jeg meg en real latterkule. Takk skal du ha :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten fått brudeskoene jeg har kjøpt brukt. De var kjempefine. Litt for store, men det løser seg med litt bomull i tuppen. Da får jeg ikke så vondt i tærne heller. De har 5 cm høye hæler, og er i fargen ivory!!

Men får ikke lagt inn bilde av de. Har bilde liggenes på dataen. Noen som vet hva jeg da skal bruke av link for å få bilde inn her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legge de ut på nettet.. Eller hente de opp som bilde HVIS du er superbruker..?

Limer inn fra D-boka mi:

Gøy å høre hva du liker - dekorasjonene & kjolene ;)

Hvorfor var det bare 50% for å bli gravid igjen?

Jeg er stemor.. Gleder meg veldig til å få barn med sambo.

Men er littt bekymra også.. :forvirret:

Han har jo fått barn før (men hadde det ikke bra med ex, og ble slutt fort etter sønn kom til verden ..)..

Vil det skal være like spesiellt for han, og nytt...

Men blir barn nr 2 for han uansett hvordan jeg vrir og vender på det..

Jaja,... Han har ikke vert gift før, og denne gangen vil han være klar for barn.

Så godt at du ble gravid igjen da! :klem:

Det må være spesiellt å ha barn... Være en familie..

Ja, det du sier om dekorasjonene... Høres stilig ut... :sjarmor:

Jeg eeelsker liljer. Likte best siste link jeg også

Ah, dagen snart over!!

Hva du gjør på? :klem:

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så greit med en ny dagbok som det går an å få oversikt over :sjenert: Det blir liksom litt lettere å henge seg med da....

Synes dere har kommet langt, jeg! Da jeg hadde 10 mnd igjen til bryllupsdagen hadde jeg bare en ide om at han kanskje kom til å fri snart, men ikke noe mer... Men det går det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikker på at det blir noe annet for han å få barn sammen med deg!! Et vennepar med hvert sitt barn fra tidligere forhold, har nå fått et barn sammen. De koser seg så sammen med dette barnet. Ingen av de har nemlig opplevd å være begge to med sitt første barn. Så jeg tipper at han kommer til å oppleve det på samme måte dark angel..

Ang det med 50-50.. Det var en legetabbe. Skal ikke gå nærmere inn på det, da det skjer så sjeldent det som skjedde meg. Ikke bekymr deg, da skjer det som regel ingenting. Bare slapp helt av fra det, så "sitter`n der " :)

Har vært på jobb fram til ni ikveld. Skal på jobb halv sju imorra tidlig..

Så er det HELG :danse:

Planer for helgen a dark angel??

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare huske å få ringt henne som har med lokalet vårt å gjøre. Vi har enda ikke sett lokalet vi skal ha festen i. Vi bare tok det usett, da så mange venner kunne sterkt anbefale stedet. Det skal bli artig å se :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...