Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

Så artig !! Vi skal også ha bånd rundt glasset som vi skriver navnet på..

Fant et bilde av dette i en link på ditt bryllup. Der hadde de knytet det inntil stetten, og kula var så på midten av båndet. Blir spennende å se hvordan dine blir. Jeg har ikke bestemt meg for om vi skal ha perle, kule eller ingen av delene på båndene.

Vi skal ha lyserosa silkebånd med gullskrift, da vi skal ha rosa, offwhite og gull som farger.

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende farger dere skal ha da :) Ja dette blir spennende, Synst jo du også har kommet ett stykke på vei med planlegging. har dere fått booket lokale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Navne-band på glas er kjempe-stilig!! Det var andre-valget vårt, men vi endte på det første som falt oss inn, sølvskrift på eføy-blad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, lokale er booket. Bilde av lokale Det er huset til venstre, det store. Ligger ved bryggene i Tønsberg, kjempefint sted.

Guriland hvor fint det hørtes ut med eføyblader med sølv. Må jo være lekkert veslo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått handlet ringer. Har ikke fått satt det på kortet enda. Skal legge inn bilde når det er ferdig.. Godt og endelig finne ut av designen på korta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut at vi ikke kan bruke rundt silkebånd. Må handle et flatt bånd, da det trengs for at knytingen av ringene skal bli fint..Ble nemlig ikke noe fint med det runde båndet. Så da har man lært det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lindas

hei... tenkte jeg skulle titte innom å si hei!!! kjempe morsomt at det var en til her som skal ha samme dato som oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir vel noen forandringer etterhvert som man finner ut av ting :)

Jeg og vil starte å lage utkast :sur: Håper tinga kommer neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med en liten hilsen lindas :)

Skjønner godt at du venter nå Jettes.. Gleder meg til å se utkast :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått ei venninne som skal være gjest i bryllupet (selvsagt) til å holde styr på gavene. Deilig å få det i boks også :Nikke:

Det mest artigste er at nå har vi fått booket dj med skikkelig utstyr i både lyd, lys og andre effekter til kun 2000,-.. Det er bare råbillig. Nå må det jo sies at vi kjenner han som eier utstyret(skal være gjest i bryllupet), og henne som er dj..

Det vil bli knallbra!!!!!

Hørte hun spilte på brygga igår som dj. Kjempebra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ta opp et lån før vi kan begynne å tenke på å handle inn dyre ting.. Så for oss spiller det ingen rolle om vi betaler mye samtidig, eller om vi deler opp utgiftene.

Skal iallefall kjøpe ark og det som vi trenger til å lage invitasjonskort og menyoversikt til tirsdag.

Hva skal dere gjøre Jettes??

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må legge oss opp penger igjennom dette året,må ærlig innrømme at jeg er spent på hvordan det går :roll:

Men tenker vi tar litt av ferie pengene våre også. Pappa betaler lokaler,og mamma sa at hun ville spytte i brudekjole så da får vi se hva vi står igjen med,må vel sette med ned og skikkelig regne på det en dag.....men synest det er litt vanskelig når jeg ikke hvet hva vi skal ha til middag eller noe sånt....

Hater sånn penge stress :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig :Nikke: Synd at det skal koste så mye å feire giftemålet :) Godt for dere at foreldrene dine vil betale noen av utgiftene, det kommer godt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nytt på plass idag også..

Vært i familieselskap til to jenter jeg er tante til. Hun eldste fylte 16 år idag. Hun spurte om hun fikk være brudepike.. Det satte vi pris på at hun kom å spurte. Vi har nemlig ikke tenkt til å ha brudepiker eller svenn da vi har både en gutt og ei jente selv. Men siden hun spurte, så skal hun være det. Hun ville da spre lyserosa roseblader på kirkegulvet opp midtgangen(hvis vi får lov da). Det kan jo bli veldig pent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg nettopp vært innom en liten brudesalong. (Første jeg har vært i!!) Bare så på brudekjoler, da jeg visste at hun som driver det ikke var til stede.. Men det var ikke noe spennende der. Hun har vel knapt 20 kjoler, så det er jo begrenset hva du kan finne der.. Men bare MÅTTE se på kjoler!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare så heldig som har funnet drømmekjolen!!! Jeg har vel en slags idè om hvordan jeg vil ha den :Nikker: Har tenkt til å prøve kjoler nå som ferien tar slutt. Gleder meg som en liten unge til det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...