Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!


Boogie

Anbefalte innlegg

ja,spennende å velge lokaler. er litt lei av å leite selv jeg da,har holdt på så lenge føler jeg :)

akkuratt nå har jeg en kjeeempe sur 3 åring her så må vel gå og gjør noe annet en å sitte her.

Ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok bare rive deg løs fra datan da gitt.. Ingen nåde :)

Nå er vel dere og ser på lokalene. Gleder meg til å få en liten rapport fra den visitten :Nikke:

Ha en super helg Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempe helg du også :klem:

Referat fra kikkingen ligge i dagboken min ;)(+ på SK)

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelekkert sted virker det som det lokalet dere har sett på Jettes!! Håper faren din syns det han også ;)

Jeg skal snart dra til byen med min forlover og prøve brudekjoler. Det gleder jeg meg til :Nikke:

Snakker om lokale ja.. Nå må jeg huske på at jeg skal få ringt henne som har med vårt lokalet å gjøre. Vi har nemlig tatt det usett. Så vi vil gjerne se det snart!!! Må skrive en lapp tror jeg.. Må ikke glemme det lengre nå altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Fant du noen fine kjoler?

Kan jeg se bilder av de du prøvde? :-D

Fikk du avtalt tid å se lokale?

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og prøvd kjoler, så gøy :hoppe: vil gjøre det mer!!

Det vi har funnet ut er at jeg ikke skal ha hvit kjole, det passer ikke hudtypen min. Mens drapering i livet, passer meg ypperlig.

Fineste snittet ved brystet, var når stroppene gikk utover på siden, slik at skuldrene kom godt fram. Kledde også de uten stropper, men snittet bør være litt "bølgete" istedenfor den rette kanten som de stroppeløse kjolene har. Skjønner dere noe??

Fant to kjoler som begge var fine på hver sin måte..

Finner ikke bilder av kjolene på nettet, så jeg skal prøve å forklare

Den ene kjolen var stroppeløs med litt broderier og perler foran som gikk som et belte ned til linningen bak. Der fortsatte det på hver sin side av slepet til enden. I midten av slepet var det perler og broderier.. Helt lekker. Ligner på den Demetrios kjolen på slepetKjole

Den andre var Nadine fra Pronovias. Den var enkel bak med langt slep. Drapering i livet. Mye perler foran med et "bølgete" snitt med stropper belagt med perler som gikk over armene, slik som denne kjolen gjør Kjole

Så må jo si at vi har funnet ut en god del.. Kjempegøy. Hadde ikke trodd jeg skulle kle kjoler så godt!! (Går sjeldent i kjoler, da jeg føler meg utilpass)

Dette var gøy.. Neste prøving blir vel om 2 uker i en salong i Sandefjord som også har salg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det demetrios den første da? Ja jeg skjønner hva du mener slik som du beskriver hva du passer i :)

Den siste tror jeg er veldig populær,sett mange her på KG som skal ha den. Var kjolene billige da siden det var salg?

Jeg vil også prøve kjoler igjen,kanskje om en måneds tid igjen,men kanskje prøve andre salonger også....Men er bare en til her i byen og dei var så uhøflige sist jeg var der :(

Kan reise en halv time+ferge en halvtime da...men hvet ikke om jeg orker det,får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første kjolen som jeg likte aller best med tanke på slepet o.l, var en Aspera. Fikk et nr på kjolen, men vet ikke hvor jeg kan finne dette merke på nett...Akkurat denne kjolen var ikke på salg. Den kostet 9.900,-. Men jeg skulle få den for 8.000,- med sømjobb inkl. Den andre var satt ned til 5.000,-.

Kan nok være at du må prøve flere kjoler Jettes, bare sånn at du vet at du har funnet drømmekjolen allerede... Eller at du finner en annen kjole som er hakket bedre, who knows??

Nå har jeg endelig husket å ringe henne som har med lokalet vårt å gjøre. Vi fant en dag som passet. Det ble den 5 sept. Da skal vi være der uten barna, og det blir bra!!! Gleder oss til å se lokalet :hoppe:

Ellers så må jeg vel ta en ringerunde til cateringfirmaer, før de blir opptatt med konfirmasjon istedenfor.. Det er abre med å ha bryllup i mai, det er så mange konfirmasjoner da..

Har ikke hørt om noen av de vi skal ha som gjester som skal i konfirmasjon, så jeg tror det går bra med tanke på de..

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått forhørt meg hos en frisørsalong. De skulle ha ca 3000,-for brudepynting som også gjelder sminking.. Skal undersøke andre steder, da det sikkert varierer i pris :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og sjekker ut priser på cateringsmat fra to forskjellige firmaer. Det ene firmaet leier også ut servitører, bartender, ryddehjelp og duker som vi trenger. Skal høre om hvis vi bestiller alt dette, om vi får noe mer enn de 10 % som er rabatten på maten når man bestiller til over 25 stk..Kan jo være de gjør det..

Vi har tenkt til å leie inn folk, istedenfor å bruke noen kjente av gjestene. Vet jo ikke hvordan de er, så da er det greit å ha et firma og ta evt problemer opp med :Nikke:

Ha en god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet en fin nettside med oversikt over musikk av alle slag. musikktekster Der har jeg funnet tekster til forskjellige sanger som vi lurer på om vi skal ha med i bryllupet. Skal spørre om en som vi kjenner godt som synger(han skal være gjest i bryllupet), om han vil synge i kirken. Tenkte da på sangen "õppna din dõrr".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så greitt å ha funnet en nettside med tekster da :-D

3000,-? Hmm.. Ja det er ganske dyrt med en gang det har med bryllup å gjøre.. :roll:

Planer for kvelden da? :klem:

Jeg skal se Kandidaten snart :sjarmor:

Jeg så plutselig at du har to barn. Visste ikke det før nå! :ler:

Hvordan er det? ;)

Jeg saaavner egne barn, og ha en familie med sambo.

Er stemor nå, ikke alltid lett..

Ha en suuuper kveld!!

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du ser på kandidaten, ser jeg på 24.. Like spennende begge deler tenker jeg ;)

Tempoet er til tider høyt her hjemme med to barn. Han eldste er straks 8 år. Han er en gutt med sine behov og sine meninger. Han er selvstendig og hjelpsom. Hun minste er 15 mnd, og må passes på nesten hele tiden. Så det er noe som skjer nesten hele tiden. Blir veldig styrt av klokka i hverdagen, rekke ditt, rekke datt. Men i helgene koser vi oss bare...Kunne aldri tenke meg et liv uten barna mine, no way..

Ingenting er som kjærligheten til dine egne barn, den er utrolig sterk!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow.. Ja det virker som en veldig sterk kjærlighet..

Gleder meg til å oppleve det.

Men må vente 8 mnd før prøving. Klarer jeg? :grine2:

24 ja, den serien elsker jeg!!

Men har sett alle episodene, hentet de fra nettet ;)

Er dere like forelsket som før forresten?

Føler så mange skiller seg, gir opp for lett...

Ble du og typen din mer nærme ved å dele noe så stort som barn, eller hvordan ble det iforhold til før?

Jeg er stemor.. Ønsker sånn å gi sambo barn. At VI deler noe..

Rart å tenke på egentlig, at livet blir snudd på hodet med masse ansvar for andre enn deg selv etter barn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! :) Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, en stund siden jeg har fått vært her ser jeg !!

Dark angel; Vi har vært igjennom mange harde prøvelser i løpet av disse 14 årene vi har vært sammen. Men vi har klart å holde sammen. Så det sier vel at vi har hatt tro på vårt forhold, og kommer til å arbeide for at vi skal ha et godt forhold til hverandre :)

Det å få barn er en prøvelse på forholdet. Dette fordi ungen krever mye av mor den første tiden, så overskudd er en mangelvare den første tiden. Men nå er jo du så heldig å ha en samboer som vet dette allerede, og er forberedt :)

Blir spennende å se om du/dere klarer å holde ut i 8 mnd da dark angel ;)

Veslo; Godt å ha deg tilbake blant skravlerne her inne på KG igjen :Nikke:

Jeg har ikke gjort så mye planlegging, da jeg føler at jeg ikke kan gjøre så mye mer før jeg har sett lokale.. Det skjer den 5 sept.

Også skal jeg være toastmaster i et bryllup den 10 sept, så jeg jobber en del med det. Det tar tid å forberede seg til den jobben. Låner masse bøker på biblioteket, og finner noen humoristiske sitater, vitser o.l..

Skal inn å lese i dagboken din nå Veslo, alltid noe spennende å lese om der :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...